Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
Микола Думич _ 24.12.2013 00:29
IP: 193.104.85.---
Roman Nichik:
Мільярди вір зариті у чорнозем,
Мільярди щасть розвіяні у прах.
...Коли б усі одурені прозріли,
Коли б усі убиті ожили...
Тремтіть, убивці, думайте, лакузи!
Життя не наліза на ваш копил.
Ви чуєте? На цвинтарі ілюзій
Уже не має місця для могил!
В. Симоненко, 1962 р.
Микола Думич _ 24.12.2013 00:28
IP: 193.104.85.---
Татьяна Деригина:
Дрібничка залишилася.
Усвідомити справжню, єдину і реальну мету "Оопозиції", котру так пестувала влада останні чотири роки.
На вибори без Тимошенко знову підуть тільки відморозки.
Але – вже остаточно остаточні...
Три великих зграї професійних анусозализувачів, котрі стоять за тими трьома паяцами і рвуться до тумбочки з баблом, затупі навіть для того, щоб усвідомити, що тумбочка – порожня!!!
Наповнювати її вони не тільки не знають як, вони й намірів таких не мали і не мають.
Заженіть під лавку бабуїнів.
Всенароднообраних.
Завдяки імені Тимошенко до буфету Верховної Ради прорвалися і тепер померти готові.
Але не за Тимошенко.
За той буфет...
Roman Nichik _ 24.12.2013 00:27
IP: 74.125.17.---
Україна встала на диби,
Знищіли її всі сподівання.
Час настав до дії й боротьби,
Щоб здійснились пращурів бажання.
Мусить наш народ перемогти,
Щоб державу знов розбудувати.
Має ЗЕК із кодлом вже піти,
Щоб нову епоху нам почати!
Роман Нічік 1.12.2013

Поки що встановлюють намети,
Щоби мирно якось все провести.
Та як треба, будуть й кулемети,
Бо режим цей вже повинен щезти.
Настрій бойовий і люд не піде,
Як би ці істоти не бажали.
Вже на Київ вся країна їде,
Щоб Майдан ми до кінця втримали!
Роман Нічік 2.12.2013
ym _ 24.12.2013 00:15
IP: 93.72.85.---
vila:
ym:
Анатолій Гриценко:Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Шановний пане Анатолію, при всій повазі до Вас, але ж хіба Вас можна хоч кудись включати? Ви ж на третій день почнете в усіх ЗМІ розповідати, як все невірно робиться.
====
Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

Ну, мабуть, так воно буде краще.
Очень правильные соображения, пан ym.
Это тот случай, уважаемый vila, когда я с большим удовольствием согласился бы оказаться неправым, а все эти люди оказались в состоянии решительно и согласованно действовать, но, видимо, все еще не время.
Татьяна Деригина _ 23.12.2013 23:25
IP: 93.73.181.---
Всім – люстрація
Микола Думич _ 23.12.2013 22:58
IP: 193.104.85.---
Майдан – то ще не крок.
То початок усвідомлення його необхідности.
Першим кроком може бути тільки повна і тотальна перезагрузка всіх органів влади – психічно здорових там, перепрошую, - вдень з вогнем шукати треба.
Що Партію Регіонів скинуть – сумнівів ніяких, – тупі дуже.
А от кому із жопи вигрібати доручать – ось питання.
Перший крок можливий при нових Президентові, Верховній Раді і органах місцевого самоврядування. Баласт, яким вони всі напаковані – то чи не найпотужніший якір.
На дні тої клоаки.
З гноївкою...
Якщо й розведуть лохів вчергове – то не надовго: злидні дуже потужний стимул і мотив.
До наступного Майдану дев'ять років чекати не стануть...
Микола Думич _ 23.12.2013 22:58
IP: 193.104.85.---
Майдан – то ще не крок.
То початок усвідомлення його необхідности.
Першим кроком може бути тільки повна і тотальна перезагрузка всіх органів влади – психічно здорових там, перепрошую, - вдень з вогнем шукати треба.
Що Партію Регіонів скинуть – сумнівів ніяких, – тупі дуже.
А от кому із жопи вигрібати доручать – ось питання.
Перший крок можливий при нових Президентові, Верховній Раді і органах місцевого самоврядування. Баласт, яким вони всі напаковані – то чи не найпотужніший якір.
На дні тої клоаки.
З гноївкою...
Якщо й розведуть лохів вчергове – то не надовго: злидні дуже потужний стимул і мотив.
До наступного Майдану дев'ять років чекати не стануть...
Микола Думич _ 23.12.2013 22:58
IP: 193.104.85.---
1.Єдиним завданням ВСІХ-УСІХ всенароднообораних (влади і, перепошую, "оопозиції") було, є і залишається схоронність награбованого і забезпечення можливості дерибану – на майбутнє.
Кожен наступник гарантує недоторканність попереднику – традиція вже така.
І надіється на те ж – від наступників своїх. Котрі також – красти йдуть...
2. Єдиним мотивом Майдану була, є і залишається відсутність легальних джерел існування.
А відтак і завдання у нього єдине – створення нових робочих місць і пошуки шляхів реального наповнення держбюджету та Пенсійного Фонду.
Тобто, без команди притомних менеджерів з досвідом наповнення тої тумбочки з баблом – початок вигрібання із самого дна глибокої-глибокої клоаки із гноївкою, куди успішно бухнулася з головою Україна в 2010-му, – не передбачається.
А шлях пройде тільки ідучий. І з першого він кроку починається.
SIMSIMOK _ 23.12.2013 21:57
IP: 37.115.21.---
Бачу, що ніхто з вас не відслідковує кроки пана Гриценка! А вони завжди в яблучко, конкретно, коректно, з повним знанням матеріалу і, сам здивований, юридично підкріплені. Конраргументуйте, панове!
vila _ 23.12.2013 20:46
IP: 178.136.160.---
ym:
Анатолій Гриценко:Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Шановний пане Анатолію, при всій повазі до Вас, але ж хіба Вас можна хоч кудись включати? Ви ж на третій день почнете в усіх ЗМІ розповідати, як все невірно робиться.
====
Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

Ну, мабуть, так воно буде краще.
Очень правильные соображения, пан ym.
Yurkiv _ 23.12.2013 18:00
IP: 74.125.181.---
polyglot:
МЕССИЯ

Разочарованный в законе,
Протест на убыль не идет,
И у Майдана в мирном лоне
Восстаний новых зреет плод.
И как поля в период сева
Томит предчувствие дождя,
Во власти праведного гнева
Народ привычно ждет вождя.
Обманутый бандитской кастой,
Под властью жадных воротил,
Он ждет – явится добрый пастырь
Под шелест серафимьих крыл.
Пообещает правды царство,
Мечтою головы вскружит...
Прозренья горькое лекарство,
Дай силу нам, чтоб дальше жить!
МЕСІЯ

На Майдані, у столиці
революція іде.
- Ось Месія! – всі гукнули, -
хай в Європу нас веде.

Прощавай же, ждемо волі
гей, на поїзд, всі у путь!
Закіпіло, зашуміло -
ти лишайся, не забудь...

На Майдані, у столиці
посмутились ліхтарі:
Та світіть ви їм дорогу,
залишаюсь в самоті...

На Майдані пил спадає,
наступає ніч...
Все закрутиться спочатку,
українська річ!
ym _ 23.12.2013 17:52
IP: 74.125.181.---
gmailo:
ym _ До речі, а як на Вашу думку – німецьких протестувальників в Гамбурзі, в Штутгарті – теж спровокували перевдягнені поліціянти?!
Я не ідеалізую европейські країни, до речі, як і не маю особливих ілюзій стосовно людини, як такої незалежно від походження. Але що стосується елементарного вміння хоча б жити за правилами, а не кидати, як останні кидали, ми могли б в них багато чому повчитися. До речі, тоді і влада, і поліція, і суд матимуть той рівень легітимності і довіри, що не викликатимуть такого ставлення до себе, як в нас.
kren _ 23.12.2013 17:45
IP: 188.0.104.---
gmailo
...ym _ 1. Так, знавець – я адвокат...
Ну як для бабушок коло під,їзду годиться...
Але,коли не розвозити більшовицькі соплі,що то таке було у Врадіївці?
ym _ 23.12.2013 17:41
IP: 74.125.181.---
gmailo:
ym _ 1. Так, знавець – я адвокат. 2. А давайте без "публікацій": ось Ви – капітан ЧИ ВИ НА ЦЕ ПІДЕТЕ?! Чи – як мінімум зламаєте собі ногу та підете на лікарняний, щоби уникнути таких "завдань" – заради власної родини? ОТОЖ...
Хоч я і не маю відношення до Вашої сфери, але маю логіку, здоровий глузд, а також уявлення про рівень моралі суспільства і влади, до речі, не тільки нашої, але наша – то предмет особливого наукового дослідження. Так от все це плюс те, що доводилося чути та читати, наводить на думку, що такі речі не так вже й складно організувати. Була б тільки "висока" мета, яка б виправдовувала засоби, і зупинити таке, як на мене, дуже важко, бо "проектуються" такі речі у глибокій темряві. Ваша лінія "доказу" мені цілком зрозуміла, тому пропоную обмежитися тим, що я Ваші "доводи" зрозумів, але не більше.
gmailo _ 23.12.2013 17:21
IP: 82.117.233.---
ym _ До речі, а як на Вашу думку – німецьких протестувальників в Гамбурзі, в Штутгарті – теж спровокували перевдягнені поліціянти?!

То недарма їм, сучим дітям Юрко Луценко з сином свого часу намагалися пики понабивати... Щоби, канальї такі, не перевдягалися та не провокували...:)))
gmailo _ 23.12.2013 17:17
IP: 82.117.233.---
ym _ 1. Так, знавець – я адвокат. 2. А давайте без "публікацій": ось Ви – капітан міліції, пашете вдень та вніч за 3000 грн, не маєте ніякої особистої свободи – бо Вас можуть викликати на службу в будь який день та час, не маєте жодного соціального захисту. Єдиний Ваш стимул – дослужитися до пенсії в 45 років та розпочати нове життя... І ось Вам ставлять завдання – сісти перевдягненим за бульдозер та скалічити декількох ВАШИХ БРАТІВ ПО СЛУЖБІ... За що Вас прокурор посадить років на 8, а якщо обійдеться без жертв – Вас засекуть зраджені Вами колеги або журналюги – і без найменшого сумніву начальство Вас вижене – без усякої пенсії. ЧИ ВИ НА ЦЕ ПІДЕТЕ?! Чи – як мінімум зламаєте собі ногу та підете на лікарняний, щоби уникнути таких "завдань" – заради власної родини? ОТОЖ...
ym _ 23.12.2013 17:08
IP: 74.125.181.---
gmailo:
ym _Звичайні кримінальники і не більше.

Якщо Ви мали на увазі Мохників з Іллєнками – Ви праві.

Якщо – реальних бандюків – Ви абсолютно не обізнана щодо цього середовища людина (і слава Богу!): жоден браток не підійме ані руки ані арматури на мєнта без надзвичайно вагомих аргументів – ані за 200 ані за 2000 грн він цього не робитиме, бо розуміє, що строк буде чималий, а відношення тюремщиків – таке, що досидіти навряд чи вдастся... Тобто, діяли "ідейні" бандюки. В якій політсилі вони зконцентровані – самі знаєте...
Бачу, Ви великий знаток щодо тонкощів "етики" того середовища. Ви праві, щодо необізнаності звичайних людей з ним, але здоровий глузд і деякі публікаціїї ставлять під сумнів Ваші безапеляційні твердження, якщо поміркувати дещо глибше. І щодо оцього нав'язливого "самі знаєте", скажу Вам, що не знаю, але можу уявити, як таке можна організувати.
kren _ 23.12.2013 17:06
IP: 188.0.104.---
gmailo:
kren:
gmailo
Кремлівський Рюрік=ватиканський хан=літаючий слон=травоядний лев...У вас достойний політбомонд.
Чому це – в мене? Це – в Вас, шановний, в Вашій назавжди спотвореній Штепою – Донцовим – Фаріон уяві...
Не знаю,не знаю,даний феноменальний ряд-це ваші асоціації.
gmailo _ 23.12.2013 17:05
IP: 82.117.233.---
kren:
gmailo
Кремлівський Рюрік=ватиканський хан=літаючий слон=травоядний лев...У вас достойний політбомонд.
Чому це – в мене? Це – в Вас, шановний, в Вашій назавжди спотвореній Штепою – Донцовим – Фаріон уяві...
gmailo _ 23.12.2013 17:03
IP: 82.117.233.---
kren:
gmailo
Кремлівський Рюрік=ватиканський хан=літаючий слон=травоядний лев...У вас достойний політбомонд.
Чому це – в мене? Це – в Вас, шановний, в Вашій назавжди спотвореній Штепою – Донцовим – Фаріон уяві...
gmailo _ 23.12.2013 17:02
IP: 82.117.233.---
kren:
gmailo
Кремлівський Рюрік=ватиканський хан=літаючий слон=травоядний лев...У вас достойний політбомонд.
Чому це – в мене? Це – в Вас, шановний, в Вашій назавжди спотвореній Штепою – Донцовим – Фаріон уяві...
kren _ 23.12.2013 16:49
IP: 188.0.104.---
gmailo
Кремлівський Рюрік=ватиканський хан=літаючий слон=травоядний лев...У вас достойний політбомонд.
kren _ 23.12.2013 16:46
IP: 188.0.104.---
ym:

gmailo;Якщо – реальних бандюків – Ви абсолютно не обізнана щодо цього середовища людина (і слава Богу!): жоден браток не підійме ані руки ані арматури на мєнта без надзвичайно вагомих аргументів – ані за 200 ані за 2000 грн він цього не робитиме, бо розуміє, що строк буде чималий, а відношення тюремщиків – таке, що досидіти навряд чи вдастся... Тобто, діяли "ідейні" бандюки. В якій політсилі вони зконцентровані – самі знаєте...

...Неприятие Майданов с их основными составляющими – зазомбированностью участников и политическим китчем – говорит об обратном: о довольно высоком Ай Кью жителей Юга и Востока. Или, по крайней мере, о их рационально-критическом взгляде на жизнь.
:-)
Сергій Василишин _ 23.12.2013 16:45
IP: 95.158.49.---
Дякуємо за відповіді!
gmailo _ 23.12.2013 16:39
IP: 82.117.233.---
kren:
Ну чого ж гірший,він кращий,він же з православних комуністів зі спецосвітою.Що таке проти нього
якісь там єзуїти.
Кремлівський Рюрік=ватиканський хан=літаючий слон=травоядний лев...
ONLINE
Уряд реформ376 Україна та Європа1030 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter