Сергій Лещенко

Виплодок популістичного пекла

03 липня 2015, 22:23

Те, що відбулося в парламенті у четвер, за своїми наслідками для економіки є другим "16 січня" – днем, коли голосування руками в парламенті Януковича мало перетворити українську політику на концтабір.

Рішення по валютним кредитам – це популізм, який не має нічого спільного з відновленням справедливості. А також приклад того, як гра в політичний обман призводить до непередбачуваних наслідків.

Поясню, з чого все починалося.

У четвер парламент зійшовся у клінчі за закон про прокуратуру. Точка спотикання – хто призначатиме антикорупційного прокурора.

Редакція, яка була підготовлена до другого читання, віддавала це на відкуп комісії у складі "5 осіб від прокуратури" та "6 від Верховної Ради". Ясно, що квота Ради буде розділена фракціями, і представник президентської сили разом з людьми від прокуратури могли створити там більшість. Таким чином, комісія ставали би пропрезидентською, тоді як антикорупційний прокурор повинен бути незалежний.

Зрештою, закон поміняли – антикорупційного прокурора обиратиме комісія, яку сформують в пропорції 4 – від прокуратури та 7 – від Ради, що додає незалежності. Це більш-менш назвали прийнятним заступник генпрокурора Давід Сакварелідзе та ініціатор антикорупційних законів Віталій Шабунін (відкрию секрет – він вів телефонні переговори зі спікером Гройсманом, прямо коли той вів сесійне засідання). Тим не менше, не згодна з новим рішенням, фракція "Самопоміч" залишила Верховну Раду, хоча вже в п'ятницю спробувала "продати" своїм виборцям формулу "4 на 7" як своє досягнення. Так само залу залишив Ляшко.

Зрозумівши, що "Самопоміч" та Ляшко пішли, БПП вирішив скористатися ситуацією та політично обіграти ці партії на темі "хто більше любить простих людей". Ідеться про конвертації валютних кредитів. Ідея була поставити закон на голосування, і за відсутності двох фракцій провалити його, поклавши на них відповідальність за цей крок. Задум був побудований на тому, що після 21 години, тим більше через демарш двох фракцій, голосів точно не вистачить.

Але, від задуму до реалізації минуло більше часу, ніж хотілося. У підсумку, Ляшко встиг у повному складі повернутися до сесійної зали (з Кабміну навіть вистачило часу дійти депутату Віктору Вовку), а "Самопоміч" частково зайняла свої крісла. Однак все одно залишалося незрозуміло – вистачає голосів за популістичний закон чи ні.

Отже, спікер Гройсман ставить закон про конвертацію.

Але треба розуміти, що в цей момент відбувалося у залі. Депутати підвелися зі своїх місць, галас, крики, вкладники заблокували виходи з парламенту. І Гройсман помилково каже, що "голосуємо в другому читанні та в цілому" – хоча друге читання було декілька тижнів тому, і це вже третє читання.

Сам спікер також тисне кнопку "за" – все ще будучи переконаним, що голосів не вистачає. Задум такий: своїм "за" він збереже політичне обличчя ("Я голосував, які претензії до мене"), але загалом закон провалиться. Перший раз спрацьовує на межі – тільки 225 голосів "за".

І тут на вимогу депутатів Гройсман ставить закон повторно на голосування – після чого він набирає 229 "за" та вважається схваленим.

Все так, але не так.

Цей закон, крім того, що він обдурює людей (бо 95 мільярдів гривень, які вимагаються для його імплементації, зроблять Україну банкрутом) – цей закон також був прийнятий в порушення Регламенту.

Бо за законом, після першого нерезультативного голосування спочатку мало бути поставлене питання про повернення до голосування. І це рішення також вимагало 226 голосів. І лише потім – ще раз "в цілому".

Свідомо чи ні, але Гройсман одразу після провальних 225 голосів ставить "третє читання та в цілому", без повернення. У підсумку, це голосування є таким, що відбулося всупереч закону. У п'ятницю ми зібрали у Верховній Раді 42 підписи під зверненням на спікера для того, щоб він не підписував цей закон, а повторно проголосував його у залі.

Крім того, мали місце випадки кнопкодавства. Точно відомо, що депутат Андрій Павелко, чия картка проголосувала, був відсутній в сесійній залі. Він на той момент уже перетнув кордон та перебував в літаку, який наближався до Парижа. І це є однією з підстав для того, щоб цей закон був проголосований повторно.

Менш сильними, але також аргументами є те, що при голосуванні 229 "за" двоє депутатів попросили додати їхні голоси, але водночас шестеро їх відкликали. Це означає, що зараз за закон менше, ніж 226 голосів. Хоча це лише психологічний аргумент – формально "відкликання" та "додавання" не має жодного сенсу з точки зору результату.

Висновків з цієї історії декілька.

1. Краще грати чесно, бо є ризик – коли намагаєшся надурити інших, так само можуть надурити і тебе.

2. Наближення місцевих виборів повністю зламало психіку частині парламенту, які збожеволіли на ґрунті популізму.

3. Популізм є ознакою не віковою і не ідеологічною. За безглузді закони однаково красиво голосують молоді депутати з дипломами Лондонської школи економіки та Кембріджського університету разом з раніше судимими за корупційні злочини та озброєними сокирами популістами.

4. Є підозра, що Гройсман не до кінця контролює апарат Верховної Ради. А Ляшко, який працює в парламенті з 2006 року, може сепаратно домовлятися з потрібними парламентськими чиновниками. Так, закон про кредити сплив у порядку денному аномально швидко. Тільки в середу комітет фінансів та банківської діяльності, який управляється Ляшком через Рибалка, дав "схвальний" (!) висновок, а вже в четвер закон був розмножений і розданий депутатам. За досвідом, так воно не працює. Точніше, працює після наказу Гройсмана. А тепер виявляється, що аналогічної сили "мотиватори" має і Ляшко.



На сьогоднішній день нами вжито таких заходів для блокування вбивчого закону:

1) Подано листа до Гройсмана з вимогою не підписувати закон і не випускати його з Ради у зв'язку з порушеннями регламенту (понад 40 підписів депутатів).

2) Подано проект постанови про переголосування в зв'язку з кнопкодавством (співавтори з трьох фракцій).

3) Спрямовано звернення до Порошенка з вимогою ветувати закон (понад 50 підписів депутатів).

І повертаючись до самого закону. Це – черговий подвійний обман.

По-перше, це обман тих людей, які попри всі труднощі погасили свої валютні кредити. Виявилося, що вони не тим займалися. Їм треба було не економити, не шукати додатковий заробіток, не переїжджати в інше житло – їм треба було іти під Раду та молитися на популістичних божків Тимошенко та Ляшка.

По-друге, це обман людей – власників нереструктурованих валютних кредитів, які вірять, що після голосування стараннями популістів їхні проблеми вирішено. Навіть якщо цей закон залишить стіни парламенту, він не буде підписаний президентом Порошенко. Це очевидно для всіх, тому що він буде рівнозначний банкрутству української держави. На закон чекає "вето" – але чи чекає це "вето" на оскаженілих популістів? На жаль, поки що ні. Зараз у моді не Аденауери, а ципраси.

powered by lun.ua
Коментарі — 149
valsh01 _ 04.07.2015 18:22
IP: 104.197.71.---
mihaylenco:
Так, я можу співчувати лише бідним. Чому я повинен співчувати багатим? Середній клас, це хто? Торгаші, котрі створюють копійчані робочі місця? Так я до торгашів ще з совєцьких часів ставлюся дуже специфічно. А хто там ще створює робочі місця? Все виробництво виключно в руках великого капіталу. Так звані "власники" малих підприємств, насправді лише директори в олігархів. Середній клас в нас відсутній. І переживати немає за кого.
Странно, а вас не удивляет, что армию, беженцев, Майдан, инициативы общественных активистов содержат именно "торгаши", как вы их презрительно называете. Бедняки могут только на словах поддержать Украину, поскольку в карманах у них ветер. А еще бедняки могут легко за гречку продать и папу, и маму, отмазка – кушать очень хоцца. А еще бедняков легко натравливать на других, поскольку они особенно остро ненавидят всех, у кого денег больше, чем у них (и им по барабану, украдены эти деньги или заработаны, пусть даже и торгашеством)
sidor _ 04.07.2015 18:08
IP: 77.52.77.---
mihaylenco:
Прийнятий закон популізм? Зважаючи на реакцію коментаторів, я б так не сказав. Як не крути, валютні кредити брала дуже незначна частина населення. І зовсім мізерна частина з них справді бідні. Навряд, чи публіка, котра брала валютні кредити, викликає співчуття в основної маси виборців.

Цього разу Юля дуже здорово лохонулася. Розкрутила піар акцію, не вивчивши питання.
так закон то подала не Юля а Писяевские фронтовики.И голосовали БППисты и даже сам спикер...а все равно виновата Юля,однако...
mihaylenco _ 04.07.2015 16:51
IP: 95.135.190.---
valsh01
А вы можете сопереживать только истинно бедным? Ну тем, которые живут от зарплаты-до зарплаты (от пенсии до пенсии). Странно. Почему-то в мире считается, что основа страны не пролетарии-бедняки, которым нечего терять кроме цепей, а средний класс, который не только себя может прокормить, но еще и немало рабочих мест создает вокруг себя., и поддерживать именно этот слой общества.

Так, я можу співчувати лише бідним. Чому я повинен співчувати багатим? Середній клас, це хто? Торгаші, котрі створюють копійчані робочі місця? Так я до торгашів ще з совєцьких часів ставлюся дуже специфічно. А хто там ще створює робочі місця? Все виробництво виключно в руках великого капіталу. Так звані "власники" малих підприємств, насправді лише директори в олігархів. Середній клас в нас відсутній. І переживати немає за кого.

Чому я маю переживати за того, кому закортіло жити в квартирі еліт класу? Чи їздити на тачці, на котру людині треба працювати 100 років за офіційну зарплату?
wed _ 04.07.2015 15:58
IP: 130.211.159.---
(прод.)
а далі в найстисліші терміни реформує суди і законодавство регламентуюче банківську справу (без цього банки шантажуватимуть своїм банкрутством), і тоді вже проводить закон такого типу...

але ж проблема в тому, що він і сам є власником банку (банків?), і теж наживається на вадах укр.законодавства та судочинства...
wed _ 04.07.2015 15:55
IP: 130.211.159.---
mihaylenco:
Половина люмпену зараз в кредитних боргах. Брали, й беруть кредити зараз. Вони щиро вважають, що кредит – цце чергова халява. Чимало є точок, де можна запросто взяти кредит. Ось люмпен і вигадав схему – бере кредит, аби погасити пепередній. Так і "крутяться"
...
(ну не є це масовим явищем, по-перше)
потім це вина банків, які дозволяють такий механізм...
а дозволяють, бо вірять в рефінанс від держави, тобто що нічого не втратять,
також вірять в те, що і банкротство банку зможуть провести без особистих втрат для себе, а часто навіть і заробити на ньому...

тому не варто "ліпити горбатого" про захист вкладників найзажерливіших банків,

якщо кондитер впевнений, що цю його обіцянку не можна виконувати зараз – хай бере на себе політичну відповідальність і ветує
Bogdan_D _ 04.07.2015 15:52
IP: 37.54.60.---
Все більше переконуюсь в дурості автора,як журналюги та дупутата,який вирішив,що розуміється на всьому,насправді не розуміючмсь ні на чому.Пацана заносить і пояснювати йому його невігластво без сенсу.
valsh01 _ 04.07.2015 15:40
IP: 146.148.71.---
mihaylenco:
Прийнятий закон популізм? Зважаючи на реакцію коментаторів, я б так не сказав. Як не крути, валютні кредити брала дуже незначна частина населення. І зовсім мізерна частина з них справді бідні. Навряд, чи публіка, котра брала валютні кредити, викликає співчуття в основної маси виборців.

Цього разу Юля дуже здорово лохонулася. Розкрутила піар акцію, не вивчивши питання.
А вы можете сопереживать только истинно бедным? Ну тем, которые живут от зарплаты-до зарплаты (от пенсии до пенсии). Странно. Почему-то в мире считается, что основа страны не пролетарии-бедняки, которым нечего терять кроме цепей, а средний класс, который не только себя может прокормить, но еще и немало рабочих мест создает вокруг себя. И ориентироваться, и поддерживать именно этот слой общества.
Ну, а по поводу Юли не особенно переживайте)). По углублению и изучению вопросов, которыми она занимается, она опередила и многих журналистов-политиков, и многих чинуш из власти))
mihaylenco _ 04.07.2015 15:17
IP: 95.135.190.---
Прийнятий закон популізм? Зважаючи на реакцію коментаторів, я б так не сказав. Як не крути, валютні кредити брала дуже незначна частина населення. І зовсім мізерна частина з них справді бідні. Навряд, чи публіка, котра брала валютні кредити, викликає співчуття в основної маси виборців.

Цього разу Юля дуже здорово лохонулася. Розкрутила піар акцію, не вивчивши питання.
Vit. _ 04.07.2015 14:16
IP: 37.73.227.---
Банкротство країни – це коли жінка з бородою перетворюється в півня з курячим мізком, щей Мустафу за собою тягне.
Менше про гоміків думайте і свідомість повернеться до вас.
sagredo _ 04.07.2015 13:37
IP: 134.249.83.---
Прокурор з питань корупції, прокурор з питаньтшахрайству, прокурор з питань проституції, прокурор з питань...А як в цивілізованому світі? Як багато може бути в країні окремих незалежних один від одного прокурорів?
valsh01 _ 04.07.2015 13:37
IP: 104.197.82.---
Александр 1:
valsh01:
А почти трехкратное увеличение курса доллара – не разрушение банковской системы и экономики страны? А 107 миллиардов выданного нацбанком рефинансирования, – не разрушение банковской системы?...///

Нет, конечно. Это спасение экономики страны и банковской системы в частности. Иначе вы б уже рылись по мусорных ящиках в поисках пищи.
Как любят мелкие мошенники, воры и демагоги прикрываться интересами страны)). Их хлебом не корми, а дай только страну поспасать. А рыться в поисках пищи в мусорниках в Украине, где земля может прокормить пол-планеты – еще тем хозяйственником нужно быть. Проффффессором, с пулей во лбу и шоколадными мозгами)) А то, что ваша власть мечтает, чтоб украинцы кормились с мусорных бачков и без курса доллара понятно. Зимой достаточно будет для этого повышенных тарифов. В магазинах – европейских цен на продукты питания (даже на наши). Да и сегодняшняя безработица этому поспособствует немало.
valsh01 _ 04.07.2015 13:26
IP: 104.197.47.---
Александр 1:
novicky:
Це у вас така помилкова уява, що всі банки жиріють, тому що ви далекі від цього бізнесу. Але скажіть, чому тоді 50 банків збанкротували?
Причина банкротства наших банков до банальности проста. Если хозяину банка он перестал приносить супер-прибыль (предположу, что не менее 100% годовых), то его искусственно банкротят. При этом операция "банкротства" приносит весьма неплохой доход "банкротящемуся" хозяину. Депозиты от населения переводят в кредиты своим компаниям, которые тут же становятся невозвратными. Хорошие активы банка уходят в залог под липовые не возвращенные кредиты опять же своим компаниям. И, ву а ля, у банка ничего нет, кроме долгов и задолженностей. А далее – за вклады населению платит государство, садят стрелочника-председателя правления банка, а хозяин банка остается со своими (точнее, украденными) деньгами и готовит новую банковскую аферу.
Александр 1 _ 04.07.2015 13:11
IP: 92.113.43.---
valsh01:
А почти трехкратное увеличение курса доллара – не разрушение банковской системы и экономики страны? А 107 миллиардов выданного нацбанком рефинансирования, – не разрушение банковской системы?...///
Нет, конечно. Это спасение экономики страны и банковской системы в частности. Иначе вы б уже рылись по мусорных ящиках в поисках пищи.

valsh01 _ 04.07.2015 13:10
IP: 104.197.95.---
Кстати, любители шоколада. Я вряд ли дождусь объяснений Лещенко по этому поводу, но вы то на службе, и от вас то можно надеяться услышать пару слов про ПРЕДВЫБОРНОЕ обещание Порошенко кредитчикам – "ПЕРВОЕ что мы сделаем – пересчитаем ваши кредиты в гривны по старому курсу" (h t t p: // v-n-zb. livejournal. com/ 8367746. h t m l.). Очень хотелось бы услышать ваше мнение))
Александр 1 _ 04.07.2015 13:01
IP: 92.113.43.---
novicky:
Нас менш за все мають хвилювати прибутки банків. Ти ж досить грамотна людина, щоб розуміти: при тих % річних, які зараз виплачують банки за депозити, вони видають кредити під "руйнівні" для економіки, для бізнесу проценти. Це справжні лихварі.
Це у вас така помилкова уява, що всі банки жиріють, тому що ви далекі від цього бізнесу. Але скажіть, чому тоді 50 банків збанкротували? Щоб створити банк треба багато зусиль й матеріальних, й фізичних, й професійних. Тому жоден власних банку не хоче бути розореним. Великі відсотки по кредитах встановлюються не раді зверх прибутків, а саме тому, щоб вижити за рахунок великих відсотків по депозитах для вкладників. Я був свідок у 2008 році, як робітникам банку "Надра" не платили невеличку заробітну платню (платили частками). Банки зараз – то кровоносна система економіки: зруйнуємо банки – буде колапс економіки. Тому держава вимушена підтримувати банківську систему під час кризи.
valsh01 _ 04.07.2015 12:50
IP: 104.197.79.---
Александр 1:
Согласен с Лещенко в том, что этот закон абсолютно популистский и ведет к разрушению банковской системы и экономики страны. Доказательства Юлии Тимошенко на шоу Шустера – чисто фокусы для людей, которые не "следят за руками". Оказывается можно простить банкам 107 млрд. грн. выданного рефинансирования и государство при этом ничего не потеряет. Или утверждение о том, что ставка по кредиту 14% годовых – это чистая прибыль банка, тоже манипуляция, т.к. банк платить по депозитам 10-12%,т.е., значит его прибыль 2-3%.
А почти трехкратное увеличение курса доллара – не разрушение банковской системы и экономики страны? А 107 миллиардов выданного нацбанком рефинансирования, которое не возвращается ком.банками (а некоторыми уже и не вернется, как одесским Имэксбанком) – не разрушение банковской системы? А спекуляции банков (включая Нацбанк) с курсом, когда его довели почти до 40, а потом за неделю опустили до 25 – не разрушение банковской системы?
valsh01 _ 04.07.2015 12:42
IP: 23.251.153.---
Александр 1:
По сути все правильно. Однако, есть исключения, с которыми надо разбираться в индивидуальном порядке, а не черед дебильный закон, устанавливающий для всех валютных заемщиков курс доллара 5,05 грн.
Интересно, а вы читаете что-то, кроме своих "методичек"? Это ж где вы обнаружили в законе, что для всех валютных заемщиков курс будет один – 5,05 грн.? В законе сказано про разный курс – официальный нацбанковсуий на момент взятия ими валютного кредита.
novicky _ 04.07.2015 12:34
IP: 95.132.115.---
При всій повазі до Сергія Лещенка мушу сказати: Сергію, ти не правий! Ти змішав до купи різні за вагою і змістом питання. Нас менш за все мають хвилювати прибутки банків. Ти ж досить грамотна людина, щоб розуміти: при тих % річних, які зараз виплачують банки за депозити, вони видають кредити під "руйнівні"
для економіки, для бізнесу проценти. Це справжні лихварі. Їх в порядній державі не має бути взагалі.
Тепер про закон: це цілком нормальний, логічний закон, який запізнився, на жаль, на 1,5 роки або й більше. Не люди винні в коливанні курса валюти, а Порошенко, Гонтарева, Яресько, які ВІДПОВІДАЮТЬ за стабільність нашої гривні. А винен – плати! Позичальник має відповідати за курсом, який був на момент підписання з банком угоди. І крапка. Названі люди – не бідні люди, от хай би Порошенко і оплатив ту "різницю", не збідніє. І взагалі, Сергію, на чиєму ти боці? Хотілось би ясності перед вирішальними подіями.
Александр 1 _ 04.07.2015 11:40
IP: 92.113.43.---
По сути все правильно. Однако, есть исключения, с которыми надо разбираться в индивидуальном порядке, а не черед дебильный закон, устанавливающий для всех валютных заемщиков курс доллара 5,05 грн.
Согласен с Лещенко в том, что этот закон абсолютно популистский и ведет к разрушению банковской системы и экономики страны. Доказательства Юлии Тимошенко на шоу Шустера – чисто фокусы для людей, которые не "следят за руками". Оказывается можно простить банкам 107 млрд. грн. выданного рефинансирования и государство при этом ничего не потеряет. Или утверждение о том, что ставка по кредиту 14% годовых – это чистая прибыль банка, тоже манипуляция, т.к. банк платить по депозитам 10-12%,т.е., значит его прибыль 2-3%.
YuriD _ 04.07.2015 11:39
IP: 95.134.59.---
Вболіваючи за "збитки банків" здалося б говорити про особисті "збитки" тих, кого називають "олігархами", оскільки як мені здається, більшість наших банків теж у їхній власності, і це не чисто фінансові установи, а зручний інструмент для різних оборудок і махінацій. Відповідальність за ризики повинні нести обидві сторони, натомість наші банки (і не тільки, наприклад страхові компанії) звикли працювати без жодних ризиків, водночас отримуючи надприбутки, які і не снилися сучасним розвиненим країнам з конкурентною ринковою економікою. Банки в нас деколи нібито банкрутують, але чи хтось чув про особисте баккрутство і кримінальну відповідальність хоч одного з власників банків?

А ось за що, як не дивно, вдячний пану Лещенку – як він прямим текстом розкрив механіку давно вже очевидних маніпуляцій при голосуванні в парламенті фракцій БПП і НФ читайте – "Сам спікер також тисне кнопку "за" – все ще будучи переконаним..."
Miki2 _ 04.07.2015 11:04
IP: 93.74.187.---
mihaylenco:
Miki2
Ні в якому разі не можна давати владі зробити все так, як вона того захоче протягнути натіхаря.

Втіхаря? Не здивуюся, якщо кредити, які бралися мільйонами вже погашені. Аж бігом може бути, що саме6 під це видавалося рефінансування. Ви пропонуєте механізм. Годиться й такий. Можна винайти й кращі. Але тільки ЦЯ влада зробить все так, аби набити собі кишені за рахунок населення. Боюся, що цей скандал, чергова "многоходовочка". Де всі актори розігрують спектакль перед лохами. Створюють фон для прикриття однієї з наймасштабніших афер.
Вчора вчасно хлопці вийшли на мітинг. Вони є і це факт. Без них навряд що може получитися взагалі. Вони, як вагоий додаток до механізму. А по суті все, що зараз діється, це невід'ємні складові надзвичайно серйозної ситуації.
mihaylenco _ 04.07.2015 10:50
IP: 95.135.190.---
Miki2
Ні в якому разі не можна давати владі зробити все так, як вона того захоче протягнути натіхаря.

Втіхаря? Не здивуюся, якщо кредити, які бралися мільйонами вже погашені. Аж бігом може бути, що саме6 під це видавалося рефінансування. Ви пропонуєте механізм. Годиться й такий. Можна винайти й кращі. Але тільки ЦЯ влада зробить все так, аби набити собі кишені за рахунок населення. Боюся, що цей скандал, чергова "многоходовочка". Де всі актори розігрують спектакль перед лохами. Створюють фон для прикриття однієї з наймасштабніших афер.
Miki2 _ 04.07.2015 10:27
IP: 93.74.187.---
mihaylenco:
Хтось може назвати кількість непогашених валютних кредитів? Не суму, а кількість. І не всіх, а на житло, лікування, та навчання. За понти, комфорт, другі, та треті квартири, мають виплачувати до кінця.
Найперше, що треба зробити, так це оприлюднення повних списків і організувати публічний контроль громадськості по повній програмі за цим дерибаном. Сюди від чиновників добре підійде Саакашвілі. Ні в якому разі не можна давати владі зробити все так, як вона того захоче протягнути натіхаря.
mihaylenco _ 04.07.2015 10:16
IP: 95.135.190.---
Нахаба
Не треба винуватити людей, які, тєжко працюючи, захотіли мати житло тут і зараз, а не в 70 років, коли найкраще житло – це дерев'яна шафка на цвинтарі.

Я собі житло придбав у 44 роки. Тяжко працюючи. А гроші відкладував. У 1989 році згоріли перший раз. У 1991 – другий. В усьому себе обмежував. Жодного боргу не мав. І не маю. Одного разу нав'язали кредит у супермаркеті. Вибрав чайника, так продавали лише в кредит. Живу за принципом "Протягивай ножки по одежке".

Я не наполягаю, що мої принципи правильні. Але, якщо хочеш мати все, і сьогодні, то усвідомлюй, що йдеш на ризик. І береш на себе повну відповідальність. Так що, плати по повній програмі. Ніхто не примушував тебе вляпуватися в кредити. Найнадійніший принцип: "Коли заробив, тоді й купив".
valsh01 _ 04.07.2015 10:11
IP: 176.119.108.---
Права была Тимошенко у Шустера – шоколадные ган...ны попытаюися столкнуть украинцев лбами по этому закону. Предпоследний абзац статьи Лещенко – яркое подтверждение этому. Странный журналист: аналитики, что в этом законе рационально, а что недопустимо – ноль, истории вопроса – ноль, анализа вины государства и отдельных чиновников в создании официальной банковской пирамиды – ноль, предложений, можно ли по другому помочь "кредитчикам" – ноль, и даже прогнозов, что же случится с теми, кто имеет эти кредиты – ноль. Но есть очень странный вывод – украинцы (уже заплатившие кредит или не бравшие его) должны возненавидеть вышедших на "кредитный" майдан. Противная, всё-таки работа у Лещенко – лгать и передергивать шоколадные карты.
Кстати, может я пропустил, но в статье, вроде, совсем не комментируется предвыборное обещание Порошенко 2014 года взявшим валютные кредиты?
Корупція1297 Aтака Путіна1190 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter