Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Окупація інформаційного простору і прозріння Президента

25 березня 2008, 14:02

На нашого ґаранта зійшло прозріння.

Мабуть, він подивився телевізор. Або послухав радіо. Чи пішов до найближчого від Банкової,11 кіоску і купив кілька газет.

Як би там не було, але минулої п'ятниці, на черговому засіданні РНБО, Президент заявив: "Найбільша загроза національній безпеці – інформаційна експансія іноземних держав". Ба більше! Він зауважив ще й те, що "...в інформаційному просторі України проводяться інформаційно-психологічні кампанії з тих чи інших питань, для того щоб дезінформувати суспільство, не повністю його інформувати або проводити кампанії не в інтересах нашої країни". І навіть зробив відповідні висновки: "Ми до сьогоднішнього дня не можемо провести державну інформаційну політику високого рівня ".



Ну, нарешті! Це робить Главі Держави честь. Бо вже з'являлась підозра, що всі державні достойники нічого не бачать, нічого не чують і читати не вміють. Або все добре знають, але мовчать, як партизани. Вперто не хочуть признаватися, що інформаційний простір країни, якою вони кермують, просто-на-просто окуповано.

Потішила Ганна Герман – голова парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації, між іншим. Фахівець, не побоюсь того слова, з західним досвідом тих самих "інформаційно-психологічних кампаній". Пані Ганна дуже образилася на Президента. Коментуючи згадані одкровення Ющенка, вона поскаржилася: "Монополізація Главою Держави права на аналітичні звіти силових структур ставить Парламент у принизливе становище. Відтак, Верховна Рада в праві доступу до інформації щодо національної безпеки прирівняна до прав пересічного громадянина в прямому розумінні цього слова". Непересічних парламентарів, бачте, ніхто не повідомив, що тотальне засилля чужого інформаційного продукту становить загрозу національній безпеці. "Парламент не для того, щоб слідкувати за повідомленнями, які з'являються в Інтернеті." – обурюється Ганна Герман. Ну чому ж тільки в Інтернеті? Можна ще порадити народним обранцям у вільний від трудів час, ввімкнути телевізор, покрутити в машині ручку приймача, погортати газети за кавою...

Для того, щоб зрозуміти, що інформаційний простір України окуповано, цього є цілком достатньо. Для цього не потрібно звітів від "аналітичних центрів", "силових структур" та "інститутів стратегічних досліджень".

Хотів би нагадати, що Всеукраїнське об'єднання "Свобода" вже не один рік б'є на сполох про інформаційну агресію проти України і українців. І ми не тільки констатуємо очевидні факти, пробиваючи стіну мовчання. Ми даємо конкретний рецепт, як протягом двох-трьох років раз і назавжди припинити чужинську інформаційну експансію. Ще в серпні 2004 року у "Програмі захисту українців" ми виклали чіткий план невідкладних кроків. Вважаю за доцільне подати цей розділ програми повністю з преамбулою:

Інформаційний простір. Звільнення від окупації та державна безпека

Інформаційна безпека – це захищеність інформаційного простору від інформаційної агресії. У деяких країнах, зокрема Росії, існують доктрини інформаційних війн, створені спеціальні структури для розробки і проведення підривних інформаційних операцій. Сьогодні український інформаційний простір зазнає систематичної агресії ззовні і майже тотально контролюється ворожими до України силами.

Коли ввостаннє Ви бачили новий український художній фільм? Як часто Ви чуєте якісну українську музику в маршрутному таксі? Чи можете придбати дитині пристойну українську комп'ютерну забавку? Замислюючись над цими питаннями, Ви розумієте, що живете в умовах інформаційної окупації. Тенденційні, маніпулятивні, а то й відверто брехливі і наклепницькі повідомлення масово поширюються по всіх можливих інформаційних каналах – від комп'ютерних ігор до мильних серіалів, від державних ЗМІ до церкви, від бульварної літератури до дорогих кінострічок, тиражуються газетами, агентствами новин, десятками супутникових телеканалів, сотнями радіостанцій, тисячами Інтернет-сайтів.

Іде цілеспрямоване вживлення викривленого образу України у масову свідомість, дискредитація національних святинь, деморалізація суспільства, відкрито пропагується українофобія та сепаратизм. Це становить смертельну загрозу безпеці громадян, цілісності держави і майбутньому народу.

Хто ж є замовниками і стратегами цієї інформаційної агресії? З одного боку – реваншистські імперські сили, новий путінський імперіалізм, який сподівається ослабити, розколоти Україну і взяти її під каблук. З іншого боку – лібералістичний західний мондіалізм, який у блискучих обгортках всучує нам сумнівні "загальнолюдські цінності" з тою ж таки метою. "Цінності" на кшталт педерастії, "легких" наркотиків чи теорійок "політичної нації".

Для нейтралізації ворожих підривних впливів та швидкого виправлення небезпечної ситуації "Програма захисту українців" дає чіткий рецепт першочергових кроків.

1. Доповнити Конституцію України нормою про статус національного інформаційного простору як одного з головних надбань української Незалежності.

2. Створити громадське радіо та телебачення, конкурентноспроможне українське кіно.

3. Увести питання захисту національного інформаційного простору до компетенції РНБО. Позбавляти ліцензій ЗМІ, які порушують мовне законодавство, принижують національну гідність українців, поширюють дезінформацію або проводять антиукраїнську пропаганду.

4. Зобов'язати всі ЗМІ інформувати громадян про власників видань та каналів (для преси – у кожному номері; для ТБ та радіо – щоденно в ефірі).

5. Збільшити ввізне мито на іноземну поліграфічну, аудіо- та відеопродукцію. Запровадити податок на ретрансляцію іноземних радіо- та телевізійних програмних продуктів, тиражування та прокат музичної і кінопродукції. Спрямувати отримані кошти на розвиток національного інформаційного простору.

6. Спрямувати кожну шосту гривню з прибутку від прокату іноземної кінопродукції на розвиток вітчизняної кіноіндустрії. Встановити оподаткування на рекламу, що розміщується під час показів фільмів іноземного виробництва, на користь національного кіно.

7. Встановити пільгове оподаткування у сфері розвитку новітніх інформаційних технологій та сучасних електронних мереж.

"Програма захисту українців". Серпень, 2004 р.

P.S. Цієї суботи ми захищатимемо своє право не тільки дивитися іноземні фільми рідною мовою, але й насолоджуватися власним українським кіномистецтвом. 29 березня у столиці України відбудеться Марш українського глядача. Збір на Софіївській площі о 18.00. Приєднуйтесь!

powered by lun.ua
Коментарі — 255
zinik _ 25.03.2008 16:13
IP: 99.225.175.---
"Програма захисту українців". Серпень, 2004 р.
На дворі вже Березень, 2008 р.
Ви заходите на інші блоги? Яка ваша думка, що до налогу на нерухомість, чи нотатки Б.К. до програми мера?
Vujko_Schmajser _ 25.03.2008 16:12
IP: 77.242.168.---
до suspiria
Ти дивися – азіат зацікавився думкою европейців в мовному питанні...
читателль _ 25.03.2008 16:11
IP: 62.149.11.---
suspiria – а який ви сам європеець, якщо для вас навіть українська мова опонента спрацьовує як червона ганчірка для відомої тварини?:))) та й української ви не знаєте і не можете знати, то вам лише так здається. дайте самому собі чесну відповідь: написати відповідь мені ще втямите, а спілкуватись в розмові – ні. як і всі ви, "знавці" української.

відтак про що ми можемо дискутувати?
na5 _ 25.03.2008 16:08
IP: 77.239.176.---
до 25.03.2008 15:36___ Ariel
ач як окупанти про "целесообразность" замуркотіли;-) Це ж не кого-небудь – ПРЕЗИДЕНТА України повчають як ДЕРЖАВНУ Мову вивчати! Ну, звісно, у них же уявлення про целесообразность в цім питанні АСБОЛЮТНО полярне щодо думки автохтона. Порада така: ось і розгортайте свою целесообразность у бік Китаю – вони там зара троха потренуються на Тибеті, потім як всмажать під хвіст красноярско-хабаровскам! – зразу буде тотальна мобілізація усіх москалів, хто проміж них вивчив китайську мову, шо не стачить путінської іміграційної квоти. Труба зовйот Теб'я вперьод, Таваріщщщ!!! чи будеш відсиджуватися в Украйні?
МАРТ _ 25.03.2008 16:08
IP: 77.242.168.---
25.03.2008 15:45___ Болт

А про яку гармонію може бути мова.Коли в книжковому маг 9 з 10 книг на рос мові
вечором по тел демонструють КАДЕТИ СОЛДАТИ ДОМ 2 ОКНА купу всіляких ТАНІНИХ ДНІВ І НОЧЕЙ 90% ефіру забито БАБУШКАМІ та ін рос передачами це ви називаєте гармонією.
Тягнибок не шукає бурі він будить людей.
читателль _ 25.03.2008 16:06
IP: 62.149.11.---
вау, тягнибок раз у житті написав щось по суті, а не "бий жидів – не бачу логіки"...
suspiria _ 25.03.2008 16:06
IP: 193.201.206.---
до 25.03.2008 15:03___ suspiria звертається до європейців від імені москалів. Тобто, запропоновано нам від імені "європейців" розповісти – як та що. Отже, москалі вперто не хочуть вивчати й уживати будь-якої іншої мови, лінуючися САМОСТІЙНО поцікавитися як там тай що вирішується. Якщо вже англійської не читав – ок, не шкода; почитай собі польською, чеською, словацькою – інакше який ти словянин? простий собі поганець – так вас на Русі Київській і кликали

Спасибо, дружок, но по отсутствию конструктивной мысли, я чувствую в тебе завзятого свiдомого украiнця, а я спрашивал мнение европейцев.
Vujko_Schmajser _ 25.03.2008 16:03
IP: 77.242.168.---
до спокойный
Вибачте, шановний, але Ви вважаєте, що ці дебільні москальські серіали, типу "Волчіца", "Татьянін дєнь", "Салдати", "Кадєти" – це конкурентний товар? Це Ви, та Вам подібні зробили це лайно "конкурентним" товаром, оскільки на противагу не твориться нічого Українського. Ви коли останній раз бачили якийсь Український фільм? Про яку конкуренцію може йти мова? Книжок Українських немає? Тоді маєте завалені прилавки "конкурентним" товаром – "Вор в законє", "Чьорний воран" і т.д. і т.п. Оце і є Ваше мистецтво...

Мені Вас шкода...
Просто _ 25.03.2008 16:02
IP: 195.135.197.---
В советское время, живя в России, вез из отпуска чемодан украинских книг. Было море отличных переводов зарубежной литературы. Вот чем ВАЮ должн озаботиться, а не ограничивать и без того скудный информпоток. То, что делает Малкович в области книги, преодолевая сопротивление властей, перевешивает ВСЕ инициативы ВАЮ по развитию национальной культуры.
МАРТ _ 25.03.2008 15:57
IP: 77.242.168.---
25.03.2008 15:36___ Ariel

Цілком з вами погоджуюся що всілякі фільми для дебілів і олігофренів (типу АНТИКІЛЛЕР1 І АНТИКІЛЛЕР2,різні ДОЗОРИ) на російській звучать чомусь краще.Може Vujko_Schmajser
все таки має рацію????????????.
спокойный _ 25.03.2008 15:56
IP: 81.21.0.---
Болт___ Браво!
Yashka _ 25.03.2008 15:56
IP: 194.44.114.---
Підтримую і поділяю погляди Тягнибока у цьому питанні.
А Ющ нічого робити не буде, як не робив до цього. Він Президент – піз... бол.
Крім влади і грошей йому нічого не треба. Вже, гадаю усім ясно, що він замішаний в усіх тіньових схемах по пограбуванню України. Тимошенко тільки за останній час мимоволі виявила кілька схем, які "кришує" Ющенко.
Цей так званий месія – Ющ, дискредитував національну ідею, обісрав все українське так, що годі буде відмитись.
Люди йому повірили, а він, піз...бол, їх використав, прикриваючись національними святими для українців речами і гаслами.
suspiria _ 25.03.2008 15:55
IP: 193.201.206.---
Немає бажання – пакуйте валізи і вперед на Родіну! Там буде і бажання і можливість. А якщо "бідні москалі" настільки тупі, то поясню – в Европейських країнах іноземці спілкуються державною мовою. Просто так і скажіть, що ви – найтупіша з націй, розумові здібності кожного представника якої не дають можливості вивчити мову країни, в якій вони проживають (хоча те чи це дійсно нація – під величезним знаком запитання; див. http://www.gulag.ipvnews.org/article20080322.php

Наше предприятие работает на территории Украины, численность занятых около 50 тыс. чел.по всей территории,в том числе и жители Западной Украины. Наши люди не прутся сломя голову в Польшу, Италию, Испанию работать на огородах и выносить горшки. Мы платим все налоги, в том числе и в пенсионный фонд за свiдомих украiнцiв, таких как ты и тебе подобных. Я владею английским, немецким,русским и украинским языками. Приезжай в Донбасс, если конечно сможешь позволить себе купить билет в плацкартный вагон и попробуй найти десяток человек, в быту общающихся на украинском. Да кстати провожу ликбез по странам с несколькими гос.языками (цивилизованным) - Финляндия, Бельгия, Канада, ЮАР, Швейцария, хватит тебе, свiдомий?
спокойный _ 25.03.2008 15:50
IP: 81.21.0.---
Не бороться надо, а творить. Делать свое хоть немного, но лучше и привлекательнее.
Глушилками, запретами и всем только сугубо нициональным можно только вреда наделать.Право на существование имеет только конкурентный продукт – мы ведь не в советское время живем, а в эпоху рыночной экономики и цивилизованной человеколюбивой политики. И мне никто не запретит слушать "Голос Америки", Мадонну,
смотреть НТВ, голливудские фильмы, читать в оригинале классиков мировой литературы.
А если появятся украинские произведения содержательнее и интереснее того, что есть, с наслаждением буду читать на украинском языке.
Болт _ 25.03.2008 15:45
IP: 77.122.228.---
Патриотизм не определяется знанием языка. Иначе бы не существовало разведчиков-шпионов.
Победа в информационной войне не достигается запретами. Побеждает правильно мыслящий и действующий на основе достижений цивиллизации.

И главное условие победы-системное мышление и системная работа. Но у нас это проигрывает сиюминутным пиар целям.

Конечно можно ночью сменить "голову" памятнику. Но это только пиар для провокации.
А вот сменить лживый памятник в человеческой душе может только другая искренняя человеческая душа.

Поэтому при обязательной государственной стратегии в информационном пространстве нужен здоровый национальный патриотизм, а не базикание известных функционеров, которые вдруг затихают, получив карманный институтик, изданице и кресло.

Лучшее оружие в информ пространстве-качественный информ продукт и его реклама.
Но имеющиеся победы не высвечиваются, а посему и не рождаются последователи.

Все больше плач и поиск врагов на стороне.

Вот где поле деятельности для генштаба (СП) Ющенко. Ан нет все в сражениях местного значения-полномочия и собственность.

Культуру надо воспитывать усиливая искреннюю любовь к ней тактом и настойчивостью.
К сожалени. Тягнибок и его сторонники ищет бури, а не гармонии. А буря -зеркальная технология. Так поступали большивики относительно царизма и поимели неоцаризм.

Украине как и всему миру нужна философия сильного добра взамен филосовии ненависти от слабости.

Власти надо оценивать по системности, а не по лояльности
na5 _ 25.03.2008 15:38
IP: 77.239.176.---
до 25.03.2008 15:03___ suspiria звертається до європейців від імені москалів. Тобто, запропоновано нам від імені "європейців" розповісти – як та що. Отже, москалі вперто не хочуть вивчати й уживати будь-якої іншої мови, лінуючися САМОСТІЙНО поцікавитися як там тай що вирішується. Якщо вже англійської не читав – ок, не шкода; почитай собі польською, чеською, словацькою – інакше який ти словянин? простий собі поганець – так вас на Русі Київській і кликали
Ariel _ 25.03.2008 15:36
IP: 92.112.53.---
Учите английский и китайский язык, а украинский язык не целесообразен, президент, заниматься ерундой, лучше бы решал экономические проблемы общества. Люди голосуют гривной, если в кино с украинским переводом приходит меньше зрителей чем с русским, это свидетельство того что украинский язык менее популярен.
hrek _ 25.03.2008 15:32
IP: 15.195.185.---
На жаль, автор правий на всі 120%. "На жаль" тому, що такі теми озвучуються на державному (а не блоговому) рівні тільки тоді, коли Ющенка півень в задницю клює – тобто, коли треба нарешті починати ворушитися, бо чергові вибори не за горами і знову потрібні голоси патріотів. Гарантую: як тільки вибори пройдуть, важливими знову стануть звичні теми (бджоли, горщики, млини, скіфські баби, "відродження козацтва", тощо). Шо дєлать, Хахландія-с... Даємо по кілька шансів усяким пройдисвітам потрапляти в парламент; може наршті прозріємо і дамо шанс Тягнибоку продемнструвати, що він не тільки національні програми вміє писати?!
Dechko _ 25.03.2008 15:27
IP: 92.113.42.---
Захистимо Украiну вiд бандюг
Просто _ 25.03.2008 15:27
IP: 195.135.197.---
25.03.2008 15:16___ Лемко
Спасибо за подсказку о РЕАЛЬНЫХ причинах подобного президентского шага! Абсолютно точно, он надеется, что перекрыв каналы сможет повысить собственный рейтинг. А до развития украинского информпространства он и не думает прибегать.
Vujko_Schmajser _ 25.03.2008 15:24
IP: 77.242.168.---
25.03.2008 15:03___ suspiria
В Украине проживает около 15 млн. людей которые говорят и думают исключительно на русском языке. Допустим хотя-бы треть из них не имеет желания думать и говорить на украинском. Господа эвропейцi, расскажите бедным москалям, как проблемы информационного пространства решаются в цивилизованных странах.
Немає бажання – пакуйте валізи і вперед на Родіну! Там буде і бажання і можливість. А якщо "бідні москалі" настільки тупі, то поясню – в Европейських країнах іноземці спілкуються державною мовою. Просто так і скажіть, що ви – найтупіша з націй, розумові здібності кожного представника якої не дають можливості вивчити мову країни, в якій вони проживають (хоча те чи це дійсно нація – під величезним знаком запитання; див. http://www.gulag.ipvnews.org/article20080322.php).
Просто _ 25.03.2008 15:20
IP: 195.135.197.---
Вам не кажется странным, что российские залы хором подпевают Вакарчуку, что многие страны (и Россия) переводят и издают Андруховича, Забужко, Дьяченко и других. Но ведь таких примеров ничтожно мало. Проблема в том, что мы сегодня не в состоянии наполнить страну качественным ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫМ продуктом. Наглядный пример Шустер и попытка сделать это шоу без него. Здесь эксперимент абсолютно чистый. Отличие только – подготовка программы украинская. Можно по разному к передаче относится, но ее профессионализм на фоне остальных отечественных ток-шоу подобной тематики на голову выше. Именно на рост профессионализма и нужно направить усилия, а не на "борьбу против...".
gulya _ 25.03.2008 15:17
IP: 212.1.104.---
На УНІАНі вчора побачив: коментарі почали супроводжувати значком країни походження коментаря. Як зарясніло (RU). Все відразу стало зрозуміло: заготовки по 1000 -3000 знаків так і сипалися. Щільно, системно і безцеремонно. Однотипні у своїй вульгарності, вони викликали співчуття. Оце був стриптиз!!!
Лемко _ 25.03.2008 15:16
IP: 77.121.27.---
Після отримання президенства наш гарант був розбігся створювати Громадське телебачення.
І де воно? А там, де й було. В...

Щось непомітно було, щоб він за 3 роки сидіння якось переймався відсутністю справжніх українських ЗМІ.
І аж тепер, коли всі канали в один голос показали, що рейтинг гаранта дійшов 5% – ЗАСВЕРБІЛО.

То ж нинішнє голосіння – це не щира спроба поборотися з роднянськими-пінчуками за правдиве слово.
А лише СИГНАЛ – або "малюйте" мені "справжній" рейтинг, або...
пійду втоплюся у річці глибокій...
rsemko _ 25.03.2008 15:07
IP: 91.123.157.---
Подивіься, що коїться на Севастопольських сайтах. Інформаційна війна в розгарі. Захистимо Україну на sevastopol.su, ...
Aтака Путіна1206 Уряд реформ399 Зеленський8 Донбас7 Корупція1313
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter