Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 21:00
IP: 74.125.17.---
-Graffo-:

Глебу скажем мы "Спасибо!"
Он надежен – точно глыба
Словно в степи истукан
Патаму что Глеб – (...?)

.
Джейран?)))
Николай Злочевский _ 22.12.2013 20:59
IP: 46.211.231.---
Grandfather Drossel:
Николай Злочевский:
А на ножке – бирка. Вот не вспомню дословно, как Вы написали. Но со здоровьицем у Ге определенно хреновато.
Согласен.
Глеб устал играть и начал переигрывать.
Будучи бютовским агентом, он изображает провинциального идиота-регионала.
Ну, чтоб все над ним смеялись.
Пишет нелепые коменты и кретинистические стишки, с умным видом пытается делать из анализов аналитику...)))

Но...,роль взяла верх и актер превратился в глуповотого героя... (((
Печаль!
Одним бютовцем меньше.
Да психоаналитика здесь в затруднении что помочь пациенту. А народными средствами лечиться отказывается.
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 20:54
IP: 74.125.181.---
Николай Злочевский:
А на ножке – бирка. Вот не вспомню дословно, как Вы написали. Но со здоровьицем у Ге определенно хреновато.
Согласен.
Глеб устал играть и начал переигрывать.
Будучи бютовским агентом, он изображает провинциального идиота-регионала.
Ну, чтоб все над ним смеялись.
Пишет нелепые коменты и кретинистические стишки, с умным видом пытается делать из анализов аналитику...)))

Но...,роль взяла верх и актер превратился в глуповотого героя... (((
Печаль!
Одним бютовцем меньше.
Альберт Эй _ 22.12.2013 20:52
IP: 109.254.73.---
Karpaty – rodina mustangov:
Та собственно, не идет, а уже ей каюк, это сегодня завуалированно и провозгласили вожди со сцены организацией этого объединения. То есть из уличного противостояния (кое кстати провалилось) они переходят к политическому. Вот увидите что все это выльется в блок партий где первыми номерами будет вышеназванный политсовет. Короче, "НАША УКРАИНА" версия2.0
Дарина Мирико _ 22.12.2013 20:52
IP: 92.49.245.---
Volodymyr Ovod:
Дарина Мирико: Шановна Дарина. Про роль опозиції я писав тут трохи раніше так: Можна було б створити Раду без політиків. Скажу, однак, скептично, – що така Рада, без політиків, буде років 5-10 вчитися, набувати досвіду і т.д. Гриценко і Ви добре розумієте з ким Рада Майдану має "воювати" –...

---
Вибачаюсь, мене звуть Мирослав, користуюсь акком дружини, сам я присутній в інших блогах)
Звичайно, політикі та їх досвід мають бути використані, АЛЕ – вони мають знати своє місце, вони мають бути підконтрольні, тощо. Логіка тут дуже проста. Робимо спільну справу, люди дають їм надію на те, про що вони можуть зараз тільки мріяти – надію на владу. Але, вони мусять зрозуміти своє місце – найманих (залучених) менеджерів, і зрозуміти та змиритися – так буде завжди. Інакше, я вважаю, людям треба швидко та масово проголосувати – ногами. Хай собі ділять крісла далі. Але без нас – вони самі так вирішили).
-Vesna- _ 22.12.2013 20:51
IP: 93.72.133.---
семафор:
Будуть. Однозначно. Побачите.
Навпаки.
Вони знову почнуть розводити сватання з ЕС.
Вже почали.:- ((((((
"Влада зробить 200 іноземців персонами нон грата".
Перший пішов – Андреас Умланд.
Тю.
Так це вони Майдан "гасять" – заливаючи бензином.
Риги. Що з них взять? Такі ж тупі – як і їх лохторат.
Це лишній раз доводить – що Майдан їм дуже давить на мозоль.
А ближче до виборів – будуть знову гратися з ЕС в любов.
Volodymyr Ovod _ 22.12.2013 20:50
IP: 74.125.17.---
Дарина Мирико: + Теодор Дяків. Шановні, проглядаю ваші коментарі – багато днів. Ваші висновки = опозиція нікчемна, за рідкими винятками. За вами, Вони хочуть Влади і тільки Влади і Ви, ні за які гроші не готові допустити їх до влади. Так? ОК! Не могли б тоді ви, коротенько, спрогнозувати, точніше ретроспективно, описати сценарій і результати цього самого Майдану, на який вийшли, як вам би дуже хотілося, тільки громадські організації + студенти (хто там ще?). Будь-ласка – зробіть модель, сценарій, розвиток подій, результат. Пам"ятайте весь час, хто Майдану протистоїть, скільки представників з Європи було б у Києві, коли б не було там легитимної опозиції і. т. і. Переходьте, будь-ласка, від відтогнення до пропозицій, до креативу, як каже Руслана. Переконуйте мене, наприклад, але аргументовано!
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 20:48
IP: 74.125.17.---
Karpaty – rodina mustangov:

Сколько вам можно говорить, что правильно писать "кропает". Две ошибки в слове из семи букв – это много даже для революционера-майдауна.
Ничего страшного.
Радует, что не согласившись с правописанием, Вы ничего против не имеете против содержания.)))
Николай Злочевский _ 22.12.2013 20:47
IP: 46.211.231.---
Grandfather Drossel:
Николай Злочевский:
Karpaty – rodina mustangov:
Как здоровьице, уважаемый Ге? Намечается уже какой-то прогресс?
У Ге – печальная картина,
Стихи карпает, злобно хохоча,
Похож на отставного хунвейбина,
Глаза – стекло, а в голове – моча.

)))
А на ножке – бирка. Вот не вспомню дословно, как Вы написали. Но со здоровьицем у Ге определенно хреновато.
семафор _ 22.12.2013 20:46
IP: 5.1.13.---
-Vesna-:
Businessmen and academics denied entry to Ukraine – FT.com
A prominent foreign businessman who has voiced solidarity with pro EU demonstrators is being held at a Ukrainian airport and prevented from entering the country, raising concern among diplomats and...

Financial Times @FT
семафор _ 22.12.2013 20:45
IP: 5.1.13.---
-Vesna-:
семафор:
-Vesna-:
Будуть. Однозначно. Побачите.
Навпаки.
Вони знову почнуть розводити сватання з ЕС.
Вже почали.:- ((((((
"Влада зробить 200 іноземців персонами нон грата".
Перший пішов – Андреас Умланд.
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 20:45
IP: 74.125.181.---
Альберт Эй:
...многих из них ждут тяжелые времена: открытие уголовных дел, возможно, аресты, возможно, посадки, возможно, отжатые бизнесы, для тех, что помельче почти наверняка – разбитые головы и сожженные машины.
И такое развитие событий будет правильным развитием событий..."

Мустанг, Вы бы за своей машиной присматривали.
А то не ровен час...
)))
Николай Злочевский _ 22.12.2013 20:44
IP: 46.211.231.---
Альберт Эй:
Уважаемый Эй, судя по Вашему нику еще не то подумаешь. Рекомендую сменить на Уй.
Grandfather Drossel _ 22.12.2013 20:41
IP: 74.125.181.---
Николай Злочевский:
Karpaty – rodina mustangov:
Как здоровьице, уважаемый Ге? Намечается уже какой-то прогресс?
У Ге – печальная картина,
Стихи карпает, злобно хохоча,
Похож на отставного хунвейбина,
Глаза – стекло, а в голове – моча.

)))
-Vesna- _ 22.12.2013 20:39
IP: 93.72.133.---
семафор:
-Vesna-:
Будуть. Однозначно. Побачите.
Навпаки.
Вони знову почнуть розводити сватання з ЕС.
Альберт Эй _ 22.12.2013 20:39
IP: 109.254.73.---
Николай Злочевский:
Альберт Эй:
Уважаемый Альберт Гей, Вы, пожалуйста на антимайдане не появляйтеся. Там строго с этим вопросом.
Блин! Та что же вас оппов всех на тему педераст тянет? Везде геи мерещатся. Вы это витальке портникову расскажите. Судя из вашего комментария, на вашем майдане с "этим" все уж через чур проще. Теперь ясно как вы там ночки коротаете, греетесь так сказать))))) Пардон а Ляшко к вам "на огонек" захаживает?
Теодор Дяків _ 22.12.2013 20:37
IP: 46.200.181.---
Підданий України:
......
2. Политические силы не могут иметь своих депутатов в его составе. Это позволяет дистанцироваться от политических сил и избежать их непосредственного воздействия. Политики должны представлять Совету свои рекомендации, предварительно договорившись между собой. Вся ответственность за функционирование Совета должна возлагаться на политические силы......
- Ви можете назвати хоч один (ОДИН!) приклад п р а к т и ч н о і політичноі відповідальності цих л.дерів? Назвіть, будь ласка.
семафор _ 22.12.2013 20:36
IP: 5.1.13.---
MR_Holms:
семафор:
MR_Holms:
семафор:
все играют во все игры... в т.ч. и в шахматы... тебе, шлангбаум этого не понять, не дорос ты еще...))
56 р, 185 см та 100 кг – це мало? Куди ще рости? В двері не пролізу.
А "всє ігри" – єто в "подкідного", я правильно зрозумів?
...не-а... в преферанс...))
О!!! Це клас. Згадую бойове чергування – вільні години- горілку та пиво не можна. А от преф та більярд – єдине аби не поїхати розумом...
Volodymyr Ovod _ 22.12.2013 20:34
IP: 74.125.181.---
Дарина Мирико: Шановна Дарина. Про роль опозиції я писав тут трохи раніше так: Можна було б створити Раду без політиків. Скажу, однак, скептично, – що така Рада, без політиків, буде років 5-10 вчитися, набувати досвіду і т.д. Гриценко і Ви добре розумієте з ким Рада Майдану має "воювати" – який рівень підготовки у провладних пропагандистів, як вони організовані (структуровані), які у них, нарешті, ресурси!! Тому, я впевнений, що включення до Ради саме досвідчених політиків – мудре рішення Майдану. Ресурси ні в якому разі неможна розпорошувати – то смерті подібно! Звичайно, потрібна звітність Ради перед Майданом – тобто, Майдан (Віче) має збиратися мінімум раз на 6 місяців і Рада повинна доповісти про результати роботи. По тому, як оперативно буде зібране наступне Віче, скільки людей прийме в ньому участь, які вимоги до влади будуть висунуті і проголосовані, можна буде судити про ефективність роботи цієї Ради Майдану +Опозиційні партії. Саме десь тоді ставити питання про Гетьмана
Дарина Мирико _ 22.12.2013 20:33
IP: 92.49.245.---
Теодор Дяків:
... Справа в тому, що "подавляющеє большінство" оголошеного складу ГО "Майдан" не планує і не хоче ЗМІНИ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ВЛАДИ в Украіні.
---
Справа навіть не в тому, що вони не можуть, або не хочуть... С права в тому, що у них є певні інтереси та зобов"язання перед людьми, для яких розвинуте громадянське суспільство в Україні – неприйнятний варіант.
MR_Holms _ 22.12.2013 20:31
IP: 91.222.170.---
семафор:
MR_Holms:
семафор:
все играют во все игры... в т.ч. и в шахматы... тебе, шлангбаум этого не понять, не дорос ты еще...))
56 р, 185 см та 100 кг – це мало? Куди ще рости? В двері не пролізу.
А "всє ігри" – єто в "подкідного", я правильно зрозумів?
...не-а... в преферанс...))
Теодор Дяків _ 22.12.2013 20:28
IP: 46.200.181.---
Ashoka:
Я бы сказал иначе. В этом составе мало людей, способных хоть на что либо. Доказавших это делом. Слишком мало. Или вообще нет.
- Почав читати попередні коментарі – таких тверезих думок багато. ГО "Майдан" пропонує суспільству ще раз стати на граблі 2004 року – не вийде, як кажуть в Галичині – "нема дурних". Політики і партіі, безперечно, мають приймати участь у процесі ЗМІНИ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ВЛАДИ. Але це повинні бути тверезі, здорові частини влади, опозиціі і громадського сектору і, ГОЛОВНЕ! – під жорстким контролем структур громадянського суспільства, таких, як ІГ "Першого грудня", можливо рух "Чесно", Громадський сектор Майдану чи Громадська Рада Майдану тощо. А з цього "майдану" нічого доброго не вийде.
семафор _ 22.12.2013 20:26
IP: 5.1.13.---
-Vesna-:
Будуть. Однозначно. Побачите.
семафор _ 22.12.2013 20:24
IP: 5.1.13.---
MR_Holms:
семафор:
все играют во все игры... в т.ч. и в шахматы... тебе, шлангбаум этого не понять, не дорос ты еще...))
56 р, 185 см та 100 кг – це мало? Куди ще рости? В двері не пролізу.
А "всє ігри" – єто в "подкідного", я правильно зрозумів?
Николай Злочевский _ 22.12.2013 20:23
IP: 46.211.231.---
Альберт Эй:
Уважаемый Альберт Гей, Вы, пожалуйста на антимайдане не появляйтеся. Там строго с этим вопросом.
Уряд реформ376 Україна та Європа1030 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter