Костянтин Матвієнко Політичний експерт

Опозиція не готова до виборів. Жодних

17 грудня 2013, 13:13

Здавалося, вибори у 5 "проблемних округах", що відбулися позавчора, мали б стати апофеозом переможної консолідації опозиції. Те, як у цих округах відбулося волевиявлення минулого разу, коли було сформовано нинішній парламент, а також стояння майданів у кількох містах України мало б сприяти перемозі єдиних кандидатів від опозиції. Натомість споглядаємо сумну картину цілковитої, майже, поразки.

У чому її причини? На це питання опозиція, передовсім, має відповісти сама собі, бо в умовах нинішньої суспільної кризи до неї звернуті погляди мільйонів громадян, бо наближаються вибори президента та місцевих рад, бо не виключено, що реально постане питання про дострокові вибори парламенту.

Отже, виборча кампанія у п'ятірці проблемних, не була піднесена опозицією до рівня загальнонаціональної – не було створено об'єднаного міжпартійного штабу опозиції по виборах у цих округах; опозиція майже не використала своїх можливостей підключити до кампанії загальнонаціональні ЗМІ – опозиційні телеканали перш за все. Не було створено синергетичного ефекту від підготовки та всеукраїнського оприлюднення спільних засад виборчих програм кандидатів у цих п'яти округах. Між тим єдина виборча платформа п'яти опозиціонерів могла б стати прообразом програми єдиного кандидата від опозиції на виборах президента.

Вочевидь, що самим опозиційним кандидатам у цих округах довелося пережити нелегкий рік після минулих виборів. Вони були предметом прискіпливої уваги з боку опонентів. Що вже говорити про технології висунення "клонів", "перенаселеність" бюлетенів та інші способи маніпуляцій волевиявленням та фальсифікацій його підсумків. Одначе, на минулих виборах опозиція була готовою до застосування такого арсеналу. То, що ж трапилося нині?

Особливий подив викликає ситуація у 223 виборчому окрузі – Шевченківському районі Києва. Тут стоїть Майдан. Тут сконцентровано компетентного та самодостатнього виборця, тут основним опонентом єдиного кандидата від опозиції Юрія Левченка виступає багаторічний керівник району, щодо якого порушувалися кримінальні справи, Віктор Пилипишин, тут екзитполи зафіксували розрив між кандидатами у 17% на користь опозиціонера... І раптом його поразка? Що називається: "математика не грає". У зв'язку з цим виникають величезні питання до опозиції у щирості прагнень перемогти у цьому окрузі. Схоже, що підкуповують не лише малозабезпечених виборців.

Черкаси. "Співаючий ректор", киянин Михайло Поплавський обходить єдиного кандидата від опозиції, колишнього заступника міського голови Черкас Миколу Булатецького. Навіть екзитполи віддають перевагу "співакові". Самим лише підкупом цей результат пояснити неможливо, бо явка виборців на дільниці склала лише 47%. Ті 53%, які прігнорували вибори, це громадяни, до яких не достукалася саме опозиція. За рік між виборами М. Булатецький втратив 9000 голосів.

Інший "проблемний округ" на Черкащині приніс перемогу кандидату від опозиції Леоніду Даценку. Цей мандат її єдиний трофей на повторних виборах.

Миколаївщина. Тут виборча кампанія була найдраматичнішою та просто кримінально небезпечною. Кандидат від опозиції Михайло Корнацький послідовно та мужньо бореться з найогиднішими практиками, що їх застосовує зрощена із криміналом бюрократія. У цьому окрузі знаходиться горезвісна Врадіївка. Увага з боку лідерів опозиції та компетентної грмадськості до цього округу була найпильнішою, і позатим явка виборців склала лише 48%, а переможцем проголошено голову обладміністрації Миколу Круглова.

Аналіз цієї поразки для опозиції має стати одним з базових при плануванні стратегії президентських перегонів.

Щодо виборів на Київщині, то тут опозиція дозволила "розвести себе мов кіщенят". Її кандидата Віктора Романюка просто зняли з перегонів рішенням суду. Можливо помилкою було саме висунення юридично вразливого В. Романюка? З іншого боку – в нього там був найвищий рейтинг з поміж можливих опозиційних кандидатів.

Висновок за підсумками повторних виборів такий – парламентська опозиція за минулий рік не спромоглася на жодні здобутки в ідейному та організаційному плані. Вона лише втрачає. І це в умовах якнайсерйозніших суспільних збурень. Тенденція, одначе. У цьому "політичному закладі" слід щось міняти – або меблі, або політиків, з їхніми політтехнологами разом.

Громадянам, тим часом, у відстоюванні своїх прав та доброї долі країни дедалі більше доводиться сподіватися на власні сили – самоорганізацію, солідарність та природне відчуття справедливості.

powered by lun.ua
Коментарі — 192
polyglot _ 17.12.2013 20:20
IP: 92.49.206.---
Самому Матвиенко тоже не мешало бы походить по квартирам, проверить свои агитационные идеи! А то несколько схоластически все звучит!
polyglot _ 17.12.2013 20:19
IP: 92.49.206.---
Andrey Vorontsov:
Тит:
pepelkaasa:

А какой другой вариант борьбы Вы предлагаете? У восставшего народа нет оружия, к сожалению. Оно есть только у бандитов и тех кто их защищает от народа.
Хорошо, оружия у народа нет – а чем помогут эти тюльки, турчиновы, яценюки и прочие? Они что – с оружием в руках вышли на помощь народу??

Нет же, они вышли с микрофоном и первое что сделали – отобрали трибуну. Второе – пригребли к рукам взятые народом здания, площади, ввели пропуска и начали командовать народной самообороной.
Ну и на кой хрен они нужны?

И кстати другой вариант борьбы сегодня подсказала Львовская облрада. А каждая облрада между прочим имеет территориальную милицию. Ну или по крайней мере может ее переподчинить.
У компьютеров тысячи смельчаков, а кто из них реально готов сесть за призывы к свержению власти?Прошу записываться!
boska-v _ 17.12.2013 19:55
IP: 93.74.224.---
Значит Свобода Левченка слила и пополнила свой партийный счет минимум на 5 лямов!
Федір К _ 17.12.2013 19:26
IP: 78.25.36.---
Диригой Никилай Янивич! Пиздривляем Вис з Дним Риждения и жилаим Вим: "Да пашли Ви на пинсию"! ХИППИ БИЗДИЙ ТУ И!!!
Рекорд Надоев _ 17.12.2013 19:10
IP: 37.55.66.---
Viktor Sorochenko:
Проблема в том, что наши оппо – это сборище лузеров и политических импотентов. Миллион человек вышел на улицы – все равно умудрились все проср****
Я уже говорил – в Киеве майдану делать нечего. Ключ к победе в Харькове, и вообще в восточных регионах
Andrey Vorontsov _ 17.12.2013 18:25
IP: 94.45.134.---
Тит:
pepelkaasa:

А какой другой вариант борьбы Вы предлагаете? У восставшего народа нет оружия, к сожалению. Оно есть только у бандитов и тех кто их защищает от народа.
Хорошо, оружия у народа нет – а чем помогут эти тюльки, турчиновы, яценюки и прочие? Они что – с оружием в руках вышли на помощь народу??

Нет же, они вышли с микрофоном и первое что сделали – отобрали трибуну. Второе – пригребли к рукам взятые народом здания, площади, ввели пропуска и начали командовать народной самообороной.
Ну и на кой хрен они нужны?

И кстати другой вариант борьбы сегодня подсказала Львовская облрада. А каждая облрада между прочим имеет территориальную милицию. Ну или по крайней мере может ее переподчинить.
Андрей Воронцов _ 17.12.2013 18:25
IP: 94.45.134.---
Тит:
pepelkaasa:

А какой другой вариант борьбы Вы предлагаете? У восставшего народа нет оружия, к сожалению. Оно есть только у бандитов и тех кто их защищает от народа.
Хорошо, оружия у народа нет – а чем помогут эти тюльки, турчиновы, яценюки и прочие? Они что – с оружием в руках вышли на помощь народу??

Нет же, они вышли с микрофоном и первое что сделали – отобрали трибуну. Второе – пригребли к рукам взятые народом здания, площади, ввели пропуска и начали командовать народной самообороной.
Ну и на кой хрен они нужны?

И кстати другой вариант борьбы сегодня подсказала Львовская облрада. А каждая облрада между прочим имеет территориальную милицию. Ну или по крайней мере может ее переподчинить.
Теодор Дяків _ 17.12.2013 18:09
IP: 91.124.64.---
("Висновок за підсумками повторних виборів такий – парламентська опозиція за минулий рік не спромоглася на жодні здобутки в ідейному та організаційному плані. Вона лише втрачає.")
- Починаючи від створення опозиції у травні минулого року, я прогнозував її крах і обгрунтовував його неуникність, за що був віднесений більшістю учасників опозиційного політичного процесу на місцевому львівському рівні до зрадників, запроданців, ворогів України тощо. Тепер цей крах є очевидним для всіх.
Харцыз Дон _ 17.12.2013 17:26
IP: 81.23.22.---
Анти Дамбас:
Харцыз Дон:
Ситуация с Романюком. как по мне илюстрированный ответ всем радеющим за единого кандидата от опозиции.

Был единый депутат и нет единого депутата и что?. Называется сложили все яйца в одну кошелку.
===
Сходи в рыгаловский "суд", выиграй там хоть пустяшное дело против какого-нибудь рыглоида, а потом уже варнякай, дурак.
Дурак твой папа был что не предохранялся.

Попробуй прочитать еще раз – должны слова сложится в предложения. Ситуация с судами как раз и есть аргумент не выставлять единого кандидата на презика, если такие выборы будут.

А впрочем кому я это говорю.
kren _ 17.12.2013 16:59
IP: 188.0.104.---
a_sudi_kto:
Идиоты, особенно, феерические – непобедимы! Прав, прав Салтыков-Щедрин о них (для ПР: это два таких крутых пацана – певец и композитор).
"У Джеймса Бонда нет изъянов, потому что он не идиот Лукьянов!" – Нет, не презрен никто даров бессмертных и мукам положи конец, отринув пищу!
Мабуть найліпша точка зору,бо коли виходити з тго,що вони притомні,ми стикаємося з питаннями
більш складними і глибокими,що мабуть стосуються більше нас -ніж них.
Тит _ 17.12.2013 16:59
IP: 194.50.169.---
pepelkaasa:

А какой другой вариант борьбы Вы предлагаете? У восставшего народа нет оружия, к сожалению. Оно есть только у бандитов и тех кто их защищает от народа.
Николай Злочевский _ 17.12.2013 16:46
IP: 94.153.87.---
-Vesna-:
Николай Злочевский:
Это в смысле "cнисходительность"? типа к "обижен Богом и людьми"?
Конечно!
Нет. С этим – к Магомаеву.
У меня нет сил терпеть это глебовское зловоние снисходительно даже.
Кроме того – оно психически нездоровое.
Да, Магомаев самый терпеливый. Наименее терпеливым оказался ВлаРоутский.
-Vesna- _ 17.12.2013 16:43
IP: 93.72.133.---
Николай Злочевский:
Это в смысле "cнисходительность"? типа к "обижен Богом и людьми"?
Конечно!
Нет. С этим – к Магомаеву.
У меня нет сил терпеть это глебовское зловоние снисходительно даже.
Кроме того – оно психически нездоровое.
a_sudi_kto _ 17.12.2013 16:39
IP: 217.24.165.---
Идиоты, особенно, феерические – непобедимы! Прав, прав Салтыков-Щедрин о них (для ПР: это два таких крутых пацана – певец и композитор).
"У Джеймса Бонда нет изъянов, потому что он не идиот Лукьянов!" – Нет, не презрен никто даров бессмертных и мукам положи конец, отринув пищу!
kren _ 17.12.2013 16:39
IP: 188.0.104.---
Николай Злочевский:
kren:
Goverla – krysha mira:
Опа-на! Да тут проходит коллоквиум на тему "Ге – кто он?". Генетический мусор выделывается друг перед другом, соревнуясь в оригинальности формулировок.
Скоріше слекторний консиліум-приутність пацієнта необов,язкова.
Супер! Кем Вы были раньше, т.е. каким ником пользовались?
Та,тим,що і зараз.
ганна ахметова _ 17.12.2013 16:39
IP: 93.74.80.---
Grandfather Drossel:
Жрица:
Андрей Воронцов:
Згодна з Воронцовим. Геть Йюлю з нашої йолки!
Жрица, а кого Вы предлагаете водрузить на йолку?
ГОмера
ганна ахметова _ 17.12.2013 16:38
IP: 93.74.80.---
kren:
Goverla – krysha mira:
Опа-на! Да тут проходит коллоквиум на тему "Ге – кто он?". Генетический мусор выделывается друг перед другом, соревнуясь в оригинальности формулировок.
Скоріше слекторний консиліум-приутність пацієнта необов,язкова.
)))))
Николай Злочевский _ 17.12.2013 16:36
IP: 94.153.87.---
kren:
Goverla – krysha mira:
Опа-на! Да тут проходит коллоквиум на тему "Ге – кто он?". Генетический мусор выделывается друг перед другом, соревнуясь в оригинальности формулировок.
Скоріше слекторний консиліум-приутність пацієнта необов,язкова.
Супер! Кем Вы были раньше, т.е. каким ником пользовались?
Николай Злочевский _ 17.12.2013 16:34
IP: 94.153.87.---
-Vesna-:
Николай Злочевский:

-Vesna-:
Николай Злочевский:
Вот Весна все время его ласково так называет дурачком. Но в последнее время – ничтожеством.
Что значит "в последнее время"?
Это ЧМО. И совсем неласково.
Так я ж говорю, что где-то недавно увидел у Вас определение Ге как ничтожество. Но Чмо – это тоже адекватное для него определение. А вот тогда ласковым для такого будет чмонька, наверное?
Что Вы зациклились на какой-то ласковости по отношению к этому николаевскому мудачиле?
Это в смысле "cнисходительность"? типа к "обижен Богом и людьми"?
Презрение.
Это в смысле "cнисходительность"? типа к "обижен Богом и людьми"?
Конечно!
kren _ 17.12.2013 16:31
IP: 188.0.104.---
Goverla – krysha mira:
Опа-на! Да тут проходит коллоквиум на тему "Ге – кто он?". Генетический мусор выделывается друг перед другом, соревнуясь в оригинальности формулировок.
Скоріше слекторний консиліум-приутність пацієнта необов,язкова.
-Vesna- _ 17.12.2013 16:30
IP: 93.72.133.---
Николай Злочевский:


-Vesna-:
Николай Злочевский:
Вот Весна все время его ласково так называет дурачком. Но в последнее время – ничтожеством.
Что значит "в последнее время"?
Это ЧМО. И совсем неласково.
Так я ж говорю, что где-то недавно увидел у Вас определение Ге как ничтожество. Но Чмо – это тоже адекватное для него определение. А вот тогда ласковым для такого будет чмонька, наверное?
Что Вы зациклились на какой-то ласковости по отношению к этому николаевскому мудачиле?
Это в смысле "cнисходительность"? типа к "обижен Богом и людьми"?
Презрение.
ганна ахметова _ 17.12.2013 16:30
IP: 93.74.80.---
Grandfather Drossel:
Goverla – krysha mira:
Опа-на! Да тут проходит коллоквиум на тему "Ге – кто он?". Генетический мусор выделывается друг перед другом, соревнуясь в оригинальности формулировок.
Глеб, не хамите!
Вы – вне конкуренции в номинации "Друг человека".
Сидите тихо и высовывайтесь.
Даже гордитесь!
)))
Дістали Блєба, ще трохи й образиться на все життя й більше його не почуємо
Grandfather Drossel _ 17.12.2013 16:29
IP: 74.125.181.---
Goverla – krysha mira:
Опа-на! Да тут проходит коллоквиум на тему "Ге – кто он?". Генетический мусор выделывается друг перед другом, соревнуясь в оригинальности формулировок.
Глеб, не хамите!
Вы – вне конкуренции в номинации "Друг человека".
Сидите тихо и высовывайтесь.
Даже гордитесь!
)))
Grandfather Drossel _ 17.12.2013 16:27
IP: 74.125.17.---
Жрица:
Андрей Воронцов:
Згодна з Воронцовим. Геть Йюлю з нашої йолки!
Жрица, а кого Вы предлагаете водрузить на йолку?
Николай Злочевский _ 17.12.2013 16:21
IP: 94.153.87.---
-Vesna-:
Николай Злочевский:
Вот Весна все время его ласково так называет дурачком. Но в последнее время – ничтожеством.
Что значит "в последнее время"?
Это ЧМО. И совсем неласково.
Так я ж говорю, что где-то недавно увидел у Вас определение Ге как ничтожество. Но Чмо – это тоже адекватное для него определение. А вот тогда ласковым для такого будет чмонька, наверное?
ONLINE
Мовне питання191 Зеленський76 Корупція1445 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter