Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Прєвєт, Мєдвєд! Це я – твоя біла гарячка:)

12 серпня 2009, 11:36

"Оце так Дмітрій! Оце суворий мужик!" – десь так мали подумати затуркані буднями і пропагандою піддані, упиваючись сюжетом звернення Президента Російської Федерації Дмітрія Мєдвєдєва до сусідського колеги.



І гордість "за вєлікую дєржаву" либонь вже пішла розпирати груди нащадків чуді і мєрі: "Ми ж бо такі круті, як голий пуп самого Путіна!"



То фігня, що русскій мужик і сам голий-босий ще й нетверезий, а запаси нафти-газу не безконечні в Сибірі, "нєісходімиє простори" якої ось-ось заполонять китайці...

Зате "наші жони – пушкі заряжони!"



А з пушками ще можна вчинити якій-небудь меншій країні "прінуждєніє к міру". І виделочок золотих намародерити. Щоб усі боялись, щоб не насміхались.

Очевидно, хамський вибрик президента Мєдвєдєва вже збуджує загарбницькі фантазії у тої половини московських підданих, які погано або дуже погано ставляться до України (47% згідно опитування аналітичного центру Юрія Левади). Гарматне м'ясо поступово доводять до стану готовності.

Цілком передбачуване відлуння спровокував цей "наїзд" неадекватного сусіда і в нашому політичному болоті. У цю ж мить підгавкнула відверта кремлівська агентура. Збовталася й безхребетна "грязь Москви". Хтось з переляку признав московську маячню "адекватною" і зауважив там "багато теплих слів", щоб тут же "відкликати" власні "передчасні" (?) слова назад... Хтось мимрив про те, що є достатньо приводів для звинувачень (?) України і віщував "реально новий формат відносин"... Хтось взагалі язика ковтнув і ніяк не міг вийти зі ступору...

Перевірка на вошивість. Проте, всі ці "понти" кремлівських карликів один перед одним, усе це, м'яко кажучи, не зовсім тверезе патякання про "многогранниє связі" чомусь викликає в пам'яті не такий вже й грізний образ.



Дійсно, безцеремонна поведінка московського ведмедя на міжнародній арені все більше нагадує манери розперезаного мужичка "під мухою". Йому – море по коліна (чи не це власне символізують у відеовиставі Мєдвєдєва декорації з безкрайніх водних просторів на задньому плані?).

Чому мужичок так розперезався? Бо йому все сходить з рук. І розчленування Грузії, і газовий шантаж половини Європи... То чого вже там стримуватися від звиклої лайки у бік України, яку і так хто не йде, той вщипне? Он же, навіть якась там Румунія ласий клапоть нафто-газового шельфу безборонно урвала! То "пєрвому парню в округє" хто заборонить тих лохів трохи полякати?

А як дуже вже мужичка заносить, то "світове співтовариство" підтримує.



Єесівські ловеласи знають з ким дружбу варто водити. З тим, хто налива... тобто пальне постачає.



Ото проспався мужичок після відзначення річниці "прінуждєнія к міру": "О! Украіна... Ану стаять-баяцца!"

Українці!

"Не бійтеся!" – благословляв Папа Іван-Павло, коли відвідав Україну. І хоча для значної частини українців Папа Римський не є пастирем, та саме цими його словами варто пройнятися. У них, принаймні, більше істини ніж у всіх передвиборчих гастролях агітбригади Гундяєва.

"Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава і воля святая!" – напучував нас Кобзар.

І тільки-но ми увіруємо у цю правду, як ураз побачимо, якими насправді анекдотичними є всі ці потуги кремлівських паяців. Бо ніякими біломор-каналами вже не вернути ріку історії назад.

powered by lun.ua
Коментарі — 334
spetskor _ 12.08.2009 18:23
IP: 94.248.109.---
Пєтровіч:
Так ти місцевий? З Дніпропетровська? Те, що ти верезеш про Марченків то, слухай, побійся Бога! Ніколи в житті і не зустрічався з Марченком, і навіть не був на жодній з його прес-конференцій. Взагалі, бачив його лише по телевізору. Про якусь Оксану Шкоду вперше чую! ти або справді плутаєш мене з кимось, або свідомо і нахабно тупо "гоніш", якраз на відпрацювання даного тобі замовлення! Повторюю, я на відміну від тебе, не шифруюся під ніком! Я дію відкрито! Хочеш – зайди на мій сайт, дізнайся контактні телефони і зателефонуй, переговоримо. А щодо того, що "Шилова неодноразово говорила це серед гостей програм. Наприклад, у товаристві керівництва "Просвіти", КУНу і УНП. Вони не знали, що я зі "Свободи", тому потішались над тобою. А найбільше Шилова" – не знаю, вірити, чи ні. А яким чином вони не знали, що ти зі "Свободи"? Ти що, і серед "своїх" в підпіллі? Чому шифрувався (чи шифрувалась)? Я завжди прямо представляюся, хто я і що. А чому ти так не робиш? Чи не агент?
Пєтровіч _ 12.08.2009 18:02
IP: 93.74.10.---
spetskor:
Щодо Вітренчихи, то ти нахабний брехун! Це просто суцільна маячня! А щодо того, що "В.Шилова неодноразово прилюдно висміювала мою закомплексованість і асексуальність" – це для мене новина. Коли вона і при яких людях це робила, і звідки ти про це знаєш? Ти – з її компанії? Як тебе звати?
ПНХ, задроте.
Ти зустрічався з Марченком, який тобі передавав гроші, була ще інколи її прес-секретарка – Оксана Шкода. Вони тобі платили за те, що здавав інфу про націоналістів, писав наклепи різні на їхнє замовлення.
Чому тебе так стурбувала фраза:
"В.Шилова неодноразово прилюдно висміювала мою закомплексованість і асексуальність"
? Бо ти ж не думав, що про це Шилова неодноразово говорила це серед гостей програм. Наприклад, у товаристві керівництва "Просвіти", КУНу і УНП. Вони не знали, що я зі "Свободи", тому потішались над тобою. А найбільше Шилова.
spetskor _ 12.08.2009 17:45
IP: 94.248.60.---
Vujko_Schmeiser:
Vujko_Schmeiser:
spetskor:
Може замість того, щоб плести тут всяку маячню, Ви почали відповідати тут на закиди п'ятої колони? Чи для Вас, все-таки, краще "мочити" Свободу?
По-перше, це не маянчя, а мої переконання, які грунтуються на фактах. Якби я "Свободу " не "мочив", то навряд чи б коли замочив. Вона міцно стоїть на ногах, вміє захищатися і дай Баже, впорається. Хоча я якраз і не "мочу". "Свободу". Я бажаю їй добра, але разом з тим вбачаю підстави для критики, які оприлюднюю. Я ж раніше сказав у коментарях, що підтримую КОЖНЕ висловлене в цьому блозі Тягнибокове слово і додав лінки на мої статті з приводу антиукраїнського випаду російського мудачка. Повторюю, все, про що тут написав Тягнибок, підтримую обома руками! Я -"за"!
spetskor _ 12.08.2009 17:38
IP: 94.248.60.---
Пєтровіч:
Пєтровіч:
spetskor:
Пєтровіч:
До речі, чи не про себе ти розповідаєш, говорячи про "найкращого друга" Мохна, з яким той ділив гроші Макса Курочкіна?
Знов переводиш стрєлки. Всі у "Свободі" знають, що Льоша Мазур – зрадник, який пішов до Вітренчихи разом з Махном. І гроші Льоша Мазур брав в кого не попадя (гроші не пахнуть – цитував Льоша Мазур римського імператора Веспасіана, який на гівні робив бізнес). І до Шилової причепився, бо вона неодноразово прилюдно висміювала Льошину закомплексованість і асексуальність. Хто ж знав, що у Льоши "тайниє желанія"?.
Щодо Вітренчихи, то ти нахабний брехун! Це просто суцільна маячня! А щодо того, що "В.Шилова неодноразово прилюдно висміювала мою закомплексованість і асексуальність" – це для мене новина. Коли вона і при яких людях це робила, і звідки ти про це знаєш? Ти – з її компанії? Як тебе звати?
Vujko_Schmeiser _ 12.08.2009 17:33
IP: 77.242.167.---
spetskor:
Може замість того, щоб плести тут всяку маячню, Ви почали відповідати тут на закиди п'ятої колони? Чи для Вас, все-таки, краще "мочити" Свободу?
spetskor _ 12.08.2009 17:25
IP: 94.248.60.---
Vujko_Schmeiser:
Vujko_Schmeiser:
1. Не підтримує Свобода Шилову. Це Ваші інсинуації. КРАПКА.
2. Чи не завдяки СВОБОДІ ця проблема набула такого розголосу? Так само, як і справа Лозинського. То чого стільки смороду?
Чому тоді роздавали її портрети на мітингу? Там все навколо неї оберталося! Вона і ДОДТРК – неподільні. Кажемо В.Шилова – розуміємо "Дніпропетровський Державний", кажемо "Дніпропетровський Державний" – розуміємо В.Шилова. Бо вона ж персоніфікувала канал, ви ж не в курсі на що він був перетворений нею. Наведений випадок з Лозінським – абсолютно різні речі! Хіба ви не розумієте, не відчуваєте різниці? Те, що "Свобода" не підтримує Шилову – це якраз ваші інсінуації, ваше нерозуміння проблеми. Якщо поставили для себе крапку, то нехай вона там стоїть. Я ж не від вас хочу відповіді отримати, а від керівництва "Свободи". Чи ви один з них? Якщо ви компетентні висловлюватися від "Свободи" – дайте про це знати, назвіться, хто ви і що ви.
Пєтровіч _ 12.08.2009 17:09
IP: 93.74.10.---
суспириа:

Кстати, недоумки, шо ж вы так ЗАСРАЛИ ТЕРНОПОЛЬ?
Шо, ВО СВОБОДА в Облраде землю в области для полигона найти не может?
Тяжело?
Хуле, это ж вам не со смолоскипами в обнимку маршировать.
Олексій Кайда домовився з головами міст і сіл про тимчасовий вивіз сміття з Тернополя: http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/011504/
Не тобою кохані міський голова Тернополя Заставний та бютівська міська рада, які мають обов'язки прибирати місто, прореагували, а саме "Свобода", яка у місті Тернополі немає влади.
суспириа _ 12.08.2009 16:52
IP: 89.105.254.---
А кстати, типичный показатель: когда заходишь на левые сайты – там кругом фотки топлесс телок, на правые – торсы мужиков.
Олежик, а зачем все-таки ты перепостил торс Путена?

Vujko_Schmeiser
Дурень, я уже понял – от польского pouczać.
Пєтровіч _ 12.08.2009 16:50
IP: 93.74.10.---
spetskor:
Пєтровіч:
До речі, чи не про себе ти розповідаєш, говорячи про "найкращого друга" Мохна, з яким той ділив гроші Макса Курочкіна?
Знов переводиш стрєлки. Всі у "Свободі" знають, що Льоша Мазур – зрадник, який пішов до Вітренчихи разом з Махном. І гроші Льоша Мазур брав в кого не попадя (гроші не пахнуть – цитував Льоша Мазур римського імператора Веспасіана, який на гівні робив бізнес). І до Шилової причепився, бо вона неодноразово прилюдно висміювала Льошину закомплексованість і асексуальність. Хто ж знав, що у Льоши "тайниє желанія"? Тепер мучається бідака. Хотів у Тігіпка грошенят зрубати, але Шилова вже там. Треба шукати іншого спонсора, тому й казиться Льоша Мазур.
суспириа _ 12.08.2009 16:43
IP: 89.105.254.---
erwe:
суспириа:
а ти замітило, як Путєн назойліво демонструє свій торс? як пити дати – або гомосек або ексзгібіціоніст.
Заметил как Тягнибок с удовольствием эти фотки запостил.
ліл _ 12.08.2009 16:42
IP: 194.44.113.---
Пане Олеже! Велике спасибі!
erwe _ 12.08.2009 16:41
IP: 95.135.171.---
суспириа:
а ти замітило, як Путєн назойліво демонструє свій торс? як пити дати – або гомосек або ексзгібіціоніст.
Vujko_Schmeiser _ 12.08.2009 16:37
IP: 77.242.167.---
суспириа:
Вот интересно, любая правая тусовка в Европе непосредственно у народа ассоциируется с групповой гомосексуальной демонстрацией.
Кого кто там напучувал у Тягнибока?
Спеціально для тупорилих кацапських довбограїв присвячується:

НАПУЧУВАТИ, -ую, -уєш і НАПУЧАТИ, -аю, -аєш, недок., НАПУТИТИ, -учу, -утиш, док., перех. Давати комусь поради, настанови і т. ін.; навчати чого-небудь; повчати, радити. // Давати вказівки, поради, висловлювати побажання кому-небудь (перев. перед відправленням у дорогу або початком якої-небудь справи). Напучувати на добру путь.

http://www.slovnyk.net/?swrd=%ED%E0%EF%F3%F7%F3%E2%E0%F2%E8
Vujko_Schmeiser _ 12.08.2009 16:33
IP: 77.242.167.---
1. Не підтримує Свобода Шилову. Це Ваші інсинуації. КРАПКА.
2. Чи не завдяки СВОБОДІ ця проблема набула такого розголосу? Так само, як і справа Лозинського. То чого стільки смороду?
spetskor _ 12.08.2009 16:30
IP: 94.248.20.---
Vujko_Schmeiser:
А я й не кажу, що тема про Шилову. Про це я написав в одному з попередніх коментарів. Там і мотивація моїх дій. Про згадану групу ще не чув. Але навряд чи до неї пристану. Я лишень хочу сам з'ясувати для себе питання, які мене турбують, почути відповіді від керівництва партії на висунуті мною претензії. Тягнибок справедливо таврує ганьбою п'яту колону, але чомусь підтримує Шилову, яка весь час була в її складі, в біло-блакитно-червоній коаліції обласної ради, а нині всиловила своє бажання підтримати на президентську посаду С.Тігіпка і увійти в його команду. Вчора Тігіпко підтримав заяву Медвєдєва. От я і цікавдюсь в Тягнибока – як розуміти його підтримку Шилової. Як на мене, то це питання гідне, аби його поставити. За "шило в дупі" – спасибі, дотепно, але – не про мене. Я ж хочу щоб "заВ.ШИвівша" Свобода позбавилася своєї болячки.
spetskor _ 12.08.2009 16:20
IP: 94.248.20.---
Пєтровіч:
До речі, чи не про себе ти розповідаєш, говорячи про "найкращого друга" Мохна, з яким той ділив гроші Макса Курочкіна?
Vujko_Schmeiser _ 12.08.2009 16:17
IP: 77.242.167.---
spetskor, тема не про Шилову, чи вже так шило в дупі засіло, що спокою не дає?
Вже є бовдури, які самоорганізовуються в групи "Справжні націоналісти проти ВО "Свобода", щоправда в групі аж 20 чоловік. Чи не хочете поповнити їхні ряди?
spetskor _ 12.08.2009 16:14
IP: 94.248.20.---
Пєтровіч:
Та ти системний зрадник: спочатку зрадив "Свободу", тепер зраджуєш Артема Махна, який був твоїм найкращим другом, з яким ви ділили Вітренкові (Макса Курочкіна) грошенята.Цікаво, а на кого ти зараз працюєш? Вітренчиха після того як Макса Курочкіна вбили – не сплатоспроможна. Її ти вже кинув. У кого ти сосеш сьогодні, га? Я в плані – не гребуєш брати гроші?
Він ніколи не був моїм другом і навіть товаришем. В нього були свої друзяки, з одним з яким він і шмигнув до Вітренчихи! Що ти взагалі верзеш? Ти сам хто такий? Чи не хворієш чим-небудь?Я не соромлюся представлятися. А чому б тобі не назватися? Відкрий личико, Гюльчатай! Я весь час воюю проти п'ятої колони! Ти вже був на моєму сайті http://spetskor.dp.ua/? Читав? Звідки в тебе ця ахінея? Сам вигадав чи в когось наслухався? Ти і є типовий провокатор та ще й сексуально стурбований. Придурок, який без кінця верзе якусь маячню.
Пєтровіч _ 12.08.2009 16:09
IP: 93.74.10.---
Unique:
А ви хочете, щоб я повірив, ніби олігархи щиро фінансують меліорацію Марсу?
Але ж ти віриш, що саме вони фінансують майбутні погроми, газові камери та крематорії. Вір далі, імбециле.
Пєтровіч _ 12.08.2009 16:06
IP: 93.74.10.---
spetskor:
Пєтровіч:
До речі, Вітренко свого часу була душе пошанованою В.Шиловою, оскільки та проповідувала милу її серцю єдність "братніх слов'янських народів" – Росії, України і Білорусі.
Лиши ту Шилову в спокої. Що ти переслідуєш її як маніяк? Її вже звільнили. Піди подрочи – таким як ти допомагає.
Пєтровіч _ 12.08.2009 16:04
IP: 93.74.10.---
spetskor:
Пєтровіч:
Людину, яка пішла на службу до Вітренко звали Артемом Мохно. Все, про що ти пишеш: "Я тебе ні з ким не плутаю. І не переводь стрілки на інших. Тебе особисто, Льоша, пам'ятаю. І твою службу Вітренчисі пам'ятаю. Так що йди далі смокчи у різних покидьків. Ти вже не відмиєшся" – то це саме до нього, зрозумів, тварюко?
Та ти системний зрадник: спочатку зрадив "Свободу", тепер зраджуєш Артема Махна, який був твоїм найкращим другом, з яким ви ділили Вітренкові (Макса Курочкіна) грошенята.

Цікаво, а на кого ти зараз працюєш? Вітренчиха після того як Макса Курочкіна вбили – не сплатоспроможна. Її ти вже кинув. У кого ти сосеш сьогодні, га? Я в плані – не гребуєш брати гроші?
Vujko_Schmeiser _ 12.08.2009 15:51
IP: 77.242.167.---
Unique:
Vujko_Schmeiser:

Нє-а, не заплатить...
А ти вже заплатив: я оргазм отримую, коли тупорилих винищую.
Тупорилихвинищувач хобі моє...
О, то ти ще і збоченець – задоволення сексуальних потреб неприроднім способом.
В ґазенваґен, тварино:)
Unique _ 12.08.2009 15:49
IP: 95.135.162.---
Vujko_Schmeiser:

Нє-а, не заплатить...
А ти вже заплатив: я оргазм отримую, коли тупорилих винищую.
Тупорилихвинищувач хобі моє...
spetskor _ 12.08.2009 15:48
IP: 94.248.20.---
Пєтровіч:
До речі, Вітренко свого часу була душе пошанованою В.Шиловою, оскільки та проповідувала милу її серцю єдність "братніх слов'янських народів" – Росії, України і Білорусі.
Unique _ 12.08.2009 15:48
IP: 95.135.162.---
spetskor:

Про тебе, глисту, про різницю між людьми і хробаками...
Але тобі того не второпати.
Саме через оту різницю...
Уряд реформ399 Зеленський8 Донбас7 Aтака Путіна1205 Корупція1313
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter