Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Про істеричні антиукраїнські реакції польських політиків

27 січня 2018, 16:08

Перше. Кинуті українцям звинувачення є абсурдними й нікчемними з точки зору історії та міжнародного права.

Друге. Раджу представникам польської влади, перш ніж бризкати слиною в бік українців, уважно переглянути власну історію. Нагадаю, що антиукраїнська шовіністична політика Речі Посполитої в XVII-XVIII ст. та 20-30-х рр XX ст. завершилася для поляків втратою держави.

Третє. Польські політики, які нагнітають польсько-українське протистояння, зрозумійте нарешті, що переможцем тут може бути лише Московія.

Четверте. Ми поважаємо право поляків бути патріотами своєї держави, право шанувати своїх героїв. Але очікуємо на таку ж саму повагу. Тому не смійте ставити нас перед вибором, хто наші герої!

П'яте. Звертаюся до Президента Польщі Анджея Дуди: пам'ятайте слова Пілсудського про те, що не може бути вільної Польщі без незалежної України. Знайте: уявна перемога над українцями в минулому стане серйозною поразкою для Польщі в майбутньому. Закликаю Вас зайняти державницьку позицію й заветувати це рішення Сейму.

Очевидно, що чекати адекватної реакції на ці випади від влади марно. Але це не означає, що українці беззахисні. Знайте: ми не мовчатимемо й адекватно реагуватимемо на провокативні дії частини польського політикуму, який зазіхає на українську гідність, принижуючи наших Героїв.

Далі публікую офіційну заяву З'їзду ВО "Свобода":

26 січня 2018 року Сейм Республіки Польща ухвалив пакет законів, зокрема зміни до "Закону про Інститут національної пам'яті ‒ Комісію з переслідування злочинів проти польського народу" і деяких інших законів, спрямованих проти України та українців. Всеукраїнське об'єднання "Свобода" засуджує цей ворожий Україні, шкідливий для добросусідських відносин та вигідний Москві політичний акт.

Заборона "бандерівської ідеології" ‒ це не просто дешевий популізм частини польського політикуму. Насправді це заперечення права українців на власну державність і національну гідність. Зокрема, цей пакет законів повторює темники кремлівської пропаганди щодо вигаданих злочинів українських націоналістів. А за спростування цієї брехні передбачає позбавлення волі до трьох років.

У своїй політиці агресивного реваншизму та односторонньої ревізії історії депутати Сейму дійшли до заборони називати польські катівні на кшталт Берези Картузької (де мордували і страчували українців, білорусів, литовців, євреїв та представників інших національностей) "концентраційними таборами". Вони дійшли й того, що територію Галичини називають "Східною Малопольщею" та забороняють згадувати про факти співпраці польського уряду з Третім Рейхом (зокрема, під час розподілу Чехословаччини)! Це ще раз свідчить про цинічні подвійні стандарти польської верхівки.

Такі рішення польського Сейму ‒ це безпрецедентна образа, що відбулася на тлі спроб України відновити добросусідські відносини з Польщею. Бачимо, як союз України та Польщі ‒ ядро Балто-Чорноморської осі ‒ опиняється під загрозою через дії польських корисних ідіотів Кремля та бездіяльність української влади.

Вважаємо ухвалення такого пакету законів прямим втручанням у внутрішні справи України й по суті висуненням територіальних претензій. Для всіх очевидно, що виграє від цього спільний ворог ‒ Московія. В той час, як Україна спливає кров'ю, безвідповідальні польські шовіністи підступно б'ють у спину, користуючись тимчасовою слабкістю офіційного Києва. Нагадуємо полякам, що і Небесна Сотня, і тисячі наших героїв, які четвертий рік боронять Українську Державу та жертвують своїми життями в цій боротьбі, ішли і йдуть у бій під бандерівськими гаслами "Слава Україні! ‒ Героям слава!" Саме ці бандерівці стоять також в обороні Польщі, Європи та всього світу від московської орди. Нинішній польській владі слід пригадати історію: кожен удар у спину українців закінчувався трагічно для самої Польщі.

Але найбільша відповідальність перед Україною і українцями лежить на керівництві нашої держави. Очевидно, що чинна польська влада не сміла б робити таких кроків, якби українські очільники їм не потурали. Бо замість захищати українців, національні інтереси держави, вони плазують на колінах перед антиукраїнськими пам'ятниками з шовіністичними написами.

У зв'язку з цим вимагаємо від Президента України Петра Порошенка та Голови Верховної Ради України Андрія Парубія:

- Невідкладно ініціювати та скликати позачергову сесію для адекватної оцінки рішення Сейму Республіки Польща;

- Звільнити міністра закордонних справ Павла Клімкіна за черговий провал вітчизняної дипломатії;

Закликаємо Президента України Петра Порошенка як відповідального за зовнішню політику негайно публічно засудити рішення польського Сейму та повернути звання Героя України Степанові Бандері та Романові Шухевичу, яке відібрав злочинний режим Януковича.

Досить терпіти хронічні провали в зовнішній політиці!

Слава Україні!

powered by lun.ua
Коментарі — 151
Andrey Kononenko _ 28.01.2018 16:43
IP: 188.163.73.---
Orest Jj:
Тягныбоковцы будут бегать по своей "богом данной земле" а мы – по своей земле, которую удалось отстоять.
Мечта Черновола – землячества – вступила в свою завершающую фазу.
Сидор, как и раньше, продвигает идею федерализации:)
Ну что ж, Сидор, глядя на комментарии, по которым видно отсутствие консенсуса в украинском обществе по поводу концепции украинства... ваша идея начинает выглядеть не так уж плохо...
bayda2013 _ 28.01.2018 16:13
IP: 35.195.176.---
До рашистів: 1) п.Семене, ви зараз вже майже нічим не відрізняєтесь від викрадача вашого нікнейма Orest Jj воронежського троля Запердолєнко (ва), котрий навіть свою мову – язик не в змозі вивчити, скільки б йому не нагадували, що сполучник (союз) "чтобы" пишеться разом,на відміну від "что бы" – займенника і частки (местоимения и частицьі).
mihaylenco _ 28.01.2018 16:05
IP: 93.171.73.---
Mykola Fedoriy
...Всі імперіі з часом розпадаються на куски як розбитий горщик, якого вже не склеіти...

"Правда ваша. Польща впала. Та й вас роздавила." Імперія розпадеться. І вона розпадається. Стрімко, порівнянно з іншими. Але гинучи, вона топить в лайні все навколо себе.
mihaylenco _ 28.01.2018 16:02
IP: 93.171.73.---
valsh01
А ускоренная ассимиляция по лекалам ультра-националистов однозначно приведет к другому – сначала к гражданской войне между украино-этничными украинцами и неукраино-этничными украинцами. А потом, скорее всего, к распаду Украины на отдельные территории.

Якщо так звані "рускоязичниє" і надалі будуть агресивно налаштовані до всього українського, то неодмінно призведе.
valsh01 _ 28.01.2018 15:57
IP: 176.119.93.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
Да вы все-таки почитайте,что это такое!Какая нация? Половина фашистов Италии-евреи! Да и сейчас Израиль -чисто фашистское государство! Чего вы боитесь?
==
Я единственно чего боюсь (кроме рака, естественно). Что украинцы совсем потеряют рассудок, и поверят таким дуракам (или лжецам), как вы))
==
А я боюсь, что из-за таких, как вы, мы потеряем государство...
А я из-за таких, как вы, боюсь потерять не государство, а свою страну – Украину. Государство мы уже потеряли. Ни одна из функций государства – обеспечение правопорядка, справедливость воплощенная в законности, охрана прав граждан, защита от внешней агрессии, развитие экономики, социальная защита и т.д.- у нас либо совсем не работают, либо скорее существуют декларативно.
Так что не за то бойтесь, что государство потеряете. Такому Г туда и дорога. А за то, что через несколько лет может не стать самой Украины. Развалится на куски. Мирно или с гражд. войной
valsh01 _ 28.01.2018 15:44
IP: 176.119.93.---
mihaylenco:
valsh01
Асимілювати. Вони постають українськомовними. Просто треба створити відповідні умови.
==
Согласен с Вами на 100%. Единственный мирный выход для Украины – ассимиляция этничных не украинцев.
==
В умовах існування агресивного сусіда такі умови можуть призвести лише до одного – поглинання української нації рускім міром.
А ускоренная ассимиляция по лекалам ультра-националистов однозначно приведет к другому – сначала к гражданской войне между украино-этничными украинцами и неукраино-этничными украинцами. А потом, скорее всего, к распаду Украины на отдельные территории. Соседние с нами страны уже готовы взять под свое крыло их, как они считают, исторически исконные земли. Включая ту же Польшу.
П.С. Предвосхищая вопрос – я не считаю события на Востоке гражданской межэтнической войной. Поскольку если бы не непосредственное вмешательство России – военными и ресурсами – то, скорее всего, там всё бы закончилось мирно, как в 2004 году
mihaylenco _ 28.01.2018 15:23
IP: 93.171.73.---
Mykola Fedoriy
Москалі завжди вважали, що втратити Украіну – це для них неприпустимо!.

Не так, Миколо, не так. Воно ніколи не визнавали, що існує український народ, українська культура, мова. Вони завжди вважали, а нині й поготів, що українці – нєправільниє рускіє, паршива вівця, яка чомусь збунтувалася. Та ще ця вівця з якогось дива взялася гратися в свою державу. Що одного разу ця вівця прокинеться, й знову почне жити в рускам мірє. В якості вівці. А щодо втратити Україну? Як можна втратити те, що не існує. В них таких думок не виникає.
mihaylenco _ 28.01.2018 15:13
IP: 93.171.73.---
valsh01
Асимілювати. Вони постають українськомовними. Не вони, так їхні діти, та онуки. Просто треба створити відповідні умови.
Согласен с Вами на 100%. Единственный мирный выход для Украины – ассимиляция этничных не украинцев. Но ассимиляция требует:

В умовах існування агресивного сусіда такі умови можуть призвести лише до одного – поглинання української нації рускім міром.
bayda2013 _ 28.01.2018 15:08
IP: 35.195.250.---
Orest Jj:

а можно уточнить – за какую именно из украинских наций шла борьба за существование?
Лично я считаю, что самые украинцы из украинцев – это полтавск. регион. Именно в поселениях этого региона до наших дней сохранялась ведическая культура, наследие предков украинцев – индо-арийцев.
Все что дальше на запад, север, восток – более и более уменьшение "украинской крови"- укрополяки, укровенгры, укрорумыны
Не спекулюйте, пане Orest Jj, не підмінюйте понять. Чому ви в цьому списку не вказали головних противників украінства, противників украінськоі мови з іі полтавським діалектом – укро,оcкалів, укрокаzапів, чи укроросіян, називайте, як хочете?!
Саме украінська мова, яку, доречі, чи не найбільше захищають в Украіні в іі західному регіоні західні украінці, по-вашому укрополяки, є основою украінства, основою збереження украінців як націі;
і саме з іі літературним полтавським діалектом.
valsh01 _ 28.01.2018 14:32
IP: 176.119.93.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
Да вы все-таки почитайте,что это такое!Какая нация? Половина фашистов Италии-евреи! Да и сейчас Израиль -чисто фашистское государство! Чего вы боитесь? Сейчас же, все доступно! А вы -все знаю...ни хрена вы не знаете!
Я единственно чего боюсь (кроме рака, естественно). Что украинцы совсем потеряют рассудок, и поверят таким дуракам (или лжецам), как вы))
valsh01 _ 28.01.2018 14:30
IP: 176.119.93.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
Я поражен... А что такого сказала Фарион? Что Машу надо называть Маричкой? Да, это конечно перебор, из-за этого Путин и ввел войска...
Забавно)) Что некоторые искренне не понимают, что с того момента, когда кто-то диктует им, как назвать своего ребенка, всё только начинается)) Поскольку потом вас можно заставить:
- принудительно жениться только на чистокровной украинке с Полтавы (лучше – со Львова) – для поддержания чистоты украинской расы,
- найти вам принудительную работу на урановых рудниках – страна просто нуждается в этом сырье,
- без вашего согласия отдать одну почку – их у вас целых две, а стране для пересадок они нужнее.
- и много чего столь же нужного стране, но не факт, что вам))
П.С. А вы что, и вправду не замечаете, как публичные националистические спичи Фарион – глупые и агрессивные – послужили отличным топливом для разогревания предвоенного психоза среди русскоговорящих во всей Украине?
Mykola Fedoriy _ 28.01.2018 14:22
IP: 46.118.141.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
Я поражен... А что такого сказала Фарион? Что Машу надо называть Маричкой? Да, это конечно перебор, из-за этого Путин и ввел войска...
Росія окупувала Крим і Донбас не із-за мови та бандерівців, яких там не було...Путін покарав Украіну за іі геополітичний європейський вибір в сторону ЄС і НАТО, за що вийшов Майдан...Цим самим зробити це неможливим через ввйну, нестабільність та територіальні проблеми з ними... Москалі завжди вважали, що втратити Украіну – це для них неприпустимо!.
valsh01 _ 28.01.2018 14:16
IP: 176.119.93.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
Для начала проштудируйте, что такое фашизм, чем он отличается от нацизма, почему появился нацизм, кто построил первые концлагеря, и с какой целью, а потом будете рассуждать...А не пользоваться советскими страшилками...
Спасибо, я это неплохо знаю)) Если совсем просто, то началось всё с того, что яйцеголовые интеллектуалы под заказ политиков новой формации ("новые лица") придумали несколько простых и понятных большинству лозунгов:
- Германия – понад усе,
- немцы (японцы, румыны, итальянцы) – великая нация, которая может диктовать другим, как им жить,
- жиды и цыгане – недолюди, которых нужно уничтожать,
- коммунизм – политическая зараза, его нужно запретить,
- мы дадим вам хлеб, в обмен на свободу и права человека,
- сплотимся вокруг вождя и партии, которые непогрешимы, знают, куда ведут, и берут ваши грехи на себя.
С момента победы над фашизмом прошло уже почти сто лет, а его идеи живут и сейчас. Увы, и у нас тоже ((
Mykola Fedoriy _ 28.01.2018 14:11
IP: 46.133.47.---
Націоналіст – від слова нація, національність...Кожна нація -це націоналісти...Тому совєцкая пропаганда добавляла слово "буржуазний"...Це мало означати, що, мол, вони воюють за власть буржуазіі проти совєцкой влади рабочіх і крєстьян, яка сидить в Крємлі та думає за счастлівоє будущеє совєцкого народа...
Mykola Fedoriy _ 28.01.2018 14:01
IP: 46.118.141.---
А чому в інших областях, де живуть повно росіян, нема воєнного "гражданского конфлікта"?.
valsh01 _ 28.01.2018 13:59
IP: 176.119.93.---
mihaylenco:
Orest Jj
понятно, что будете делать с "русскоязычными" украинцами...

Асимілювати. Вони постають українськомовними. Не вони, так їхні діти, та онуки. Просто треба створити відповідні умови.
Согласен с Вами на 100%. Единственный мирный выход для Украины – ассимиляция этничных не украинцев. Но ассимиляция требует:
- значительного времени (могут пройти даже не десятилетия, а столетия),
- усилий государства (создавать такие условия, чтоб именно в этой стране хотелось жить и самому, и передать ее детям и внукам),
- толерантность всего общества (чтоб всякие фарионы не рассказывали про вашу неправильность и ущербность),
- открытый и публичный общественный договор, а не политологические сиюминутные встряски страны под очередные выборы с целью сплотить свой электорат,
- военная сила государства (поскольку северный сосед постарается этого не допустить)
Mykola Fedoriy _ 28.01.2018 13:57
IP: 46.118.141.---
Москалі жили та живуть в усіх областях Украіни...Але на них ніхто ніколи не нападав...Навіть коли в Моршин і Трускавець воду іздили пити, чи на Львів подивитись, чи на лижах в Карпати кататись...Ні одного москаля за весь час там не вбили.Зараз Путін ввів війська та зброю та воєнним шляхом з підтримки частини проросійськоі 5-той колони окупував частину Донбасу...Вивісили триколори.
Але згараз москалі вішають лапшу на вуха, що на них на Донбасі нібито напали бандерівці...А хіба вони там були?...А чому далі у себе та в інших областях не нападають?...Цинічній брехні москалів нема межі.
mihaylenco _ 28.01.2018 13:52
IP: 93.171.73.---
valsh01
...К тому же, приводите список стран с совершенно разной этнической структурой – моно- и поли-. Что можно и просто сделать в моно-этничных странах, совершенно невозможно без крови в поли-этничных. Украина – много-этничная. Хотите чтоб она за 20-30 лет стала страной только украинцев – устройте депортации...

Якщо Україна не вирветься з імперії – вона загине. Формально ми маємо державу, а реально... Реально значна частина населення вважає себе частиною рускава міра. Головні ознаки – мова, московський патріархат, культура... Шкода, але саме на культурі найбільше спекулюють.

А ось давайте відокремимо мух від котлет. Культура – то є побутова культура. А високе мистецтво – то назвемо мистецтвом. Візьмемо собі краще – досягнення мистецтва, а ватну побутову культуру залишимо імперії.
valsh01 _ 28.01.2018 13:46
IP: 176.119.93.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
У вас и понятие русского офицера...Если не будет национализма, Украина быстро превратится в Малороссийскую губернию, пример Крыма, Донбасса, вам ничего не говорит? А там уже точно не будет ни украинского национализма, ни украинских школ, ни украинского языка...Для вас, это наверное благо...но не для всех!
А если у нас будет национализма через край, то мы, может, и отвоюем Украину у России (хотя – не факт). Но тогда мы быстро создадим концентрационные лагеря для не этнических украинцев, пох.ерим права человека в принципе (ведь Украина – над усе), установим политическую монополию, правду подменим пропагандой, через время окрепнув сами начнем заглядываться на чужие ресурсы и земли. В общем, история националистических стран, таких как Германия, Япония, Италия, неплохо показывает, что происходит, когда государство и идеология в нем становятся чисто националистическими))
mihaylenco _ 28.01.2018 13:44
IP: 93.171.73.---
Orest Jj
понятно, что будете делать с "русскоязычными" украинцами...

Асимілювати. Вони постають українськомовними. Не вони, так їхні діти, та онуки. Просто треба створити відповідні умови.
mihaylenco _ 28.01.2018 13:42
IP: 93.171.73.---
Anatol Zubenko
пример Крыма, Донбасса, вам ничего не говорит? А там уже точно не будет ни украинского национализма, ни украинских школ, ни украинского языка...Для вас, это наверное благо...но не для всех!

Зате там усі поголовно читають Толстого з Достоєвським, і дивляться винятково трансляції балету з Великого театру
mihaylenco _ 28.01.2018 13:39
IP: 93.171.73.---
Orest Jj
а може вы пойдете шляхом Америки? Там националистов подавляющее большинство.

Було б класно. Але рускій мір на це не погоджується. Свого часу Англійська імперія відпустила США, і від цього тільки виграла. А ось ватне царство ніяк не хоче відпускати свої колишні колонії.
valsh01 _ 28.01.2018 13:35
IP: 176.119.93.---
mihaylenco:
valsh01
А почему именно Абрам?

В джаному випадку Ви відвели В'ятровичу роль Абрама. Щоб відмивався. Хтось бовкнув, що В'ятрович вимагає заборонити Висоцького. Ватна пропаганда цю брехню підхопила. В'ятрович вже письмово написав, що нічого не має проти Висоцького, та Цоя.

А ви й надалі поширюєте брехню ватних пропагандистів.
Когда я брякну какую-то глупость не подумав, то я, как тот Абрам-Вятрович, тоже начну говорить, что меня не так поняли или даже переврали мои слова))
А то, что он и говорил, и думал именно про Высоцкого и Цоя, для меня понятно. Поскольку он их творчества просто не знает, и они для него обычные "российско-русские". Которых, по словам Шарикова, "душили-душили, душили-душили, душили-душили, душили-душили..."
Примеров "странностей", мягко говоря, мироощущения Вятровича – много. Например, запрет Иронии судьбы или книг Акунина. И вообще, в 21 веке запреты чего либо – мягко говоря странны))
Олександр Перший _ 28.01.2018 13:27
IP: 188.163.12.---
Anatol Zubenko:
...Без націоналістів України взагалі б не існувало, ...
++++ Без сумніву.
Олександр Перший _ 28.01.2018 13:25
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
...В козацкое общество мог приходить всякий. Не спрашивали, кто он, какой веры, какой нации. Когда Поляки роптали, что козаки принимают к себе разных бродяг и, в том числе, еретиков, убегавших от преследований духовного суда, козаки отвечали, что у них издавна так ведется, что каждый свободно может прийти и уйти.
І яку державу побудували козаки? Підстілку Москви?
- Встаньте з колін.
- Ні не встанемо.
Уряд реформ366 Україна та Європа1001 Aтака Путіна1153 Корупція1227 Свобода слова561
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter