Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
gmailo _ 23.12.2013 13:47
IP: 82.117.233.---
kren _ 28 февраля 1993 Waco siege ("Осада Уэйко") – 80 убитых, 3 раненых (большинство правда погибло не от пуль, а сгорели в блокированном и подожженном национальной гвардией доме). То була боротьба з сектою – застосували навіть танки, кидали запалювальні бомби з гелікоптерів...

Тобто, легко в порівнянні довести, що наш Беркут діяв більш, ніж м"яко – звідти і аж 172 поранених беркутівця... Водометів, гумових куль, собак – не застосовували. А Саака застосував навіть і ЗМУ – інфразвукові гармати...І що – хтось його засудив?!
kren _ 23.12.2013 13:45
IP: 188.0.104.---
polyglot
Николай Злочевский
23 года СКРИПЯТ. Пора бы и поумнеть.
Гм,панове,мені здається,що ви помиляєтесь.діючі політики,залишаючи питання піару поза рамками
проблеми,зайняли порожню представницьку майданну нішу,там просто,окрім них нікого рівноцінного
ззовні нема,такого,щоб можна назвати лідером.Коли б справді була така людина,чи група,що мала
якесь альтернативне уявлення на хід подій і могли донести це до мас,не так то просто їх було б зди
хатись.але,насправді нікого нема,як доречі і збоку-контра,там теж порожньо.Громадянське суспіль
ство ще тільки зароджується,ми зараз у тому стані коли,за Марксом,в загальному суспільному законі розвитку,окремості і випадковості пробивають собі дорогу як,коли хочете,нові закони майбутнього суспільства.Дещо пафосно,але тим не менше
gmailo _ 23.12.2013 13:44
IP: 82.117.233.---
kren _ Це Вам для ілюстрації:
Август 1965 Watts Riot в Лос-Анджелесе – 31 убитый (+2 полицейских и один пожарник) (а также около тысячи раненых -250 "силовиков", 778 гражданских, из них 118 с огнестрельными ранениями; Июль 1967, Newark Riot – 25 убитых (в т.ч 2 ребенка), 725 раненых. Также убит один полицейский; Июль 1967, 12th Street Detroit riot (Бунт 12й улицы в Детройте) – 43 убитых, 467 раненых; 9 мая 1970 Augusta Riot – 6 убитых, 80 раненых.
14-15 мая 1970, Jackson State killings ("убийства в Джексоновском университете") – 2 убитых, 12 раненых.
Август 1970 Chicano_Moratorium, 4 убитых.
gmailo _ 23.12.2013 13:37
IP: 82.117.233.---
kren _ 1. Гени – бо мій рід козаків-зимівщиків відомий з 1597 року. І сиділи вони відтоді на зимівнику вільними аж до 1927 р, до колгоспів... 2. Питання силових формувань в МЗС та правові підстави їхньої діяльності майже всюди однакові. Дещо жорсткіші хіба що в США – де братву з бульдозера на Банковій негайно зняли б снайпери, а особи з нунчаками та арматурою, що били поліціантів були б міттєво застрілені на місці... 3. А беззбройні салаги в перших рядах як і наступна "здача" "Беркута" – це просто прояв боягузства та підступністі діючої влади...
ym _ 23.12.2013 13:36
IP: 74.125.181.---
Николай Злочевский:
Уважаемый ЮМ, Вам бы дипломатическую службу возглавить в новом правительстве. Не думал, что проблема оппозиционеров в вопросе договариваться, если главная цель едина. Тем более, что пана Гриценка в состав руководства не включили...
Убежден, что Вы недооцениваете эту проблему, даже не так саму их неспособность договариваться, как то, почему у них это не получается. Фигура Гриценко – это вообще частность в данном случае.
gmailo _ 23.12.2013 13:29
IP: 82.117.233.---
tuskarora:

З цим не посперечатися... Але – замість бажання власноруч побудувати для власних дітей достойну державу, як свого часу зробили фіни, ми все сподіваємося на якогось доброго дядька... Як той Атос, який перед походом лежав собі на ліжку та чекав, "поки до нього прийде його амуніція".
polyglot _ 23.12.2013 13:18
IP: 94.248.90.---
Николай Злочевский:
polyglot:
Еще не начали работать, а уже появились проблемы. Вероятно, проблем стало бы меньше, если бы в Раду Майдана не включали СВАДЕБНЫХ ГЕНЕРАЛОВ И ГЕНЕРАЛЬШ. Там нужны организаторы и специалисты, а не просто публичные люди.
А що Ви думаєте?! Все і повинно іти зі скрипом. То ж люди. Тим більше і влада не спить.
23 года СКРИПЯТ. Пора бы и поумнеть.
kren _ 23.12.2013 13:09
IP: 188.0.104.---
gmailo:
kren _ З моїми стандартами розібратися дуже неважко – я – ЄВРОПЕЄЦЬ. Відповідно, не сприймаю тоталітаризм в будь-якому його вияві – хоч свободівському, хоч комуняцькому. Не сприймаю також (гени, що вдієш!), коли до нас проводять політику подвійних стандартів – Меркель може застосовувати поліцейську силу в межах закону, а нам – це ж страшний злочин!
З генами.ви-батєнька пєгєгібаєтє-.Чи ви маєте на увазі генезис догми-історічєского матєріалізма,руска
го міра-,тоді.мабуть.Я не знаю німецьких законів і їх меж.А коли ви вже так стогнете,як поранений
олійник,про правове застосування,думаю спочатку варто розглянути питання всяких силових форму
вань в системі МВС.а потім поговорити про подвійні стадарти.РS.А Меркель беззбройних призивників
теж у перших рядах використовувала?
Jeka _ 23.12.2013 13:05
IP: 95.132.170.---
Добре, що Гриценка в раду не ввели. Хоч сміття не буде кому з хати виносити.
tuskarora _ 23.12.2013 13:03
IP: 94.153.84.---
gmailo:
ГАМБУРГ: Демонстранти на чолі з лівими екстремістами явно застали власті Гамбурга зненацька. Для самозахисту і відтиснення агресивних провокаторів поліцейські застосували палиці і сльозогінний газ. І тут почалися справжні бойові дії. В результаті 120 поліцейських були поранені, 19 з них важко. Поліція заарештувала 21 учасника безладів. 320 екстремістів було тимчасово затримано для з'ясування особи. Почато розслідування. ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОСТРАЖДАЛИХ ПРОТЕСТУВАЛЬНИКІВ В ФРГ ЗАЗВИЧАЙ НЕ ПОВІДОМЛЯЮТЬ...
то гамбурзькі пєтухи виступали)))
вірити хоч гейропії, хоч Асашайці, хоч Ерефії можна тільки тоді, коли власна країна сильна і потужна. А так... розводки і на*бки. бо кожен дбає про власні інтереси – які реалізує за рахунок чужих. Скидається на те, що Захід таки здав Україну Путіну, а той зробив дарунок у відповідь – випустив Ходорковського, такого милого серцю гейропейців, що навіть Юля тут пасе задніх.
Николай Злочевский _ 23.12.2013 13:00
IP: 46.211.231.---
polyglot:
Еще не начали работать, а уже появились проблемы. Вероятно, проблем стало бы меньше, если бы в Раду Майдана не включали СВАДЕБНЫХ ГЕНЕРАЛОВ И ГЕНЕРАЛЬШ. Там нужны организаторы и специалисты, а не просто публичные люди.
А що Ви думаєте?! Все і повинно іти зі скрипом. То ж люди. Тим більше і влада не спить.
gmailo _ 23.12.2013 12:59
IP: 82.117.233.---
kren _ Щодо "міжнародного імперіалізма" – хоч як називайте прагнення "золотої десятки" опанувати світові джерела природних та людських ресурсів – від того явище не щезне... А засуджувати його – все одне, що засуджувати вовка за те, що він м"ясом годується. А ось враховувати – необхідно.
gmailo _ 23.12.2013 12:55
IP: 82.117.233.---
kren _ З моїми стандартами розібратися дуже неважко – я – ЄВРОПЕЄЦЬ. Відповідно, не сприймаю тоталітаризм в будь-якому його вияві – хоч свободівському, хоч комуняцькому. Не сприймаю також (гени, що вдієш!), коли до нас проводять політику подвійних стандартів – Меркель може застосовувати поліцейську силу в межах закону, а нам – це ж страшний злочин!
Николай Злочевский _ 23.12.2013 12:54
IP: 46.211.231.---
kren:
ym
Николай Злочевски
Дорого ранку шановне товариство.Панас вітає нас на-своєй волнє-.Політінформація про боротьбу
робітників за всої права в країнах капіталізму продовжується після технічної перерви.Приємно
з ранку вийти у свіжий інет і послухати веелий тролячий щебет.
Дєдушка,вам,вас,вами-дали вже доступ на інші гілки УП?
Доброго дня і Вам, шановний пане kren. Поки що не хочеться навіть проглядати, що дєдуля понаписував.
polyglot _ 23.12.2013 12:53
IP: 94.248.90.---
Еще не начали работать, а уже появились проблемы. Вероятно, проблем стало бы меньше, если бы в Раду Майдана не включали СВАДЕБНЫХ ГЕНЕРАЛОВ И ГЕНЕРАЛЬШ. Там нужны организаторы и специалисты, а не просто публичные люди.
Николай Злочевский _ 23.12.2013 12:51
IP: 46.211.231.---
ym:
Уважаемый Николай, как раз я бы не стал сильно критиковать Гриценко за то, что он не убедил остальных, так же, как и не очень рвусь критиковать тех, кто проголосовал за этот закон. Когда бандиты берут заложников, то как с ними можно разговаривать? Либо с помощью силы, но для этого ее должно быть достаточно именно в нужный момент, либо приходится в той или иной степени идти на их условия, чтобы освободить заложников. Это, как по мне, лишь показывает реальное соотношение сил на сегодня. Думаю, что это не очень надолго, но пока – увы, усе еще так. Главное сегодня для оппозицирнеров научиться договариваться между собой!
Уважаемый ЮМ, Вам бы дипломатическую службу возглавить в новом правительстве. Не думал, что проблема оппозиционеров в вопросе договариваться, если главная цель едина. Тем более, что пана Гриценка в состав руководства не включили...
kren _ 23.12.2013 12:24
IP: 188.0.104.---
gmailo:
kren _ Тобто, шановний, Вас зовсім не обурюють "подвійні стандарти", які еврокерманичи відкрито застосовують до українського народа?

Дивне в вас, націоналістів уявлення про незалежність...
Націоналіст?Гм...знаєте.навряд чи,хоча,як вам загодно.Ви знаєте з вашими стандартами важко
розібратися,що конкретно ви маєте на увазі,у вас...гм,комуністів,чи ви себе таким не вважаєте?
все в оній купі.Там і міжнародний імпєрьялізм.і Портніков йому рівноапостольний.
evrideu _ 23.12.2013 12:22
IP: 74.125.181.---
Пане Анатолію. ви зараз в онлайні. з самого початку Майдану і до тепер надіюсь на Вашу допомогу Майдану, як старшу, досвічену і мудру людину.Там де Ви – спокійно за Майдан. Хоча всім організаторам також дуже вдячна, всі дуже організовані.
Побажання -всі робіть свою справу, все, що від вас залежить. Не думайте про себе. Деякі непорзуміння старайтесь не виносити в народ.
Велике всім Спасибі!!!!!!!!!!
evrideu _ 23.12.2013 12:20
IP: 74.125.181.---
тест
gmailo _ 23.12.2013 12:11
IP: 82.117.233.---
kren _ Тобто, шановний, Вас зовсім не обурюють "подвійні стандарти", які еврокерманичи відкрито застосовують до українського народа?

Дивне в вас, націоналістів уявлення про незалежність...
kren _ 23.12.2013 12:03
IP: 188.0.104.---
ym
Виговориться,можете бути певні,навіть коли того ніхто й не просить.Така аргументація,на мою дум
ку,оворить,про відсутність політ.платформи (тов.Сталін після війни якось сказав-нам нужна новая
теория?!) -Розумієте,пролетарська чи"пролетарська" держава отримала перемогу в такій війні,з,яви
вся соц табір,а вождь не розуміє.що далі робити?Що вже говорити про панаса,там ідеями і не пахло,
в даному разі я про почуття,а не...Залишилась рольова поведінка як показник відповідності агента
нормам,ознакам групи.У більшовиків ідеї ніколи не було,тов лєнін свог очасу вистругав марксізм-лєнінізм,з надією на владу,його надія здійснилась,а далі банальна диктатура,зовсім не їх ідея,та й не ідея взагалі,так,історичний досвід.А теперішні-дєятєлі-.повернулись до своїх витоків,дореволюційних, коли вони не при владі,єдина форма існування-побутовий опортунізм.Комуністи служать тому хто платить,що власне і робили їх вожді аж до "17р,та ще й після перевороту.
ym _ 23.12.2013 11:30
IP: 74.125.181.---
kren:
ym
Николай Злочевски
Дорого ранку шановне товариство.Панас вітає нас на-своєй волнє-.Політінформація про боротьбу
робітників за всої права в країнах капіталізму продовжується після технічної перерви.Приємно
з ранку вийти у свіжий інет і послухати веелий тролячий щебет.
Дєдушка,вам,вас,вами-дали вже доступ на інші гілки УП?
Доброго ранку, шановний kren. Та хай тот дід виговориться. Кепські в них справи, якщо вони вже використовують аргументи на кшталт "ми ж йдемо в Європу", або "ми ж демократи". Старий демагог з пронафталиненими мізками...
kren _ 23.12.2013 11:09
IP: 188.0.104.---
ym
Николай Злочевски
Дорого ранку шановне товариство.Панас вітає нас на-своєй волнє-.Політінформація про боротьбу
робітників за всої права в країнах капіталізму продовжується після технічної перерви.Приємно
з ранку вийти у свіжий інет і послухати веелий тролячий щебет.
Дєдушка,вам,вас,вами-дали вже доступ на інші гілки УП?
gmailo _ 23.12.2013 11:09
IP: 82.117.233.---
Пропоную Вам, шановний, терміново написати статтю, яка б рішуче засудила "криваві дії німецького "Беркута"", та зажадала б:

1. Меркель негайно піти у відставку.
2. Міністра ВС ФРН – звільнити та притягти до кримінальної відповідальності.
3. Негайно амністувати усіх, хто поранив німецьких беркутівців.
4. Негайно заарештувати рахунки усіх німецьких керманичей в закордонних банках.
5. Ну і ясна річ зібрати Майдан (даруйте – Плац) до виконання усіх ціх вимог...
gmailo _ 23.12.2013 10:57
IP: 82.117.233.---
Демонстранти на чолі з лівими екстремістами явно застали власті Гамбурга зненацька. Для самозахисту і відтиснення агресивних провокаторів поліцейські застосували палиці і сльозогінний газ. І тут почалися справжні бойові дії. В результаті 120 поліцейських були поранені, 19 з них важко. Поліція заарештувала 21 учасника безладів. 320 екстремістів було тимчасово затримано для з'ясування особи. Почато розслідування. ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОСТРАЖДАЛИХ ПРОТЕСТУВАЛЬНИКІВ В ФРГ ЗАЗВИЧАЙ НЕ ПОВІДОМЛЯЮТЬ...
Тож – питання до Гриценка: А де ж обурення єврочиновників? Де жорсткі заяви? Де негайні візити до Гамбурга Ештон, Нуланд, Маккейна? Де застереження міністра оборони США????
Чи будете ВИ, особисто ви зараз казати, що "руки Меркель – в крові гамбурзьких студентів"???
ONLINE
Україна та Європа1029 Уряд реформ375 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter