Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Нічому не навчились і нічого не зрозуміли

19 червня 2010, 22:22

Я останнім часом намагаюсь не критикувати дії опозиції, не провокуючи і так жалюгідну ситуацію з подальшим падінням рейтингу опозиційних сил та зростанням рейтингу усе більш активних "регіоналів", що чим далі, тим більше монополізують владу в країні. Але нахабні звинувачення пана Медведєв на адресу Оксани Забужко, змушує мене таки висловитись. Цей БЮТівський ідеолог дозволив собі написати, що "мабуть, Оксано, не дуже Вам хочеться, аби хтось нагадав про Вашу посильну роль в перемозі Віктора Федоровича".

Виявляється це письменниця Забужко несе відповідальність за прихід Віктора Януковича до влади. Ну дійсно, хто ж як не пані Оксана має нести відповідальність за те, що вже після обрання Віктора Ющенка Президентом України ще місяць на Майдані, якщо вірити багаточисельним повідомленням ЗМІ, представники однієї політичної сили на платній основі продовжували тримати в палатках мітингувальників, які мали забезпечити призначення прем'єром одну загальновідому пані.

Зрозуміло, це ж пані Забужко має нести відповідальність, що зразу після повторного другого туру президентських виборів у парламентські лави БЮТ почали активно рекрутувати "тушок", які ще восени 2004 року активно займались підтримкою Віктора Януковича, відповідаючи за фальсифікацію результатів голосування в тих чи інших регіонах України.

Ніхто інша, як пані Забужко, мабуть, має нести відповідальність, що замість того, щоби виступати як єдина команда, Юлія Тимошенко вже з початку весни 2005 року почала вести закулісні переговори з Віктором Медведчуком, що викликало шок в родині Президента України Віктора Ющенка, який і досі впевнений в причетності останнього в організації його отруєння.

Знову ж таки це пані Оксана має нести відповідальність, що вже з весни 2005 року штабісти БЮТ на чолі зі своїм ватажком почали розробляти плани по дискредитації Віктора Ющенка. Суть цього плану полягало у тому, щоби восени розпочати активну кампанію зі звинуваченнями на адресу оточення Президента Ющенка в корупції. А потім, провівши конкурс з публічного продажу Криворіжсталі, сама пані Тимошенко мала піти у відставку, звинувативши у всіх гріхах вже самого Віктора Ющенка. Метою цих дій мало би стати перетягування всього електорату Президента Ющенка на парламентських виборах навесні 2006 року на бік БЮТ. Мені вже доводилось колись писати, що про деякі деталі цього плану я, наприклад, дізнався десь наприкінці травня 2005 року.

Таки та сама письменниця Забужко, ймовірно, мала би нести відповідальність за волюнтаристські, безграмотні дії уряду на чолі з пані Тимошенко навесні та влітку 2005 року, які викликали, так звані, м'ясну та бензинову кризи.

Очевидно, що ніхто як пані Забужко мала би нести відповідальність за формування парламентського списку БЮТ з купи таких собі "янголоподібних" Губських, Портнових, Уколових, Лозинських, Черпицьких, Яценко і так можна перераховувати дуже довго. І це ще не згадуючи про представників БЮТ в місцевих органах влади по всій країні. Там не те що колишніх, а сьогоденних представників криміналітету потрібно перераховувати добре якщо тільки сотнями, а не тисячами. Кожний може проїхатись по областям та районам нашої країни і наслухатись таких матюків про тих БЮТівських слуг народу і їх діяльність, що зразу зрозумієш – в усьому цьому винна саме письменниця Забужко.

А потім вже у чому тільки можна було би не вважати пані Оксану винуватою: у постійних змовах БЮТ та ПР, спрямованих на впровадження російської мови у діловодстві, суттєвому обмежені повноважень Президента Ющенка, закулісному переписуванні Конституції, причому настільки юридично безграмотному, що тільки можна було реготати та жахатись.

І у катастрофічно безграмотній економічній політиці Тимошенко пані Забужко теж винна. І у відверто злочинному блокуванні розробки родовищ на Чорноморському шельфі, в чому була вкрай зацікавлена Росія, теж Забужко винувата. І у протидії крокам Ющенка, спрямованих на забезпечення аверсного використання нафтопроводу Одеса-Броди – теж Забужко. А у підписанні у січні 2009 року відверто корупційних газових домовленостей, що призвели до обкрадання України на мільярди доларів та тотального руйнування української економіки, вже просто дивно не звинуватити пані Забужко.

Я вже не кажу про авантюрну оборудку з росукренерговським газом, яка зараз реально загрожує багатомільярдними збитками Україні. Очевидно ж, що це пані Забужко готувала цю шахрайську схему.

Є сенс також пригадати нахабне розкрадання бюджетних коштів на мільярди гривень та просто мародерське розграбування державних підприємств, яке здійснювала, мабуть, теж пані Оксана, а не бютівські ландскнехти.

Також пані Забужко потрібно було би визнати винуватою у той майже не щоденній зливі брехні, яка розповсюджувалась пані Тимошенко та її штабістами. Згадаймо хоча б завалювання Інтернет простору гігабайтами повідомлень з розхвалюваннями на адресу Тимошенко та демагогічного оббріхуванні усіх тих, хто з нею не згоден. При чому це вже дістало навіть редакторів ЗМІ, що не знали, як з цим штабним БЮТівським інтернетним сміттям боротися.

Причому скільки би пані Тимошенко не ловили на брехні – з неї, як з гуся вода. Жодних вибачень, натомість нові порції неправди чи напівправди.

І от зараз нам намагаються нав'язати думку, що це не Тимошенко з її БЮТівським угрупованням, а пані Забужко та мільйони виборців, які голосували "проти всіх" чи взагалі не прийшли на виборчі дільниці, мають нести відповідальність за дискредитацію ідеалів Майдану та огиду до практично всіх помаранчевих та білосердечних політиків. Це виявляється вони, вирішивши не вибирати між двома антиукраїнськими прокремлівськими проектами, винні у приході Віктора Януковича до влади.

На жаль, пан Медведєв, Ви і надалі намагаєтесь когось іншого звинуватити у поразці Вашого вождя замість того, щоби зрозуміти, що не Забужко і не Кушнірук знаходились ці роки при владі, а Тимошенко та представники Вашої політичної сили, і у першу чергу саме БЮТ винний у перемозі Віктора Януковича. Непрофесійність, жадібність, брехливість та повна відсутність моральних імперативів Тимошенко та представників БЮТ відкрили дорогу до влади Віктору Януковичу.

І проблема зараз навіть не в Тимошенко, яка вже ніколи не стане Прем'єром та Президентом. Проблема у тих політиках, що зараз знаходяться поруч з нею. Абсолютна більшість з них неспроможна ані інтелектуально, ані морально запропонувати альтернативу українському суспільству. Замість того, щоби вибачитись за все скоєне та спробувати у щоденному режимі працювати над законопроектами та з виборцями, БЮТівські політики намагаються звинувачувати у чомусь представників української інтелігенції.

Це все лише наочно доводить закономірність поразки на президентських виборах, бо ані Тимошенко, ані пан Медведєв, ані інші представники БЮТ не готові чомусь вчитись і щось зрозуміти.

І останнє, пане Медведєв. Я намагатимусь уникати дискусії навколо минулого. Але якщо Ви і надалі шукатимете винних десь на стороні, а не у бютівському оточенні, то, повірте, ще багато чого можна буде розповісти про Тимошенко та всю БЮТівську братію. Я от тільки не впевнений, що це принесе багато користі Вам та БЮТ.

Коментарі — 403
murzikmurzik+ _ 21.06.2010 14:56
IP: 95.133.164.---
vts-m:
Ну майже. А де це вас понесло десь близько опівночі. Усіх як корова язиком злизала?
А до опівночі об*явили бойкот?
grafo _ 21.06.2010 14:53
IP: 194.44.153.---
Віктор Дніпров:
vts-m:

І яка мораль?

Не гроші робл_ять проповідника, месію, а повчання та знання Старого Закону. А проти_всіхи – звичайнісінькі Ессеї... З Україною в серці:
===
Угу.
І серед звичайнісіньких ессеїв виховувався Йоан Хреститель.
З волі Божого Провидіння.
Gonta_20 _ 21.06.2010 14:49
IP: 88.81.233.---
І ще на додачу для Андрі!
За тієї громадської підтрімки у 2005-му (більше 60% населення країни), за тої ейфорії й сприйняття за кордоном, за наявності мільйонів активних прихильників, що відстояли на майданах різних міст, Ющенко мав всі можливості здійснити справжню, а не ерзац революцію, навіть за перший рік свого президенства. Можна було створити і нову поліцію, чи то міліцію, і нову СБ, і оновити прокуратуру, як це зробив Саакашвілі в Грузії. І я чомусь впевнений, що за такого розвитку подій наша дуже принципова ВР із завзяттям кинулася б виправляти конституцію, повертаючи президенту повноваження.
YM _ 21.06.2010 14:45
IP: 193.110.107.---
vts-m:
Ну майже. А де це вас понесло десь близько опівночі. Усіх як корова язиком злизала?
Спати понесло – таке буває ближче до опівночі;)
Gonta_20 _ 21.06.2010 14:36
IP: 88.81.233.---
Андрі:
Давайте розберемося, хто дурень, повокатор, а може склеротик. Ви пишете, що Ющенко був президентом лише рік, якщо зважити на те, що потім він умив руки і відсторонився від усього, пустивши на самоплин, то з тобою можна погодится на всі 100%. Ось тільки Янукович "живе за тією ж самою Конституцією", з тим же складом ВР, до речі в більшості ворожим до нього в 2007-му, але все це не завадидило йому й створити коаліцію, яка слухняно прогнулася під президента, і призначити уряд, який хотілося. Не заважає й у подальшому блискавично приймати без обговорення будь-які закони.
Невже ти все те забув? Чи не здатен на мінімальний аналіз хронології подій? Випереджу тебе: не треба нічого про "демократичність" колишнього президента, яка переросла в інфантильність! Вже давно один класик написав, що добро повинно бути з кулаками, лише тоді воно чогось варто, другий додав, що для перемоги над драконом, необхідно самому стати драконом.
Віктор Дніпров _ 21.06.2010 14:26
IP: 93.73.244.---
vts-m:

І яка мораль?

Не гроші робл_ять проповідника, месію, а повчання та знання Старого Закону. А проти_всіхи – звичайнісінькі Ессеї... З Україною в серці:
Віктор Дніпров _ 21.06.2010 14:25
IP: 93.73.244.---
Дякую! Було слово робл_ять.:)))
З Україною в серці _ 21.06.2010 14:19
IP: 109.122.10.---
Віктор Дніпров:
Щось не пускає мої коментарі...
.
Справа в тому, що на УП стоїть автомат на матюки. А ще від погано налаштований. Наприклад, якщо у вашому дописі є слово "ро[U]блять[/U]" то допис не буде розміщено.
Продивіться свій пост на предмет схожості слів з матюками.
Віктор Дніпров _ 21.06.2010 14:07
IP: 93.73.244.---
Щось не пускає мої коментарі...
Віктор Дніпров _ 21.06.2010 14:02
IP: 93.73.244.---
Віктор Дніпров:
Перш чим постити дурниці, прочитайте:

Ісус направлявся до храму на Пасху, і знайшовши в ньому продавали волів, овець і голубів та міняли гроші, Він його очистив. Тут Він постійно відкрито навчав людей (Івана 18:20). Коли Він ходив у храмі до нього прийшли первосвященики і питали якою владою чинить Він чуда. Христос теж сидів навпроти скарбниці храму і спостерігав, як народ кидав мідяки, сказавши учням, що з-за свого убозтва, вдовиця поклала найбільше з усіх (Марка 12:41-44). При виході з храму Христос сказав, що цей храм буде зруйнований (Марка 13:2).

Віктор Дніпров _ 21.06.2010 14:01
IP: 93.73.244.---
grafo:
Коли Ісус був противсіх?
А коли у Божому храмі перевертав столи садукейських валютчиків і проганяв із храму фарисейських торгашів худобою.
Віктор Дніпров _ 21.06.2010 13:59
IP: 93.73.244.---
тест після критики піні редактора
З Україною в серці _ 21.06.2010 13:58
IP: 109.122.10.---
.
Всякий малосвідомий кушнірук мнить себе істинним патріотом?:) Ги-ги.

Але слід розуміти, що для розвитку держави є корисними як політики прагматики (люди, що тягнуть реальну справу для досягнення конкретних результатів), так і діячі культури, які в міру своїх сил несуть просвіту людям.

Однак біда в тому, що такі як кушнірук та забужко болтуни-філозохви, нагло намагаються навязати іншим, що саме вони є найкращими борцями за Україну. При цьому активно обсираючи БЮТ і Тимошенко, ці тіпа патріоти в дійсності руйнують єдність народу, нищать незалежність України. Саме своїми ганебними діями привели до влади ворів і руйнівників української держави. І не дав, на жаль, Бог розуму та совісті забужкам і юсчам це зрозуміти. Тому від таких "патріотів" Україні одна біда.
.
З Україною в серці _ 21.06.2010 13:57
IP: 109.122.10.---
.
Всякий малосвідомий кушнірук мнить себе істинним патріотом?:) Ги-ги.

Але слід розуміти, що для розвитку держави є корисними як політики прагматики (люди, що тягнуть реальну справу для досягнення конкретних результатів), так і діячі культури, які в міру своїх сил несуть просвіту людям.

Однак біда в тому, що такі як кушнірук та забужко болтуни-філозохви, нагло намагаються навязати іншим, що саме вони є найкращими борцями за Україну. При цьому активно обсираючи БЮТ і Тимошенко, ці тіпа патріоти в дійсності руйнують єдність народу, нищать незалежність України. Саме своїми ганебними діями привели до влади ворів і руйнівників української держави. І не дав, на жаль, Бог розуму та совісті забужкам і юсчам це зрозуміти. Тому від таких "патріотів" Україні одна біда.
.
vts-m _ 21.06.2010 13:55
IP: 91.154.244.---
YM:
vts-m:Чекав на Вас, Мурзілку і Дніпрова аж до ранку
В тюрмі? До якого ранку – я про вечір веду мову.
Ну майже. А де це вас понесло десь близько опівночі. Усіх як корова язиком злизала?
YM _ 21.06.2010 13:51
IP: 193.110.107.---
vts-m:
Чекав на Вас, Мурзілку і Дніпрова аж до ранку
В тюрмі? До якого ранку – я про вечір веду мову.
vts-m _ 21.06.2010 13:44
IP: 91.154.244.---
YM:
vts-m::)
Ну, от куди Ви вчора поділися? А ще розповідали;)
Чекав на Вас, Мурзілку і Дніпрова аж до ранку
Неюля _ 21.06.2010 13:41
IP: 77.52.210.---
grafo:
Неюля:
grafo:
Насправді в бюлетені була графа"Не підтримую жодного кандидата".
Була така графа:В.В.Противсіх.

Я мав на увазі другий тур виборів: Тимошенко-Янукович.
Я це знаю.Але хіба сектантам можна пояснити зміст"не підтримую жодного..."?Їм ворога подавай
В тему:
В политике нет места смирению,а только безграничная простота (и святая и лукавая простота) может принимать за смирение исконный полицейский прием:divide et impera,разделяй и властвуй,уступи неважное,чтобы сохранить существенное,дай левой рукой и отними правой.
(В.И.Ленин,Гонители земства и Аннибалы либерализма.)
Политика твоя мне не нравится.В Махиавелли ты не годишься с твоим divide...Я никак не могу согласиться на то,чтоб по примеру русской ценсуры-дозволять ругать титулярных советников и не бранить генералов.Маркса просто ты не хочешь зацепить,чтоб не попортить свое отношение-хорошо, -ну так оставь же и Тесса и компанию.
(А.И.Герцен-М.А.Бакунину, 28. (16.) Х 1869.)
YM _ 21.06.2010 13:29
IP: 193.110.107.---
vts-m:
:)
Ну, от куди Ви вчора поділися? А ще розповідали;)
vts-m _ 21.06.2010 13:23
IP: 91.154.244.---
grafo:
Віктор Дніпров:
grafo:
У даному ракурсі, шановний Графо, Ви седукей, фарисей, чи Іісус Христос?
Просто цікава ваша садукейська аналогія...

Коли це Іісус був проти всіх?
===
Ет, Дніпров, як не дочую, то вигадаю, нє?
:)
.
:)
grafo _ 21.06.2010 13:17
IP: 194.44.153.---
Неюля:
grafo:
Насправді в бюлетені була графа"Не підтримую жодного кандидата".
Була така графа:В.В.Противсіх.

===
Я мав на увазі другий тур виборів: Тимошенко – Янукович.
Неюля _ 21.06.2010 13:05
IP: 77.52.210.---
grafo:
Насправді в бюлетені була графа"Не підтримую жодного кандидата".
Була така графа:В.В.Противсіх.
Був інструктором Івано-Франківського облвиконкому, з 1984 по 1991 року – голова міста Яремче (до того 5 років був заступником голови).Був членом КПРС.
Працював головою Івано-Франківської митниці.У перші роки незалежності був постійним представником України у СНД. У 2006 році балотувався у мери Івано-Франківська. 2007 року був зареєстрований кандидатом у народні депутати України від виборчого блоку КУЧМА під N23.
Проживає в Івано-Франківську, є президентом Івано-Франківської торгово-промислової палати.
2 жовтня 2009 року Василь Гуменюк змінив прізвище на"Противсіх",а 3 листопада подав документи до ЦВК для реєстрації кандидатом у Президенти України.
На виборах Президента України 2010 року за Василя Противсіх проголосували 40 352,або 0,16% виборців,що стало 14-м результатом серед 18 кандидатів.
У лютому 2010 Василь Противсіх повернув собі старе прізвище – Гуменюк
grafo _ 21.06.2010 13:05
IP: 194.44.153.---
Віктор Дніпров:
grafo:
У даному ракурсі, шановний Графо, Ви седукей, фарисей, чи Іісус Христос?
Просто цікава ваша садукейська аналогія...

Коли це Іісус був проти всіх?
===
Ет, Дніпров, як не дочую, то вигадаю, нє?
:)
Це не моя логіка, це матрицю Дойча я лише наклав на євангельські події.

Коли Ісус був противсіх?
А коли у Божому храмі перевертав столи садукейських валютчиків і проганяв із храму фарисейських торгашів худобою.
Віктор Дніпров _ 21.06.2010 12:57
IP: 93.73.244.---
grafo:
У даному ракурсі, шановний Графо, Ви седукей, фарисей, чи Іісус Христос?
Просто цікава ваша садукейська аналогія...

Коли це Іісус був проти всіх?
grafo _ 21.06.2010 12:35
IP: 194.44.153.---
Deutsch:
Читать научиться можно и довольно быстро, а вот думать Графо и иже с ним не научаться никогда. Это или есть – или нет.
[...]
А вот противвсихи делали то же самое, но подло и скрыто. Я считаю их ПРЕДАТЕЛЯМИ национальных интересов Украины.

===
Коли Христос розпочав свою місію проповідництва, Він зіштовхнувся з опозицією Єрусалимського храму. Там домінували дві впливові партії – садукеї та фарисеї.
На початках кожна із партій (зважаючи на духовну потужність Ісуса, чуда, які Він робив, і авторитет між людьми) намагалася залучити Христа на свій бік й використати у протистоянні із Римською імперією.
Однак Христос пішов своїм шляхом – шляхом Істини.
Якщо тогочасні події вкласти у прокрустове ложе логіки Дойча, то Христос зрадив інтереси Ізраїлю і став противсіхом.
Коли так, тоді я теж, услід за Христом, противсіх.

P.S. Між іншим, прізьвисько "противсіхи" вигадали бютівські технологи.
Насправді в бюлетені була графа "Не підтримую жодного кандидата".
Україна та Європа963 Корупція1170 Aтака Путіна1130 Уряд реформ348 Мовне питання179
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте