Сергій Лещенко

Чого насправді хоче Медведчук

26 червня 2014, 02:09

Писати про це зараз непопулярно, але я вважаю, що Медведчук а) не стоїть за заворушеннями в Донецькій та Луганській областях; б) він хоче настання миру на сході України. При цьому я і далі вважаю, що він – в) демон української політики.

Поясню чому.

Я відверто не люблю Медведчука. Але він – не фанатик і не зомбі. Він цинічний і не дурний чоловік.

Так, Медведчук – прихильник проросійського курсу України, але він не готовий присвятити все своє життя цій надідеї. Заради неї він не готовий іти в ліс жити як партизан. Або відмовитися від благ, які він досі мав. Або померти в ім'я "Новоросії".

Медведчук – це справжній олігарх, який сповідує відповідний спосіб життя – палаци, приватні літаки, відпочинок у Європі на Сардінії та регулярні відвідини футбольних матчів.

Він любить жити в своє задоволення та не готовий жертвувати заради ідей збройного відокремлення Донбасу своїми особистими преференціями, вдягнути зелений камуфляж і оселитися десь під Донецьком в оточенні напівбожевільних автоматників.

Більше того, кримська історія створила особисто для нього великий дискомфорт.

Як відомо, Медведчук володіє в Криму величезним палацом – тим самим, де він під камери російських пропагандистів приймав у гостях Володимира Путіна.

Мало хто про це знає, але тепер Медведчук фактично не має способу дістатися до свого маєтку на узбережжі Чорного моря. Він не літає рейсовими літаками, а пересувається своїм приватним бізнес-джетом. Але, від моменту анексії Криму, він не може просто сісти в нього та прилетіти до Сімферополя або Бельбека. Чому? Тому що приватний літак Медведчука зареєстрований за кордоном, і якщо він порушить світові приписи заборони на авіасполучення з Кримом, то його літак буде включений до чорного списку, після чого він не зможе літати ним ніде в світі.

З тих самих причин, побоюючись міжнародних санкцій, з Криму, наприклад, іде "Сбербанк России".

Це – лише один епізод. Більше того, навіть якщо Медведчук якимсь дивом потрапить до Криму (чартером російської авіакомпанії, яка не боїться міжнародних санкцій), він змушений проводити час без друзів – ніхто з його київських товаришів просто не прилетить до нього через ті самі проблеми.

Це що стосується наслідків анексії Криму.

Тепер щодо політики. Єдиний капітал Медведчука, який він має – це стосунки з Росією. Це єдине, що він може "продавати" українським політикам. Але в послугах Медведчука є потреба, коли існує діалог між Україною та Росією. Коли є війна, Медведчук нікому не потрібен. Ринку, де був би необхідний його сервіс, не існує.

Далі. Багаторічною амбіцією Медведчука є повернення в українську велику політику. Але аж ніяк не бажання стати лідером самопроголошеного та ніким не визнаного дикунського утворення ДНР або ЛНР, щоб решту життя провести під європейськими санкціями. Бо, повертаємося на початок тексту, Медведчук не є Робін Гудом, він є олігархом. І його мета – не депресивні регіони Донбасу, а вся Україна і можливіть отримати в ній право вето.

Від'єднання Донецької та Луганської областей назавжди знищить попит на проросійських політиків в Україні. Такі, як Медведчук, ніколи не матимуть навіть теоретичних шансів на обрання до парламенту. Бо – банально – не буде території, на якій за них голосуватимуть.

І навпаки – примирення України з Донбасом створить грунт для повернення Медведчука у політику. Йому будуть зобов'язані новий президент та європейські лідери, і в нього буде історія, з якою можна балотуватися на виборах.

Наївно називати Ангелу Меркель агентом Росії після її пропозиції призначити Медведчука посередником. Ангела Меркель – це агент німецького народу, який не хоче втрачати життєвий комфорт та фінансові ресурси через війну десь на кордоні Європейського Союзу. І якщо Медведчук береться повернути такий спокій у життя німецьких політиків, вона готова вважати його переговорником.

Тому, як би це парадоксально не виглядало, але спроби Медведчука встановити мир на сході – це не імітація. Це є особисто його боротьбою за своє місце у великій грі.

Питання лише, який рахунок у підсумку виставить Медведчук.

powered by lun.ua
Коментарі — 205
CreativeLady _ 26.06.2014 08:59
IP: 95.133.127.---
Думаю, що Сергій помиляється. Думаю, що ближче до істини прогнози, викладені в статті "План Путина: как Медведчук заменит вождей ДНР" за адресою hvylya. org / analytics /politics / plan-putina-kak-medvedchuk-zamenit-vozhdey-dnr.html
Ludmyla Zagoruyko _ 26.06.2014 08:54
IP: 77.90.251.---
Якщо мир на сході від Медведчука не імітація, то це не мир для України, це мир для Путіна – з російською державною, незалежними від центру олігархами з так званою федералізацієюі т.п. Медведчук не фанат нашої політики, він без неї прекрасно почувався останні 10 років тому його поява нічого гарного країні не віщує. Демон ніколи не стане Ангелом. Медведчук завжди транслює інтереси агресора Путіна і це має бути червоною рискою від його використання Порошенком у будь-яких державних заходах.
Анатолий Долгополов _ 26.06.2014 08:37
IP: 134.249.200.---
Единственным местом,где Медведчук может иметь успех это на переговорах с Оксаной Марченко и то при условии если он подкинет ей побольше бабла.
глас народа _ 26.06.2014 08:36
IP: 95.134.24.---
В этой ситуации только один выход. Если Меркель открыто встала на сторону Путина, то аппеллировать нужно к США. Пишем очередную петицию в Белый Дом с выражением недоверия Медведчуку и с требованием расследовать деятельность Медведчука. Ведь украинские власти не хотят этого делать.
-Vesna- _ 26.06.2014 08:34
IP: 93.75.117.---
Тому, як би це парадоксально не виглядало, але спроби Медведчука встановити мир на сході – це не імітація. Це є особисто його боротьбою за своє місце у великій грі. (c)

А хто каже – що це ІМІТАЦІЯ?
Медведчук добивається (як і зажди казав) федеративного устрою України.
Федерація – це підступна рамкова конструкція, зміст якої можна наповнювати з диявольским злоумислом.
Його завдання таке як і сепаратистів по суті. Шантажують війною.
глас народа _ 26.06.2014 08:32
IP: 95.134.24.---
WildTT
Перечитал статейку два раза. Неужели только у меня сложилось после её прочтения стойкое ощущение того, что Сергей Лещенко вместе с Меркель ратует за безоблачную и комфортную жизнь немцев. И вместе с Медведчуком ратует за его скорейшее возвращение в украинскую политику? А заплатить за эти маленькие прихоти совершенно далёких от надежд и чаяний сегодняшней Украины должен исключительно украинский народ. Бедный, несчастный Медведчук. "Три самолёта заграничных, два замка крымских, одна дачка закарпатская, это же всё пропало"...
Лещенко совсем нас за дураков имеет
Oleg Gaman _ 26.06.2014 08:30
IP: 178.151.175.---
Без Крыма уже никогда не будет возможна победа пророссийских сил в парламенте. А если Крым вернется, то он будет уже скорее всего про украинским.
глас народа _ 26.06.2014 08:30
IP: 95.134.24.---
Лещенко, не зли народ. Людям на самом деле наплевать, может или нет Ведведчук добраться до своей усадьбы в Крыму. Не надо выдавливать из нас слезу. Речь о другом- Медведчук морально не может представлять украинскую сторону. Он человек Путина. ОН ВСЕГДА БУДЕТ НА СТОРОНЕ ПУТИНА.
Oleg Gaman _ 26.06.2014 08:29
IP: 178.151.175.---
Действительно верите что Путин мог все это заварить только для того чтобы потом померить и вернуть медведчука в политику Украины? помоему даже для ВВХ это слишком мудрено...
WildTT _ 26.06.2014 08:29
IP: 92.244.127.---
Перечитал статейку два раза. Неужели только у меня сложилось после её прочтения стойкое ощущение того, что Сергей Лещенко вместе с Меркель ратует за безоблачную и комфортную жизнь немцев. И вместе с Медведчуком ратует за его скорейшее возвращение в украинскую политику? А заплатить за эти маленькие прихоти совершенно далёких от надежд и чаяний сегодняшней Украины должен исключительно украинский народ. Бедный, несчастный Медведчук. "Три самолёта заграничных, два замка крымских, одна дачка закарпатская, это же всё пропало"...
Pavel Lukyanchuk _ 26.06.2014 08:28
IP: 46.219.242.---
Автор написал глупость, причем как для журналиста – совершенно непрофессиональную.

Во-первых спасибо, что успокоил граждан Украины тем, что, мол, Донбасс не будет отделяться. Да мы НЕ БОИМСЯ отделения Донбасса. Абсолютно.

Мы боимся того, что ВСЮ Украину превратят в буферную "серую" зону – ключ к которой – сохранение внеблокового статуса.

Мы боимся, что от нас потребуют оторваться от союзников – США и ЕС, после чего Путин сможет в любой момент сделать с нами все что захочет.

И именно ЭТОГО хочет Медведчук. А отделить Донбасс... это был бы просто плевок в лицо Путину, который затратив огромные ресурсы, получил бы нищий дотационный регион с неуравновешенным населением.

Во-вторых если кто-то еще не понял, чью сторону реально представляет Медведчук – то поясню – сторону лично Путина.

Его на переговорах ведь должен кто-то представлять? Должен. И это явно не посол Зурабов.
ганна ахметова _ 26.06.2014 08:21
IP: 93.75.34.---
Ева Славская:
Вот же нетерплячка охватила украинцев... Лодыря Ющенко терпели пять лет... Шлепера янека четыре... А Порошенко и двадцати дней не вытерпели... Ну позвольте хоть три месяца ему порулить без наших ценных указаний... Или мы в один тур опять дурня выбрали...????... Или волшебника...???... Или Господа Бога...???... Нет...???... Выбрали нормального, умного, образованного, уважаемого, рукопожимаемого... Давайте наберемся хоть трошки терпения... Смотрим, анализируем, думаем а уже потом принимаем решение...
Тому що торопили, вимагали вибори в один тур, вішали людям лапшу на вуха про видатні здібності Пороха, наче хтось забув й ого подвиги! Кличко й Фірташ дупи рвали за нього. А щось воно не мичить, ні телиться, й витягає рукава то ложкіних-ножкіних, то кучм-медведчуків
Vadim Galushka _ 26.06.2014 08:15
IP: 77.52.157.---
Кто такой Медведчук-он никто.Меркель в который раз легла под Путина.Немцы после 45 привыкли ноги раздвигать перед кацапами.Но ведь надо помнить что кацапы без украинцев не смогли бы одолеть Германию.
dzvinitko _ 26.06.2014 08:14
IP: 195.160.235.---
50/50:
Не питання, якщо Меркель хоче бачити Медведчука у переговорній групі, то нехай Медведчук представляє її інтереси. Бо я не розумію, чому ця німкеня після терок з Путлером починає диктувати нам, хто має представляти Україну. А Порох одразу погоджується. У мене є зустрічна пропозиція: нехай ЄС представляють й інші впливові особи – Безлер і Гіркін – переговорний процес піде ще швидше. По-ходу, найбільш геніальний в європейський історії дипломатичний акт – це пак Молотова-Рібентропа.
Це просто геніально!!! Підтримую на всфі 100% Особливо про пакт М.Р.
Ева Славская _ 26.06.2014 08:12
IP: 212.22.211.---
Вот же нетерплячка охватила украинцев... Лодыря Ющенко терпели пять лет... Шлепера янека четыре... А Порошенко и двадцати дней не вытерпели... Ну позвольте хоть три месяца ему порулить без наших ценных указаний... Или мы в один тур опять дурня выбрали...????... Или волшебника...???... Или Господа Бога...???... Нет...???... Выбрали нормального, умного, образованного, уважаемого, рукопожимаемого... Давайте наберемся хоть трошки терпения... Смотрим, анализируем, думаем а уже потом принимаем решение...
Borya Telegin _ 26.06.2014 08:11
IP: 46.119.193.---
Що ж це за олігарх,"єдиний капітал якого -це стосунки з Росією "?Треба створити цьому "олігарху" умови для того,щоби ййго стосунки з Росією стали тісніші,ніж зараз,а саме-"Чємодан,вокзал,Росія!"
Kulish _ 26.06.2014 08:09
IP: 195.69.86.---
Мені на...чхати на те, що хоче Медведчук! Я не хочу Медведчука...
Олександр Назарчук _ 26.06.2014 08:09
IP: 77.122.193.---
СІрожа. Я плакав, читаючи ваш джинсовий опус, так мені було шкода Медведчука:) Путіну до одного місця, що вигідно Медведчуку. Останній йому винен стільки грошей, за бездарну рекламу "українського підриву", що зробить все, що йому велить пуцька. А основна їх мета затягнути конфлікт і легалізувати ДНР і ЛНР, як сторони переговорів. Чого вони і досягли, нажаль.
engy-xxx _ 26.06.2014 08:02
IP: 194.125.244.---
Вернувшийся в политику олигарх, который потом предъявить нам счёт...

Бу-га-га...

Разрешите вопрос: а нам, вааще, нужен "вернувшийся в политику олигарх, который потом предъявить нам счёт"????

А может послать и его самого и его счет?
seredah _ 26.06.2014 07:57
IP: 74.125.17.---
ганна ахметова:
seredah:
ганна ахметова:
Мертветчук хоче взяти участь у дерибані міліардів МВФ! Тож будуть перевибори Ради й Українській вибір набере 55%! Матимемо українського прем"єра, а наші записні патріоти та чемпіони світу нам пояснять, що це ще вигідніше ніж вибори в один тур. Головне, щоб юлькаваровкасучкаблох не пустила по світу фірташів, ахметових... і не хіхікала! Бо від цього не буде меду!
Ганночко.
ти звичайно знаєш шо йдуть інтенсивні перемовини давних друзів, "Мертвечука" і "сучкиблох", про створення нового блоку – Батьківщини і Укр вибору.
Ні, я звичайно цього не знаю, тим більш, що ви мене з кимось сплутали, бо з вами я не знайома, свині ви пасли з кимось іншим, тож на "ти" не переходили. А щодо до друзів Мертвечука, то чи не Порох разом з ним створювали СДПУ обрізану! Ось це я звичайно знаю
Ганночко.
ти сьогодні хлопчик чи дівчинка.?
бо я дівчаток на хєр не посилаю
ганна ахметова _ 26.06.2014 07:57
IP: 93.75.34.---
Twelen Van:
Тому, як би це парадоксально не виглядало, але спроби Медведчука встановити мир на сході – це не імітація. Це є особисто його боротьбою за своє місце у великій грі.

Питання лише, який рахунок у підсумку виставить Медведчук.

======
та не який не рахунок,просто хоче зайняти порожню нішу на сході,тому вилазить в публічну політику, ...а без дамбаського лохторату це зробити не реально,тому потрібен йому мир і дамбас в сладі України.А на літачку залетить він в крим,не переживайте,вова зробить йому коридор.
Саме так, дамбаський народ бачитиме у (авдо) каті Стуса рятівника від клятих бендєроцєв і захисника язика, друга Пу, тож одноголосно проголосує за нього, особливо якщовін пообцяє відновити усе розорене хунтою за рахунок бюджету. Й шахти продовжувати дотувати. Ще можна усім дамбасцям дати статус жертв війни, добавку до пенсії та снижку на казьонку!
ганна ахметова _ 26.06.2014 07:51
IP: 93.75.34.---
seredah:
ганна ахметова:
Мертветчук хоче взяти участь у дерибані міліардів МВФ! Тож будуть перевибори Ради й Українській вибір набере 55%! Матимемо українського прем"єра, а наші записні патріоти та чемпіони світу нам пояснять, що це ще вигідніше ніж вибори в один тур. Головне, щоб юлькаваровкасучкаблох не пустила по світу фірташів, ахметових... і не хіхікала! Бо від цього не буде меду!
Ганночко.
ти звичайно знаєш шо йдуть інтенсивні перемовини давних друзів, "Мертвечука" і "сучкиблох", про створення нового блоку – Батьківщини і Укр вибору.
Ні, я звичайно цього не знаю, тим більш, що ви мене з кимось сплутали, бо з вами я не знайома, свині ви пасли з кимось іншим, тож на "ти" не переходили. А щодо до друзів Мертвечука, то чи не Порох разом з ним створювали СДПУ обрізану! Ось це я звичайно знаю
seredah _ 26.06.2014 07:48
IP: 74.125.17.---
50/50:
Не питання, якщо Меркель хоче бачити Медведчука у переговорній групі, то нехай Медведчук представляє її інтереси.
ви звичайно розумієтє що коли пацани приходять на стрєлку, перше питання – а ти кто такой.?
пакажі бамагу.
і після переговорів високіє дагаварівающієся сторони підписують другу бамагу.

як ви думаєте, Медведчуку чи Шуфрічу хтось дасть бамагу на переговори.?
50/50 _ 26.06.2014 07:40
IP: 89.252.54.---
Не питання, якщо Меркель хоче бачити Медведчука у переговорній групі, то нехай Медведчук представляє її інтереси. Бо я не розумію, чому ця німкеня після терок з Путлером починає диктувати нам, хто має представляти Україну. А Порох одразу погоджується. У мене є зустрічна пропозиція: нехай ЄС представляють й інші впливові особи – Безлер і Гіркін – переговорний процес піде ще швидше. По-ходу, найбільш геніальний в європейський історії дипломатичний акт – це пак Молотова-Рібентропа.
Twelen Van _ 26.06.2014 07:34
IP: 178.158.253.---
Тому, як би це парадоксально не виглядало, але спроби Медведчука встановити мир на сході – це не імітація. Це є особисто його боротьбою за своє місце у великій грі.

Питання лише, який рахунок у підсумку виставить Медведчук.

======
та не який не рахунок,просто хоче зайняти порожню нішу на сході,тому вилазить в публічну політику, ...а без дамбаського лохторату це зробити не реально,тому потрібен йому мир і дамбас в сладі України.А на літачку залетить він в крим,не переживайте,вова зробить йому коридор.
Зеленський3 Донбас5 Корупція1305 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter