Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Щоб перемогти у війні з Росією, потрібні реальні, а не декларативні кроки

27 січня 2015, 20:21

Сьогоднішнє засідання Верховної Ради України стало черговим випусканням пари, а ухвалені рішення є політичними та не матимуть, на жаль, юридичних наслідків. Всеукраїнське об'єднання "Свобода" ще в березні минулого року, від початку російської окупації, пропонувало вжити систему заходів щодо зупинення російської агресії, відновлення територіальної цілісності України. Невчасність, недостатність та неадекватність дій влади наявним викликам та загрозам вже призвели до трагічних наслідків. Можливо, хоча б тепер Президент України і парламентська коаліція почнуть реалізовувати наші пропозиції. Іншого шляху до перемоги в України просто немає.

Минулого тижня Путін розпочав нову фазу війни проти України на Донбасі. Її нові злочинні результати – окупанти вчинили навмисні масові вбивства десятків мирних мешканців у Волновасі, Донецьку та Маріуполі, практично в усіх прифронтових населених пунктах Донецької та Луганської областей.

Логіка дій окупанта така – терором і війною змусити Україну до нового "миру" (читай капітуляції) на умовах Кремля: визнання злочинних маріонеткових режимів на окупованих територіях як автономних утворень у складі України, федералізація інших територій України, блокування євроінтеграційного курсу, офіційне закріплення мовного поділу України – шляхом надання російській мові офіційного статусу. А якщо Україна погодиться, то й Захід буде змушений погодитися з "миротворчими" ініціативами Росії. Далекосяжна мета Путіна – фактичне знищення незалежності та дезінтеграція України.

Що має зробити українська влада, щоб зруйнувати цей кремлівський план?

По-перше, потрібно тримати воєнний удар ворога. Доля України залежить перш за все від здатності української армії, інших воєнізованих формувань, суспільства зупинити військовий напад агресора, а в перспективі – звільнити окуповані території. Саме результати на фронті визначатимуть результати переговорів про досягнення миру, а не навпаки. Тому треба й далі концентрувати всі ресурси, щоб зміцнити національну оборону та підвищити боєздатність Збройних Сил. Що необхідно зробити в цьому напрямку:

1. Здійснити реальну люстрацію, переатестацію та перевірку на детекторі брехні військового командування та керівництва силових структур. Усіх корупціонерів, саботажників та пособників ворога слід усунути з посад.

2. Жорстко карати усі прояви корупції в процесі мобілізації. Забезпечити проведення мобілізації перш за все силами чоловіків, які мають фаховий досвід військової та правоохоронної діяльності, а також добровольців.

3. Оперативно нейтралізувати диверсії пособників ворога, починаючи з їхніх дій у парламенті.

4. Створити загони територіальної оборони в усіх районах країни та на їхній основі сформувати народний резерв Збройних Сил.

5. Легалізувати усі добровольчі підрозділи та надати їм ефективне озброєння.

6. Посилити контроль суспільства за реальним станом збройного та матеріально-побутового забезпечення військових підрозділів.

По-друге, сьогодні, хоч і запізно, ціною втрати тисяч людських життів та значних територій, економічного потенціалу та матеріальних ресурсів Верховна Рада офіційно визнала, що події останнього року на Донбасі (а перед тим у Криму) – це пряма військова агресія Росії, а не антитерористична операція проти місцевих сепаратистів.

Однак однієї заяви парламенту про визнання Росії державою-агресором недостатньо – потрібно робити подальші рішучі кроки, а саме:

1. Розірвати дипломатичні відносини та запровадити візовий режим із Росією, оскільки провладна коаліція нарешті спромоглася визнати Росію державою-агресором.

2. Подати позови до Міжнародного Кримінального Суду в Гаазі за вчинені воєнні злочини, в тому числі етнічні чистки, на Донбасі та в Криму; персонально проти Путіна та його поплічників, а не тільки проти його місцевих маріонеток на окупованих територіях. Для цього Україна має невідкладно ратифікувати Римський статут та внести відповідні зміни до Конституції.

3. Подати позови до Міжнародного Суду ООН щодо російської агресії в Криму та на Донбасі з вимогою визнання Росії державою-агресором та виплати компенсацій за збитки, завдані агресором.

4. Звернутися до міжнародних організацій: Організації Об'єднаних Націй, Ради Європи та Організації з безпеки і співробітництва у Європі з вимогою зупинити членство Росії у цих організаціях до часу припинення Росією агресії проти України, звільнення Криму і Донбасу та виплати компенсацій за завдані збитки.

5. Звернутися до країн світу з проханням посилити економічні санкції проти держави-агресора.

6. Знову звернутися до країн-гарантів Будапештського меморандуму і НАТО по військово-технічну та іншу допомогу для протидії російському агресору.

По-третє, Президент має ухвалити рішення щодо запровадження воєнного стану на території АР Криму, Донецької, Луганської областей та всіх прифронтових областей, де є загроза військової агресії та систематично відбуваються терористичні акти. Це пряма норма Конституції України, пункт 20 статті 106.

Згідно із Законами "Про оборону України" та "Про правовий режим воєнного стану" запровадження воєнного стану:

1. Надає збройним силам необхідні повноваження для захисту національної безпеки.

2. Покладає персональну відповідальність за ситуацію в зоні воєнних дій на Президента України.

3. Дозволяє оперативно нейтралізувати дії осіб, організацій, в тому числі підприємств та ЗМІ, які є посібниками агресора, встановити повний контроль над інформаційним простором.

4. Надає владі та армії право на законних підставах залучити та конфіскувати ресурси підприємств олігархів для оборони країни.

По-четверте, захоплені Росією райони Донбасу мають бути визнані так само, як Крим, тимчасово окупованими територіями, що передбачатиме реалізацію наступної політики:

1. У судовому порядку визнати "ДНР" і "ЛНР" терористичними та маріонетковими організаціями, створеними Путіним для легітимізації російської агресії на Донбасі.

2. Скасувати закони про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донбасу та про амністію терористів, ухвалені в незаконний спосіб на початку вересня 2014 року.

3. За жодних умов не погоджуватися на проведення місцевих виборів на захоплених територіях Донбасу до часу їхнього повного звільнення від російських окупантів, оскільки це прямий шлях до легітимізації окупаційного режиму, чого добивається Путін.

4. Припинити бюджетне фінансування окупованих територій, а також заборонити торгівельні та економічні відносини з окупованими територіями, щоб унеможливити підтримку життєздатності окупаційного режиму за рахунок України.

5. Спрямувати бюджетні кошти для надання допомоги на облаштування вимушених переселенців з усіх тимчасово окупованих територій. Завдання уряду – створити для всіх українців, які не підтримують окупаційний режим та не хочуть залишатися на окупованій території, побутові можливості переїхати на території, контрольовані українською владою.

По-п'яте, зважаючи на те, що російські окупанти систематично не виконують нав'язані ними ж ганебні Мінські домовленості від 1 вересня 2014 року, Україна має відкинути їх повністю та запропонувати свій план досягнення миру, який включатиме такі послідовні кроки:

1. Виведення усіх російських військових формувань із території України, відновлення повного контролю України над державним кордоном із Росією та виплата Росією компенсацій за збитки, спричинені агресією.

2. Проведення десепаратизації, позбавлення виборчих прав посібників сепаратистів та агресора на звільнених від окупації територіях.

По-шосте, протидія російській агресії має бути послідовна у всіх царинах життя суспільства, а не лише на військовому і дипломатичному напрямках. Ситуація, за якої частина українців віддає життя на фронті, зупиняючи російську агресію, а російський бізнес і його українські контрагенти продовжують заробляти в Україні, ніби нічого не сталося, є моральним злочином. Тому:

1. Треба запровадити санкції проти російського бізнесу та його контрагентів в Україні, починаючи з бізнесу наближених до Путіна чиновників.

2. Арештувати майно і кошти кампаній з російською часткою власності до повної компенсації Росією збитків, завданих Україні внаслідок воєнної агресії Росії, окупації суверенних українських територій, грабунку державного та приватного майна.

3. Звільнити інформаційний простір України від духовної та інформаційної окупації, подолати наслідки штучної русифікації.

4. Уряд має реалізувати курс на подолання енергетичної та економічної залежності від Росії в усіх аспектах.

powered by lun.ua
Коментарі — 275
руслан49 _ 28.01.2015 07:54
IP: 94.178.7.---
Де стрімкі потоки-ріки, там край дезертирів. А представник цього краю ще учить українців воювати. А де всі ці Кошулинські, Мохники, Швайки, Мірошниченки. Поховалися від фронту, хто в Києві, хто у Львові.
kren _ 28.01.2015 05:06
IP: 188.0.104.---
Вівторок, 27 січня 2015, 22:23 УП.Новини.
Бірюков обурився першими результатами виконання плану мобілізації.
Глави 14 сільрад Івано-Франківської області відмовилися отримувати повістки з військкоматів...
Змушений коментувати заяву на блогах,бо на новинах УП-.не вірно набраний код-.До
речі,чи не підтведження своєрідного ставлення "нашої" держави до визначення сво
боди слова.
Власне кажучи п.Бірюков зараз хоче змінити соціальну структуру,закладену ще соковою
владою, де напруга патріотизму була еквівалентною мобільності каральних держ інсти
тутів.В ситуації коли держава є слабкою і стуктура з усіх сил хоче зберегти свій попередній
статус,за рахунок незахищеної меншості,в умовах найвищої соціальної комунікації. Не варто сподіватися на свідому дію мас,коли ті ж самі маси кожного дня можуть бачити як
їх зраджує-"їхня" держава.
kren _ 28.01.2015 04:05
IP: 188.0.104.---
Adam Viter _
Знаєте,не можливо сподіватися на якесь поліпшення в ситуації коли,сам дуже сабкий а допомоги з
зовні нема.Не знаю про шо вони там домовилися,але-хочу виділити-моя парадігма міжнародних норм і принципів,що безумовно вимірюються всіми визнаним еквівалентом обміну і оцінки інших товарів і
послуг-залишається злободенною.
Adam Viter _ 28.01.2015 03:51
IP: 95.135.197.---
Iryna Gerashchenko
Одна російська "діпутатка" тільки – но в залі ПАРЄ договорилася до того, що заявила " если бы русская армия воевала, то мы бы дошли уже до Львова". А потім назвала українських політиків " холопами". Президент ПАРЄ навіть не зробила їй зауваження. Це жахливо- спостерігати руйнівну силу нафтодоларів, що нищать інституції Європи... Але будемо боротися, друзі. А ви говорите про корупцію в Україні. Схоже, ця проблема не має географії.
Інтелектуальні кроки примирення заблоковані Геббельс пропагандою.
Світ погано представляє релігійну агресію "руського міра", що родилася в нетрях РПЦ МП.
На варварів-фанатів РПЦ не впливає система логічного мислення про мирні умови розвитку цивілізації...
Там діє тільки закон примусу через насилля – через смерть, і економічна блокада.
Щоб перемогти у війні з Росією, потрібні реальні кроки кожного у Світі, в тому числі Олега Тягнибока на передовій, в Донбасі, і в тилу.
Виграти війну можна тільки підкоривши інформаційний простір РФ
Михайло Феник _ 28.01.2015 03:36
IP: 93.73.132.---
кому шо не ясно?
дякуйте Богові, що є НАРОД, котрий має становий хребет, котрого не зламати нікому!
Слава Україні! – Героям слава!
іще рік назад це "банде-рівське" гасло від В-О "Сво-бода" у 90 відсотків співгромадян викликало лишень одну реакцію – притискання вух до плечей, втягування голови в груди і ганебна втеча якомога далі "аби нічого не вийшло";
сьогодні През-ид-ент (рівно ж і С-пік-ер) та інші достойники, включно із П-рем"єр-ом, з парламентської трибуни промовляють як привітання "Сла-ва Україні!" – і нардепи, навіть лу-га-нд-онівські та ри-гів-ські прихвостні – відповідають: "Героям слава!" (декого із них від того нудить... але ж це краще, аніж гільотина)
не журіться, негідники – жодного із вас не мине гірка чаша покути;
просто тому, що "я – єсть народ, я буду вічно жити"
і я ніколи не забуду ваших злочинів і не прощу (Бог простить – на те він і є Бог)
Михайло Феник _ 28.01.2015 03:32
IP: 93.73.132.---
гей ви, редактори з УП, чи хто там за це відповідає
це яка така заборонена лексика? Слава Україні – заборонена лексика? чи Героям слава – заборонена лексика?
чи у вас з головою не в порядку? чи до вас уже час завітати в гості одній із сотень Майдану (або хлопцям з АТО, що отримали відпустку на декілька днів)?
kren _ 28.01.2015 02:58
IP: 188.0.104.---
Надія Захарчук
Як важко...навіть пробувати спілкуватися з іншим видом.Я ніколи не відрізнявся з поміж
Інших особливим потягом до навчання.Все якось намагався бути не викликанм до дошки.
Одначе,і на старість літ пам*ятаю,що є такі види,що у своїх суспільних взаємодіях керуються не символікою,а кодом ферамонічним,матка випускає запашну речовину,і весь
вулик або комашник рефлексує згідно тому запаху...П.Надіє,навіть не пробуйте,я допус
каю міжвидове співіснування,але ніколи не погоджуся з тим,що види з такими різними
формами визначення свідомості,зможуть комунікувати між собою...найближчих,1000 р.
Andy Inna Gritsay _ 28.01.2015 02:46
IP: 74.125.181.---
[В]
Де ба ль це во!!!!!!!!!
DoctorUkraine _ 28.01.2015 02:39
IP: 77.123.20.---
Надія Захарчук:
DoctorUkraine:
Прес-конференція це добре, але чому не подали в суд за наклеп? Бо заява та була публічна.
Шановна пані Надія! Ну я ж не інтернет Просвіта і не вселенське сховище посилань, тим більш спростувань.Мені достатньо публічних заяв.Як Махніцького, Свободи, та прес коментарів Тягнибока. Бо Ви ніде не знайдете зворотнього-чеків, нотаріальних угод купівлі продажу.Сплати великих податків.Даних з реєстрів нерухомості.Які дійсно свідчили б про такі серйозні факти.Я ж написав: не одна "прес-конференція",а декілька прес-конференцій -шукайте всі (2-3).Шукайте.І знайдете.Є ще декілька інтерв'ю.В якійсь Махніцькій повідомляв про подання й до суду.Хоча,який в цьому смисл?Сенс? сотні, тисячі видань, інет сайтів, фантазійниць та перефантазерів, платних та безоплатних підхопили це.Де шукати "пєрвоісточнік"?)))) ганятися за кожною тисячною брудною блохою,яку тобі сиплять на голову?Я вірю фактичним ділам,справам партії.ЇЇ діяльності.
Надія Захарчук _ 28.01.2015 02:33
IP: 91.206.4.---
Andy Inna Gritsay:
Схід і Захід разом! Проти дурнів в Києві!
Підтримую!
Andy Inna Gritsay _ 28.01.2015 02:23
IP: 74.125.181.---
Схід і Захід разом! Проти дурнів в Києві!
Andy Inna Gritsay _ 28.01.2015 02:20
IP: 74.125.181.---
Peter Blood i SARA21 – тролі – ігноруйте їх, їм платять якщо ви з ними входити в дискусії

Свобода 100% права – і скоро схід це зрозуміє... як що вже не зрозумів... ще пару російськиx вибриків як в Маріуполі і східняки замість львівських Порошенкa "ума научат". Гляньте як зашевелилися після Маріуполя – почули що буде гаплик скоро їм з їхнею миротворчою політикою...
Надія Захарчук _ 28.01.2015 02:08
IP: 91.206.4.---
DoctorUkraine:
Прес-конференція це добре, але чому не подали в суд за наклеп? Бо заява та була публічна.
DoctorUkraine _ 28.01.2015 01:57
IP: 77.123.20.---
Яна Якимцова:
DoctorUkraine:
За наклеп завжди можна подати до суду. Чому це не зробив Мохницький? Більш того, пізніше сама "Свобода" виключила його зі своїх списків. Як це розуміти?

Більш того, СМІ опубліковали фото Мохницького з Ківаловим та коментували, що у них спільні справи.
правда цікавить усіх і фантазувати немає потреби.
То ж чому ви тут фантазуєте та перефантазовуєте? Вам теж,я бачу, треба опанувати браузери та звернутись до звичайного набору слів: "Прес-конференції МА!хніцького"!!! Саме МАХНІЦЬКОГО.А не якогось "мохницького")))) І не "виключила"- а навіть "не включила до списків".Саме тільки непослідовність Махніцького (він особисто не бажав працювати прокурором -Свобода наполягла,потім з відставкою входження у пул радників Порошенка, ...) та навчання у Ківаловському виші-є єдиним "задокументованим"гріхом пана Махніцького.Тому мабуть Свобода та Махніцький розійшлись.За це треба карати, картати Свободу?
Надія Захарчук _ 28.01.2015 01:52
IP: 91.206.4.---
антивірус:
Яна Якимцова:
Надія Захарчук: Навіщо ця ваша тут істерика?...Ні Махніцький, ні ЮВТ не при владі...Тому заспокойтесь, баби, і будьте від того щасливі...Що хотіли, то і маєте...А зараз розслабтесь і будьте від цього задовільнені...Якщо більше нема від чого.
Цуценя ти нечемне. Мало того що ти мені тикаєш, а в мене вже двійко онуків, то ти ще й щось соромітницьке верзеш
антивірус _ 28.01.2015 01:49
IP: 37.55.232.---
Яна Якимцова:[/B
Ми будемо задоволені коли війна закінчиться нашою перемогою і країна розвиватиметься.
Істерика – це емоції, які притаманні вам, а ми спілкуємось.
Спілкуйтесь! Але не поширюйте брехню і плітки про людей...Бо це по християнських канонах гріх
Надія Захарчук _ 28.01.2015 01:47
IP: 91.206.4.---
Alan Ulanbekov:
Я не пойму, почему все кричат что война с Россией и все продолжают покупать у неё нефть, газ, уголь и эл.энергию? Украинцы спокойно ездят на заработки в Россию вместо того чтоб воевать с Россией они продолжают батрачить на "агрессора". В чем прикол?
Потому что все годы "Независимости" Украины режимы, которые были у власти, практически были марионеточными режимами Москвы, отсюда и абсолютная зависимость от т.н. российской энергетической иглы. Кроме того, оккупации подверглись территории Украины, в которых есть большие месторождения углеродов, которые позволяли Украине отказаться от этой иглы. Украина войну никому не объявляла, ее вооруженные силы находятся в пределах территориальных границ своего государства. Россия вторглась в пределы нашего государства, захватила часть территории и всячески устраивает экономический коллапс. Наше государство пытается балансировать на очень тонкой грани и не превратить эту войну в глобальну
антивірус _ 28.01.2015 01:45
IP: 37.55.232.---
Яна Якимцова:[/B
Ми будемо задоволені коли війна закінчиться нашою перемогою і країна розвиватиметься.
Істерика – це емоції, які притаманні вам, а ми спілкуємось.
Спілкуйтесь! Але не поширюйте брехню і плітки про людей...Бо це по християнських канонах гріх
Надія Захарчук _ 28.01.2015 01:45
IP: 91.206.4.---
Alan Ulanbekov:
Я не пойму, почему все кричат что война с Россией и все продолжают покупать у неё нефть, газ, уголь и эл.энергию? Украинцы спокойно ездят на заработки в Россию вместо того чтоб воевать с Россией они продолжают батрачить на "агрессора". В чем прикол?
Потому что все годы "Независимости" Украины режимы, которые были у власти, практически были марионеточными режимами Москвы, отсюда и абсолютная зависимость от т.н. российской энергетической иглы. Кроме того, оккупации подверглись территории Украины, в которых есть большие месторождения углеродов, которые позволяли Украине отказаться от этой иглы. Украина войну никому не объявляла, ее вооруженные силы находятся в пределах территориальных границ своего государства. Россия вторглась в пределы нашего государства, захватила часть территории и всячески устраивает экономический коллапс. Наше государство пытается балансировать на очень тонкой грани и не превратить эту войну в глобальную.
антивірус _ 28.01.2015 01:43
IP: 37.55.232.---
Яна Якимцова:[/B
Ми будемо задоволені коли війна закінчиться нашою перемогою і країна розвиватиметься.
Істерика – це емоції, які притаманні вам, а ми спілкуємось.
Спілкуйтесь! Але не поширюйте брехню і плітки про людей...Бо це по християнських канонах гріх
антивірус _ 28.01.2015 01:42
IP: 37.55.232.---
Яна Якимцова:[/B
Ми будемо задоволені коли війна закінчиться нашою перемогою і країна розвиватиметься.
Істерика – це емоції, які притаманні вам, а ми спілкуємось.
Спілкуйтесь! Але не поширюйте брехню і плітки про людей...Бо це по християнських канонах гріх
DoctorUkraine _ 28.01.2015 01:41
IP: 77.123.20.---
Яна Якимцова:
DoctorUkraine:
За наклеп завжди можна подати до суду. Чому це не зробив Мохницький? Більш того, пізніше сама "Свобода" виключила його зі своїх списків. Як це розуміти?

Більш того, СМІ опубліковали фото Мохницького з Ківаловим та коментували, що у них спільні справи.
правда цікавить усіх і фантазувати немає потреби.
То ж чому ви тут фантазуєте та перефантазовуєте?Цілодобово.Вам теж,я бачу, треба опанувати браузери та звернутись до звичайного набору слів: "Прес-конференції МА!хніцького"!!! Саме МАХНІЦЬКОГО.А не якогось "мохницького")))) І не "виключила"- а навіть "не включила до списків".Саме тільки непослідовність Махніцького (він особисто не бажав працювати прокурором -Свобода наполягла, входження у пул радників Порошенка, ...) та навчання у Ківаловському виші-є єдиним "задокументованим"гріхом пана Махніцького.Тому мабуть Свобода та Махніцький розійшлись.За це треба карати, картати Свободу?
антивірус _ 28.01.2015 01:41
IP: 37.55.232.---
Яна Якимцова:[/B
Ми будемо задоволені коли війна закінчиться нашою перемогою і країна розвиватиметься.
Істерика – це емоції, які притаманні вам, а ми спілкуємось.
Спілкуйтесь! Але не поширюйте брехню і плітки про людей...Бо це по християнських канонах гріх
Надія Захарчук _ 28.01.2015 01:40
IP: 91.206.4.---
Alan Ulanbekov:
Я не пойму, почему все кричат что война с Россией и все продолжают покупать у неё нефть, газ, уголь и эл.энергию? Украинцы спокойно ездят на заработки в Россию вместо того чтоб воевать с Россией они продолжают батрачить на "агрессора". В чем прикол?
Потому что все годы "Независимости" Украины режимы, которые были у власти, практически были марионеточными режимами Москвы, отсюда и абсолютная зависимость от т.н. российской энергетической иглы. Кроме того, оккупации подверглись территории Украины, в которых есть большие месторождения углеродов, которые позволяли Украине отказаться от этой иглы. Украина войну никому не объявляла, ее вооруженные силы находятся в пределах территориальных границ своего государства. Россия вторглась в пределы нашего государства, захватила часть территории и всячески устраивает экономический коллапс. Наше государство пытается балансировать на очень тонкой грани и не превратить эту войну в глобальную.
Надія Захарчук _ 28.01.2015 01:40
IP: 91.206.4.---
Alan Ulanbekov:
Я не пойму, почему все кричат что война с Россией и все продолжают покупать у неё нефть, газ, уголь и эл.энергию? Украинцы спокойно ездят на заработки в Россию вместо того чтоб воевать с Россией они продолжают батрачить на "агрессора". В чем прикол?
Потому что все годы "Независимости" Украины режимы, которые были у власти, практически были марионеточными режимами Москвы, отсюда и абсолютная зависимость от т.н. российской энергетической иглы. Кроме того, оккупации подверглись территории Украины, в которых есть большие месторождения углеродов, которые позволяли Украине отказаться от этой иглы. Украина войну никому не объявляла, ее вооруженные силы находятся в пределах территориальных границ своего государства. Россия вторглась в пределы нашего государства, захватила часть территории и всячески устраивает экономический коллапс. Наше государство пытается балансировать на очень тонкой грани и не превратить эту войну в глобальную.
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter