Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Рада Майдану: Ваші питання – мої відповіді

22 грудня 2013, 17:57

Спочатку інформація:

"Народне віче на Євромайдані у Києві ухвалило резолюцію про створення загальнонаціональної організації Народне об'єднання "Майдан".

До складу Ради народного об'єднання "Майдан" увійшли Арсен Аваков, Тарас Бойків, Олексій Гарань, Василь Гацько, Ігор Жданов, Андрій Іллєнко, Ірена Карпа, Сергій Квіт, В'ячеслав Кириленко, Ігор Коліушко, Віталій Кличко, Руслан Кошулинський, Іван Крулько, Руслана Лижичко, Ігор Луценко, Юрій Луценко, Марія Матіос, Андрій Мохник, Валерій Пацкан, Олег Осуховський, Сашко Положинський, Петро Порошенко, Віталій Портников, Сергій Рахманін, Єгор Соболєв, Сергій Соболєв, Олександр Сушко, Вікторія Сюмар, Борис Тарасюк, Юлія Тимошенко, Олександр Турчинов, Олег Тягнибок, Валерій Чалий, Віктор Чумак, Зорян Шкіряк, Єлизавета Щепетильникова, Арсеній Яценюк.

Співголовами ради новоствореного "Майдану" – Сергій Квіт, Руслана Лижичко, Віталій Кличко, Юрій Луценко, Юлія Тимошенко, Арсеній Яценюк та Олег Тягнибок".

-------------

Після повідомлення про створення Ради Майдану отримав від Вас багато листів, смс і мейлів. Відповідаю усім одразу)

Питання перше: Чи підтримую я створення Ради Майдану? Так, підтримую. Більше того, я сам ініціював створення такої Ради ще 20 днів тому, аби зменшити вплив партійний і збільшити громадський, народний вплив на Майдан, його стратегію і тактику дій. Адже Майдан народний, і Віче ми теж називаємо народним, не партійним. Метою створення Ради Майдану я вбачав не розмивання відповідальності – концентрацію в Раді інтелекту, моралі, енергії і досвіду Майдану. Тоді ж, майже три тижні тому, я озвучив і передав письмово Яценюку, Кличку і Тягнибоку пропозиції щодо персонального складу Ради Майдану.

Питання друге: Чи підтримую я Раду Майдану оголошеного складу? Так, підтримую. Майдан своїм голосуванням склад Ради затвердив. Значить, Рада отримала мандат від Майдану і тепер вона має працювати для Майдану: виробляти стратегію, тактику, плани дій, організовувати протестні акції... А ми усі маємо Майдан підтримувати.

Питання третє: Хто формував персональний склад Ради Майдану? Напевно не знаю. Думаю, лідери трьох опозиційних фракцій, лідери окремих громадських організацій та працівники штабу. Я бачив Раду дещо іншою:

1) з обов'язковим включенням до її складу моральних авторитетів суспільства, членів ініціативи "Першого грудня";

2) з більшим представництвом громадських активістів, які власне ініціювали Майдан і увесь цей час активно його підтримують, хоча на сцені бувають рідко;

3) з мінімальним представництвом партійно-депутатського корпусу – пропонував шість осіб замість нинішніх 18;

4) за участю лідерів студентства і відомих молодих людей, за якими би пішло студентство;

5) з включенням авторитетних військових лідерів, на кого б орієнтувалися нинішні й колишні офіцери, в т.ч. афганці й миротворці. Таких людей, на мою думку, треба було до Ради включити, зменшивши втричі квоту партійців-депутатів.

Питання четверте: Чи пропонували мені увійти до складу Ради Майдану? Ні, не пропонували.

Питання п'яте: Що я робитиму далі? Те саме, що робив дотепер.

powered by lun.ua
Коментарі — 336
gmailo _ 23.12.2013 16:38
IP: 82.117.233.---
ym _Звичайні кримінальники і не більше.

Якщо Ви мали на увазі Мохників з Іллєнками – Ви праві.

Якщо – реальних бандюків – Ви абсолютно не обізнана щодо цього середовища людина (і слава Богу!): жоден браток не підійме ані руки ані арматури на мєнта без надзвичайно вагомих аргументів – ані за 200 ані за 2000 грн він цього не робитиме, бо розуміє, що строк буде чималий, а відношення тюремщиків – таке, що досидіти навряд чи вдастся... Тобто, діяли "ідейні" бандюки. В якій політсилі вони зконцентровані – самі знаєте...
kren _ 23.12.2013 16:27
IP: 188.0.104.---
gmailo:
kren _ Ні, синку, важко спілкуватися з людиною, яка мені приписує думки, протилежні мною висловленим... Це що, єзуїтська школа дається взнаки? А чим кремлівський рюрік гірший за ватиканського хана?
Ну чого ж гірший,він кращий,він же з православних комуністів зі спецосвітою.Що таке проти нього
якісь там єзуїти.
gmailo _ 23.12.2013 16:16
IP: 82.117.233.---
kren _ Ні, синку, важко спілкуватися з людиною, яка мені приписує думки, протилежні мною висловленим... Це що, єзуїтська школа дається взнаки? А чим кремлівський рюрік гірший за ватиканського хана?
ym _ 23.12.2013 16:11
IP: 74.125.17.---
gmailo:
ym _ Шановний, я зовсім не бажаю, щоби Ви так нервували! Відео ми вже надивилися донесхочу, але і без того зрозуміло, яка саме політсила по мавпячому копіює шлях до влади НСДАП в Германії 1932 року.
І слушно (для себе, не для народа) це робить – "тотожні умови дають тотожний результат". На жаль...
Все цілком відповідає Вашому "бажанню", тож ці штучки залиште при собі, а дурню про фашистів та нацистів навіть обговорювати не буду. Звичайні кримінальники і не більше.
kren _ 23.12.2013 16:05
IP: 188.0.104.---
gmailo
kren _ Так, щодо партеліти – Ви, безумовно праві... Але не пригадаю прикладів, коли люстрація вирішила б проблеми зміни формації.

Треба було відразу ж використати досвід предків – ПРИЗВАТИ ВАРЯГІВ! Саме скандинавів з кремезною психикою... Найняти їх на усі посади від президента і до райголови, платити їм чверть того, що зараз тупо розкрадається та років зо три не заважати...

Так,кокретне питання передбачає однозначну відповідь,тому вам звичніше повернутися в демагогію.
Дєдушка, ви знову придурюєтесь,формація/ю.змінили партеліти вже на кінець 80 х...Багатопартійність і багатоукладна економіка.От далі мав би змінитися статус еліт,але сам він не зміниться,а "слугам народу",з якого переляку добровільно полишати себе монопольного права переділу суспільностворе
ного продукту?Щодо варягів,так про них мрієте ви,зараз вони для вас у вигляді старшого брата,такий
собі кремлівський рюрик,що наново збере всі землі під свою руку.
gmailo _ 23.12.2013 15:47
IP: 82.117.233.---
ym _ Шановний, я зовсім не бажаю, щоби Ви так нервували! Відео ми вже надивилися донесхочу, але і без того зрозуміло, яка саме політсила по мавпячому копіює шлях до влади НСДАП в Германії 1932 року.
І слушно (для себе, не для народа) це робить – "тотожні умови дають тотожний результат". На жаль...
gmailo _ 23.12.2013 15:41
IP: 82.117.233.---
kren _ Так, щодо партеліти – Ви, безумовно праві... Але не пригадаю прикладів, коли люстрація вирішила б проблеми зміни формації.

Треба було відразу ж використати досвід предків – ПРИЗВАТИ ВАРЯГІВ! Саме скандинавів з кремезною психикою... Найняти їх на усі посади від президента і до райголови, платити їм чверть того, що зараз тупо розкрадається та років зо три не заважати...
Втім, це й зараз, мабуть, найкращий вихід – бо наш політбомонд, це, вибачте – просто тераріум.
kren _ 23.12.2013 15:25
IP: 188.0.104.---
gmailo:
Чи бачите в чому різниця п.3,на відміну від вас,я вважаю якраз закономірним ходом розвитку ре
жиму,вірніше його продовженням,в нових історичних реаліях.А,що по-вашому ще могла створити
більшовицька нелюстрована партеліта,для збереження свого совецького статусу в нових суспіль
ноісторичних умовах.Тим паче знаючи справжній стан речей у тодішній державі,залишаючись всі
при своїх посадах,маючи в руках органи спонукання і пригнічення,багаторічнийдосвід управління
масами силою,з такими багаторічними корпоративними зв.язками...Навіть ваші сором,язливі те
зи не здатні приховати тієї головниї помилки,що не була. (і не могла за таких умов) бути усуненою
-люстрація.Без дотримання такої умови про якісь нові політичні напрямки нічого й говорити.
ym _ 23.12.2013 15:06
IP: 74.125.181.---
gmailo:
ym _ на тіх відео прекрасно видно, що з арматурою та нунчаками були якраз ті особи, хто зазвичай юрміться біля свободівських депутатів, супроводжує їх на усі силові акції. І їхня поведінка аж ніяк не відрізняється від поведінки Ільченок, Мирошниченок, Міхальчишиних, Мохників...
І ДАРЕМНО ВИ СЕБЕ ЗАСПОКОЮЄТЕ – НАРОД ВСЕ БАЧИТЬ... І ТАКИХ "РОЗУМНИКІВ ТА АНАЛИТИКІВ", ЯК ЮМ – ТЕЖ...
Я вже наводив посилання на це відео:
youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jpY_T0F-vGA#t=39

Краще відпустіть клавішу caps lock на своїй клавіатурі, подивіться його і не морочте голову людям. У Вас мабуть манія величності. Народ він тут, бачте...
gmailo _ 23.12.2013 15:04
IP: 82.117.233.---
kren _ Можу:
1. Я – за Україну – другу Фінляндію – незалежну, демократичну, соціально орієнтовану, правову державу, з нормальними взаємовигідними відносинами з усіма сусідами, яка до того ж може за себе постояти...
2. Ані уряд, ані жодна політсила з опозиції таку Україну будувати не бажають (не хочуть, не спроможні).

3. Причина в тому, що при створенні держави Україна було зроблено дві глобальні помилки:

- під димовою завісою націоналістичного виття був побудований політичний режим – ОЛІГАРХАТ, який в 21 ст. – повнісінський імпотент, неспроможний ефективно діяти навіть в інтересах саміх олігархів...
- дві частини, які раніше сторіччями входили до інших, вкрай ворожих між собою держав, запихали чоботями в унітарну державу, замість створення, за наукою держправа, федеративної.

Ну і яку з цих помилок виправить Майдан? ОТОЖ...
kren _ 23.12.2013 14:46
IP: 188.0.104.---
gmailo:
ym _ на тіх відео прекрасно видно, що з арматурою та нунчаками були якраз ті особи, хто зазвичай юрміться біля свободівських депутатів, супроводжує їх на усі силові акції. І їхня поведінка аж ніяк не відрізняється від поведінки Ільченок, Мирошниченок, Міхальчишиних, Мохників...
І ДАРЕМНО ВИ СЕБЕ ЗАСПОКОЮЄТЕ – НАРОД ВСЕ БАЧИТЬ... І ТАКИХ "РОЗУМНИКІВ ТА АНАЛИТИКІВ", ЯК ЮМ – ТЕЖ...
Це мабуть від того,що не можливо зрозуміти про що ви говорите,що ви мені хочете довести тими сво
їми стандартами.
kren _ 23.12.2013 14:41
IP: 188.0.104.---
gmailo:
kren _ Ну я ж не папуга – весь час повторяти, що комуняки мене ненавидили так само, як і комуняки навиворіт – націоналісти, і за те ж саме – за європейськість. А в випадку Майдана – так, з боку євролідерів – саме подвійні стандарти... Мене це обурює, а Вас, судячи з усього – німало.
Ви можете без совкових гасел,з усім пролетарським-раціонально-крітічєскім взглядом-.сказати.
-А мнє по-...я підтримую ту владу,що приведе нас до -русскаго міра-,і мені всеодно хто в тій владі нехай
і бандити,коли ми станемо під руку батюшкі царя він всіх розсудить і покарає.А ми всі накінець стане
мо у сво тиху гавань казармового соціалізму.І що б та влада не робила з метою об,єднання зі стар
шим братом,вона все робить правильно.Всім,хто не бажає такого об,єднання,місце,у кращому разі,
в таборах на екзотичних просторах Сибіру.
gmailo _ 23.12.2013 14:35
IP: 82.117.233.---
kren _ Ваш останній допис свідчить тільки про одне – за Достоєвським: " Нечем крыть!": (бішовицька демагогічна практика...загальних маніпуляуій... из забитых газет... Лінькуваті й убогі...)

ІНСТИТУТ "МАРКСИЗЬМУ -ЛЕНІНІЗЬМУ" мабуть на "відмінно" свого часу закінчили?:)))
gmailo _ 23.12.2013 14:30
IP: 82.117.233.---
ym _ на тіх відео прекрасно видно, що з арматурою та нунчаками були якраз ті особи, хто зазвичай юрміться біля свободівських депутатів, супроводжує їх на усі силові акції. І їхня поведінка аж ніяк не відрізняється від поведінки Ільченок, Мирошниченок, Міхальчишиних, Мохників...
І ДАРЕМНО ВИ СЕБЕ ЗАСПОКОЮЄТЕ – НАРОД ВСЕ БАЧИТЬ... І ТАКИХ "РОЗУМНИКІВ ТА АНАЛИТИКІВ", ЯК ЮМ – ТЕЖ...
kren _ 23.12.2013 14:27
IP: 188.0.104.---
gmailo:
kren _ До речі, я роздивився в Інеті матеріали щодо розгону демонстрацій в ФРН за останні кілька років (Штутгарт і т.д.).
Так от – в жодному разі вільна демократична преса ФРН НЕ НАВЕЛА КІЛЬКІСТІ ПОСТРАЖДАЛИХ ДЕМОНСТРАНТІВ – ТІЛЬКИ ПОЛІЦІАНТІВ...

Як гадаєте, чому?
Гадаю.що бішовицька демагогічна практика звалити все в ону купу і продовжувати обговорювати
все гамузом витягюючи потрібні факти для загальних маніпуляуій,мала би успіх в закритому суспіль
стві.Зараз коли люди мають широкий доступ до інформації,ваші прийоми матимуть успіх у вдячному
середовищі бабушок,що – древностию лет...суждєнья чєрпают из забитых газет времян Очаковских...
Лінькуваті й убогі вас слухатимуть,всякий кому цікаво.розбереться сам.
ym _ 23.12.2013 14:21
IP: 74.125.17.---
gmailo:
ym _ Дуже м"яко – до усіх, кого розганяли з Майдану. І суто психологічно – якщо хтось влучив в мента бруківкою, або арматурою – саме його, хоч би й ліжачого невдовзі відгамселять – беркутівці теж люди...
Якщо факти обізвати дурницями – вони від того не перестають бути фактами...
На численних відео прекрасно видно, що собою являють ті молодчики з арматурою і зовсім неважко здогадатися, звідки і для чого вони там взялися. Їх поведінка, моваі повадки настільки кардинально відрізняється від поведінки мирних протестувальників, що тут взагалі нема про що балакати. Розповідайте свої казки тим, хто цього не розуміє. Тут у Вас непідходяща аудиторія, бо більшість все прекрасно бачить, аналізує і розуміє.
gmailo _ 23.12.2013 14:20
IP: 82.117.233.---
kren _ Ну я ж не папуга – весь час повторяти, що комуняки мене ненавидили так само, як і комуняки навиворіт – націоналісти, і за те ж саме – за європейськість. А в випадку Майдана – так, з боку євролідерів – саме подвійні стандарти... Мене це обурює, а Вас, судячи з усього – німало.
gmailo _ 23.12.2013 14:16
IP: 82.117.233.---
ym _ Ось Вам ще факти – для порівняння:...в Штутгарте был разработан проект нового подземного вокзала, который должен был захватить часть Дворцового парка – одного из самых известных парков города... 27 августа прошла новая демонстрация протеста, собравшая, по словам ее устроителей, 50 тысяч человек. Выступления продолжились и в сентябре: конфронтация достигла своего пика 30 сентября, накануне того дня, когда в Дворцовом парке должны начать вырубку.

Полиция установила заграждения на месте предстоящей вырубки, но собралось множество возмущенных этим людей. Группы демонстрантов в масках неоднократно пытались прорвать заграждение вокруг стройки и бросали в полицейских бутылками и каштанами. После неоднократных предупреждений, полиция пустила в ход дубинки, водометы и слезоточивый газ. По данным немецкого Красного Креста, пострадали 114 демонстрантов, 16 из них госпитализировано. Ранения и травмы получили также 6 полицейских. Задержаны 26 человек в возрасте от 15 до 68 лет.
kren _ 23.12.2013 14:09
IP: 188.0.104.---
gmailo _ 23.12.2013 13:37
Тобто,збоку влади,ніяких подвійних станартів.
gmailo _ 23.12.2013 13:44
Детальний перелік.А що небуть про такий же протестний рух у РС.І чому він не міг бути таким широким
як в -угнєтьонних странах капіталізма-.Там же робіники і селяни абсолютно безправні?А капіталісти,
хазяї,бандити,чого ще ви в такому разі очікували?
А у нас,як-слугі народа-У Новочеркаську -прєкратілі-робітничу демонстрацію підчервними знаменами і портретами вождя?
gmailo _ 23.12.2013 14:08
IP: 82.117.233.---
ym _ Дуже м"яко – до усіх, кого розганяли з Майдану. І суто психологічно – якщо хтось влучив в мента бруківкою, або арматурою – саме його, хоч би й ліжачого невдовзі відгамселять – беркутівці теж люди...
Якщо факти обізвати дурницями – вони від того не перестають бути фактами...
gmailo _ 23.12.2013 14:05
IP: 82.117.233.---
polyglot:
gmailo:
kren _ До речі, я роздивився в Інеті матеріали щодо розгону демонстрацій в ФРН за останні кілька років (Штутгарт і т.д.).
Так от – в жодному разі вільна демократична преса ФРН НЕ НАВЕЛА КІЛЬКІСТІ ПОСТРАЖДАЛИХ ДЕМОНСТРАНТІВ – ТІЛЬКИ ПОЛІЦІАНТІВ...

Як гадаєте, чому?
Все зависит не столько от реальных масштабов насилия власти, сколько от ПРИВЫЧНОГО В ОБЩЕСТВЕ НАСИЛИЯ. Постсоветское общество – мирное по сути, поскольку оно ИНЕРЦИОННО И ПАССИВНО. Поэтому некорректно сравнивать уровень насилия в обществе инициативных личностей, имеющих законное право носить оружие (как в США), и совковое болото.
Инициатива – это принеятие риска, в том числе и риска применения насилия. В СВОБОДНОМ МИРЕ ЛЮДИ ЖИВУТ ПО ДРУГИМ ПРАВИЛАМ.
Згодний! Але – чи не витікає звідсі думка, що треба вже нам звикати до "європейських" дій поліції?:))
ym _ 23.12.2013 14:01
IP: 74.125.181.---
gmailo:
Тобто, легко в порівнянні довести, що наш Беркут діяв більш, ніж м"яко – звідти і аж 172 поранених беркутівця... Водометів, гумових куль, собак – не застосовували. А Саака застосував навіть і ЗМУ – інфразвукові гармати...І що – хтось його засудив?!
До кого дуже м'яко? До студентів, яких дубасили на Майдані, чи до людей та журналістів на Банковій? Хоча б тронули пальцем одного бандюка з отою арматурою чи чим там ще. Ну, кому Ви оці дурниці тут впарюєте?
polyglot _ 23.12.2013 13:59
IP: 94.248.90.---
gmailo:
kren _ До речі, я роздивився в Інеті матеріали щодо розгону демонстрацій в ФРН за останні кілька років (Штутгарт і т.д.).
Так от – в жодному разі вільна демократична преса ФРН НЕ НАВЕЛА КІЛЬКІСТІ ПОСТРАЖДАЛИХ ДЕМОНСТРАНТІВ – ТІЛЬКИ ПОЛІЦІАНТІВ...

Як гадаєте, чому?
Все зависит не столько от реальных масштабов насилия власти, сколько от ПРИВЫЧНОГО В ОБЩЕСТВЕ НАСИЛИЯ. Постсоветское общество – мирное по сути, поскольку оно ИНЕРЦИОННО И ПАССИВНО. Поэтому некорректно сравнивать уровень насилия в обществе инициативных личностей, имеющих законное право носить оружие (как в США), и совковое болото.
Инициатива – это принеятие риска, в том числе и риска применения насилия. В СВОБОДНОМ МИРЕ ЛЮДИ ЖИВУТ ПО ДРУГИМ ПРАВИЛАМ.
polyglot _ 23.12.2013 13:57
IP: 94.248.90.---
gmailo:
kren _ 28 февраля 1993 Waco siege ("Осада Уэйко") – 80 убитых, 3 раненых (большинство правда погибло не от пуль, а сгорели в блокированном и подожженном национальной гвардией доме). То була боротьба з сектою – застосували навіть танки, кидали запалювальні бомби з гелікоптерів...

Тобто, легко в порівнянні довести, що наш Беркут діяв більш, ніж м"яко – звідти і аж 172 поранених беркутівця... Водометів, гумових куль, собак – не застосовували. А Саака застосував навіть і ЗМУ – інфразвукові гармати...І що – хтось його засудив?!
Все зависит не столько от реальных масштабов насилия власти, сколько от ПРИВЫЧНОГО В ОБЩЕСТВЕ НАСИЛИЯ. Постсоветское общество – мирное по сути, поскольку оно ИНЕРЦИОННО И ПАССИВНО. Поэтому некорректно сравнивать уровень насилия в обществе инициативных личностей, имеющих законное право носить оружие (как в США), и совковое болото.
gmailo _ 23.12.2013 13:54
IP: 82.117.233.---
kren _ До речі, я роздивився в Інеті матеріали щодо розгону демонстрацій в ФРН за останні кілька років (Штутгарт і т.д.).
Так от – в жодному разі вільна демократична преса ФРН НЕ НАВЕЛА КІЛЬКІСТІ ПОСТРАЖДАЛИХ ДЕМОНСТРАНТІВ – ТІЛЬКИ ПОЛІЦІАНТІВ...

Як гадаєте, чому?
Україна та Європа1028 Уряд реформ375 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter