Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
gmailo _ 23.12.2013 10:52
IP: 82.117.233.---
ГАМБУРГ: Демонстранти на чолі з лівими екстремістами явно застали власті Гамбурга зненацька. Для самозахисту і відтиснення агресивних провокаторів поліцейські застосували палиці і сльозогінний газ. І тут почалися справжні бойові дії. В результаті 120 поліцейських були поранені, 19 з них важко. Поліція заарештувала 21 учасника безладів. 320 екстремістів було тимчасово затримано для з'ясування особи. Почато розслідування. ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОСТРАЖДАЛИХ ПРОТЕСТУВАЛЬНИКІВ В ФРГ ЗАЗВИЧАЙ НЕ ПОВІДОМЛЯЮТЬ...
Mihal Kyryk _ 23.12.2013 10:51
IP: 74.125.181.---
За висвитленя правди,Кучмизму,Бандюковичив,мени,виключають ВИФИ,заблоковали Аукант,чому бояться Правди...!!!???
ym _ 23.12.2013 10:33
IP: 74.125.181.---
Николай Злочевский:
ym:
Уважаемый ЮМ, снова +1501! И последующим комментм на этой ветке. Особенно понравилось про обидчивого Гриценка. Помните про закон о помиловании участников конфликта на майдане. Правым был Гриценко и его соратник Канивець. Спрашивается – почему Гриценко не убедил и остальных о необходимости не голосовать за этот закон?
Уважаемый Николай, как раз я бы не стал сильно критиковать Гриценко за то, что он не убедил остальных, так же, как и не очень рвусь критиковать тех, кто проголосовал за этот закон. Когда бандиты берут заложников, то как с ними можно разговаривать? Либо с помощью силы, но для этого ее должно быть достаточно именно в нужный момент, либо приходится в той или иной степени идти на их условия, чтобы освободить заложников. Это, как по мне, лишь показывает реальное соотношение сил на сегодня. Думаю, что это не очень надолго, но пока – увы, усе еще так. Главное сегодня для оппозицирнеров научиться договариваться между собой!
Navuhogorlonosor _ 23.12.2013 10:16
IP: 213.110.136.---
В західних областях, де облради повиганяли держадміністрації, можна почати формування сил самооборони. Наприклад, на підставі рішень облрад про створення громадської міліції. Також рішеннями Рад виділяються кошти, приміщення і т.п. Це треба робити швидко, не чекаючи реакції прокуратури. Так, щоб увечері ще нічого не було, а на ранок вже є загін 1000 осіб з усіма документами. Рішення прокуратури, судів – ігнорувати й продовжувати нарощувати кількість людей.
Оria-Na _ 23.12.2013 10:10
IP: 134.249.49.---
а де ти, гриценку, взагалі перебуваєш?
щось я тебе жодного разу не бачила в перших рядах, перед Беркутом
ні в судах
ні навіть на якомусь пікетуванні
Теодор Дяків _ 23.12.2013 09:47
IP: 37.54.209.---
Николай Злочевский:
ym:
Николай Злочевский:......Помните про закон о помиловании участников конфликта на майдане. Правым был Гриценко и его соратник Канивець. Спрашивается – почему Гриценко не убедил и остальных о необходимости не голосовать за этот закон?
--- По-перше, неможливо переконати людей, значна частина яких ставляться до тебе вороже. По-друге, після 8 грудня Майдан осідлала опозиція і він пішов на спад. У цій ситуаціі опозиція виявилася неспроможною одночасно захистити постраждалих і добитися покарання винних у побитті. По- третє, не здивуюся, якщо Яценюк, наприклад, назве це все великою перемогою...
Pavlo Dudra _ 23.12.2013 09:39
IP: 195.211.87.---
пане гриценко,
З"явилась ЧУДОВА ІДЕЯ -круглого столу у рамках "Євромайдану" – для узгодження позицій Всієї опозиції...
linkodrom.com/links/132216.htm
де,звичайно,і буде висловлена і ваша позиція...
Николай Злочевский _ 23.12.2013 06:21
IP: 46.211.231.---
ym:
Николай Злочевский:Просто удивительно, как Вы невпопад рифмуете.
Ну, откуда в степи среди мустангов взяться титанам?!
Да, Ге жертвует содержанием ради рифмы. Жаль, а мог бы от стенгазетной поэзии подняться на более высокий уровень.
Если Вы имели в виду это, то по-моему наш поэт всерьез замахнулся на то, чтобы стать самым популярным в Николаеве абсурдистом. Он отрывки из своих стенгазет уже может начать публиковать в местных газетах, а там, гляди, и до книг дело может дойти. Благо в ПР много тонких ценителей настоящей поэзии.
Уважаемый ЮМ, снова +1501! И последующим комментм на этой ветке. Особенно понравилось про обидчивого Гриценка. Помните про закон о помиловании участников конфликта на майдане. Правым был Гриценко и его соратник Канивець. Спрашивается – почему Гриценко не убедил и остальных о необходимости не голосовать за этот закон?
Добрий Троль _ 23.12.2013 02:46
IP: 74.125.17.---
Oleksandr Servetnik:
Ну це трохи занадто радикально. Політики були на бирикадах і навіть в передній лінії. Просто їх там забагато...
Oleksandr Servetnik _ 23.12.2013 01:56
IP: 46.98.180.---
"Народне віче" створило ГО.
Досить "приватизовувати майдан"! Всі депутати крадії. Геть з Парламенту!
Добрий Троль _ 23.12.2013 01:34
IP: 74.125.17.---
kren:
Добрий Троль:
Не для нас,а для Вас.Ви,як я зрозумів,не розрізняєте,політика й держ.посадовця.
Чому тоді американські інтеллектуали (Чомський і компанія) назвали спроби демократів влізти в Окупай: "проститутка шукає нового Джона що би доїти". Відповідаю. Хочеться мати механізм який буде заставляти політиків слухатись громадську думку і це бажання буде доті, доки люди будуть сумніватись в політиках. В ригіоналах ніхто не сумнівається, там все ясно, а от оппозиція, нажаль, викликає сумнів. І самі собі в цьому виноваті. Нажаль був ряд "інцидентів" в минулому, а память в нас поки що хороша.

Друга проблема, я недавно зробив фейс-контроль політикам які війшли в Раду і дуже багато хто додає сумнівів. Хотілось би бачит світлі, європизовані обличчя, а видно щось цілком інше, але дуже знакоме. Як ви можете це все перечити?
Navuhogorlonosor _ 23.12.2013 01:20
IP: 213.110.136.---
Треба, щоб опозиція чітко пояснила Путіну, що нинішній президент і уряд України, які здійснили конституційний переворот-2010, є нелегітимними. Тому будь-які угоди, підписані ними, будуть ДЕНОНСОВАНІ. За своїми мільярдами хай тоді Кремль звертається особисто до Януковича.
Navuhogorlonosor _ 23.12.2013 01:03
IP: 213.110.136.---
В західних областях, де облради повиганяли держадміністрації, можна почати формування сил самооборони. Наприклад, на підставі рішень облрад про створення громадської міліції. Також рішеннями Рад виділяються кошти, приміщення і т.п. Судовий розгляд можна затягти за допомогою досвідчених адвокатів, тим часом загони будуть рости, як на дріжджах:)
Виталий Комов _ 23.12.2013 00:51
IP: 94.248.18.---
Текст полезный. Можно сразу сказать, что из Рады Майдана ничего путного не будет. Есть персонажи, которых не только в Раду избирать нельзя, им на Майдане противопоказано быть. Были две организации – партийная и общественная. Назывались обе "Наша Украина". Партийная организация долго пыталась очиститься. Судя по тому, кто в ней остался – не очиститься никогда. А вот общественная организация под тем же названием долго умирала. И список ее членов был идентичен известному партийному списку. Но никто не хотел заниматься общественной деятельностью. Все хотели стричь купоны. Передали это дело более ловким и сноровистым, которые сейчас стригут.
Да, Гриценко прав. Из народной организации сделали организацию партийных функционеров. Она называется "Пусть будет. На всякий случай". Да, думали долго. Наконец, придумали. Будет то же самое, что с НУ. Жалко Майдановцев. В. Комов 067 4044960
Виталий Комов _ 23.12.2013 00:51
IP: 94.248.18.---
Текст полезный. Можно сразу сказать, что из Рады Майдана ничего путного не будет. Есть персонажи, которых не только в Раду избирать нельзя, им на Майдане противопоказано быть. Были две организации – партийная и общественная. Назывались обе "Наша Украина". Партийная организация долго пыталась очиститься. Судя по тому, кто в ней остался – не очиститься никогда. А вот общественная организация под тем же названием долго умирала. И список ее членов был идентичен известному партийному списку. Но никто не хотел заниматься общественной деятельностью. Все хотели стричь купоны. Передали это дело более ловким и сноровистым, которые сейчас стригут.
Да, Гриценко прав. Из народной организации сделали организацию партийных функционеров. Она называется "Пусть будет. На всякий случай". Да, думали долго. Наконец, придумали. Будет то же самое, что с НУ. Жалко Майдановцев. В. Комов 067 4044960
Виталий Комов _ 23.12.2013 00:51
IP: 94.248.18.---
Текст полезный. Можно сразу сказать, что из Рады Майдана ничего путного не будет. Есть персонажи, которых не только в Раду избирать нельзя, им на Майдане противопоказано быть. Были две организации – партийная и общественная. Назывались обе "Наша Украина". Партийная организация долго пыталась очиститься. Судя по тому, кто в ней остался – не очиститься никогда. А вот общественная организация под тем же названием долго умирала. И список ее членов был идентичен известному партийному списку. Но никто не хотел заниматься общественной деятельностью. Все хотели стричь купоны. Передали это дело более ловким и сноровистым, которые сейчас стригут.
Да, Гриценко прав. Из народной организации сделали организацию партийных функционеров. Она называется "Пусть будет. На всякий случай". Да, думали долго. Наконец, придумали. Будет то же самое, что с НУ. Жалко Майдановцев. В. Комов 067 4044960
rsylhfn _ 23.12.2013 00:46
IP: 95.132.202.---
Ця рада допоможе Україні, як п"яте колесо до возу. А от деякі майданівці п"ятою колоною можуть стати, що відчувається. Каськівими багата земля. Всі хочуть бути каськівими, а ніхто не хоче бути Стусом. Зараз людям треба об"єднатися навколо нового лідера, просунути його, пропіарити. А от ті псевдодемократичні ради нічого для зміни влади та устрою Украхни не дадуть, і 15 рік стане ще одним розчаруванням. Як би Сєня мав більше рейтинг з трьох, то вже би казали давай висунемо одного кандидата на майдані зараз – Сєню, а так, як рейт вищий в Кличка, то не рішаються на цей крок. А шкода. Було би красиво. Висунули кандидата і по домах.
vlad1571 _ 23.12.2013 00:42
IP: 109.251.216.---
Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.
НЕ ГНИЛИ!!! ДЕЛАЙ ЧТО ДОЛЖЕН И БУДЬ ЧТО БУДЕТ!
kren _ 23.12.2013 00:29
IP: 188.0.104.---
kren:
Добрий Троль:
Вибачаюсь,у коменті.00.27.насла-читати як гасла.
kren _ 23.12.2013 00:27
IP: 188.0.104.---
Добрий Троль:
Не для нас,а для Вас.Ви,як я зрозумів,не розрізняєте,політика й держ.посадовця.політику від вла
ди і політичну діяльність від державних повноважень.Так,за авторитарних режимів все це так тісно
пов,язане,що між тим і іншим нема розмежування,але,у всякому разі.покищо,всі ці напрямки розді
лені,і,зновуж таки покищо,ще можна говорити про політичну самодіяльність і можливість висловлю
вати свою громадянську позицію на ті чи інші дії держави,влади.А от те,шо політикам потрібен піар,як
людям мистецтва,відомість,популярність,це їх хліб.одначе повторюсь.ще раз,всіїх заклики і насла,поки
що не обов,язкові до виконання.Це ж не РС,де -партія сказала нада-камсамол атвєтіл-єсть-.
Індра _ 23.12.2013 00:25
IP: 94.76.81.---
Державу наповнюють змістом і грошима не політики, а таки люди. Тому в Раду Майдану повинні ввійти перш за все громадські активісти з громадських організацій, які себе вже зарекомендовали, зокрема, в Києві. В Києві найбільш дієвою громадською організацією є "Київське Віче". Де представники цієї громадської організації в Раді Майдану? Політики вважають, що громадські діячі є "тушками". Ці політики всю країну міряють своїми мірками. Але Майдан зібрався і організувався не силою політиків! Прошу пана Гриценка разом з іншими думаючими політиками таки вплинути на Раду Майдану збільшивши представництво позапартійних громадських діячів – причому не одинаків, як то є зараз, а на діячів здатних працювати в команді. Потрібні командні діячі які вже напрацювали багато програмних документів в своїх організаціях та дійсно вели боротьбу з владою в Києві.

З Ради Майдану треба вивести деяких осіб, зокрема В. Портнікова – гомосексуалістам-проститутам там не місце. Вилучити Є.Соболєва, І. Луценка.
Добрий Троль _ 23.12.2013 00:13
IP: 74.125.181.---
polyglot:
Та ніхто не говорить про суспільство без політиків, скільки можна! Чому для вас все мусить бути під контрольом політиків? Це що радянська спадщина якась, державна медицина, державна фабрика і державний протест?

Я вам можу привести тисячу прикладів різних рухів якими командували громадяни, самоорганізувавшись. Практично всі рухи за громадські права 60-х в Америці, 15-М недавно в Іспанії і Окупай в Америці. В часи Ганді в Індії взагалі ніякої незалежності не було і він сам все створив.

Мені хотілось би щоб Рух диктував політикам що робити, і не навпаки. Надоїв цей вічний, совєцкій союз. Як кошмар який постійно повертаєтся. Днем почитаєш новини, трохи втішишся що "щось відбуваєтся", як під вечір знов ці самі думки що завжди...
Добрий Троль _ 23.12.2013 00:09
IP: 74.125.181.---
polyglot:
Та ніхто не говорить про суспільство без політиків, скільки можна! Чому для вас все мусить бути під контрольом політиків? Це що радянська спадщина якась, державна медицина, державна фабрика і державний протест?

Я вам можу привести тисячу прикладів різних рухів якими командували громадяни, самоорганізувавшись. Практично всі рухи за громадські права 60-х в Америці, 15-М недавно в Іспанії і Окупай в Америці. В часи Ганді в Індії взагалі ніякої незалежності не було і він сам все створив.

Мені хотілось би щоб Рух диктував політикам що робити, і не навпаки. Надоїв цей вічний, совєцкій союз. Як кошмар який постійно повертаєтся. Днем почитаєш новини, трохи втішишся що "щось відбуваєтся", як під вечір знов ці самі думки що завжди...
kren _ 23.12.2013 00:02
IP: 188.0.104.---
Добрий Троль:
Здається,що я Вас більше розумію ніж Ви мене.Я ж ясно говорю про держ.регламент-дозвіл-заборона,
Вони приходять,виступають,закликають,але Ви можене їх не слухати і не виконуати їх закликів.І просто
кажучи,Вам за це нічого не буде,а держ. регламент,Ви зобов,язані виконувати-і накше настає відповідаль
ність,адміністративна,кримінальна...Але безумовно одне громадянське суспільство на 50%-це справа
діючих політиків.Політика-це конкурентна взаємодія з приводу влади,що передбачає покладання мети.
(целеполагание).Влада-та мета,що виправдовує засоби.
polyglot _ 22.12.2013 23:50
IP: 94.248.34.---
kren:
Добрий Троль:
У сонмищі коментарів про якісь громадські рухи,організації без політиків відчувається відсутність
раціонально-критичного погляду. (п. ym знає про що мова).Вся справа в тім.що політика як суспіль
на підсистема,як рід занять і різновид заробітку,з.явилася разом з сус-вом.разом з ним і зникне.
І говорити про якісь громадянські організації без політики і без політиків...Коли дехто з дописувачів
говорить пронайменшу уч-ть політиків-мабуть має на увазі найменшу регламентацію діяльності гро
мадських утворень збоку держ. органів,але це зовсім інша... гм...політика.Громадянського сус-ва Українане має до сьго часу тільки тому,що в нас ще нема політиків котрі би відповідали якостями своїми,всій повноті такого визначення.
Говорить об изменении общества без политиков все равно, что говорить о написании книги без букв.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter