Ігор Луценко Народний депутат України, член комітету з питань запобігання і протидії корупції

План дій: #ЄВРОМАРШ та ЄВРОреволюція

27 листопада 2013, 13:16

Два майдани об'єдналися, маємо єдиний, вже значно сильніший #Євромайдан (Майдан Незалежності). Але є і привід для занепокоєння, потрібний чіткий план.

Протягом останньої доби широко поширилися в інтернеті два плани. Автори – Олександр Солонтай та Ігор Луценко. Ідеї доповнюють одне одного. Отже, пропонуємо узгоджений проект плану.

ВИХІДНА ПОЗИЦІЯ:

Розраховуємо, що зараз лідери парламентської опозиції полетять до Вільнюса і будуть там проводити певну – безумовно, потрібну – місію. Але є ще більш важливі речі, їх треба робити в Україні. Нам потрібно діяти. Ми повинні підготуватися до найгірших умов, а це наступні:

а) підписання не буде;

б) влада почне справжню жорстку зачистку;

в) тв-ящик почне новорічно-ялинкову істерію, намагаючись достроково відправити країну на новорічні канікули.

Отже, що треба робити!?

1. ВИХОДИМО НА #ЄВРОМАРШ

Усі лідери нинішнього спротиву мають дати єдиний і сильний сигнал – виходимо в день завершення саміту у Вільнюсі, тобто 29-го листопада. Нам потрібна або Європа, або нова влада, котра відкриє нам двері у Європу.

29 листопада має стати або кроком у Європу, або початком кінця цієї влади. Для цього треба провести гіперактивну агітаційну кампанію, всеукраїнську, з залученням усіх наявних партійних та громадських ресурсів.

- усі, хто може, мають приїхати у Київ!

- усіх, хто хоче, ми маємо у Київ привезти!

Ми маємо сказати, що 29 листопада є тією головною мобілізаційною датою, коли ми, громадяни, незалежно від політики чи географії, УСІ виходимо на #Євромарш, і стоїмо там доти, доки не буде підписано угоду про асоціацію!

Отже, 15:00 #ЄВРОМАРШ, місце збору – #ЄВРОМАЙДАН

2. СТРАЙК

Чому своє слово говорять тільки студенти? Європейський вибір зробила вся країна, а студенти першими сказали своє слово. Але зараз справа за всіма нами. Студентський страйковий комітет 27-29 листопада охопить все більше ВУЗів, це зрозуміло, студенти однозначно молодці, а всі ми?!

Тому, 29 листопада, після обіду, перший попереджувальний страйк проводять кияни. Потрібно з роботи йти раніше, працюємо тільки першу половину дня. Далі наважуємося зробити крок.

О 15:00 йдемо на #Євромарш. Йдуть всі:

- трудові колективи;

- страйкові комітети;

- навчальні заклади;

- підприємці разом з працівниками;

- бізнес разом з родинами;

- пенсіонери з онуками, батьки з студентами, мами з школярами.

Ну і звісно витягуйте по максимуму друзів! Це наш шанс, іншого такого може не бути!

До уваги мешканців інших міст: 27-29 листопада всі їдемо на Київ. Нам потрібно мобілізувати Київ та вийти на #Євромарш. Сто тисяч на минулих вихідних – це була тільки перша ластівка. Нас може бути значно більше!

3. ЄВРОреволюція

Якщо Янукович не підпише Угоду, ми почнемо зміну влади! 1 грудня, до повсталого Києва приєднуються всі регіони. Загальна, всеукраїнська акція громадянської непокори, з політичними вимогами:

- повні перевибори;

- відновлення Конституції;

- відсунення від влади збанкрутілої команди.

Це символічний день, адже 1 грудня 1991 року, Україна здобула справжню незалежність на всеукраїнському референдумі. Методи – виключно ненасильницький протест, яка включатиме всеукраїнський страйк, мирне блокування органів влади та головної резиденції – Межигір'я.

Тут ми розраховуємо, що нас підтримає опозиція. Вона вже повернеться з Вільнюса. Попри її всі недоліки, вона не зможе стояти осторонь.

Не розходимося, займаємо позиції. Ми нікуди більше не підемо!

2 грудня, понеділок – розпочинається всеукраїнський страйк, нашої відповіді на провал асоціації!

Ми не будемо чекати коли з Межигір'я в заблокований квартал їхатиме Янукович. Ми підемо до нього в гості багатотисячним мітингом. Думаю там ми його не застанемо, при такому розвитку подій він просто втече. Але це треба буде перевірити!:)

Перемога зараз ближче, ніж будь-коли, засобів для її досягнення – більш ніж вдосталь. Потрібно лише не схибити і зробити все правильно.

Якщо ви згодні з таким планом, зробіть перший крок – поширте цей план, зверніться до своїх союзників/лідерів/друзів з пропозицією його здійснити.

powered by lun.ua
Коментарі — 213
helg _ 27.11.2013 17:35
IP: 94.195.121.---
anno_domini:
Студенти скачуть, як багато виразилися в коментарях, це від холоду. На Майдані мінус три і стояти на холоді важко.
а навіщо взагалі стояти на холоді мерзнути? гадаєте, в цьому є смисл?

якщо Янукович цьому майдану аплодує, то ІМХО смислу в ньому немає автоматично
anno_domini _ 27.11.2013 17:32
IP: 109.106.20.---
Студенти скачуть, як багато виразилися в коментарях, це від холоду. На Майдані мінус три і стояти на холоді важко. Поскачуть трохи – зігріються. Невже вам, поважні люди, це не знайомо. Забули всі свої молоді роки, старіємо.
helg _ 27.11.2013 17:30
IP: 94.195.121.---
George11:
лидеры в вильнюс смылись, а как же – им же надо перед европеоидами пиарицца
а с этого майдана им толку никакого
лідери для того і є – представляти опозицію на важливому самміті
а Євромайдан-дискотека "без політики" нікому і так не потрібен – противсіхи всю пару спустили в свисток

50/50:
Бо це насправді ніякі не лідери, ось вони і смиваються весь час. Так, гламурні офісні пупсіки.
шо за брєд "офісні пупсики"
нормлаьні лідери, постійно на акціях, з людьми

от вже це українське обсирательство... То ставайте кращим лідером! "п-деть не мешки ворочать"

50/50:
А буде прикол, якщо Янукович підпише у вільнюсі асоціацію, ...
НЕ БУДЕ. НЕ ПІДПИШЕ це ясно з тональності його виступів
Дядя Женя _ 27.11.2013 17:30
IP: 82.207.74.---
John Johnovich:
Вся глубина проблемы в том, что если будет ассоциация с ЕС, российский капитал рекой хлынет в Украину, имеющую прямые перспективы свободного экономического рынка с ЕС. ВВП этого допустить не может – это утеря контроля над российскими бабками.
-Vesna- _ 27.11.2013 17:29
IP: 93.72.133.---
Ігор, не треба викидати опозиційних політиків за борт.
І не треба циклитися на тих партійних прапорах. Хай несуть.
І прапори ВО Свобода – це більш, ніж політика. Це світогляд. Вони на всі свої акції, в яких приймають учать, йдуть під прапорами. Навіть коли визволяються вчительку Москаленко на Печерську від рейдерів.

Вони (політики) тільки мають прибрати зі своїх промов партійну агітацію.
Тягнибок 24.11 додумався на величезному народному віче на Європейській рекламувати вибори по 223 округу. Ну ідіот.
Юрий Гапоненко _ 27.11.2013 17:29
IP: 94.179.131.---
Дебильнее плана я не видал:):):)
Николай Злочевский _ 27.11.2013 17:29
IP: 46.211.229.---
John Johnovich:
Вы, ребята, даже не понимаете всей глубины проблемы.
Украина не может подписать евроассоциацию не потому, что эта власть такая нехорошая и не подписывает, а потому, что Украина полностью экономически зависима от России.
Поэтому Россия может контролировать Украину и не допускать того, чего не хочет.
Даже если бы президентом была Юля, она бы тоже не подписала – под давлением России.
Уважаемый Джонович, поищите в гугле последнее интервью О.Соскина. Кажется,можно искать по фразе " В россии нет денег для януковича (Украины) ".
Все дело в деньгах для Федорыча и его стремлении к диктатуре и монополизации в обворовывания украинцев.
50/50 _ 27.11.2013 17:28
IP: 195.177.126.---
Gary Trotcko:
shapkun:
Студенты скачут на майдане как зайчата в розовых очках и уже обижаются на то что взрослые дяди и тёти портят им дискотеку. Они привыкли к таким праздникам – "мама и папа, купите мне подарок, накройте праздничный стол и уходите из дома на весь вечер". Сейчас и майдан такой хотят устроить.
Так, це правда. Відчуйте різницю між студентами часів Революції на граниті і нинішніми. Тих було зовсім небагато, вони компактно розмістилися біля консерваторії і оголосили голодування. Спочатку Київ за ними спостерігав як за дивними, а коли вже швидкі почали відвозити знепритомнілих, весь Київ був на хрещатику. Пам'ятаю, я підходив з боку червоноармійської, так уже в районі площі льва толстого починалася тиснява.
shapkun _ 27.11.2013 17:26
IP: 109.254.92.---
Gary Trotcko:
shapkun:
На TVI сегодня были двое представителей студенческого движения, которые рассказывали: "МЫ! МЫ!МЫ! Собрали, организовали, ..."
и " Мы не понимаем почему три партийных лидера пришли к нам объединяться. Видимо потому. что на их призывы никто из украинцев не откликнулся и они не смогли вывести народ на Майдан. Это сделали МЫ!! МЫ!! МЫ!!"

Это о каком объединении речь?
Студенты скачут на майдане как зайчата в розовых очках и уже обижаются на то что взрослые дяди и тёти портят им дискотеку. Они привыкли к таким праздникам – "мама и папа, купите мне подарок, накройте праздничный стол и уходите из дома на весь вечер". Сейчас и майдан такой хотят устроить.
+100
Старый_хррыч _ 27.11.2013 17:21
IP: 193.93.186.---
Неважный план, товарищ Луценко.
есть план эффективней:

1. Напрашиваемся на тайную встречу в Кабмин или другой уютный кабинет

2.Выходишь оттуда с лозунгом "Евромайдан без политиков и партий!"

3.Получаешь аплодисменты от Януковича и реверансы от Азарова

4... Профит!

Если кто-то сомневается в эффективности – пусть вспомнит историю Налогового майдана.
Те, кто на второй день после начала пошел договариваться с Клюевым и вещал, что "правительство готово прислушаться и обсуждать, только без политики" – те уже сейчас сидят в Раде как "новая оппозиция"

А те, кто остался майданить против налогового кодекса – получили ст. 28 УК (совершение преступления группой лиц, по предварительному сговору, организованной группой или преступной организацией) и ст. 194 УК (умышленное уничтожение или повреждение чужого имущества, причинившее ущерб в крупных размерах), которая предусматривает максимальное наказание в виде лишения свободы на срок до 15 лет.
Gary Trotcko _ 27.11.2013 17:17
IP: 91.217.179.---
shapkun:
На TVI сегодня были двое представителей студенческого движения, которые рассказывали: "МЫ! МЫ!МЫ! Собрали, организовали, ..."
и " Мы не понимаем почему три партийных лидера пришли к нам объединяться. Видимо потому. что на их призывы никто из украинцев не откликнулся и они не смогли вывести народ на Майдан. Это сделали МЫ!! МЫ!! МЫ!!"

Это о каком объединении речь?
Студенты скачут на майдане как зайчата в розовых очках и уже обижаются на то что взрослые дяди и тёти портят им дискотеку. Они привыкли к таким праздникам – "мама и папа, купите мне подарок, накройте праздничный стол и уходите из дома на весь вечер". Сейчас и майдан такой хотят устроить.
John Johnovich _ 27.11.2013 17:16
IP: 92.112.57.---
Вы, ребята, даже не понимаете всей глубины проблемы.
Украина не может подписать евроассоциацию не потому, что эта власть такая нехорошая и не подписывает, а потому, что Украина полностью экономически зависима от России.
Поэтому Россия может контролировать Украину и не допускать того, чего не хочет.
Даже если бы президентом была Юля, она бы тоже не подписала – под давлением России.
uzol _ 27.11.2013 17:14
IP: 178.165.60.---
Всеобщая забастовка--ЕДИНСТВЕННЫЙ способ евроассоциации!
НО...это не реально.
Gary Trotcko _ 27.11.2013 17:09
IP: 91.217.179.---
50/50:
George11:
50/50:
Висновок: лідерів у студію!!!

лидеры в вильнюс смылись, а как же – им же надо перед европеоидами пиарицца
а с этого майдана им толку никакого
Бо це насправді ніякі не лідери, ось вони і смиваються весь час. Так, гламурні офісні пупсіки.
А буде прикол, якщо Янукович підпише у вільнюсі асоціацію, а потім приїде і звільнить Азарова як ворога народу (тобто відпрацьований матеріал). І призначить прем'єром якого-небудь льовочкина чи клюєва. От буде хід конем перед 2015!
Це буду ознакою його слабкостi, начебто вiн пiддався тиску вулицi. Це однозначно плюс в карму опозицii.
Тит _ 27.11.2013 17:09
IP: 194.50.169.---
макіївський:

Згоден. Може і краще щоб він її не підписував, аніж підписав і дискредитував. Бо погіршення економічної ситуації, через вибрики Путіна, на перших порах уникнути не вдалося б, а здійснення необхідних для країни (а не для ПРавлячої бандократії) реформ він та його шпана все рівно саботували б по-максимуму, оскільки вони послабили б їхню владу і ускладнили б процес грабунку, та й хто б їх здійснював – ті хто існують за принципом "якщо нічого не вкрав і не привласнив – день пропав"? Тобто народ відчув би проблеми, але не відчув би переваг (хіба що послабили б візовий режим), рівень корупції, казнокрадства, свавілля та нахабства влади навряд чи зменшився б. Тепер же – усі проблеми пов'язуватимуться із непідписанням угоди, ображена молодь, яка останніми роками переважно забила на політику і ігнорувала вибори, тепер навряд чи подарує Януковичу своє "вкрадене щастя" (європейське майбутнє), тож це стане для неї неабияким мобілізуючим чинником на наступних виборах.
Gary Trotcko _ 27.11.2013 17:01
IP: 91.217.179.---
Народ спит – люди среднего возраста остались в большинстве равнодушны. И никто их разбудить не попытался. Все сосредоточились на социальных сетях – в основном FB и Twitter, котрые юзает в основном молодёжь, да и то не вся, большинство молодёжи в рунете юзает VK. Зрелые люди, в лучшем случае сидят в Одноклассниках – там особо никто не агитировал. В основной массе своей народ смотрит зомбоящик, а там самизнаетечто. Почему никто не пошёл в народ, офлайн? Весь Киев заклеен листовками Катеринчука, на каждом перекрестке его биг-борды, пару месяцев назад на каждом углу стояли его агитаторы, раздавая агитки. Почему политики этого не сделали ради привлечения на евромайдан? Почему по дворам не ездили машины-громкоговрилки с евросимволикой, зазывающие на митинги? Почему студенты скачут на майдане, почему их не видно в спальных районах в час-пик? Студенты, вы же молодые, весёлые, креативные, почему нет ваших евроинтеграционных флеш-мобов у станций метро и возле супермаркетов?
Gary Trotcko _ 27.11.2013 17:01
IP: 91.217.179.---
Народ спит – люди среднего возраста остались в большинстве равнодушны. И никто их разбудить не попытался. Все сосредоточились на социальных сетях – в основном FB и Twitter, котрые юзает в основном молодёжь, да и то не вся, большинство молодёжи в рунете юзает VK. Зрелые люди, в лучшем случае сидят в Одноклассниках – там особо никто не агитировал. В основной массе своей народ смотрит зомбоящик, а там самизнаетечто. Почему никто не пошёл в народ, офлайн? Весь Киев заклеен листовками Катеринчука, на каждом перекрестке его биг-борды, пару месяцев назад на каждом углу стояли его агитаторы, раздавая агитки. Почему политики этого не сделали ради привлечения на евромайдан? Почему по дворам не ездили машины-громкоговрилки с евросимволикой, зазывающие на митинги? Почему студенты скачут на майдане, почему их не видно в спальных районах в час-пик? Студенты, вы же молодые, весёлые, креативные, почему нет ваших евроинтеграционных флеш-мобов у станций метро и возле супермаркетов?
shapkun _ 27.11.2013 16:56
IP: 109.254.92.---
На TVI сегодня были двое представителей студенческого движения, которые рассказывали: "МЫ! МЫ!МЫ! Собрали, организовали, ..."
и " Мы не понимаем почему три партийных лидера пришли к нам объединяться. Видимо потому. что на их призывы никто из украинцев не откликнулся и они не смогли вывести народ на Майдан. Это сделали МЫ!! МЫ!! МЫ!!"

Это о каком объединении речь?
50/50 _ 27.11.2013 16:51
IP: 195.177.126.---
George11:
50/50:
Висновок: лідерів у студію!!!

лидеры в вильнюс смылись, а как же – им же надо перед европеоидами пиарицца
а с этого майдана им толку никакого
Бо це насправді ніякі не лідери, ось вони і смиваються весь час. Так, гламурні офісні пупсіки.
А буде прикол, якщо Янукович підпише у вільнюсі асоціацію, а потім приїде і звільнить Азарова як ворога народу (тобто відпрацьований матеріал). І призначить прем'єром якого-небудь льовочкина чи клюєва. От буде хід конем перед 2015!
макіївський _ 27.11.2013 16:46
IP: 91.229.128.---
Припустімо неймовірне: він підпише. А далі?!! Хто буде здійснювати подальші кроки? Нео-Азіров? І чи буде політична воля у збанкрутілої влади на це? Ні, хлоп ята. Сказавши "А", треба казати й "Б". Аннушка вже розлила олію. Маховик закрутивсь.
Moroz Vitaliy _ 27.11.2013 16:44
IP: 95.111.160.---
Петицию за запрет въезда Януковича и его правительства в США, а также замораживание счетов связанных с ними фирм, можно подписать на сайте – wh.gov/lkq2m. Требуется обычная регистрация через почтовый ящик. Нужно собрать за месяц 100 тысяч подписей. Открылась вчера. Уже есть более 20100 подписей. Те, кто за Украину без Януковича, могут поспособствовать этому.
Олександр Олександренко _ 27.11.2013 16:41
IP: 46.211.125.---
Можу зрозуміти майдан без партійної символіки,але майдан без політики це маячня.Наприклад у Львові іде студентська хода де гасло митний союз -кака.Але на самому ділі кака це той,хто не підпише угоду СА.І оцю каку треба негайно викинути,щоб не вляпатись.Тому гасло дня сьогоднішнього або підпис "Здєсь",під угодою СА,або каку геть.Все конкретно і ясно.Ось які варіанти треба перебирати нашим "загальмованим" ЄС інтеграторам.
John Johnovich _ 27.11.2013 16:40
IP: 92.112.57.---
Тит:
Точно. 0
Но я думаю, что эти митинги закончатся на следующий день после саммита.
Аркадий Подорожников _ 27.11.2013 16:39
IP: 185.26.182.---
Ну, подпишет он соглашение.
Так он же хозяин своего слова – может дать, а может и забрать.
Вам мало "покращення сёгодня". Надо что-то делать,
может пригласить Ляшко с вилами?
George11 _ 27.11.2013 16:35
IP: 85.90.193.---
50/50:
Висновок: лідерів у студію!!!

лидеры в вильнюс смылись, а как же – им же надо перед европеоидами пиарицца
а с этого майдана им толку никакого
Aтака Путіна1200 Зеленський2 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter