Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Прєвєт, Мєдвєд! Це я – твоя біла гарячка:)

12 серпня 2009, 11:36

"Оце так Дмітрій! Оце суворий мужик!" – десь так мали подумати затуркані буднями і пропагандою піддані, упиваючись сюжетом звернення Президента Російської Федерації Дмітрія Мєдвєдєва до сусідського колеги.



І гордість "за вєлікую дєржаву" либонь вже пішла розпирати груди нащадків чуді і мєрі: "Ми ж бо такі круті, як голий пуп самого Путіна!"



То фігня, що русскій мужик і сам голий-босий ще й нетверезий, а запаси нафти-газу не безконечні в Сибірі, "нєісходімиє простори" якої ось-ось заполонять китайці...

Зате "наші жони – пушкі заряжони!"



А з пушками ще можна вчинити якій-небудь меншій країні "прінуждєніє к міру". І виделочок золотих намародерити. Щоб усі боялись, щоб не насміхались.

Очевидно, хамський вибрик президента Мєдвєдєва вже збуджує загарбницькі фантазії у тої половини московських підданих, які погано або дуже погано ставляться до України (47% згідно опитування аналітичного центру Юрія Левади). Гарматне м'ясо поступово доводять до стану готовності.

Цілком передбачуване відлуння спровокував цей "наїзд" неадекватного сусіда і в нашому політичному болоті. У цю ж мить підгавкнула відверта кремлівська агентура. Збовталася й безхребетна "грязь Москви". Хтось з переляку признав московську маячню "адекватною" і зауважив там "багато теплих слів", щоб тут же "відкликати" власні "передчасні" (?) слова назад... Хтось мимрив про те, що є достатньо приводів для звинувачень (?) України і віщував "реально новий формат відносин"... Хтось взагалі язика ковтнув і ніяк не міг вийти зі ступору...

Перевірка на вошивість. Проте, всі ці "понти" кремлівських карликів один перед одним, усе це, м'яко кажучи, не зовсім тверезе патякання про "многогранниє связі" чомусь викликає в пам'яті не такий вже й грізний образ.



Дійсно, безцеремонна поведінка московського ведмедя на міжнародній арені все більше нагадує манери розперезаного мужичка "під мухою". Йому – море по коліна (чи не це власне символізують у відеовиставі Мєдвєдєва декорації з безкрайніх водних просторів на задньому плані?).

Чому мужичок так розперезався? Бо йому все сходить з рук. І розчленування Грузії, і газовий шантаж половини Європи... То чого вже там стримуватися від звиклої лайки у бік України, яку і так хто не йде, той вщипне? Он же, навіть якась там Румунія ласий клапоть нафто-газового шельфу безборонно урвала! То "пєрвому парню в округє" хто заборонить тих лохів трохи полякати?

А як дуже вже мужичка заносить, то "світове співтовариство" підтримує.



Єесівські ловеласи знають з ким дружбу варто водити. З тим, хто налива... тобто пальне постачає.



Ото проспався мужичок після відзначення річниці "прінуждєнія к міру": "О! Украіна... Ану стаять-баяцца!"

Українці!

"Не бійтеся!" – благословляв Папа Іван-Павло, коли відвідав Україну. І хоча для значної частини українців Папа Римський не є пастирем, та саме цими його словами варто пройнятися. У них, принаймні, більше істини ніж у всіх передвиборчих гастролях агітбригади Гундяєва.

"Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава і воля святая!" – напучував нас Кобзар.

І тільки-но ми увіруємо у цю правду, як ураз побачимо, якими насправді анекдотичними є всі ці потуги кремлівських паяців. Бо ніякими біломор-каналами вже не вернути ріку історії назад.

powered by lun.ua
Коментарі — 334
spetskor _ 15.08.2009 22:40
IP: 94.248.61.---
Пєтровіч:
Ну, по-перше не "клеймили", а таврували. А по-друге, не треба знову намагатися натягнути на мене те, що ніяк не натягується, звинувачувати мене в тому, в чому не маю провини. В сказаному мною немає жодних підстав для оголошення мене антисемітом. Це твоє хибне бачення. У мене складається враження, що ти сприймаєш все дуже однобоко і поверхово. Всі ж події слід оцінювати в історичному контексті. Незважаючи на певні складності в історії взаємин одних народів з іншими, не можна відкидати можливості для покращення таких стосунків на підставі вивчення минулого, винесення звідти уроків, визнання одних народів провини перед іншими та пошуків можливостей для взаємопрощення й примирення. Нині міждержавні відносини між Україною і Польщею, приміром, знаходяться на високому рівні, наші країни союзники і партнери. Не можна ж порівняти їх з стосунками між Україною та Росією. Так що, ми маємо вважати поляків, євреїв нашими вічними ворогами? Це абсолютно безперспективний шлях.
Пєтровіч _ 15.08.2009 20:08
IP: 81.23.24.---
spetskor:
Акт відновлення української держави в 1941 р. сприймаю позитивно саме як відновлення УКРАЇНСЬКОЇ держави, все інше – лише формальності, викликані поточним моментом. Так що все те, як ти пишеш "про Гітлера, про Велику Німеччину" – то все до сраки!

До речі, на моєму сайті був і є матеріал про лист тернопільської ради до Ющенка з пропозицією вшанування на належному рівні воїнів дивізії "Галичина" та проведення відповідної пропагандивно-роз'яснювальної роботи серед населення http://spetskor.dp.ua/art_1010.php. Я згоден з текстом.
Одних цих тверджень достатньо, щоб тебе клеймили як антисеміта, який заперечує лохокост.

Ти це боїшся визнати, тому демонструєш перед ж.идами свою шабес-ґойську запопадливість. Отже, є ж.идамдупулизом. Що й треба було довести.

До речі, сьогодні відзначають 360-ту річницю Зборівської битви, в якій перемогли українці. У Зборівській угоді йшлося про виселення з Козацької держави всіх поляків, ж.идів та єзуїтів.
spetskor _ 15.08.2009 18:43
IP: 94.248.57.---
Пєтровіч:
До того жт и так і не відповів, а як ставитися до тих "жидів", які служили в УПА зі зброєю в руках та лікарями? Вони теж всі вороги, вони ті, котрих належить зневажати тільки через їхнню національність? "Жид" – це значить однозначно і атоматично "ворог". До речі, є такі "жиди" – я читав про це в "Україні молодій" в статті такого собі "жида" Мойсея Фішбейна – які згадують про свою службу в УПА, говорять про УПА як національно-визвольну армію в якій вони мали честь служити, доземно вклоняються і упівцям, і мирному населенню України за те, що ті берегли і захищали їх від вірної смерті, від фашистів. Вони розвінчують створений радянської пропагандою міф про антисемітизм ОУН-УПА. І так само як і ми, українці, обурюються цим наклепам. А ти, пєтровіч, навпаки лишень поглиблюєш ці міфи, працюючи в такий спосіб на ворожі ідеї. До речі, В. В'ятрович, коли був в Дн-ську і давав мені інтерв'ю, також розвінчував міф про те, що націоналіст – значить юдофоб.
spetskor _ 15.08.2009 18:32
IP: 94.248.57.---
Пєтровіч:
Ось бачиш, коли в тебе виходить зробити перерву в нюханні клею чи курінні травички, то мізки, слава Богу, ще здатні хоч трохи оклигати, значить не все так безнадійно... Акт відновлення української держави в 1941 р. сприймаю позитивно саме як відновлення УКРАЇНСЬКОЇ держави, все інше – лише формальності, викликані поточним моментом. Так що все те, як ти пишеш "про Гітлера, про Велику Німеччину" – то все до сраки! А для того, аби спілкуватися зі мною нормально, по-перше пропоную тобі вибачитися за всю маячню, яку ти ніс на мене, а також перестати називати мене "ж.идамдупулизе" та нагороджувати іншими образливими характеристиками, до того ж абсолютно і цілковито незаслуженими мною. До речі, на моєму сайті був і є матеріал про лист тернопільської ради до Ющенка з пропозицією вшанування на належному рівні воїнів дивізії "Галичина" та проведення відповідної пропагандивно-роз'яснювальної роботи серед населення http://spetskor.dp.ua/art_1010.php. Я згоден з текстом.
Пєтровіч _ 15.08.2009 18:01
IP: 81.23.24.---
spetskor:

70 тисяч – це, в першу чергу, українці (їх більшість) та представники інших національностей. Розстрілювали ж.идів у Бабиному Яру – німці.

Чи погоджуєшся ти, ж.идамдупулизе, з такими відповідями? Якщо ні, то з чим саме не погоджуєшся? Тільки не з'їжджай.

До речі, як ти ставишся до п.3 Акту відновлення Української Держави, проголошеного бандерівцями 30 червня 941 року? Там, де про Гітлера і Велику Німеччину...
Пєтровіч _ 15.08.2009 18:00
IP: 81.23.24.---
spetskor:
В таких запитаннях (у смислах, які в них вкладає автор, в тому, що він хоче ними сказати) якраз і полягає суцільна вітренківщина. Це суто їхній, примітивний світогляд. Шкода, що саме такі люди є прихильниками "Свободи" і бачать її суто антисемітською, расистською силою (те, що "пєтровіч" дотичний до "свободи" він сам сказав в одному з коментарів).
Прояснимо ситуацію. Я вважаю, що українські націоналісти у 1941-1945 роках не робили ж.идівські погроми. Я вважаю, що "Нахтігаль" і "Ролянд" це бойові українські формації, які, на жаль не стали українським військом. Роман Шухевич – Герой України без жодних застережень. Я вважаю, що воїни дивізії "Галичина" боролись за Україну проти московсько-большевицьких окупантів (є гарна пісня: "смерть, смерть, ляхам смерть, смерть московсько-ж.идівській комуні! в бій кривавий ОУН нас веде!). І я вважаю, що у Бабиному Яру розстріляно 33 тисячі ж.идів, а решта – близько
СтороннімВ _ 15.08.2009 16:24
IP: 93.127.14.---
В Івано-Франківську Свобода провела акцію "Вилікуєм Мєдвєдєва від білої гарячки!" і навіть надіслала альбомчик в адміністрацію Мєдвєда. Фото/відео звіт тут – http://oko.if.ua/?p=1936
spetskor _ 15.08.2009 15:22
IP: 94.248.9.---
Пєтровіч:
Називати Голокост "лохокостом", як це ти, антисемітська наволоч, робиш такий же злочин проти людяності, як і намагання применшити масштаби Голодомору або говорити про нього як про природне лихо, а не штучний голодний геноцид проти українців.

Пам'ятаєш, листівку Тягнибока про матюкливого москаля? Якщо ти український націоналіст, чому так часто і залюбки користуєшся російським матом? Звідки в тебе така тяга до російської лайки? Ти, часом, сам не москаль, йолопе?
spetskor _ 15.08.2009 15:17
IP: 94.248.9.---
Пєтровіч:
Пєтровіч:
spetskor:
Щось подібне у своєму виступі сказав у 2004 році на Яворині Олег Тягнибок:
Оті молоді люди і Ви, сивочолі, оце є та суміш, якої найбільше боїться москальсько-жидівська мафія, яка сьогодні керує в Україні!
Так звідки ж в "Свободи" така толерастія до "москальської" мафії, однією з яскравих пердставниць якої є промосковська мадам В.Шилова?
spetskor _ 15.08.2009 15:14
IP: 94.248.9.---
Пєтровіч:
Пєтровіч:
spetskor:
Наведу думку Міхновського, автора "Самостійної України":
Усі люди – твої браття, але москалі, ляхи, угри, румуни та жиди – се вороги нашого народу, поки вони панують над нами й визискують нас.
Знову обізвалося, трусливе падлюко? Цей самий комент я нещодавно читав під блогом Сергія Пантюка. Зверни увагу, жалюгідне нікчемо, що "москалі, ляхи, угри, румуни та жиди – се вороги нашого народу, ПОКИ вони панують над нами й визискують нас". Що, українці й досі не мають самостійної держави, вони не господарі в ній? Що ж їм заважає? Невже вони такі слабкі і нікчемні аби весь час звинувачувати у своїх поразках когось, а не самих себе? Що, над нами досі панують ляхи? Вони поводяться недружньо? В Україні всім заправляють румуни, угри? Наші вороги всі поляки, жиди, угри, румуни – назавжди? Незалежно від того як вони себе поводять? Лише їхня національність робить ворогами нам, українцям?
Пєтровіч _ 15.08.2009 14:50
IP: 81.23.24.---
spetskor:
права_справа:
Націоналіст має любити своє і шанувати чуже. У ваших словах немає любові до рідного, а тільки ненависть до чужого. Ваш антисемітизм і расизм ріднить вас з російськими скінхедами – це саме ті обставини, через які "Свобода" і підтримала В.Шилову, оскільки антисемітизм і расиз стала звичною складовою частиною пропагованої нею в державному ефірі "слов'янської ідеї", "ідеї слов'янської єдності" України з Росією де, росіяни і українці – єдина нація "братів-слов'ян", а всі інші – "недо" і впершу чергу – євреї та всі кольорові.


От тут ти, ж.идамдуполизе, брешеш. "Свобода" стоїть не на расистських, а на націоналістичних позиціях.
Нація в розумінні "Свободи" – це кровно-духовна спільнота і мертвих, і живих, і ненарожденних.
І те, що в нації є вороги – це однозначно. Не буду наводити Донцова, для таких як ти – це непосильна інтелектуальна та й навіть ментальна справа.
spetskor _ 15.08.2009 14:02
IP: 94.248.43.---
Тягнибок назвав свою цілком адекватну і потрібну статтю "Прєвєт, Мєдвєд! Це я – твоя біла гарячка:) ". А як можна назвати дії підтримуваної "Свободою" Шилової, яка іде саме зараз (співпало, що якраз після звернення Мєдвєда) їде в москву жалітися на стан свободи слова в Україні. Де ж її громадянська, якщо не національна гордість? Де її гідність, а де гідність "Свободи"? Чому не засуджує рішення Шилової? Може і це підтримує? Коли ж "Свобода" зрозуміє, куди вона вляпалася? Якщо "Свобода" встрягла в ситуацію з В.Шиловою та очолюваною нею ДОДТРК, то треба і якось "відстрягати". І робити це не через нападки на мене, а покаянням і визнанням своєї помилки.
spetskor _ 15.08.2009 13:53
IP: 94.248.43.---
права_справа:
Націоналіст має любити своє і шанувати чуже. У ваших словах немає любові до рідного, а тільки ненависть до чужого. Ваш антисемітизм і расизм ріднить вас з російськими скінхедами – це саме ті обставини, через які "Свобода" і підтримала В.Шилову, оскільки антисемітизм і расиз стала звичною складовою частиною пропагованої нею в державному ефірі "слов'янської ідеї", "ідеї слов'янської єдності" України з Росією де, росіяни і українці – єдина нація "братів-слов'ян", а всі інші – "недо" і впершу чергу – євреї та всі кольорові. Але в Москву ця "щира україночка" іде аби розповідати про те, як її тут притісняють. Це ж треба додуматись їхати скаржитись на свободу слова в Україні та ще й куди – в Росію, в безнадійно і завжди жорстко авторитарну країну з повною відсутністю демократії, навіть її паростків, громадянського суспільства, свободи слова, де будь-які прояви інакодумання в суспільно-політичному житті подавляються, наражаючись на справжній терор.
spetskor _ 15.08.2009 13:45
IP: 94.248.43.---
права_справа:
права_справа:
spetskor:
Якщо "жида" звинувачують лише через те, що він "жид", то в такому випадку я їхній захисник.
Ліберастією аж тхне. Всім адекватним дописувачам цього блогу все стало зрозуміло, що ви за "фрукт".
Те, що ви за "фрукт", теж давно зролзумліо. Це той "фрукт", який шкодить націоналістичному рухові і своїм "гнилим" базаром, печерною юдофобією дає підстави ображати в антисемітизмі всіх націоналістів. А як бути з тими "жидами", що були не в НКВД, а в УПА – служили там, допомагаючи українцям виборювати свободу і незалежність для рідної держави, боролися проти фашистів і комуністів і зі зброєю в руках, і будучи лікарями, рятували упівців від смерті через поранення. А як бути з тими українцями, в тому числі і родичами очільників УПА, які у роки війни ховали в себе євреїв, рятуючи їх від Гестапо? Ніяка ви не права справа, а саме таки печерна, чорна.
ХведорХ _ 15.08.2009 12:46
IP: 174.96.18.---
spetskor:
Якщо "жида" звинувачують лише через те, що він "жид", то в такому випадку я їхній захисник.
Звынувачую жида за те шо вважае всих не жыдив гоямы-быдлом!!
За те шо зарады грошей продасть и Украину-бо вонв йому не витчизна (тому падлюкы и не малы витчизны донедавна) Есть такие бизнесы которые ведут тока жыды бо обычным людям это кощунство (но жыды мнят себя избраными)
Не забывайте шо -АНТИ- появляеца ВСЕГДА!! после! Сначала семиты упороли ТАКОЕ шо вызвало защитное АНТИСЕМИТИЗМ! И оказываеца жиды не хотят даже позволить эту защитную активность??!!!
ХведорХ _ 15.08.2009 12:36
IP: 174.96.18.---
Имеем жулика Юща взмнившего себя царём и отчаяно ломящегося на второй срок!
Януковичь-уголовник укравший Межгиря и рвущийся украсть чё нить ишо (для внука)
Тимоха Юлечка окружёная дружеским ворьём крадущим в размерах сопоставимым с бюджетом Украины!
И вот заявляет о себе Тягнибок! Не крал не крадёт и обещает не красть. Настроен проукраински и патриотически.
Так шо неясно шо плохого этот хлопец хочет для Украины и украинцев. Считаю наиболее подходящим кандидатом в президенты! Разубедите меня! Тока без инсинуаций.Не приписывайте ему чего не говорил и не отвечайте за него на ваши вопросы бо ей богу смешно. Кажетесь курами.
права_справа _ 15.08.2009 12:27
IP: 95.135.146.---
spetskor:
Якщо "жида" звинувачують лише через те, що він "жид", то в такому випадку я їхній захисник.
Ліберастією аж тхне. Всім адекватним дописувачам цього блогу все стало зрозуміло, що ви за "фрукт".
Україноцентрист _ 14.08.2009 16:21
IP: 94.179.197.---
Упс... Оце вже цікаво:

"Приведу результаты одного из закрытых опросов (сделанного по заказу посольства США), выбранного по признаку наибольшей опрашиваемой аудитории (десять тысяч человек по всем регионам Украины – янки не поскупились). Другая характерная особенность опроса, что вопрос в нем сформулирован о готовности голосовать, т.е. результат более точно отображает возможные результаты выборов, чем просто рейтинги кандидатов:

Янукович 23.9%
Тимошенко 18.3%
Яценюк 13.9%
Симоненко 9.5%
Тягнибок 7.3%

Ющенко 2.9%
Витренко 2.4%
Литвин 2.1%
Мороз 1.4%
Гриценко 1.3%
Другой 2%
Против всех 12%
Не определились 3.2% ".

Інфа звідси:
http://www.fin.org.ua/newws.php?i=694239

Цікаво, бо лідер націоналістів ще не починав кампанії. На відміну від "Врятувати країну" і "Вона – працює":) А є ще "против всех – 12%; не – определились 3.2%" (а скільки ще наразі кажуть: "Не піду на вибори?").
Причина посилення антисвободівської істерії – ясна:)
Україноцентрист _ 14.08.2009 16:20
IP: 94.179.197.---
упс...
Пєтровіч _ 14.08.2009 12:24
IP: 93.74.10.---
spetskor:
На репліки "пєтровіча" не реагую, як на сексуально-стурбовану маячню божевільної людини в стані нарко-токсикологічного сп'яніння, що обтяжена черепно-мозковою травмою при пологах.
Слів защітан!
spetskor _ 14.08.2009 11:53
IP: 94.248.67.---
На репліки "пєтровіча" не реагую, як на сексуально-стурбовану маячню божевільної людини в стані нарко-токсикологічного сп'яніння, що обтяжена черепно-мозковою травмою при пологах.
Пєтровіч _ 14.08.2009 11:51
IP: 93.74.10.---
spetskor:
2. Я вів розмову з "правою справою", а не звинувачував Олега в "жидоборстві", як ви написали. Вважаю, що сама належність будь-якої людини до будь-якої національності, в тому числі до іудейської, ще не є само по собі однозначним і автоматичним свідченням "зіпсованості" людини, її негативної природи, ворожості до України. Якщо "жида" звинувачують лише через те, що він "жид", то в такому випадку я їхній захисник. Якщо ж людина зневажає українську мову, культуру, традицію, чинить всілякі неподобства, зверхньо і неприязно ставиться до нашої держави, то я зневажаю таких покидьків незалежно від національ
Так ти "інтернаціоналіст". Що і треба було довести. Твоя відповідь як списана з газети "Досвітні вогні". Часом туди ти не дописуєш? Чи просто уважно читаєш друкований орган своєї партії?

А те, що ти ож.идовілий може багато пояснити. Скільки тобі башляє Шмуль Камінєцький? Чи не тому ти так наїжджаєш на Тягнибока? Хочеш забалакати тему Мєдвєда? Ну-ну.
Пєтровіч _ 14.08.2009 11:45
IP: 93.74.10.---
spetskor:
1. Я позапартійний, не є членом жодної з політичних партій, в тому числі УНП, з керівництвом обласного осередку якого маю добрі стосунки.
А партійний квиток ПСПУ Вітренчихи ти вже здав? Коли?
spetskor _ 14.08.2009 11:20
IP: 94.248.67.---
Calina:
Мабуть я не дуже зрозумів запитання. У моєму коментарі від 14.08.2009 00:07 слова "Навпаки – я збільшую своїми репліками кількість коментарів і бажаючих висловитись з цього приводу, тим самим розвиваю процес, дискусію. В будь якому разі я ж не займаю нічиє місце, нікого не витісняю, не беру участь в блозі замість когось. Кожен реагує на те, на що вважає за потрібне, говорить про те, що йому наболіло" – це моя відповідь "правій справі".
spetskor _ 14.08.2009 11:16
IP: 94.248.67.---
Веселка:
Веселка:
ПАНЕ МАЗУР:
1) чи належите ви до Дніпропетровської УНП?
2) чи Права_справа вірно вас зрозумів/міла: в минулому коменті ви звинуватили Олега в жидоборстві (поп. – антісімітізьмі). Що саме ви мали на увазі?
1. Я позапартійний, не є членом жодної з політичних партій, в тому числі УНП, з керівництвом обласного осередку якого маю добрі стосунки.
2. Я вів розмову з "правою справою", а не звинувачував Олега в "жидоборстві", як ви написали. Вважаю, що сама належність будь-якої людини до будь-якої національності, в тому числі до іудейської, ще не є само по собі однозначним і автоматичним свідченням "зіпсованості" людини, її негативної природи, ворожості до України. Якщо "жида" звинувачують лише через те, що він "жид", то в такому випадку я їхній захисник. Якщо ж людина зневажає українську мову, культуру, традицію, чинить всілякі неподобства, зверхньо і неприязно ставиться до нашої держави, то я зневажаю таких покидьків незалежно від національ
Зеленський2 Aтака Путіна1199 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter