Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Прєвєт, Мєдвєд! Це я – твоя біла гарячка:)

12 серпня 2009, 11:36

"Оце так Дмітрій! Оце суворий мужик!" – десь так мали подумати затуркані буднями і пропагандою піддані, упиваючись сюжетом звернення Президента Російської Федерації Дмітрія Мєдвєдєва до сусідського колеги.



І гордість "за вєлікую дєржаву" либонь вже пішла розпирати груди нащадків чуді і мєрі: "Ми ж бо такі круті, як голий пуп самого Путіна!"



То фігня, що русскій мужик і сам голий-босий ще й нетверезий, а запаси нафти-газу не безконечні в Сибірі, "нєісходімиє простори" якої ось-ось заполонять китайці...

Зате "наші жони – пушкі заряжони!"



А з пушками ще можна вчинити якій-небудь меншій країні "прінуждєніє к міру". І виделочок золотих намародерити. Щоб усі боялись, щоб не насміхались.

Очевидно, хамський вибрик президента Мєдвєдєва вже збуджує загарбницькі фантазії у тої половини московських підданих, які погано або дуже погано ставляться до України (47% згідно опитування аналітичного центру Юрія Левади). Гарматне м'ясо поступово доводять до стану готовності.

Цілком передбачуване відлуння спровокував цей "наїзд" неадекватного сусіда і в нашому політичному болоті. У цю ж мить підгавкнула відверта кремлівська агентура. Збовталася й безхребетна "грязь Москви". Хтось з переляку признав московську маячню "адекватною" і зауважив там "багато теплих слів", щоб тут же "відкликати" власні "передчасні" (?) слова назад... Хтось мимрив про те, що є достатньо приводів для звинувачень (?) України і віщував "реально новий формат відносин"... Хтось взагалі язика ковтнув і ніяк не міг вийти зі ступору...

Перевірка на вошивість. Проте, всі ці "понти" кремлівських карликів один перед одним, усе це, м'яко кажучи, не зовсім тверезе патякання про "многогранниє связі" чомусь викликає в пам'яті не такий вже й грізний образ.



Дійсно, безцеремонна поведінка московського ведмедя на міжнародній арені все більше нагадує манери розперезаного мужичка "під мухою". Йому – море по коліна (чи не це власне символізують у відеовиставі Мєдвєдєва декорації з безкрайніх водних просторів на задньому плані?).

Чому мужичок так розперезався? Бо йому все сходить з рук. І розчленування Грузії, і газовий шантаж половини Європи... То чого вже там стримуватися від звиклої лайки у бік України, яку і так хто не йде, той вщипне? Он же, навіть якась там Румунія ласий клапоть нафто-газового шельфу безборонно урвала! То "пєрвому парню в округє" хто заборонить тих лохів трохи полякати?

А як дуже вже мужичка заносить, то "світове співтовариство" підтримує.



Єесівські ловеласи знають з ким дружбу варто водити. З тим, хто налива... тобто пальне постачає.



Ото проспався мужичок після відзначення річниці "прінуждєнія к міру": "О! Украіна... Ану стаять-баяцца!"

Українці!

"Не бійтеся!" – благословляв Папа Іван-Павло, коли відвідав Україну. І хоча для значної частини українців Папа Римський не є пастирем, та саме цими його словами варто пройнятися. У них, принаймні, більше істини ніж у всіх передвиборчих гастролях агітбригади Гундяєва.

"Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава і воля святая!" – напучував нас Кобзар.

І тільки-но ми увіруємо у цю правду, як ураз побачимо, якими насправді анекдотичними є всі ці потуги кремлівських паяців. Бо ніякими біломор-каналами вже не вернути ріку історії назад.

powered by lun.ua
Коментарі — 334
Пєтровіч _ 13.08.2009 15:10
IP: 93.74.10.---
spetskor:

Безперечно ти шкодиш націоналізмові найбільше.
І чого тебе як націоналіста турбує, що Шилова назвала тебе асексуальним? І чому ти промовчав про своїх нацдемівських друзів? І за що тобі Махно набив морду? Чи не за те, що ти скрисятив гроші Макса Курочкіна, які тобі від Вітренчихи передав Марченко?
А брешуть суки такі як ти. У чому вже усі переконались. ПНХ, задроте.
spetskor _ 13.08.2009 14:59
IP: 94.248.88.---
Пєтровіч:
Пєтровіч:
spetskor:

Ти не переводь стрілки. Борець знайшовся.
Може в тебе шизофренія? Спочатку Вітренчисі служиш, а потім статейки пишеш. То "Свободу" підтримуєш, то валиш як останній ворог. Це Шилова на тебе так впливає? Спермотоксикоз? Співчуваю.
От бачите, що мені говорить людина, яка визнала себе "свободівцем"? Нахабно, безсовісно бреше, називає як хоче, та ще й яка ж вона сексуально стурбована! Це ж класичний випадок, класичний діагноз. І модератори це не видаляють. Скільки разів я просив його назватися, вийти з підпілля – а той "дроче" без кінця, під ковдрою – націоналіст. Так хто більше робить кривди для "Свободи" – він, чи я?
Пєтровіч _ 13.08.2009 14:36
IP: 93.74.10.---
spetskor:

Ти не переводь стрілки. Борець знайшовся.
Може в тебе шизофренія? Спочатку Вітренчисі служиш, а потім статейки пишеш. То "Свободу" підтримуєш, то валиш як останній ворог. Це Шилова на тебе так впливає? Спермотоксикоз? Співчуваю.
spetskor _ 13.08.2009 14:35
IP: 94.248.88.---
Calina:
А що б змінилось, якби я повернувся? Я і так все роблю від мене залежне, на своєму рівні для національної справи. Формальне членство в партії нічого до цього не додасть і не забере. До того ж, є певні моменти, з якими я не погоджуюсь. Підтримую програму "Свободи"на 80-85 %. Але є в її діяльності дещо, що сприйняти не можу. Тим більше, з такою "Свободою", яка підтримує В.Шилову, і яка не вважає за потрібне звертати на мої зауваження жодної уваги – мені не по дорозі. Але користь для держави від потрапляння "Свободи" до парламенту – таки була б і ще й яка! Якщо це станеться – буду тільки радіти. Національний рух має бути представлений і партіями, і організаціями і тими людьми, хто не входить до них, а іде своїм шляхом, готовим до співпраці в потрібній справі і хто може до неї долучитися так, щоб це було максимально корисно. Кожен українець має бути націоналістом незалежно від того є він членом якоїсь партії, чи ні. Головне діяти і правильно голосувати на виборах.
Calina _ 13.08.2009 12:59
IP: 92.113.147.---
spetskor: Чому у такому разі ви не повертаєтеся до Свободи?
spetskor _ 13.08.2009 12:58
IP: 94.248.84.---
Vujko_Schmeiser:
"Свобода" справедливо, і вона тут далеко не одинока, піднімає тему неукраїнськості вітчизняного телерадіопростору. І я її піднімаю. В попередньому блозі,я навів низку лінків на мої статті, присвячені цій темі, що надруковані на моєму сайті, "Майдані" і навіть одна з них була надрукована "УП". Ви їх читали? А останню – з приводу ганебного сюжету на дніпропетровському "Приват ТБ" – "Дорогим-любим катам від вдячних нащадків замордованих жертв"
Олексій Мазур, для "Телекритики" 21-07-2009 Репліка у відповідь на публікацію Сергія Грабовського "Журналістика ленінських ґатунків у благодатній Малоросії".
http://telekritika.ua/listi-tk/2009-07-21/46922. Так що я свою справу роблю! А ви хибно сприймаєте мою позицію і бачите в мені ворога Тягнибока. Це несправедливо! Ви мене не знаєте, а лишень болісно реагуєте на мою критику "Свободи". Чому б не покритикувати, якщо вона на те заслуговує?
spetskor _ 13.08.2009 12:40
IP: 94.248.84.---
Vujko_Schmeiser:
А щодо шкоди від мене – "більшої ніж вся 5 колона разом взята" – визнайте, ви значно перебільшуєте, дуже гарячкуєте. Вкотре повторюю: я піднімаю конкретно означену проблему. Я погоджуюсь з КОЖНИМ словом Тягнибока в цьому блозі. До речі, свою реакцію на виступ "мєдвєжонка діми" я оприлюднив на "Народній правді" (зайдіть на мій сайт http://spetskor.dp.ua/ – там лінк) раніше за Тягнибока – в 0 годин 11 хвилин 12 серпня. Ми майже повністю збігаємось у своїх оцінках. Але більше, раптом щось, ризикуватиму я – журналіст-одинак, в якого немає ані депутатського, як в Тягнибока, минулого (дай Боже – майбутнього, адже фракція "Свободи" у 20, 30, а ще краще в 40 чи більше чоловік в парламенті – дуже, вкрай потрібна! вона б там, сподіваюся, захищала українські інтереси зі всіх сил! блокуала якщо це потрібно трибуну, давала б по мізках, мордах, рилах біло-блакитно-червоних покидьків та інших уБлЮТків), ані організації, ані партії, яка б могла підставити плече.
spetskor _ 13.08.2009 12:29
IP: 94.248.84.---
Vujko_Schmeiser:
Сподіваюся, ви мене правильно зрозумли – це був 2005 рік. Я неодноразово звертався до Тягнибока і на сайт "Свободи". Ще рік-півтора тому. Жодної реакції! Ніц нема! Поведінка "Свободи" тут така ж як і Держкомтелерадіо, Нацради, ОДА. Остання лише нещодавно "всралася" – зробила це так незграбно, що тепер всі думають, що це зроблено спеціально перед вибоами. Бондар сам дав для цього привід. Насправді ж, звернення йому, і на Держкомтеллерадіо, у комітет ВР з питань свободи слова та інформації йшли незкінченим потоком, починаючи з 2006 року. Як наслідок відсутності найменшої реакції: ескалація конфлікту, голодування, мітинги, самодискредитація "Свободи". А взяли б і відреагували не по "совецькі" – тобто ніяк – а по-українськи, по-європейськи, по-"свободівськи". І все можна було б обговорити, вирішити у вузькому колі, дружньо, без зайвих негативних емоцій. Не схотіли – отримуйте!
Vujko_Schmeiser _ 13.08.2009 10:31
IP: 77.242.167.---
spetskor:
Шановний, з попередніх Ваших коментарів стало зрозуміло, що Тягнибок особисто Вас знає (коли він був в Дніпропетровську, то навіть не здогадувався що Ви вже не є членом СВОБОДИ). Якщо він Вас знає так близько, відповідно і Ви так само знаєте його. То чи не легше напряму зв'язатися з ним, щоб вияснити всі свої питання. Ви ж своїми коментарями більше шкоди приносите, ніж вся п'ята колона разом взяті...
Vujko_Schmeiser _ 13.08.2009 10:26
IP: 77.242.167.---
viktorious:
Так, ідея гарна. Але ні Ющенко, ні Медвед на неї не підуть з тієї причини, що Медвед вважає себе правим, і виправдовуватися не буде, а Ющенко є хлопом, але без яєць – зам'який він для такого. Не відповідає він посаді. Він звик зі всіма на "прошу-перепрошую", в той час як йому всі "добрі сусіди" плюють в обличчя.
spetskor _ 13.08.2009 10:24
IP: 94.248.27.---
Веселка:
А хіба я пишу тільки про Шилову? Я пишу про всі події, які вважаю важливими. На своєму сайті та на інших! Я вам набрид? А Тягнибок хіба відмовляється від своїх цілей, завдань, якщо він їх не досягає з першого, другого, третього і так далі разів? Ні, він принципово і наполегливо добивається свого, незважаючи ні на які перешкоди! Втратили повагу до мене і інтерес до моїх статей? На здоров'я! Якщо це сталося через мою наполегливу критику Шилової та закиди у зв'язку з цим до "Свободи", значить людина абсолютно не розуміє глибини проблеми, серйозності теми, вона демонструє свою поверховість і лишень особисту відданість партії або конкретному політику, засвідчуючи нездатність адекватно реагувати, розглядати критичні зауваження. Адже ця тема – не в площині особистих відносин – а в ідеологічній, світоглядній. Це мій громадянський спротив! А якщо ж ви думаєте, що це єдина тема моєї "боротьби за правду" – глибоко помиляєтесь. Не багато моїх статей ви прочитали!
крайній _ 13.08.2009 10:19
IP: 82.207.118.---
viktorious _ 13.08.2009 02:10
гарна ідея
Просто _ 13.08.2009 08:30
IP: 95.132.236.---
Vujko_Schmeiser: Уже вывезли? Или будут долго и трудно договариваться?
Веселка _ 13.08.2009 03:56
IP: 71.193.107.---
ПАНУ МАЗУРУ

Шановний, ви в житті також такий зануда, чи лише на сторінках УП? Від вашого ниття і вашої Шилової – вертати вже хочеться.

Стільки важливих подій в Україні – а вас зациклило "шилова-свобода-шилова-свобода". Складається враження, що вас ця Шилова не так пече, як бажання обіс...ати Свободу?

Для цього – в чергу треба вставати, шановний, таких, як ви з понтом- "борців за правду" в Україні та за її межами не перерахувати.

Втратила повагу до вас, вашої роботи та інтерес до ваших статей.
viktorious _ 13.08.2009 02:10
IP: 87.222.240.---
Мне кажется, достойным ответом, было бы... публично (на весь мир) пригласить Медведева на "теле-дуэль", и там обсудить в прямом эфире спорные вопросы, в прямом эфире ведущих украинских и русских каналов.Там уж точно, без суфлеров и кораблей, Медведев смотреться будет по другому! Отказ от встречи (он откажется под каким то предлогом, я так думаю) будет интерпретироваться как трусость. Если же согласится, то мне кажется, это будет интересно, для всех, и аргументы нашего народа в лице Президента Ющенко будут услышаны русской аудиторией. Градус отношений будет понижен, да и Медведев не конкурент Ющенко в дискуссии, тем более когда Правда за Украиной. Украинцы! Что Вы думаете о таком ответе Медведеву? Хочется знать ваше мнение.
1AK _ 13.08.2009 00:59
IP: 93.73.179.---
крушнаціон _ 12.08.2009 22:05
Підтримую, друже.
Хозарин _ 13.08.2009 00:45
IP: 194.146.230.---
Виступ п. Медведєва та різноголосий "одобрямс" на нього з обох боків нагадав мені твір Е.Т.А. Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер" (німецьке слово Zinnober має серед значень таке: "дурниці, нісенітниці, пусті теревені"). Послухавши цього "державного мужа", можна лише криво посміхнутися.
AkMurza _ 13.08.2009 00:13
IP: 77.122.178.---
Последняя инфа в деле об отравления Ющенка была о невероятной чистоте диоксина...

Если предположить, что следствие располагает данными (или близко к тому) о причастности Медведева к отравлению...

Тогда вполне логично выглядит, столь странное, истеричное заявление "Димы для Вити"

С одной стороны – угроза, с другой – упреждение возможного заявления Ющенка о роли Медведева и российской власти в отравлении украинского политика...
spetskor _ 13.08.2009 00:03
IP: 94.248.7.---
Підтриманий екс-гендиректоркою "Дніпропетровського Державного" В.Шиловою як кандидат на посаду Президента України С.Л. Тігіпко про заяву Мєдвєдєва і політику українського Президента: "...Тигипко также подчеркнул важность уважительного отношения к истории, общим победам и трагедиям украинского и российского народов, при этом призвал украинскую власть не муссировать печальные страницы прошлого, а сконцентрироваться на перспективах будущего. "К прошлому необходимо относиться с уважением, а смотреть нужно вперед. На коллекционировании черепков и разъединении общества будущего не построишь. История воздаст каждому по заслугам", – сказал Тигипко.
http://korrespondent.net/ukraine/politics/931528
І отака людина керувала "Дніпропетровським Державним". А над її портретами на мітингу в Дніпропетровську майоріли прапори "Свободи". Ганьба!
Unique _ 12.08.2009 23:51
IP: 95.135.173.---
Пєтровіч:
Vujko_Schmeiser

Так відповідають всі жертви.
Аборту.
Іноді – сексуального насильства у ранньому дитинстві.
Ще рідше – отруєння. Лабораторно-чистим діоксином.
Сказати, що вас об'єднує в одну спільну касту недоторканих?
Слабоумство...

Тупорилихвинищувач хобі моє...

Класно закрутилися ви оба. Глистам на заздрість...
Kateri _ 12.08.2009 23:36
IP: 193.201.217.---
какие идиоты рассеянчики. доиграются до того, что президентом у нас станет тягнибакс
Андрей-с-Востока _ 12.08.2009 23:27
IP: 92.112.44.---
kapitel:
Причины переполоха в голове Медведева здесь:
http://www.kommersant.ua/doc.html?docId=1219861
kapitel _ 12.08.2009 23:23
IP: 91.200.8.---
Панове, чого ви чубитеся? Ну, не послали морквини свого посла (аби ми його не послали?), то нам що вішатися?
Ви, напевно, не звернули уваги, що в закидах проти нас, чи не вперше, з'явилася теза "расійскім кампаніям пріходіться регулярно сталківаться с откровєнним продіводєствієм укрАинских властєй".
При Чорномирдіні не "сталківалісь", а зараз почали?
"Дах – кришу" не можуть узгодити, от і вся політика...
крушнаціон _ 12.08.2009 23:14
IP: 93.180.225.---
Кругом програємо, зараз у футбол Туречині, це закономірно, коли футболіст гласно привселюдно заявляє, що не любить і тому не вчить української мови (мілевський), тренер ніколи не проявляє патріотизму, навпаки насміхаючись навіть з Гімну, не говорячи вже про спілкування по українськи, це і є ця духовна скрута яка так сильно нас стягнула на всіх напрямках нашого життя, подолати її (вирізати цю пухлину злоякісну) можна тільки за допомогою скальпера., все інше пусті балачки, хоча усвідомлюю собі, що може пролятись багато і здорової крові.
Андрей-с-Востока _ 12.08.2009 23:13
IP: 92.112.44.---
крушнаціон _ 12.08.2009 22:53
"нам не так багато треба курвиних синів, ну тисяч сто"
Во-первых, не уверен, что найдётся тысяч сто.
А во-вторых, что такое сто тысяч, да ещё без оружия? Это партизанская война? Так их же местное население в первый день сдаст, потому что никому не нужна война и терроризм.

"не думайте, що Росія така могутня і всесильна"
Россия слабая. Но Украина ещё слабее, вот в чём дело.
Корупція1313 Aтака Путіна1204 Уряд реформ397 Зеленський7 Донбас6
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter