Сергій Лещенко

Чого насправді хоче Медведчук

26 червня 2014, 02:09

Писати про це зараз непопулярно, але я вважаю, що Медведчук а) не стоїть за заворушеннями в Донецькій та Луганській областях; б) він хоче настання миру на сході України. При цьому я і далі вважаю, що він – в) демон української політики.

Поясню чому.

Я відверто не люблю Медведчука. Але він – не фанатик і не зомбі. Він цинічний і не дурний чоловік.

Так, Медведчук – прихильник проросійського курсу України, але він не готовий присвятити все своє життя цій надідеї. Заради неї він не готовий іти в ліс жити як партизан. Або відмовитися від благ, які він досі мав. Або померти в ім'я "Новоросії".

Медведчук – це справжній олігарх, який сповідує відповідний спосіб життя – палаци, приватні літаки, відпочинок у Європі на Сардінії та регулярні відвідини футбольних матчів.

Він любить жити в своє задоволення та не готовий жертвувати заради ідей збройного відокремлення Донбасу своїми особистими преференціями, вдягнути зелений камуфляж і оселитися десь під Донецьком в оточенні напівбожевільних автоматників.

Більше того, кримська історія створила особисто для нього великий дискомфорт.

Як відомо, Медведчук володіє в Криму величезним палацом – тим самим, де він під камери російських пропагандистів приймав у гостях Володимира Путіна.

Мало хто про це знає, але тепер Медведчук фактично не має способу дістатися до свого маєтку на узбережжі Чорного моря. Він не літає рейсовими літаками, а пересувається своїм приватним бізнес-джетом. Але, від моменту анексії Криму, він не може просто сісти в нього та прилетіти до Сімферополя або Бельбека. Чому? Тому що приватний літак Медведчука зареєстрований за кордоном, і якщо він порушить світові приписи заборони на авіасполучення з Кримом, то його літак буде включений до чорного списку, після чого він не зможе літати ним ніде в світі.

З тих самих причин, побоюючись міжнародних санкцій, з Криму, наприклад, іде "Сбербанк России".

Це – лише один епізод. Більше того, навіть якщо Медведчук якимсь дивом потрапить до Криму (чартером російської авіакомпанії, яка не боїться міжнародних санкцій), він змушений проводити час без друзів – ніхто з його київських товаришів просто не прилетить до нього через ті самі проблеми.

Це що стосується наслідків анексії Криму.

Тепер щодо політики. Єдиний капітал Медведчука, який він має – це стосунки з Росією. Це єдине, що він може "продавати" українським політикам. Але в послугах Медведчука є потреба, коли існує діалог між Україною та Росією. Коли є війна, Медведчук нікому не потрібен. Ринку, де був би необхідний його сервіс, не існує.

Далі. Багаторічною амбіцією Медведчука є повернення в українську велику політику. Але аж ніяк не бажання стати лідером самопроголошеного та ніким не визнаного дикунського утворення ДНР або ЛНР, щоб решту життя провести під європейськими санкціями. Бо, повертаємося на початок тексту, Медведчук не є Робін Гудом, він є олігархом. І його мета – не депресивні регіони Донбасу, а вся Україна і можливіть отримати в ній право вето.

Від'єднання Донецької та Луганської областей назавжди знищить попит на проросійських політиків в Україні. Такі, як Медведчук, ніколи не матимуть навіть теоретичних шансів на обрання до парламенту. Бо – банально – не буде території, на якій за них голосуватимуть.

І навпаки – примирення України з Донбасом створить грунт для повернення Медведчука у політику. Йому будуть зобов'язані новий президент та європейські лідери, і в нього буде історія, з якою можна балотуватися на виборах.

Наївно називати Ангелу Меркель агентом Росії після її пропозиції призначити Медведчука посередником. Ангела Меркель – це агент німецького народу, який не хоче втрачати життєвий комфорт та фінансові ресурси через війну десь на кордоні Європейського Союзу. І якщо Медведчук береться повернути такий спокій у життя німецьких політиків, вона готова вважати його переговорником.

Тому, як би це парадоксально не виглядало, але спроби Медведчука встановити мир на сході – це не імітація. Це є особисто його боротьбою за своє місце у великій грі.

Питання лише, який рахунок у підсумку виставить Медведчук.

powered by lun.ua
Коментарі — 205
seredah _ 26.06.2014 07:33
IP: 74.125.17.---
зараз бібісі крутить Бородая.
премєр говорить що їх обдурили, так звані переговорники не мали ніяких повноважень.
тому ніяке перемиря не існує і вони продовжують боротьбу.

вияснилось що Лещенко поспішив зі статтею, Медведчук ніякий не переговорник, ніякої ролі він не відіграє і взагалі все вам приснилось.

я надіюсь сайт бібісі ви самі знайдете.

на нещастя порошенко поїхав в європу, іщо він там буде розказувати про переговори один бог знає.
коли журналісти будуть тикати йому в морду заяву Бородая
Viktor Tarasevitch _ 26.06.2014 07:22
IP: 176.36.251.---
И вспомните, как он защищал Стуса. Тоже грозит и Украине.
Alexandr Andrianov _ 26.06.2014 07:21
IP: 74.125.17.---
Andrey Banni:
И вообще это всё печально до слёз, Гиркин заявляет что им без помощи росс армии жить осталось максимум 3 недели и их прижимают со всех сторон, добровольцев больше нет. А тут бац и перемирие,какое удачное совпадение. Спорю с кем угодно, что завтра кто-то скажет *переговоры сложные,но они начались и это уже хорошее начало* и попросят ещё недельку на переговоры...
так и будет,в этом никто уже не сомневается...
Viktor Tarasevitch _ 26.06.2014 07:20
IP: 176.36.251.---
Так можно и Ефремова с Ахметовым оправдать. Донбасс для него всего лишь разменная монета
seredah _ 26.06.2014 07:18
IP: 74.125.17.---
ганна ахметова:
Мертветчук хоче взяти участь у дерибані міліардів МВФ! Тож будуть перевибори Ради й Українській вибір набере 55%! Матимемо українського прем"єра, а наші записні патріоти та чемпіони світу нам пояснять, що це ще вигідніше ніж вибори в один тур. Головне, щоб юлькаваровкасучкаблох не пустила по світу фірташів, ахметових... і не хіхікала! Бо від цього не буде меду!
Ганночко.
ти звичайно знаєш шо йдуть інтенсивні перемовини давних друзів, "Мертвечука" і "сучкиблох", про створення нового блоку – Батьківщини і Укр вибору.
тому що у Батьківщини справи не дуже.
назва блоку БЮТ 2 поки що не розглядається, тому новий політолог Зільбернштейн працює над іншим.
новому блоку прогнозують 55-60 процентів – в тому ви праві.
а хто голова ради а хто премєр – вони кинуть кості
Петро Тимошенко _ 26.06.2014 07:15
IP: 78.111.187.---
Я за мир і переговори! Але не любим способом і хто зна із ким. Безумовно потрібно шукати шляхи виходу із кризи мирним способом. Але мир любою ціною це безглузддя.
Мені цікаво а ХТО такий Медведчук? Кого він представляє? І що такого визначного він зробив (крім "захисту" В. Стуса) щоб бути представником від нас, я ще можу його сприйняти як представника ЛНР і ДНР, але представником нас народу України це нонсенс! І начхати мені на його дискомфорт чи комфорт. Він не є українець!
Як можить шакал зрозуміти загнану лань? Яку хочуть розтерзати леви? Він навпаки хотітиме бистрішої її смерті.
Думаю якщо Порошенко непояснить цієї абсурдної авантюри із нібито перемирям і незрозумілими перемовинами, його рейтинг буде стрімко падати. І вже осінню будуть не тільки перевибори ВР, а й Президента. Якщо він окажиться політичним імпотентом, а не лідером держави, то це плачевно для нього.
ганна ахметова _ 26.06.2014 07:04
IP: 93.75.34.---
Мертветчук хоче взяти участь у дерибані міліардів МВФ! Тож будуть перевибори Ради й Українській вибір набере 55%! Матимемо українського прем"єра, а наші записні патріоти та чемпіони світу нам пояснять, що це ще вигідніше ніж вибори в один тур. Головне, щоб юлькаваровкасучкаблох не пустила по світу фірташів, ахметових... і не хіхікала! Бо від цього не буде меду!
Sasha Kravets _ 26.06.2014 05:53
IP: 74.125.178.---
Сергей, вы хороший журналист, но ваша аналитика по Медведчуку имеет несколько дыр. Медведчук не был принужден какими-то личными неудобствами вступить в переговоры. Он знал про планы Путина изначально и понимал риски. Медведчук отыгрывает свою роль в планах Кремля отменно. Когда вы пишите что заявление Меркель не нужно воспринимать так категорично, вы не задаетесь вопросом: а почему вообще президент позволил Медведчуку быть на переговорах? Разве не понятно что Путин будет делать как захочет и когда захочет; он контролирует Стрелкова и других командиров. Медведчук не нужен был Украине как посредник так как он не способен изменить планы Кремля. Так что люди по праву недоумевают и не понимают зачем Порошенко унижает Украину такими переговорами?
Все правильно пишите. Если будет продление перемирия то можно будет смело заявить что Порошенко оказался титушкой.
pol_tavka _ 26.06.2014 05:26
IP: 74.125.183.---
а мне ближе и понятнее и похожЕЕ на правду – от Сергея Высоцкого, ждем партию Медведука в парламенте, как миротворца Дамбаса.
Місько Зл _ 26.06.2014 05:19
IP: 77.123.176.---
щодо мовного питання в бидло-Донбасі, то Донбас (Путін) насправді хоче челез протягнення змін до конституції і надання рускаму зіку статус офіційного, не "свабоднєй гаваріть на русскам", а заборонити все українське, щоб таким чином плекати москальську ментальність і надалі. Ми будем ше бозна скільки років годувати цей проклятий Донбас, а вони будуть чимраз більше омоскалюватися...І тоді може через 20 років, може через 60 прийде новий Путін і забере в нас Донбас, як забрав Крим...Може годі бути лохами??
Місько Зл _ 26.06.2014 05:09
IP: 77.123.176.---
Місько Зл:
denkend:
Почитав. Плакаль: (Бо шкода-а-а путлєровського кума-а-а-а.
Але! Нас – рать! В сенсі – на те, чого хоче "неукраїнський вибір".
Ніяк, на жаль, "чахлик невмирущий" не здохне – на жаль, ніхто до його "яйця" не добереться.
І так само повинно нам бути "рать" на те, чого хоче пані "Енджі". Бо ми (може, на жаль – але ЛИШЕ з точки зору життєвого комфорту та фінансових ресурсів) – не німецький народ!!
Колись казали – "поляк бідний, але гоноровий"! А ми можемо бути такими??
Я належу до значної меншості тих, хто вважає, що "захід є захід (сам звідти)... і зі сходом їм не зійтись". Сім"ї розлучаються теж. Головне – щоб цивілізовано. Як на мене – це краще, ніж "під кума лягати"...
І одна просьба до автора. Не "зкурв...ся" до кінця.
Благими словами – людей зомбуєш.
Як "раша-тіві".
повністю згоден! не може бути вся Україна заручником того, що бидло-Донбас чує якісь голоси...Краще розійтися з миром, як чехи і словаки і не мучитись
Місько Зл _ 26.06.2014 05:07
IP: 77.123.176.---
denkend:
Почитав. Плакаль: (Бо шкода-а-а путлєровського кума-а-а-а.
Але! Нас – рать! В сенсі – на те, чого хоче "неукраїнський вибір".
Ніяк, на жаль, "чахлик невмирущий" не здохне – на жаль, ніхто до його "яйця" не добереться.
І так само повинно нам бути "рать" на те, чого хоче пані "Енджі". Бо ми (може, на жаль – але ЛИШЕ з точки зору життєвого комфорту та фінансових ресурсів) – не німецький народ!!
Колись казали – "поляк бідний, але гоноровий"! А ми можемо бути такими??
Я належу до значної меншості тих, хто вважає, що "захід є захід (сам звідти)... і зі сходом їм не зійтись". Сім"ї розлучаються теж. Головне – щоб цивілізовано. Як на мене – це краще, ніж "під кума лягати"...
І одна просьба до автора. Не "зкурв...ся" до кінця.
Благими словами – людей зомбуєш.
Як "раша-тіві".
Vladimir Polyakov _ 26.06.2014 05:04
IP: 37.73.232.---
Да,Серега,мотивы всей этой крысиной возни очевидны.И Путлер,и Медведчук,и др. ведут борьбу за сохранение,незаконно и преступно,как правило,нажитых капиталов и сохранение ради этого своего влияния в политике.Все остальное вторично.Наша задача-не допустить попадания ни одной,извини,сволочи,в будущий парламент.
Ева Славская _ 26.06.2014 05:02
IP: 212.22.211.---
Если это сохранит жизнь хотя бы одного украинского воина или невинного ребенка нужно позволить переговариваться хоть черту с дьяволом... А дальше жизнь покажет какие выставленные счета оплачивать... К примеру после возвращения Крыма, оставить ему его дворец и хватит...
Кот Матроскин _ 26.06.2014 04:56
IP: 89.209.11.---
Плохи наши дела, если мы зависим от неизвестных нам намерений Медведчука.
Tat Atfender _ 26.06.2014 04:51
IP: 74.125.183.---
Myr bez svobody- nishcho. Myr iakogo hoche Medvedchuk tse myrne rabstvo.
Нескорений Духом _ 26.06.2014 04:40
IP: 77.123.176.---
Сергій Лещенко:
Сергій Лещенко:
Yakovina Ivan:
За мир он потребует федерализацию Украины. Такую, чтобы у Донбасса было право вето на заключаемые в Киеве договоры.
Это может быть
такого не буде, бо така федералізаці і єдіная страна, Галичині, наприклад нахууй не потрібна.Вже 23 роки Галичина живе в глибокій жопі, не є членом ЄС і НАТО саме через Схід України. Якщо проклятий Пєтя піде на таку федералізацію, тоді вже Галичина захоче, щоб її почули і тоді вже ніяким пєтям і медведчукам точно мало не покажеться...
denkend _ 26.06.2014 03:53
IP: 95.132.110.---
Почитав. Плакаль: (Бо шкода-а-а путлєровського кума-а-а-а.
Але! Нас – рать! В сенсі – на те, чого хоче "неукраїнський вибір".
Ніяк, на жаль, "чахлик невмирущий" не здохне – на жаль, ніхто до його "яйця" не добереться.
І так само повинно нам бути "рать" на те, чого хоче пані "Енджі". Бо ми (може, на жаль – але ЛИШЕ з точки зору життєвого комфорту та фінансових ресурсів) – не німецький народ!!
Колись казали – "поляк бідний, але гоноровий"! А ми можемо бути такими??
Я належу до значної меншості тих, хто вважає, що "захід є захід (сам звідти)... і зі сходом їм не зійтись". Сім"ї розлучаються теж. Головне – щоб цивілізовано. Як на мене – це краще, ніж "під кума лягати"...
І одна просьба до автора. Не "зкурв...ся" до кінця.
Благими словами – людей зомбуєш.
Як "раша-тіві".
VOT _ 26.06.2014 03:35
IP: 37.73.236.---
Страшна він людина, для нього людське життя – чи не остання цінність.
Stanislav Pidnebesniy _ 26.06.2014 03:32
IP: 212.115.237.---
начальнику пятой колонны быть на переговорах с терористами все равно что оперативку проводить
TikiTak _ 26.06.2014 03:19
IP: 46.164.187.---
Чого насправді хоче Медведчук
==========================
Теплої ванни він хоче – ось його справжній вибір. Він не остання людина, що причетна до всіх цих подій.
Ху*в пропагандист "русского мира".
Andrey Banni _ 26.06.2014 02:58
IP: 82.193.99.---
И вообще это всё печально до слёз, Гиркин заявляет что им без помощи росс армии жить осталось максимум 3 недели и их прижимают со всех сторон, добровольцев больше нет. А тут бац и перемирие,какое удачное совпадение. Спорю с кем угодно, что завтра кто-то скажет *переговоры сложные,но они начались и это уже хорошее начало* и попросят ещё недельку на переговоры...
Andrey Banni _ 26.06.2014 02:51
IP: 82.193.99.---
Не ожидал такой наивности от вас Сергей. Сам факт переговоров уже позволяет спрогнозировать будущее. В пятницу будет продлено перемирие,до осени страну будет штормить,осенью мы получим очередную революцию,потом войну и как результат окончательный распад Украины. Увы но новый Гитлер переиграл всех. Сергей у меня к вам наивный вопрос, почему Янукович не поменял все свои миллиарды и межигорье, на голову Захарченка?
Сергій Лещенко _ 26.06.2014 02:45
IP: 93.75.36.---
Yakovina Ivan:
За мир он потребует федерализацию Украины. Такую, чтобы у Донбасса было право вето на заключаемые в Киеве договоры.
Это может быть
Yakovina Ivan _ 26.06.2014 02:39
IP: 178.95.116.---
За мир он потребует федерализацию Украины. Такую, чтобы у Донбасса было право вето на заключаемые в Киеве договоры.
Корупція1306 Зеленський3 Донбас5 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter