Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
Добрий Троль _ 22.12.2013 23:47
IP: 74.125.181.---
kren:
Добрий Троль:
І говорити про якісь громадянські організації без політики і без політиків...
Але про це-ж говорили вони а не я, я тільки згодився на щось що мені інтуітивно сподобалось, а в результаті щось цілком інакше получилось. Це нормально?

Потім, мені здається що наші політики не викликають у людей довіри і хотілось би побачити їх на сервісі у руху яким керує громада. Це ж і є саме ідеє руху, ні? Я розумію що вони необхідні, але чому вони мусять всюди бути присутніми звідки несе хоча би потенційним впливом? Мені це надоїло! Може просто повішаєм по портрету Януковича над лішком і припиним тратити нерви раз політики мусять бути все-сущими і все-владними?

Просто Майдан це наш рух і наша ініціатива. Ми самі зписались, вийшли і змонтували Януковичу таку п...ду якої він в кошмарах не бачих. І тут ні звідки не візмись, знов вони, і знов дух корити, і знов все це саме. Кляте вічне повернення! Зрозумійте, я не проти політиків, я проти Політиків.
kren _ 22.12.2013 23:26
IP: 188.0.104.---
Добрий Троль:
У сонмищі коментарів про якісь громадські рухи,організації без політиків відчувається відсутність
раціонально-критичного погляду. (п. ym знає про що мова).Вся справа в тім.що політика як суспіль
на підсистема,як рід занять і різновид заробітку,з.явилася разом з сус-вом.разом з ним і зникне.
І говорити про якісь громадянські організації без політики і без політиків...Коли дехто з дописувачів
говорить пронайменшу уч-ть політиків-мабуть має на увазі найменшу регламентацію діяльності гро
мадських утворень збоку держ. органів,але це зовсім інша... гм...політика.Громадянського сус-ва Українане має до сьго часу тільки тому,що в нас ще нема політиків котрі би відповідали якостями своїми,всій повноті такого визначення.
Petr BigArtist _ 22.12.2013 23:20
IP: 95.133.108.---
"Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували."

Анатолий, не надо гадить в доме, где живешь, и к вам будут прислушиваться.
Добрий Троль _ 22.12.2013 23:08
IP: 74.125.181.---
Зробив біглий аналіз Ради і в мене цифра 19 громадян проти 18 політиків-депутатів справді складається. Але, в мене ще одна дивна цифра зложилась. Серед 19-и громадян є 4 персони яких я класифікую політиками-громадянами, наприклад Юрій Луценко. Він не являється членом відомих партій, але для мене він залишається "політиком". Отже, мені це не подобається.

Прошу мати на увазі що я в політиці розбираюсь дуже слабо. Цифри я зібрав пробіжавшись по вікіпедії. Факт залишається що багато імен, особливо журналістів, які часто фігурували під час подій, абсолютно відсутні. Плюс роблячи дослідідження на вікіпедії я зустрів багато лиць від яких коритцем несе... Просто раз так весело то хотілось би зі всім згоджуватись не напрягяючи уяву, і без довгих само-дискусій, а якось так легко, весело, відрухово...

Як це все зрозуміти?
Texnar Texnar _ 22.12.2013 23:06
IP: 176.8.168.---
Як пояснити той факт, що ліберальна газета Українська (Європейська) правда блокує аккаунти тим читачам, які нікого не ображають, не матюкаються, але дають критичні коментарі по поводу тих чи іншик публікацій, порушуючи право на вираження власної думки? Це що, свобода слова по європейськи?
ym _ 22.12.2013 23:06
IP: 93.72.85.---
Павел Цысь:
ym:
Так Майдан это и есть самоорганизация общественных движений. Политики уже потом примазались.
И что? Неужели ни у одного из лидеров этих самоорганизовавшихся движений еще не было возможности донести свои планы и намерения до людей?
ym _ 22.12.2013 23:05
IP: 93.72.85.---
Павел Цысь:
ym:
Так Майдан это и есть самоорганизация общественных движений. Политики уже потом примазались.
И что? Неужели ни у одного из лидеров этих самоорганизовавшихся движений еще не было возможности донести свои планы и намерения до людей?
Texnar Texnar _ 22.12.2013 23:03
IP: 176.8.168.---
Як пояснити той факт, що ліберальна газета Українська (Європейська) правда блокує аккаунти тим читачам, які нікого не ображають, не матюкаються, але дають критичні коментарі по поводу тих чи іншик публікацій, порушуючи право на вираження власної думки? Це що, свобода слова по європейськи?
Теодор Дяків _ 22.12.2013 23:02
IP: 37.54.209.---
Галина Солодаренко:
Теодор Дяків:
Предложите свои мантры, возможно они будут более действенны.Предлагайте конструктив, а не критикуйте. Є таке прислів,я в українців – " Язиком молоть не плугом перти"
- Перш ніж згадувати про язик, пропоную в гуглі набрати "Теодор Дяків" і почитати, для початку вибірково.
Теодор Дяків _ 22.12.2013 23:02
IP: 37.54.209.---
Галина Солодаренко:
Теодор Дяків:
Предложите свои мантры, возможно они будут более действенны.Предлагайте конструктив, а не критикуйте. Є таке прислів,я в українців – " Язиком молоть не плугом перти"
- Перш ніж згадувати про язик, пропоную в гуглі набрати "Теодор Дяків" і почитати, для початку вибірково.
Теодор Дяків _ 22.12.2013 23:00
IP: 37.54.209.---
Галина Солодаренко:
Теодор Дяків:
Предложите свои мантры, возможно они будут более действенны.Предлагайте конструктив, а не критикуйте. Є таке прислів,я в українців – " Язиком молоть не плугом перти"
- Перш ніж згадувати про язик, пропоную в гуглі набрати "Теодор Дяків" і почитати, для початку вибірково.
ym _ 22.12.2013 22:59
IP: 93.72.85.---
Хотел написать "дезориентируют", а получилось непонятно что. Сорри...
ym _ 22.12.2013 22:58
IP: 93.72.85.---
Галина Солодаренко:
ym:
Я не хочу спорить, а просто хочу донести до всех сомневающихся, что только в ЕДИНСТВЕ сейчас наша сила.
Так-то оно так, но вся проблема состоит в том, что одни только лозунги дезоринируют человека. Нужны очень конкретные и действенные механизмы. А то когда, наприер, депутаты призывают: "давайте объединяться", то это слышится не иначе как: "поддерживайте все, что мы делаем, и не мешайте". Так что надо не лозунги толкать, а элементарно ДОГОВАРИВАТЬСЯ о конкретных действиях.
Texnar Texnar _ 22.12.2013 22:56
IP: 176.8.168.---
!
Texnar Texnar _ 22.12.2013 22:56
IP: 176.8.168.---
!
Теодор Дяків _ 22.12.2013 22:56
IP: 37.54.209.---
Галина Солодаренко:
Теодор Дяків:
Предложите свои мантры, возможно они будут более действенны.Предлагайте конструктив, а не критикуйте. Є таке прислів,я в українців – " Язиком молоть не плугом перти"
- Перш ніж згадувати про язик, пропоную в гуглі набрати "Теодор Дяків" і почитати, для початку вибірково.
Галина Солодаренко _ 22.12.2013 22:37
IP: 93.72.211.---
ym:
Я не хочу спорить, а просто хочу донести до всех сомневающихся, что только в ЕДИНСТВЕ сейчас наша сила.
Павел Цысь _ 22.12.2013 22:30
IP: 178.151.212.---
ym:
Так Майдан это и есть самоорганизация общественных движений. Политики уже потом примазались.
ym _ 22.12.2013 22:29
IP: 93.72.85.---
Павел Цысь:
Галина Солодаренко:
А я не говорил что у Вас за спиной кто-то стоит. Я высказываю свою позицию, что мне не нравится это подковерное формирование НОМ и его управляющего органа. Политиков не должно быть большинство в ОБЩЕСТВЕННОМ движении. Где студенты, где врачи, где группа 1 декабря? Одни и те же нафталиновые рожи типа Турчинова, аж противно.
Ну, а кто тогда мешает наиболее ярким представителям общественного движения самоорганизоваться – ой, не затаскали бы еще и это слово – и выступить организованной силой? Если это, конечно, так. Смогут?
Павел Цысь _ 22.12.2013 22:26
IP: 178.151.212.---
Галина Солодаренко:
А я не говорил что у Вас за спиной кто-то стоит. Я высказываю свою позицию, что мне не нравится это подковерное формирование НОМ и его управляющего органа. Политиков не должно быть большинство в ОБЩЕСТВЕННОМ движении. Где студенты, где врачи, где группа 1 декабря? Одни и те же нафталиновые рожи типа Турчинова, аж противно.
ym _ 22.12.2013 22:25
IP: 93.72.85.---
Наталия Шетилова:
Анатолий Степанович!Вы просто обязаны быть в первых рядах Совета!Мы только на Вас и надеемся!Арсен Аваков заявил,что у него много своей работы и он отдаст свое членство более достойному,сегодня же свяжусь с представителями Майдана и буду настаивать на Вашем представительстве.
Анаталий Степанович, как по мне, очень разумный, смелый и приличный человек, но он же через три дня на всех обидится, что делают все не так, как правильно – а правильно, конечно, всегда будет так, как он предлагает – и сам же уйдет. И какой смысл будет в Вашем ходатайстве?
Галина Солодаренко _ 22.12.2013 22:22
IP: 93.72.211.---
Павел Цысь:
Я не слепо смотрю, а трезво оцениваю ситуацию. И за моей спиной никого нет, это моя гражданская позиция и четкое понимание важности происходящего.
Дарина Мирико _ 22.12.2013 22:19
IP: 94.248.66.---
Теодор Дяків:
Мій коментар був попущений і витертий. Чому?
це від спілкування з "Volodymyr Ovod"))
Галина Солодаренко _ 22.12.2013 22:16
IP: 93.72.211.---
Теодор Дяків:
Предложите свои мантры, возможно они будут более действенны.Предлагайте конструктив, а не критикуйте. Є таке прислів,я в українців – " Язиком молоть не плугом перти"
Павел Цысь _ 22.12.2013 22:15
IP: 178.151.212.---
Галина Солодаренко:
Я не говорю за протывсих, я за прозрачную политику, а не подковерные договоренности как с НОМом. Вы конечно можете слепо смотреть им в рот, потому что "они же свои, не чужие", но я этот этап уже прошел. У меня критичное отношение ко всем, и власт ии оппозиции.
Україна та Європа1027 Уряд реформ375 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter