Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Лаптем по братських могилах

05 квітня 2008, 00:01

Російська Дума знущається над пам'яттю жертв Голодомору.

У середу 2 квітня Державна Дума Росії ухвалила блюзнірську заяву "Пам'яті жертв голоду 30-их років в СРСР", у якій відкрито і цинічно заперечила факт геноциду, оголосивши спланований, організований і здійснений комуністичним режимом Голодомор всього лише... трагедією. Отакий собі, мовляв, нещасний випадок стався з добрим десятком мільйонів українців у 1932-33 рр.



Тут варто нагадати: Голодомор, хоча й найстрашніший, проте не єдиний злочин Москви проти нашої нації. За підрахунками експертів за якихось сім десятків років окупаційний режим умудрився знищити близько 20,5 (!) млн. українців. Зокрема кількома голодоморами, масовими розстрілами, депортаціями, репресіями. Це все одно, що з мапи Європи за цей же термін зникло б геть усе населення – наприклад, Австрії, Бельгії і Македонії разом узятих. Чи не вважалося б це геноцидом?

Нечувана за блюзнірством спроба владних кіл Російської Федерації применшити масштаби геноциду, замовчати справжній його зміст є цинічною наругою над пам'яттю мільйонів людей, знищених московським більшовизмом.

Попри лицемірні почуття "скорботи", Дума намагається свідомо фальшувати недавню історію, свідки якої ще живі, маючи на меті ввести в оману світову громадськість та власних громадян.

Відмовляючись відповідати за злочини тих, чиїми спадкоємцями вони себе проголосили, кремлівські владні кола вдаються до негідних і нелюдських спроб жонглювати семантикою поняття "геноцид", шулерського пересмикування фактів і відвертої брехні. Геноцид постає лише трагічним випадком, на зразок випадкової аварії на дорозі. Його підготовка і здійснення – лише "прєнебреженієм" життям людей заради досягнення економічних і політичних цілей. А система тотального вилучення продуктів, "чорних дощок", блокування армійськими відділами приречених на голодну смерть районів, населених українцями і ніким іншим (!) – виявляється, не має жодних ознак знищення за етнічною належністю!

Такі заяви зайвий раз демонструють справжнє обличчя, справжню мораль, справжню сутність московської владної верхівки. Віками рекламована так звана "русская широкая душа", "всємірная атзивчівасть" проявилась у блюзнірському топтанні лаптями по могилах мільйонів. Мільйонів по-звірячому вбитих, замордованих штучним голодом...

Невже російська Дума, російська правляча верхівка справді сподіваються когось обдуритити? Невже вони справді розраховують на те, що їм вдасться змусити українців мовчати? Невже вони думають, що подібні лицемірні і провокаційні заяви можуть викликати інші емоції, ніж гнів та обурення?

Врешті, невже думають, що фальшивою скорботою та зверхніми і безтактними закликами, вони зможуть відбілити криваве і злочинне московське минуле чи, тим паче, нав'язати Україні їхнє препароване і викривлене до невпізнання бачення історії?

Негаціонізм (заперечення) Голодомору стає одним з провідних напрямків в українофобській інформаційній політиці кремлівської владної еліти, що відверто стала на шлях реваншизму і реставрації сталінської імперії. Варто нагадати і систематичні хамські та провокаційні висловлювання найвищих очiльників Російської Федерації, розпалювання антиукраїнської істерії у російських ЗМІ, фінансування та демонстративна інформаційна підтримка ексремістських та сепаратистських елементів, постійні спроби спровокувати політичну нестабільність в Україні та безпрецедентний газовий шантаж – все це віхи планомірного курсу Росії на загострення стосунків з Україною.

А тепер уявіть собі, як зреагував би, наприклад, Ізраїль і що сьогодні творилося б у світі, якби німецький бундестаг видав подібну заяву щодо Голокосту...

Очевидно, що Президенту України, Верховній Раді, МЗС належало б дати адекватну відповідь на блюзнірську і цинічну спробу заперечити геноцид 1933 року парламентом держави-правонаступниці СССР. Хоча б дати оцінку заяві Думи, звернутися до парламентів держав, що визнали Голодомор, з закликом засудити ганебну російську політику негаціонізму Голодомору. Бо якщо не реагувати на подібне блюзнірство, то чого тоді варті всі ці офіційно-урочисті скорботи за невинно убієнними?

Проте наша влада, схоже, обрала звичну для себе позицію страуса. Очевидно, офіційний Київ все ще не може оговтатись від ляпаса, отриманого від "світового співтовариства" в Бухаресті. Станом ступору можна пояснити нездатність реагувати на будь-які інші зовнішні подразники. Але це вже інша сумна і повчальна історія.

powered by lun.ua
Коментарі — 319
Гоцман _ 05.04.2008 12:56
IP: 88.122.163.---
FLOM

Украина не может сформулирровать официальный адекватный ответ

Тут Вы полностью правы. Украина не может сформулировать пока ничего. Ибо "формулировщики" рулят – Добкины, Табачники, Кернесы, Черновецкие и прочие черножопские. Они Вам сформулируют козью морду и кузькину мать!
А настоящие формулировщики истреблены в 30-40 годах. Ну, а всякая там генетически выродившаяся шантрапа гонит за "зеленью". Не до Голодомора ей, шантрапе.
Гоцман _ 05.04.2008 12:51
IP: 88.122.163.---
FLOM

-я просто за цивілізовану дискусію, с фактами, доказами-

Вот это да! Какая-такая дискуссия? Каких еще Вам фактов и "доказив"? Может, разрыть общую могилу 30-х годов в каком-нибудь селе и привести Вас туда заглянуть? Поверите? Или еще востребуете "доказив"? А уже потом ударитесь в дискуссии?
FLOM _ 05.04.2008 12:49
IP: 83.170.252.---
2 05.04.2008 12:43___ Гоцман
поймите, я их не защищаю, но если Украина не может сформулирровать официальный адекватный ответ, не надо опускаться до оскорблений – это выглядит более чем убого.
FLOM _ 05.04.2008 12:46
IP: 83.170.252.---
2 05.04.2008 12:29___ Атей
я просто за цивілізовану дискусію, с фактами, доказами. я сам не заперечую Голодомор. якщо Тягнибока так це турбує, нехай не чикає офіційної реакції з боку сьогоднішнього керівництва держави – сам приймає якусь участь у вирішенні цього питання, а ось так, написати статтю в інтернеті – нажаль це не є дієвоим методом.
Гоцман _ 05.04.2008 12:43
IP: 88.122.163.---
FLOM

Только не надо о политкорректности. Уж тогда просто говорите о бесхребетности. Откуда у Вас такая симпатия к этому явлению в современном мире – политкорректность? Понимаю, это интересно для педиков и прочих шмудиков. Обидно попасть в ранг вырожденцев, вот и назвали себя "нетрадиционно ориентированными".
Необходимо орать, вопить, кричать – чтобы достучаться до политкорректно долболобых – о боли и несправедливости, которые терпит Украина ВЕКАМИ.
А Вы – вай-вай – кацапов "москалями" назвали. Слово "жид" употребили... Тьху, политкорректность – та же импотентность человечества.
Атей _ 05.04.2008 12:29
IP: 77.122.62.---
05.04.2008 12:11___ FLOM – написав про якусь "етику" у формулюванні певних назв. Поясніть де тоді етика керівництва росіян, які заперечують Голодомор із мільйонами людських втрат в Україні. Ах вибачте, їх москалями назвали, невже вони заплачуть. А до Москви не хочете зїздити і почути як там називають Україну і Українців???? Тепер про жидів (не розумію чого ви чіпляєтеся до цього слова – термін євреї зявився не так давно у історичному обігу!) і якщо взяти до уваги що перший жидівський погром був ще за часів Київської Русі то робіть висновки. Чи може я почну цитувати сторінки історії Гайдамаччини, Коліївщини???
Більш того, не у термінах справа, а тих діях яку здійснюють представники цих національностей. Я за повагу до всіх народів, мов і культур!
Атей _ 05.04.2008 12:20
IP: 77.122.62.---
Повністю підтримую Олега Тягнибока. У нас один порятунок у – модифікованому націоналізмі, який відповідає сучасним стандартам і ритму сучасного життя. У націоналізма лише є один підступний внутрішній ворог – спокуса владою і грошима.
Прийде час і Господь Бог і наші пращури від Скіфів до недалекого минулого допоможуть тому лідеру, який поставить на перше місце відродження землі Української і Української нації. Потрібен сильний і харизматичний лідер, воїн, а не "пустодзвін" – як більшість з сучасних політиків. Я думаю, ні я впевнений – все йде до того.
FLOM _ 05.04.2008 12:11
IP: 83.170.252.---
Олеже, самі назвали їх "ЖИДАМИ", отже не варто зараз апелювати до Ізраїлю. Крім цього назвали росіян "москалями", а зараз ви не розумієте чому було прийнято таке рішення (я не кажу що ви в цьому винні). Давайте будемо коректними і почнемо самі з себе. До того ж, як на мене ну не зовсім культурно використовувати та спотворювати діякі вислови російською. ну давайте якось цивілізовано.
ннннн _ 05.04.2008 12:05
IP: 194.44.129.---
Для Історички
Дід Олега Тягнибока (А може прадід) був замурований заживо в тюрмі у Львові НКВД яка прийшла до нас в золотому 39 році. Чи достатньо для вас цього щоб він мав право висловити свою думку про те як голодали ваші батьки?
erwe _ 05.04.2008 11:24
IP: 91.124.15.---
"Такі заяви зайвий раз демонструють справжнє обличчя, справжню мораль, справжню сутність московської владної верхівки. Віками рекламована так звана "русская широкая душа", "всємірная атзивчівасть" проявилась у блюзнірському топтанні лаптями по могилах мільйонів. Мільйонів по-звірячому вбитих, замордованих штучним голодом..." – добре сказано.
по суті.
в яблучко.
Воланд _ 05.04.2008 11:18
IP: 193.93.48.---
Згодний з Олегои Тягнибоком і підтримую його беззаперечно. В моєму селі люди вмирали, а коли вирішили гуртом податися до міста щоб хоча би щось перехопити, їх зустріли загони НКВС і всіх розстріляли.
Sep _ 05.04.2008 10:36
IP: 193.178.34.---
Найголовніше – це пам'ятати і тоді ми будемо знати хто є хто. Не так важливо щоб нам хтось платив за ті всі біди, які пережив наш народ, а головне – це усвідомити, що ми є УКРАЇНЦІ, і ми маємо великих героїв, пам'ять про яких повинна жити вічно! А на заяви і випади, мовляв: "Голодомору не було" або "УПА – це бандити", треба реагувати жорстко. Дати зрозуміти, що ми не безхребетні.
bsg _ 05.04.2008 10:35
IP: 213.130.20.---
"Сыну Украины". Число 13 являеться несчастливым. Так что ждать каких компенсаций не стоит и не надейся.
шерех _ 05.04.2008 09:47
IP: 193.151.57.---
Историчка – персонально для Вас маленька історія:
В мого прадіда, і відповідно, діда, до приходу совітів в 39-му, була маленька пікарня в Рівному... Хліб, як і досі, пекли по ночах, щоб до ранку, коли прийдуть покупці, був теплий та свіжий. А бувало стукали у вікно по ночах. Бабця розповіла мені: "я вже знала, хто то...
Відкривала двері і одразу казала: роздягайтесь. Одежу одразу в пічку, бо воші. Тепер заходьте. Ось вода – мийтесь. А тепер – до столу, тільки багато не можна.
А сама дивлюсь на них – і плачу. Скелети.
Трохи поїли, тепер спати.
А сама їжу ховаю. Бо було таке, що один встав вночі, знайшов борщ, а до ранку помер ".
Це були ті, кому вдалося втекти з "щасливой совєтской родини "

Згадав зараз цю розповідь і зрозумів, що ви – психічно неврівноважена особа, що нездатна адекватно оцінювати реальність.
Buzuvir _ 05.04.2008 09:42
IP: 77.122.27.---
05.04.2008 08:37___ Историчка

Дурепо, ти хоч іноді думаєш, перш ніж щось сказати? Люди не просто голодували, люди мільйонами помирали від запланованого голоду. Мені не треба навіть доказів з архівів СБУ, моя покійна бабуся детально розповіла мені, як криваві комісари забирали в селян останні жменьки зерна. Ще ЖИВІ тисячі людей, які пережили все це. І навіть якщо родичів Олега Бог милував від того жаху, то це не означає, що він не може говорити чи писати про це. Про це мають говорити і пам"ятати усі.
Историчка _ 05.04.2008 08:37
IP: 91.124.223.---
05.04.2008 00:01___Олег Тягнибок

Уважаемый Олег, не надо выпрыгивать из штанов и изображать из себя жертву голодовки. Когда мои родственники голодали, Ваши набивали кендюх до отвала. Поэтому Вам не имеете морального права прыгать на костях моих родственников.
Esculap _ 05.04.2008 05:45
IP: 24.1.97.---
Так, на превеликий жаль, все це свята правда. От чи ми дочекаємось тієї компенсації від Росії- це вже друге питання. Бо вони привиклм за давгі роки свого панування тільки брати, брати і ще раз брати. А щоб хоч щось віддати- такого не було. Але надія вмирає останньою. Як не будемо про це відкрито говорити і настоювати, справа ніколи не зрушиться з мертвої точки. Ось тільки подивіться: скільки років вже пройшло після закінчення другої світової війни, але Ізраїль і досі вимагаї відшкодувань і компенсацій і не тільки від Німеччини, але й від Швейцарії, Бельгії і навіть США. І нічого, всі повертають Ізраїлю награбовані предмети мистецтва, гроші і золото з банків. Нам потрібно просто брати з них приклад і вчитися, як захищати державу і, найголовніше, наш багатостражденний народ. Впевнений, успіх не забариться, Росія компенсує потроху все, нікуди не дінеться. Бо правда і справедливість на нашому боці.
Shibumi _ 05.04.2008 01:29
IP: 194.44.127.---
Зовсім не дивно чути від вбивці слова в своє опрадання...Типу хотів лише пограбувати, та жертва, сяка така, пручалася тому вирішив придушити але не розрахував силу...
Москвини – татаро-монгольські нащадки. І повна зневага до життя, одного чи мільйонів-
у них у крові! Це потрібно памятати і покоління, що підростає, мусить знати, всю правду!
Син_України _ 05.04.2008 00:44
IP: 77.122.123.---
За що нам повинні заплатити (тобто обов"язково заплатять!) Росія та Ізраїль:
1. Борги Ощадбанку СРСР
2. Компенсація за Батуринський геноцид 1708 р.
3. Компенсація за ліквідацію гетьманства 1764 р.
4. Компенсація за геноцид козацтва 1775 р.
5. Компенсація за мовні геноциди 1863 та 1876 рр. (Валуєвський указ, Емський акт)
6. Компенсація за совєтську окупацію незалежної України (1919-1991 рр.)
7. Компенсація за геноциди українського селянства 1921-23 рр., 1932-33 рр. та 1946-47 рр. – загинуло близько 25 мільйонів Українців
8. Компенсація за геноцид української інтелігенції (1934-1938 рр.)
9. Компенсація за геноцид української мови (1933-1991 рр.)
10. Компенсація за втягування України у Другу світову війну
11. Компенсація за геноцид проти патріотів з ОУН-УПА та мирного населення Галичини й Волині (1944-1956 рр.)
12. Компенсація за Чорнобильский геноцид 1986 р.
13. Компенсація за окупацію українського міста Севастополя російським флотом (1992-?)
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter