Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Про істеричні антиукраїнські реакції польських політиків

27 січня 2018, 16:08

Перше. Кинуті українцям звинувачення є абсурдними й нікчемними з точки зору історії та міжнародного права.

Друге. Раджу представникам польської влади, перш ніж бризкати слиною в бік українців, уважно переглянути власну історію. Нагадаю, що антиукраїнська шовіністична політика Речі Посполитої в XVII-XVIII ст. та 20-30-х рр XX ст. завершилася для поляків втратою держави.

Третє. Польські політики, які нагнітають польсько-українське протистояння, зрозумійте нарешті, що переможцем тут може бути лише Московія.

Четверте. Ми поважаємо право поляків бути патріотами своєї держави, право шанувати своїх героїв. Але очікуємо на таку ж саму повагу. Тому не смійте ставити нас перед вибором, хто наші герої!

П'яте. Звертаюся до Президента Польщі Анджея Дуди: пам'ятайте слова Пілсудського про те, що не може бути вільної Польщі без незалежної України. Знайте: уявна перемога над українцями в минулому стане серйозною поразкою для Польщі в майбутньому. Закликаю Вас зайняти державницьку позицію й заветувати це рішення Сейму.

Очевидно, що чекати адекватної реакції на ці випади від влади марно. Але це не означає, що українці беззахисні. Знайте: ми не мовчатимемо й адекватно реагуватимемо на провокативні дії частини польського політикуму, який зазіхає на українську гідність, принижуючи наших Героїв.

Далі публікую офіційну заяву З'їзду ВО "Свобода":

26 січня 2018 року Сейм Республіки Польща ухвалив пакет законів, зокрема зміни до "Закону про Інститут національної пам'яті ‒ Комісію з переслідування злочинів проти польського народу" і деяких інших законів, спрямованих проти України та українців. Всеукраїнське об'єднання "Свобода" засуджує цей ворожий Україні, шкідливий для добросусідських відносин та вигідний Москві політичний акт.

Заборона "бандерівської ідеології" ‒ це не просто дешевий популізм частини польського політикуму. Насправді це заперечення права українців на власну державність і національну гідність. Зокрема, цей пакет законів повторює темники кремлівської пропаганди щодо вигаданих злочинів українських націоналістів. А за спростування цієї брехні передбачає позбавлення волі до трьох років.

У своїй політиці агресивного реваншизму та односторонньої ревізії історії депутати Сейму дійшли до заборони називати польські катівні на кшталт Берези Картузької (де мордували і страчували українців, білорусів, литовців, євреїв та представників інших національностей) "концентраційними таборами". Вони дійшли й того, що територію Галичини називають "Східною Малопольщею" та забороняють згадувати про факти співпраці польського уряду з Третім Рейхом (зокрема, під час розподілу Чехословаччини)! Це ще раз свідчить про цинічні подвійні стандарти польської верхівки.

Такі рішення польського Сейму ‒ це безпрецедентна образа, що відбулася на тлі спроб України відновити добросусідські відносини з Польщею. Бачимо, як союз України та Польщі ‒ ядро Балто-Чорноморської осі ‒ опиняється під загрозою через дії польських корисних ідіотів Кремля та бездіяльність української влади.

Вважаємо ухвалення такого пакету законів прямим втручанням у внутрішні справи України й по суті висуненням територіальних претензій. Для всіх очевидно, що виграє від цього спільний ворог ‒ Московія. В той час, як Україна спливає кров'ю, безвідповідальні польські шовіністи підступно б'ють у спину, користуючись тимчасовою слабкістю офіційного Києва. Нагадуємо полякам, що і Небесна Сотня, і тисячі наших героїв, які четвертий рік боронять Українську Державу та жертвують своїми життями в цій боротьбі, ішли і йдуть у бій під бандерівськими гаслами "Слава Україні! ‒ Героям слава!" Саме ці бандерівці стоять також в обороні Польщі, Європи та всього світу від московської орди. Нинішній польській владі слід пригадати історію: кожен удар у спину українців закінчувався трагічно для самої Польщі.

Але найбільша відповідальність перед Україною і українцями лежить на керівництві нашої держави. Очевидно, що чинна польська влада не сміла б робити таких кроків, якби українські очільники їм не потурали. Бо замість захищати українців, національні інтереси держави, вони плазують на колінах перед антиукраїнськими пам'ятниками з шовіністичними написами.

У зв'язку з цим вимагаємо від Президента України Петра Порошенка та Голови Верховної Ради України Андрія Парубія:

- Невідкладно ініціювати та скликати позачергову сесію для адекватної оцінки рішення Сейму Республіки Польща;

- Звільнити міністра закордонних справ Павла Клімкіна за черговий провал вітчизняної дипломатії;

Закликаємо Президента України Петра Порошенка як відповідального за зовнішню політику негайно публічно засудити рішення польського Сейму та повернути звання Героя України Степанові Бандері та Романові Шухевичу, яке відібрав злочинний режим Януковича.

Досить терпіти хронічні провали в зовнішній політиці!

Слава Україні!

powered by lun.ua
Коментарі — 151
valsh01 _ 28.01.2018 13:21
IP: 176.119.93.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
А яким шляхом нам іти? Якщо Росія-націоналісти, поляки- націоналісти, євреї-націоналісти,мадьяри, румуни, американці, -всі!
"Смешались в кучу кони, люди" – уж извините за неполиткорректный стишок рус. царского офицера))
1. Мне кажется, что вы немного путаете термины – национализм и патриотизм) А когда вы говорите про национализм американцев, то это вообще – оксюморон. Патриотизм американцев – да. Национализм – вряд ли.
2. К тому же, приводите список стран с совершенно разной этнической структурой – моно- и поли-. Что можно и просто сделать в моно-этничных странах, совершенно невозможно без крови в поли-этничных. Украина – много-этничная. Хотите чтоб она за 20-30 лет стала страной только украинцев – устройте депортации. По примеру Польши времен Пилсудского.
3. Для тупых повторю – в национализме в разумных дозах ничего плохого нет. Пока он не становится доминирующей идеологией страны. Тогда он очень быстро превращается в фашизм
mihaylenco _ 28.01.2018 13:15
IP: 93.171.73.---
Orest Jj _
Пы.Сы. Так кто тягныбоковцы более – русские или украинцы?

Українці. Націоналісти. Із своєю історією. Але не кришталево чисті. Бо таких не буває. А Вам відомо, що майже всі Герої – відморозки по своїй суті? Це у всіх народів так. В усі часи. Вам доводилося жити поряд з якимось Героєм? Нехай місцевого масштабу? І чи хотіли жити поряд з ним?
Олександр Перший _ 28.01.2018 13:15
IP: 188.163.12.---
Petro Ivanovich:
Вон оно как, теперь агрессию надо доказывать? А если бы Андрій Ілларіонов не доказав переконливо, то украинцы и не знали, что стали жертвой агрессора?
Українці завжди знали, як і ПА ОБСЄ. Докази потрібні іншим людям, які дивляться ПутлерТВ, щоб воно не вводило їх в оману за допомогою ТВ, інформботів і ватників, таких як ви.
mihaylenco _ 28.01.2018 13:11
IP: 93.171.73.---
valsh01
А почему именно Абрам?

В джаному випадку Ви відвели В'ятровичу роль Абрама. Щоб відмивався. Хтось бовкнув, що В'ятрович вимагає заборонити Висоцького. Ватна пропаганда цю брехню підхопила. В'ятрович вже письмово написав, що нічого не має проти Висоцького, та Цоя.

А ви й надалі поширюєте брехню ватних пропагандистів.
mihaylenco _ 28.01.2018 13:07
IP: 93.171.73.---
valsh01
А почему именно Абрам? Почему не Грицько или Петро? Ох уж этот националистический юмор...

Повторюю. "Скажу, що в Абрама донька хвойда, а потім попрошу пробачення, що помилився. А Абрам нехай відмивається". Старий єврейський анекдот. Класний. Бо стосується всіх народів світу. А Ви, чомусь тут виколупуєте український націоналізм, проти якого я нічого не маю.
mihaylenco _ 28.01.2018 13:04
IP: 93.171.73.---
Anatol Zubenko
valsh01:
А яким шляхом нам іти? Якщо Росія-націоналісти, поляки- націоналісти, євреї-націоналісти,мадьяри, румуни, американці, -всі! А ми хто-інтернаціоналісти? Ну тоді ми ніхто, і ніяка держава нам не потрібна...

І з цією тезою також погоджуюся.
valsh01 _ 28.01.2018 13:03
IP: 176.119.93.---
mihaylenco:
valsh01
В моей – есть место Высоцкому, в Украине Вятровича – нет...

Таки нехай Абрам відмивається.
А почему именно Абрам? Почему не Грицько или Петро? Ох уж этот националистический юмор))))
mihaylenco _ 28.01.2018 12:59
IP: 93.171.73.---
valsh01
В моей – есть место Высоцкому, в Украине Вятровича – нет...

Таки нехай Абрам відмивається.
mihaylenco _ 28.01.2018 12:58
IP: 93.171.73.---
Anatol Zubenko _
Як і ви...Щоб в Ураїні не було націоналістів...

Ні. Я повністю погоджуюся з тезою, що без націоналістів не було б України. Ще більше погоджуюся з тезою, що саме націоналісти першими стають на захист України. І що все населення, якщо терплять несправедливість, обурюються, чому ж націоналісти їх не захищають. Практично все населення єдиним своїм реальним захисником вважає націоналістів. Але бояться в цьому признатися навіть самим собі.
valsh01 _ 28.01.2018 12:50
IP: 176.119.93.---
Anatol Zubenko:
valsh01:
Ви два ідіоти...Без націоналістів України взагалі б не існувало, ... Та й кому вона потрібна без" язика, безкультурна?А Бандера-це невід"ємна частина боротьби української нації за своє існування! Що не зрозуміло, недороблені?
Странно)) Наверное я плохо выражаю свою мысль. Или я где-то тут написал, что не было в истории Украины Бандеры и УПА? Или я где-то тут написал, что укр.национализм нужно запретить, как коммунизм (что было глупостью, ИМХО)? Я написал прямо и понятно (надеюсь, даже Вам), что укр. национализм, как главная идеология страны, ведет нас в никуда. В самоизоляцию. В местечковость. В последующие этнические чистки. В лживый пафос. И мы в этом идем идеолог. путем России (или Польши, судя по этому блогу).
И еще я написал, что аморально врать, что люди воюют и умирают ради националистической Украины. У каждого из нас Украина своя! И каждый воюет за свою Украину. В моей – есть место Высоцкому, в Украине Вятровича – нет))
mihaylenco _ 28.01.2018 12:48
IP: 93.171.73.---
Anatol Zubenko
Ви два ідіоти...Без націоналістів України взагалі б не існувало, ...

Щодо нацоналістів – згоден. А щодо ідіотів – то це ваша оцінка.

Про нацоналістів. Я не вважаю, що націоналіст обов'язково має сповідувати ідеологію Бандери, і повинен бути в партії Тягнибока. А чому не ідеологію Донцова? Мазепи? Тараса Шевченка? Чому треба бути в партії Тягнибока, а не Яроша, чи Білецького? А ще краще – Корчинського. А завтра Фаріон зробить якусь свою партію. А післязавтра Богословська, та Кужель назвуть свої партії націоналістичними. Ось оце я вважаю ідіотизмом. Прив'язувати ідеологію до прізвищ сучасних партійних вожаків.
mihaylenco _ 28.01.2018 12:41
IP: 93.171.73.---
Roman Gall
Нам бы своих
Жириновских,
Кобзонов,
Которые бы
Глотки рвали
За Украину,
За мову,
А их совсем,
Что то не слышно...

Гордон. Глотку не рве. Але явно проти рускава міра. Прихильник поміркованої національної політики.
mihaylenco _ 28.01.2018 12:39
IP: 93.171.73.---
Mykola Fedoriy
Але брехливі міфи про нібито репресіі євреів зі сторони украінців, які не мали тоді своєі держави та самі піддавались найбільшим репресіям зі сторони окупантів, живуть далі і поширюються цими колишніми та нинішніми окупантами...

Чому українські націоналісти не боряться з цією брехнею. Єврейську тему або замовчують, або вона звучить в якості антиєврейської пропаганди. Чому ця тема ніколи не використовується в якості знаряддя боротьби проти рускава міра?
valsh01 _ 28.01.2018 12:33
IP: 176.119.93.---
Roman Gall:
valsh01:

Нет ничего страшнее русского фашизма.
Мих.Швыдкой,экс министр,2002

Это закон любого общества,любой страны;не признаёшь страну своей,ПОШЁЛ ВОН,никто не держит.
А.Дугин,Масква,доГтор философии

Украинцы воюют не за Бандеру,"СВОБОДУ" или Порошенка и т.д.,а за независимость Украины,за свою страну.
"Мы русские,воюем тут третий год.Здесь живут русские,и мы хотим на родину,вернуться в Россию".
А.Захарченко,зиц приСедатель ДНР

Чуешь,адикВатный,разницу?
Хайль Йоська!ХайльПутлер!
Не обосрись от натуги))
valsh01 _ 28.01.2018 12:31
IP: 176.119.93.---
mihaylenco:
valsh01
Боже, что сделал Высоцкий укр.националистам?

В'ятрович на це вже відповів. Але... "Скажу, шьо у Абрама дочь проститутка, а потом извинюсь, что ошибся. А он пускай атмиваєтся".
Есть такой ярый про-властный блогер Voronz. У него сегодня вышла статья – "Почему Вятрович прав..." Почитайте)) А Вятрович, то, оказывается, прав)) Его просто не так поняли)) Говоря это он имел в виду не конкретного Высоцкого или Цоя, а то, что нам еще быстрее нужно бежать от Москвы)) А слабо самому Вятровичу отказаться от всего, что хоть как-то связано с СССР и Москвой. От родителей, например (если они у него были, конечно))
П.С. А вообще, мне был интересен сам конфликт – поэт и чиновник. И, опять, чиновники – советский и ново-украинский – поддержали друг друга. Исходя их совершенно различных соображений они пришли к единому мнению, что поэт для них – враг))
Mykola Fedoriy _ 28.01.2018 12:26
IP: 46.118.141.---
mihaylenco:
Після смерті Лєніна грузин Сталін з часом почав чистку від засилля євреів у партапараті владі, арміі, ЧК, культурі і т.п...Видно, вони чимось його достали...Ця позиція єднає Сталіна з Гітлером...Під сталінські репресіі 30-тих років попало багато високопоставлених євреів з усіх сфер діяльності...Але брехливі міфи про нібито репресіі євреів зі сторони украінців, які не мали тоді своєі держави та самі піддавались найбільшим репресіям зі сторони окупантів, живуть далі і поширюються цими колишніми та нинішніми окупантами...
mihaylenco _ 28.01.2018 12:22
IP: 93.171.73.---
Orest Jj
Только не коротко а именно расписать по всей красе. Обычно на центральных площадях с памятниками есть аллеи – от там и разместить всю информацию.

Шкода, що наших коментарів не читають автори блогів, і пропозиції не дійдуть до Тягнибоків-В'ятровичів. А якщо й дійдуть, то вони їх викинуть. Як екстремістські.
valsh01 _ 28.01.2018 12:13
IP: 176.119.93.---
mihaylenco:
valsh01 _
Вы сами признаете, что война идет...

Не переконали.
И не старался Вас в чем-то убедить)) Просто высказал свое видение этого вопроса))
А война, действительно, идет. Увы ((
valsh01 _ 28.01.2018 12:11
IP: 176.119.93.---
mihaylenco:
Зараз іде війна. Агресор захопив наші території, де влаштував кривавий розбій
Мне не нравятся манипуляторы. А тезис, что если ты против укр. национализма – значит ты пособник Путина и виновник войны – это чистая манипуляция.
1. На фронт берут не по националистич. принадлежности, а по другим критериям) И далеко не все украинцы идут умирать за "Свободу", Бандеру, УПА или истор. бред Вятровича. Многие воюют ради своих близких, своего дома и убеждений. Мне кажется, что националисты замалчивают это, стараясь "приватизировать" понятие патриотизма фронтовиков))
2. Я не против национализма вообще, а против навязывания его обществу как доминирующей и главной идеи. Мне кажется, что идея свободы и прав отдельного человека – значительно более подходит европ. Украине))
3. Тезис, что националист. идеология – только для этой войны – ложь. Националисты и после войны будут вести себя так же – агрессивно, не считаясь ни с чем. И – малоэффективно (как при Януковиче)
mihaylenco _ 28.01.2018 11:59
IP: 93.171.73.---
Mykola Fedoriy
В Царській Російській імперіі були постійно єврейські погроми...

Бачу, розумієте. Але чи розумієте, чому сучасні українські націоналісти ці історичні факти, які неможливо заперечити, зовсім не використувують в ідеологічній боротьбі проти рускава міра? Адже підтримка з боку євреїв багато чого варта. Підтримка – зовсім не означає продаватися.
Олександр Перший _ 28.01.2018 11:56
IP: 188.163.12.---
Petro Ivanovich:
Так кто там у нас агрессор???
Агресор у нас, безумовно, Росія, що підтверджується визначенням агресії резолюцією N3314 Генеральної Асамблеї ООН від 14.12.74 р.; дії Росії відповідають 6 з 7 критеріїв агресії (достатньо одного), які визначені цією резолюцією. Факт агресії Росії визнаний в чисельних резолюціях ПА ОБСЄ.

Дуже переконливо це доказав Андрій Ілларіонов на сайті "Ехо Москви" (Гражданская война или внешняя агрессия?) 27.01.2018 р., де, "як Тузік грелку" порвав Венідіктова з його "аргументами" що до громадянської війни в Україні.
Mykola Fedoriy _ 28.01.2018 11:55
IP: 46.118.141.---
mihaylenco:
В Царській Російській імперіі були постійно єврейські погроми...Тому революцію в Росіі, щоб скинути царя, підплатили та зробили євреі...Біла Царська гвардія воювала проти більшовиків під лозунгом "Бей жидов, спасай Россию!"...Бо ідеологами комунізму були німецькі євреі Маркс і Енгельс...Захопивши владу, більшовицький Уряд (Совєт Народних Комисаров) складався виключно з євреів (під псевдонімами)...Лєнін був єврей (по лініі мами Бланк)...Фелікс Дзерджинський із ВЧК був польський єврей...Всі структури ВЧК очолювали також вони...Всю ідеологічні пропагандистські структури також очолюаали вони, розпалюючи штучно у "трудовлго народу" ворожнечу до "врагов народа украінських буржуазних націоналістов", коториє типа" хотят гезалєжну Украіну...И тєм самим разрушить пєрвую в мирє державу рабочих и крєстьян"...Тому проаідники украінськоі незалежності совєцкой пропагандой подавались зомбованим масамвиключно як "убийцьі, погромщики и бандитьі"
mihaylenco _ 28.01.2018 11:46
IP: 93.171.73.---
valsh01 _
Вы сами признаете, что война идет...

Не переконали.
mihaylenco _ 28.01.2018 11:44
IP: 93.171.73.---
valsh01
Боже, что сделал Высоцкий укр.националистам?

В'ятрович на це вже відповів. Але... "Скажу, шьо у Абрама дочь проститутка, а потом извинюсь, что ошибся. А он пускай атмиваєтся".
mihaylenco _ 28.01.2018 11:42
IP: 93.171.73.---
Олег Соколенко
но памятники Ленину не за это сносят...

Я б обов'язково в кожному місті, та селі залишив по одному пам'ятнику лєніну. І на ньому написав: "Найвидатніший людожер всіх часів і народів. Організував масове знищення понад 100 млн. чоловік; довів людей до людожерства; знедолив 300 млн. чоловік." На пам'ятниках інших дзержинських також коротко написав про їхні подвиги. Вулиці, та пдлощі не треба перейменовувати так, як це зараз робиться. Ні, назви треба змінювати. Але трішки. Наприклад "Вул. ката якіра", "площа садиста дзержинського", "вул. бандита котовського", "вул. хвойди коллонтай". І нехай собі люди вклоняються пам'ятникам людожерів, і гордяться тим, що проживають на вулицях катів, садистів, бандитів, та хвойд.
Зеленський3 Донбас5 Корупція1305 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter