Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Щоб перемогти у війні з Росією, потрібні реальні, а не декларативні кроки

27 січня 2015, 20:21

Сьогоднішнє засідання Верховної Ради України стало черговим випусканням пари, а ухвалені рішення є політичними та не матимуть, на жаль, юридичних наслідків. Всеукраїнське об'єднання "Свобода" ще в березні минулого року, від початку російської окупації, пропонувало вжити систему заходів щодо зупинення російської агресії, відновлення територіальної цілісності України. Невчасність, недостатність та неадекватність дій влади наявним викликам та загрозам вже призвели до трагічних наслідків. Можливо, хоча б тепер Президент України і парламентська коаліція почнуть реалізовувати наші пропозиції. Іншого шляху до перемоги в України просто немає.

Минулого тижня Путін розпочав нову фазу війни проти України на Донбасі. Її нові злочинні результати – окупанти вчинили навмисні масові вбивства десятків мирних мешканців у Волновасі, Донецьку та Маріуполі, практично в усіх прифронтових населених пунктах Донецької та Луганської областей.

Логіка дій окупанта така – терором і війною змусити Україну до нового "миру" (читай капітуляції) на умовах Кремля: визнання злочинних маріонеткових режимів на окупованих територіях як автономних утворень у складі України, федералізація інших територій України, блокування євроінтеграційного курсу, офіційне закріплення мовного поділу України – шляхом надання російській мові офіційного статусу. А якщо Україна погодиться, то й Захід буде змушений погодитися з "миротворчими" ініціативами Росії. Далекосяжна мета Путіна – фактичне знищення незалежності та дезінтеграція України.

Що має зробити українська влада, щоб зруйнувати цей кремлівський план?

По-перше, потрібно тримати воєнний удар ворога. Доля України залежить перш за все від здатності української армії, інших воєнізованих формувань, суспільства зупинити військовий напад агресора, а в перспективі – звільнити окуповані території. Саме результати на фронті визначатимуть результати переговорів про досягнення миру, а не навпаки. Тому треба й далі концентрувати всі ресурси, щоб зміцнити національну оборону та підвищити боєздатність Збройних Сил. Що необхідно зробити в цьому напрямку:

1. Здійснити реальну люстрацію, переатестацію та перевірку на детекторі брехні військового командування та керівництва силових структур. Усіх корупціонерів, саботажників та пособників ворога слід усунути з посад.

2. Жорстко карати усі прояви корупції в процесі мобілізації. Забезпечити проведення мобілізації перш за все силами чоловіків, які мають фаховий досвід військової та правоохоронної діяльності, а також добровольців.

3. Оперативно нейтралізувати диверсії пособників ворога, починаючи з їхніх дій у парламенті.

4. Створити загони територіальної оборони в усіх районах країни та на їхній основі сформувати народний резерв Збройних Сил.

5. Легалізувати усі добровольчі підрозділи та надати їм ефективне озброєння.

6. Посилити контроль суспільства за реальним станом збройного та матеріально-побутового забезпечення військових підрозділів.

По-друге, сьогодні, хоч і запізно, ціною втрати тисяч людських життів та значних територій, економічного потенціалу та матеріальних ресурсів Верховна Рада офіційно визнала, що події останнього року на Донбасі (а перед тим у Криму) – це пряма військова агресія Росії, а не антитерористична операція проти місцевих сепаратистів.

Однак однієї заяви парламенту про визнання Росії державою-агресором недостатньо – потрібно робити подальші рішучі кроки, а саме:

1. Розірвати дипломатичні відносини та запровадити візовий режим із Росією, оскільки провладна коаліція нарешті спромоглася визнати Росію державою-агресором.

2. Подати позови до Міжнародного Кримінального Суду в Гаазі за вчинені воєнні злочини, в тому числі етнічні чистки, на Донбасі та в Криму; персонально проти Путіна та його поплічників, а не тільки проти його місцевих маріонеток на окупованих територіях. Для цього Україна має невідкладно ратифікувати Римський статут та внести відповідні зміни до Конституції.

3. Подати позови до Міжнародного Суду ООН щодо російської агресії в Криму та на Донбасі з вимогою визнання Росії державою-агресором та виплати компенсацій за збитки, завдані агресором.

4. Звернутися до міжнародних організацій: Організації Об'єднаних Націй, Ради Європи та Організації з безпеки і співробітництва у Європі з вимогою зупинити членство Росії у цих організаціях до часу припинення Росією агресії проти України, звільнення Криму і Донбасу та виплати компенсацій за завдані збитки.

5. Звернутися до країн світу з проханням посилити економічні санкції проти держави-агресора.

6. Знову звернутися до країн-гарантів Будапештського меморандуму і НАТО по військово-технічну та іншу допомогу для протидії російському агресору.

По-третє, Президент має ухвалити рішення щодо запровадження воєнного стану на території АР Криму, Донецької, Луганської областей та всіх прифронтових областей, де є загроза військової агресії та систематично відбуваються терористичні акти. Це пряма норма Конституції України, пункт 20 статті 106.

Згідно із Законами "Про оборону України" та "Про правовий режим воєнного стану" запровадження воєнного стану:

1. Надає збройним силам необхідні повноваження для захисту національної безпеки.

2. Покладає персональну відповідальність за ситуацію в зоні воєнних дій на Президента України.

3. Дозволяє оперативно нейтралізувати дії осіб, організацій, в тому числі підприємств та ЗМІ, які є посібниками агресора, встановити повний контроль над інформаційним простором.

4. Надає владі та армії право на законних підставах залучити та конфіскувати ресурси підприємств олігархів для оборони країни.

По-четверте, захоплені Росією райони Донбасу мають бути визнані так само, як Крим, тимчасово окупованими територіями, що передбачатиме реалізацію наступної політики:

1. У судовому порядку визнати "ДНР" і "ЛНР" терористичними та маріонетковими організаціями, створеними Путіним для легітимізації російської агресії на Донбасі.

2. Скасувати закони про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донбасу та про амністію терористів, ухвалені в незаконний спосіб на початку вересня 2014 року.

3. За жодних умов не погоджуватися на проведення місцевих виборів на захоплених територіях Донбасу до часу їхнього повного звільнення від російських окупантів, оскільки це прямий шлях до легітимізації окупаційного режиму, чого добивається Путін.

4. Припинити бюджетне фінансування окупованих територій, а також заборонити торгівельні та економічні відносини з окупованими територіями, щоб унеможливити підтримку життєздатності окупаційного режиму за рахунок України.

5. Спрямувати бюджетні кошти для надання допомоги на облаштування вимушених переселенців з усіх тимчасово окупованих територій. Завдання уряду – створити для всіх українців, які не підтримують окупаційний режим та не хочуть залишатися на окупованій території, побутові можливості переїхати на території, контрольовані українською владою.

По-п'яте, зважаючи на те, що російські окупанти систематично не виконують нав'язані ними ж ганебні Мінські домовленості від 1 вересня 2014 року, Україна має відкинути їх повністю та запропонувати свій план досягнення миру, який включатиме такі послідовні кроки:

1. Виведення усіх російських військових формувань із території України, відновлення повного контролю України над державним кордоном із Росією та виплата Росією компенсацій за збитки, спричинені агресією.

2. Проведення десепаратизації, позбавлення виборчих прав посібників сепаратистів та агресора на звільнених від окупації територіях.

По-шосте, протидія російській агресії має бути послідовна у всіх царинах життя суспільства, а не лише на військовому і дипломатичному напрямках. Ситуація, за якої частина українців віддає життя на фронті, зупиняючи російську агресію, а російський бізнес і його українські контрагенти продовжують заробляти в Україні, ніби нічого не сталося, є моральним злочином. Тому:

1. Треба запровадити санкції проти російського бізнесу та його контрагентів в Україні, починаючи з бізнесу наближених до Путіна чиновників.

2. Арештувати майно і кошти кампаній з російською часткою власності до повної компенсації Росією збитків, завданих Україні внаслідок воєнної агресії Росії, окупації суверенних українських територій, грабунку державного та приватного майна.

3. Звільнити інформаційний простір України від духовної та інформаційної окупації, подолати наслідки штучної русифікації.

4. Уряд має реалізувати курс на подолання енергетичної та економічної залежності від Росії в усіх аспектах.

powered by lun.ua
Коментарі — 275
Надія Захарчук _ 03.02.2015 12:01
IP: 91.206.4.---
harza, бачу немає у вас прізвища, бачу немає по-батькові, щось там тринділи що киянин, далі що не киянин, щось про козаков-запароцев-сіроманцев і прочая лабуда, типу адвокат та ближче за все мент в бігах. Прийдеться вам писати монологи в одіночєствє.
Микола Злочевський _ 02.02.2015 14:00
IP: 46.185.100.---
harza:
Дед, что ты снова пристал к женщине со своей ненавязливой,педерастической и, к тому же, кагебе-шно коммунистической пропагандой? Вот же го-ндон!
SARA21 _ 02.02.2015 12:28
IP: 91.226.4.---
Галицька культура дуже відрізняється від східноукраїнської,а тим більше від російської.В галичан мат може проскакувати,але російський,і це вже виховання молоді за радянських часів,але матюк буде ще менш більш стриманий,на відміну від російського.Росіянка подруга виїхавши в Смоленськ казала що три роки не могла привикнути після Львівщини.В Смоленську матюк вдома,в садіку,в школі,в автобусі,в тролейбусі і у всіх сферах.Так що підляшки,як ви кажете, ще культурніші і від ляшків і від маскалів.
SARA21 _ 02.02.2015 12:20
IP: 91.226.4.---
harza:
Пане вся Росія на сьогоднішній день так забрехалася,що цілий світ їй не вірить,а ви хочете щоб я повірила писанині когось з російських писак-істориків.Ще колись мої батьки на радянське радіо казали брехач,а помираючи мій дідо перед смерю слухав новини про сільське господарство,і каже мені,,дивись що за брехуни,я мав своє поле,добре вгноїв і стільки пшениці з гектара не збирав,що вони сьогодні брешуть,що збирають...Тому ви мене ніколи не переконаєте у правдивості історії написаної російськими істориками,вони всі шовіністи,як і їхні політики,як і їхні артисти.
Микола Злочевський _ 30.01.2015 12:39
IP: 46.185.100.---
harza:
Дед, что ты пристал к женщине со своей ненавязливой,педерастической и, к тому же, кагебе-шно коммунистической пропагандой? Вот же го-дон!
SARA21 _ 30.01.2015 11:11
IP: 91.226.4.---
harza:
А також деякі колишні гебісти на пяну голову дуже багато розказали.
SARA21 _ 30.01.2015 11:10
IP: 91.226.4.---
harza:
А я слухаю свідчення живих свідків,стареньких бабусь і дідусів.
SARA21 _ 30.01.2015 10:36
IP: 91.226.4.---
harza:
Пане ви читаєте історію Російсько радянських писак які весь час брешуть і в сьогоднішній час.
SARA21 _ 29.01.2015 20:36
IP: 91.226.4.---
У моєму маленькому містечку,коли почалася демократія,розбивав народ бетон в підвалі,де знаходилося КАГЕБЕ.Люди просто хотіли переконатися,бо ж знали що в КАГЕБЕ заводили людей,а звідти не виводили,де ж тоді пропадали люди?Коли розбили бетон то витягнули 27 трупних дорослих людей кісток,і 10 дитячих.Я була на перезахоронені цих людей.Тому історію я знаю від діда,від того що я сама побачила.Звірство яке робиться сьогодні на Донбасі це повтор того що робилося в нас на ЗУ.Ті ж методи,і ті ж провокації.
SARA21 _ 29.01.2015 20:26
IP: 91.226.4.---
harza:
Пане ви читаєте дуже багато,це правда,що ви начитана людина,але здається мені що другої історії,крім тої що була написана в радянські часи,ви просто не хочете читати,а також її сприймати.Кагебісти були в заградзагонах теж,а в 39 році ЗУна радянські війська зустрічала хлібом і сіллю,а коли рад. армія відступала то відкривши тюрму у Львові на Лонського народ жахнувся,там були розстріляні і дорослі і діти,масу трупів, .А ви кажете що кагебістів в армії не було в 39 році.
SARA21 _ 29.01.2015 16:08
IP: 91.226.4.---
harza:
Спілкуватися можна з любою людиною,чи з розумною чи не з дуже розумною,але якщо людина ставить себе зарозуміло то і дурнем виглядає.
SARA21 _ 29.01.2015 15:59
IP: 91.226.4.---
harza:
Та ні помиляєтеся не ховали вони своїх командирів,но і не здавали,але фіни самі зрозуміли хто командир.А не любили солдати тих командирів,які з них шинелі здирали,щоб за спини солдат заховатися,бо це були КАГЕБІСТИ котрі ішли не спереду солдатів а ззаду заставляючи їх кидатися на амбразури,правильніше пушочним мясом бути,а якщо ті не хотіли іти в бій розстрілювали...Я не вникала коли дід повернувся 44 чи в 45 точні дати не встановлювала,тільки знаю що повернувся після війни,тоді коли його сімю вивезли в Сибір,бо комусь з кагебістів хата деревяна металом (бляхою) в нас кажуть покрита сподобалася,і він після цього поїхав в Сибір за своєю сімєю.Тому дати заучуйте ви,та і історію напевне Радянську вчите.А я проста людина не танцюрист,пишу те що чула і що читала.Танцюєте ви пане.
Микола Злочевський _ 29.01.2015 15:51
IP: 46.185.100.---
harza:
Приветик, старый педераст, дед Панас! Ты, кстати, знаешь, что Пуцькин страдает педофилией? Кстати, не в курсе – излечимо такое заболевание?
Могу дать ссылку... Я был в ужосе...
19Yurkiv21 _ 29.01.2015 15:35
IP: 91.200.224.---
19Yurkiv21:
Иван Дмитриев:
Надія Захарчук:
Интересная формулировка. Вообще-то этот "дом" принадлежит всем людям в стране. У вас никто ничего не крал. Это уже аксиома. После переворота в Киеве народ в Крыму провел референдум,на котором 97% высказались за присоединение к России. Если бы им так хорошо жилось в самой свободной и независимой,то такого результата бы не было.
Такий самий "референдум" провели в Чечні!
Минус 250 000 чеченців, і 100% за "присоединение к России".
Рассияне великі специ по референдумам, виборам та опитуванням з 100 відсотковими результатами:)
Иван Дмитриев:
19Yurkiv21:
Почему не минус 100% и 250000 за присоединение? это у вас с арифметикой какая-то акробатика происходит.
Это у вас з головою якась акробатика происходит:)
SARA21 _ 29.01.2015 12:23
IP: 91.226.4.---
harza:
Боже який ви мудрий,скільки ви перечитали,і скільки рекомендуєте другим почитати,та ще за чиїми коміксами,але є така українська приказка,,вчив,вчив,а дурнем помер.Оце ваше,бо на дурня ви дуже підходите.
SARA21 _ 29.01.2015 12:18
IP: 91.226.4.---
Надія Захарчук:
А вам,я дякую за захист.
SARA21 _ 29.01.2015 12:15
IP: 91.226.4.---
Надія Захарчук:
ТА ні я добре знаю коли Росія напала на Фінляндію,просто вже дуже пізно було і написалося недумаючи так.Мій дідо у фінському полоні був 6 чи 7 років.Розказував як російські офіцери попадаючи в полон зривали з себе погони, свої шинелі міняли з солдатами,і ховалися за солдат, підставляючи простих хлопців під розстріл,,але фіни,казали показати руки долонями вверх,і тільки глянувши на їхні руки зразу їх вираховували.Підлість в російській армії була весь час,як і підлість всього російського уряду.
Vitaly Cheremis _ 29.01.2015 02:02
IP: 173.194.90.---
У пункт п'ятий додати підпункт про звільненя військовополонених
Надія Захарчук _ 29.01.2015 00:03
IP: 91.206.4.---
harza:
Надія Захарчук _ Та в мене жодного бажання не було якимось чином Сару21 образити – зазвичай це вона мене, грішного лає, немов на Одеському Привозі, коли на лиманах настає замор бичка...:))

Десь я їй навіть заздрю – бо в неї попереду ще стільки цікавих відкрить від Полонської, Грушевського, Костомарова, Дикого, Ключевського, Крип"якевича, Яворницького, Широкорада, Солоніна... І старих, але не спростованих і від молодих але аналітичних істориків...
Ну добре! А то я перехвилювалась, знаєте утиски, дискримінація та усілякі недемократичні негаразди. Всім добрим людям добраніч.
Надія Захарчук _ 28.01.2015 23:42
IP: 91.206.4.---
harza:
SARA21:
Скільки разів на вас нападала Європа?Ви з німцями хотіли поділити Європу,і чуть не втратили Росію,якщо би не мороз і не америкоєвропейські тушонки,та і війська коаліції вам допомогли відкривши другий фронт проти Гітлера.А вам здалося що ви такі герої що вирішили напасти на Фінляндію.Але маленька Фінляндія дала вам в зуби.Херої.
Сарочко, на Фінляндію Сталін напав в 1939, до ВВВ, а не після... Знову ж таки – поцікавтеся історією, а то кляті мо...лі над Вами сміятимуться.
Може вона не дуже обізнана, зате щира.... Чи у нас не свобода слова, чи як. Сяк, так...
Надія Захарчук _ 28.01.2015 23:36
IP: 91.206.4.---
Иван Дмитриев:
SARA21:
Війна в афганістані,війна в Чечні,війна в Молдові,війна в Грузії,війна в Україні.Хто ви пане не живодери?
Конечно живодеры,это на живодеров "цивилизованная Европа" за последние несколько веков сколько раз нападала? Грады и танки ополченцы у украинской армии отбирали и в воинских частях на Донбассе. Кадыров уже сказал,что если бы чеченские батальоны вошли бы на Украину,то украинская армия бежала бы спринт. Давайте без легенд. О чеченцах уже скоро сказки для детей будете издавать.
Иван ты просто старый дед советский маразматик. Обрати внимание что ты в моей стране имеешь возможность свою украинофобию извергать. Мы на российских блогах не присутствуем не потому что нам нечего сказать, а т.к. отсекают. И ты пердунишка решил тут распоясаться. Вон отсюда. Предлагаю всем ему не отвечать, пусть трындит дурачок пока не наскучит
Надія Захарчук _ 28.01.2015 23:25
IP: 91.206.4.---
Иван Дмитриев:
SARA21:
Вы же ОБСЕ верите? В гражданский конфликт все хотят втянуть Россию,хотя уже многие сказали,что если бы российская армия вошла на Украину,то за неделю была бы во Львове.
Я не понимаю, это состояние полного маразма, или вы прикидываетесь, последний раз цитирую:"Наблюдательная миссия провела анализ воронок, и его предварительные результаты свидетельствуют о том, что последствия обстрела были вызваны ракетами "Градов" и "Ураганов". Согласно результатам анализа, ракеты "Градов" были выпущены с северо-восточного направления, в районе Октября (19 км на северо-восток от Олимпийской улицы), а "Ураганов" – с восточного направления, в районе Заиченко (15 к на восток от Олимпийской улицы). Оба района контролируются "Донецкой народной республикой", – говорится в сообщении.
SARA21 _ 28.01.2015 23:17
IP: 91.226.4.---
Скільки разів на вас нападала Європа?Ви з німцями хотіли поділити Європу,і чуть не втратили Росію,якщо би не мороз і не америкоєвропейські тушонки,та і війська коаліції вам допомогли відкривши другий фронт проти Гітлера.А вам здалося що ви такі герої що вирішили напасти на Фінляндію.Але маленька Фінляндія дала вам в зуби.Херої.
SARA21 _ 28.01.2015 23:00
IP: 91.226.4.---
Чи за 10 днів ви будете в Лісабоні?Сумніваюся,може побомбите,але не завоюєте.Зробити бардак в себе і в світі ви мастаки,а порядку немає ні у вас,ні там де ви завоювали.Ви пане страшна нація,підла,лінива і загарбницька.Иван Дмитриев:
SARA21 _ 28.01.2015 22:56
IP: 91.226.4.---
Серед ваших ополченців воюють гради,танки,бтеери і зброя і вояки чеченці,росіяни російської армії.Чи кровожадні руссие?Так і навіть дуже.Чому їх і назвали КАЦАПАМИ,в перекладі це живодер.Війна в афганістані,війна в Чечні,війна в Молдові,війна в Грузії,війна в Україні.Хто ви пане не живодери?
Уряд реформ407 Корупція1350 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter