Оксана Забужко Письменниця, Віце-президент Українського ПЕН-центру

Зневажена честь Києва

27 травня 2008, 17:28

Соромно, звісно. Соромно, що мером моєї столиці й далі лишатиметься блазень із явними ознаками психічного нездужання, – і моє апостольське Вічне Місто, моя священна столиця, впродовж віків ким тільки не гвалтована, буде й далі стрімко перетворюватися на брудний, безликий Гонконг, по якому мчать, перекриваючи рух, класичні Свириди Петровичі й Проні Прокоповни на джипах із урядовими номерами, здійснюючи свою давню мрію, за класиком-таки: "А я по Хрещатику шлейфом тільки шелесь! шелесь! Та на всіх тільки пху! пху!"...



Тільки ж коні, то пак кияни, не винні. І не варто так уже улюлюкати в бік міфічних гречколюбних бабусь, які буцімто воліли "по 100 гр. щосвята від Черновецького" над "один раз 1000 грн. від Тимошенко" (за моїми спостереженнями, бабусі якраз голосували "за Юлю"!). А річ у тім, що киянам таки дійсно не було з кого вибирати. З цілого довжелезного полотна кандидатів (ах, трясця ж вашій помаранчево-біло-блакитно-рожево-червоно-рябоцибесенькій мамі, як же ж ви всі дістали, пігмеї, своєю щовиборчою істеричною трясучкою капшуків і амбіцій!) – таки жоден не продемонстрував, ні на макове зерня, – ні державницької культури, ні свідомості столичного мера. Ані, зрештою, просто, гідності киянина, якому це Місто – болить.

Бо з Містом же таки катастрофа – впору криком кричати й калатати в дзвони на сполох, як перед татарськими набігами. Сто років тому це ще було одне з найпрекрасніших міст у Європі. Двадцять років тому, вже понівечене й брутально ограбоване сталінським погромом із понад 300 своїх коштовних храмів і майже всіх історичних ансамблів, воно ще лишалося, завдяки унікальному, містичному, тільки з Римом і Єрусалимом порівнянному ландшафту, "містом-садом", де в радість було жити – і яким можна було захоплюватися. Нині це – розпухла сміттярка диких, сліпих, оскаженілих нуворішських грошей і нуворішських-таки смаків. Чотиримільйонне місто з одним (!) вокзалом, без багатоповерхових паркінгів (жодного!) і об'їздних доріг (вантажівки в історичному центрі – незмінний шок кожного європейця!), з людьми, загнаними під землю (!), й давно "непроїздним" потоком "пробок" і "тянучок" на поверхні, без пішохідних зон і взагалі без хідників, бо по хідниках паркуються й їздять автомобілі ("повбивав би!"), з китайсько-латиноамериканською екологією (ще трохи, і сльози тектимуть з очей від забрудненого повітря, як у Боготі!), з Hayatt'ом навпроти Софії (ще раз "повбивав би!") і взагалі без жодної культури містобудування, бо "будували"-гвалтували його всю дорогу після Мазепи різних мастей бабушкіни-варяги, котрим на Місто було начхати, і жодного трепету до князівсько-гетьманської слави "східних Афін" у цих людей нема й заводу (був би – не віддали б лаврських святинь у хамське паношення тоталітарній секті, званій Московським Патріархатом!), – ось який він нині, наш Вічний Град – наш Гонконг, наш Тайвань, наші, вибачте на слові, Познякижилбуд...

Місто без господаря. Місто, захоплене варварами. Місто, в якому жити стає все трудніше. Все незатишніше. Все неможливіше.

Але ж ви тут не живете, ви, з отого полотнища? Ви ж, самі варяги-некияни, повиносилися "за межі", в колишню "дачну зону", в надозерні палаци, поогороджувані шлагбаумами й будочками з озброєною охороною, – як же ви смієте, як вам стає нахабства, зажертій совковій нуворишні, лепетати щось про "проблеми киян", коли ви, убогі, їх собі так і уявляєте, ті "проблеми", – у вимірі то 100, то 1000 грн. на душу електорату, – а від розуміння того, що взагалі значить для честі нації столиця, та ще така, як Київ, вас відділяє дистанція, як від Печерська до Місяця?...

Бравого "сандеївця Льоні" і його команди в принципі можна було позбутися. Тільки не було кому цього робити, от у чім штука. ЮВТ, майстер інтриг і геній деструкції, затіявши цю справу з притаманною їй бурею й натиском, усю "конструктивну" частину найбездарнішим чином провалила – просто тому, що не змогла запропонувати киянам нічого ліпшого. Тобто, взагалі нічого, крім власних карих очей у телевізорі. Жодних ідей. Нуль цілих, нуль десятих. Замість прем'єра європейської країни орудувала, як не гірко, дама рівня трамвайно-тролейбусного депо, чиє почуття реальності, схоже, вбила непохитна віра в те, що: 1) все на світі купується й продається; 2) "действительное впечатление можно произвести только сверхнаглостью" (В.І.Ленін); 3) варто їй тільки зняти з ноги черевика й оголосити "Це мій черевик – голосуйте за нього!" – як збуджені юрми притьмом ринуть виконувати вказівку. Юрми, натомість, не ринули. І не дивно: порівняно з Черновецьким вірний ідальго ЮВТ Турчинов у гіпотетичній іпостасі київського мера має хіба ту перевагу, що розмовляє реченнями, де можна розрізнити підмет і присудок. Сподіватись від нього якоїсь культури державницького мислення смішно – свого часу на посту глави СБУ він запам'ятався був виключно тим, що, замість безпеки країни, займався особистою безпекою ЮВТ, тобто збором "компромату" на її опонентів, – і це в тій самій країні, де наш великий північний сусід порядкує як у себе в хаті, і СБУ таки ой як потребувала би притомного керівництва... Так що єдиною видимою чеснотою "прем'єрського кандидата" була його особиста відданість прем'єрші – чого для Києва виявилось малувато. Ну, а про всіх інших "учасників забігу" й говорити нецікаво – навіть красень Кличко був ніякий, мов той Турчинов. Яке ж вам діло до Вічного Міста, "любі мої", що вас аж стільки налетіло сюди й насмітило вашими летючками (а сміття-то в нашій Азіопі не сортують, не переробляють!), – що вам Гекуба?...

Що мене не перестає дивувати, це безмежна "класова тупість" наших політнуворішів: повна відсутність у них будь-яких довготермінових стратегій і бодай би зачатків безкорисливо-теоретичного інтересу до країни, котру, за Шевченком, беруться "правити". При наявності в голові хоч би азів "києвознавства" можна було б усе-таки допетрати, що Київ не дається взяти "на хапка". Коли в 2004 р. це хотіли зробити "донєцкіє" методом "лежать, баяцца!" – Україна одержала Майдан. Коли в 2008 р. це схотіли зробити Тимошенко й Кличко методом "поцілуй мене з розгону", – Київ одержав Черновецького. Що, в перекладі з мови передвиборчих бюлетенів на дискурс київських вулиць, означає: "А пішли ви всі!..."

"Отакоє-от", як казала одна незабутня. А Мера – справжнього, не за посадою тільки, – в Києві як не було, так і нема.

Я от думаю – може, нам Джуліані "на київський стіл" покликати? Примудрився ж чоловік якось перетворити геть "убитий", у 1990-ті, Нью-Йорк, де з підземок смерділо сечею гірше, як у радянських клозетах, а крізь Сентрал-Парк після 17.00 не наважувались іти навіть бомжі, – на місто, цілком відповідне європейським (авжеж пак!) стандартам. Може, він і Києву повернув би колишню славу? Його "градоначальницьким" чеснотам я б повірила – мала нагоду позаторік споглядати його зблизька, на Міжнародному письменницькому фестивалі "World Voices" у Нью-Йорку (уявляєте собі, до прикладу, Черновецького – та на "Молодості"? Чи – хоча б на Скрипчиній "Країні Мрій"? Так отож...). А вже кваліфікованих викладачів києвознавства я б такому "варягові", бігме, й сама не полінувалась би серед київської інтелігенції підшукати – і навіть, як казала Сова в мультфільмі, "бєзвозмєзддо, то єсть дадом". Принаймні він би їх слухав – у цьому я не сумніваюсь. Принаймні такий Джуліані моє Місто – поважав би.

Ось це й є ключове слово, в ньому весь "політтехнологічний секрет", якого не купиш за гроші, – повага. Саме її не виявив до Києва жоден із кандидатів. І тому Київ проголосував за відвертого, неприхованого блазня – за того, кого відверто й неприховано зневажає сам: от уже другий рік глузливо чмихаючи на сам звук його імені.

Це був чесний вибір, панове.

powered by lun.ua
Коментарі — 408
Glory _ 30.05.2008 20:12
IP: 62.64.124.---
to Rostyslav

Ви знімаєте слова з кінчиків моїх пальців. Дякую за відверті думки про наше сумне сьогодення. Про Ющенка сьогодні особливо багато новин. Він, неадекватний, відзначає якусь свою примарну перемогу.
Rostyslav _ 30.05.2008 19:38
IP: 75.25.96.---
Так, ви маєте рацію, Kitty, окрім чужих неприємностей бувають і інші радості у житті.
От, сьогодні, наприклад, не можу втриматися від реготу, коли черговий раз згадую кавказький анегдот "Палто (тобто, пальто) не надо!" Це ж треба було цій Тимошенко додуматися поздоровити Ані Лорак з перемогою на Євробаченні? Як тут же ж їй, вражій силі, на зло (а заодно і нам і тій же Пані Забужко в придачу, теж, на зло), президент України нагородив Філіпа Кіркорова званням народного артиста України! Ну до такого навіть би сам Янукович з Путіним не додумались! І відколи ж це наші українські хуторянські патріоти так стали кохатися в російській попсі? А я думав, що вони любили Солов'яненків, Козловських...
Ех...
І щось наша улюблена радниця по мистецтву і літературі при президентові України мовчить, не розжовує нам простим і недолугим, що це воно таке було?...
Kitty _ 30.05.2008 18:37
IP: 92.113.20.---
30.05.2008 17:19___ Rostyslav

Да пожалейте Вы убогого. Это похоже на поединок "супертяжа" и "пера". Закидали, понимаешь, умными словьями, да ещё и добавили: "аргументів" "дедукцій" и "рутинером".
Как бы инсульт бедолагу не хватил от непомерного напряжения мозгов (или чего у него там, в маковке).:)
Прищ _ 30.05.2008 17:51
IP: 24.12.159.---
Отакоі! Зізнаюся, що про "доньку-курву" і "зятя-наркомана", вперше чую від вас. Оце справжня топ-новина. А на завершення, як кажуть друзі-росіяни, ще декілька слів з вашого собачого життя.
Rostyslav _ 30.05.2008 17:19
IP: 75.25.96.---
_ Прищ

Аж тепер мені стало зрозуміло, що ви не про Забужко пеклися...
Ви виявилися ще тим рутинером! Вам би на Юлечку подрочить. Так з яких таких аргументів і дедукцій ви подумали, що і я поведуся?
Краще признайтесь, ви за Черновецького голосували?
А що, справді, трохи шкварчить під ногами, що бютівці відхопили 32 штики?
Наступного разу, коли захочеться знову щось взяти в свої ручки, щоб влаштувати нам всім празднік ума, постарайтесь сильно не тиснути на клавіші – майте на увазі, про вірменське походження Тимошенко ми вже знаємо, про жидівське, також, про її доньку – курву і зятя- наркомана теж, так що затупіть щось таке нове, творче і надихаюче, щоб відразу усім стало легше жити.
nepatriot _ 30.05.2008 17:07
IP: 213.160.140.---
Президент Віктор Ющенко присвоїв звання народних артистів України фіналістці "Євробачення-2008" Ані Лорак та народному артисту Росії Філіппу Кіркорову, який продюсував її участь у конкурсі.
"Ви зробили колосальний внесок у розвиток наших двосторонніх відносин", – сказав Ющенко.
"Отакоє-от", як казала одна незабутня, пані Оксано. А інтелігенція МОВЧИТЬ З ПРИВОДУ ФІЛІ? БО БЛАГОДЕНСТВУЄ? ЗНАЧИТЬ, ПІДТРИМУЄ ЮЩОБЕДРОСОВИЧА? Чи як, пані Оксано, велика українська інтелігентко?
Ваш Месія, пані Оксано. для мене в 2004 р. було ВСЕ ОДНО Ющ. чи Янек, бо вважав і вважаю їх ОДНАКОВИМИ. не плутати з Помаранчевою революцією.
Прищ _ 30.05.2008 15:56
IP: 24.12.159.---
Упізнаю за стилем – ті самі 3 (уже без лишку) плювки. Який же ж це виклик – банальне паплюження з претензією. Ви, як дитя, вірите в те, що Тимошенко і іі сила, доклали "величезних зусиль", щоб лише вас, рідненького, позбавити від Черновецького. Хоча, напевно, лукавите. Інакше – моі вам співчуття. Аякже ж – все для людей, а не для себе коханоі. Тоді чому всі галасають довкола про поразку? Яка поразка – 2-е місце Турчинова (який прорив з 2% до 20%), 32 штики в Киівраді. Це ж як можна ощасливити в майбутньому киян?! Та тому істерика, що мета не виправдала засобів. Потрібен Киів як плацдарм для наступних виборів, як контроль над дорогущою земелькою, як величезні грошові потоки. Взяла Киів – отже взяла Украіну. Ан ні – осічка вийшла чомусь. Бо не в усіх очі зашорені сердечками. І не відсиділась інтелігенція, а банально проігнорувала нахабне бютівське створіння. А ви про загальне добро? Слів нахапалися розумних: логіка, виклик. Смішно (ги-ги!).
nepatriot _ 30.05.2008 13:29
IP: 213.160.140.---
Президент Віктор Ющенко присвоїв звання народних артистів України фіналістці "Євробачення-2008" Ані Лорак та народному артисту Росії Філіппу Кіркорову, який продюсував її участь у конкурсі.
"Ви зробили колосальний внесок у розвиток наших двосторонніх відносин", – сказав Ющенко.
"Отакоє-от", як казала одна незабутня, пані Оксано.

І знаєте, ще чому (бо в основному через правильне стратегічне бачення ролі нашої енергетики в умовах світової енергетичної кризи) молоді (мені 35 років, моїй сестрі-25), а не тільки бабусі, голосують і голосуватимуть "за Юлю", за Вашими словами. Тому що вона не присуджує звання народних артистів тупим російськопопсовим виконавцям.
І як казав "отщепенец" (бо ненавидить попсу) російської музичної критики Артемій Троїцький, если сравнивать украинских лидеров со звёздами поп-музыки, то В.ЮЩЕНКО – ЭТО ФИЛЛИП КИРКОРОВ, А ЮЛИЯ ТИМОШЕНКО – ЭТО МАДОННА.

Як у воду дивився.
_Netko_ _ 30.05.2008 13:12
IP: 195.42.130.---
30.05.2008 11:52___ jjj_1
Черновецкий меня подкупил. Однозначно. В моем доме починили трубы, вокруг проложили асфальт, построили шикарную детскую площадку. Это – явный подкуп
Сліпому залишається радіти запахам.
Невігласу – сподіватися на чудо-відкриття в медицині.
Черновецький давно дослідив, працюючи наглядачем у в'язниці, що безглуздо шкодувати тисячу гривень тому, хто вам дарує добровільно мільйон доларів.
Поскольку это маразм – город, где вывески на одном, а люди говорят на другом языке
Статус "люді" має властивість втрачатися
Я любив українську та тішився культурою своїх співвітчизників, доки мене не почали ЗМУШУВАТИ. А ось цього вільна людина не приймає
1.змушувати – це коли Ваша бабця чи прабабця божеволіючи від голоду у 32-33 роках їла своїх дітей. Бо була українклю і розмовляла українською бо вважала маразмом відмовлятися чи цуратися свого.
У Вашому випадку все значно простіше і людською мовою виглядає так:
хвойда, шльондра і повія – за переконанням
2.щодо вільної людини – цей комплімент – не до Вас
jjj_1 _ 30.05.2008 11:52
IP: 77.123.85.---
Шановна пані Оксано!
Напевно, живучи в своєму соціумі, ви не помічаєте, або не хочете помічати (що, власне кажучи, одне й те саме), того, що кияни здебільшого не розмлвляють Вашою мовою та не поділяють Ваших думок. Їздячи всією Україною – робота вимагає – відмічу: те саме – усюди...
Посему – по-русски: Черновецкий меня подкупил. Однозначно. В моем доме починили трубы, вокруг проложили асфальт, построили шикарную детскую площадку. Это – явный подкуп. Я понимаю, как это ужасно для национальной идеи, и дермовы, когда приходят эти "національно несвідомі" и делают для людей то, о чем поборники "честі нації" только говорят. Слова еще никого не накормили. А американские гранты для нашего "резидента" кормят лишь оранжевую сволочь. И чем больше вы будете пытаться нас украинизировать, тем большей честью для нас будет говорить по-русски. Поскольку это маразм – город, где вывески на одном, а люди говорят на другом языке. И специальность литератора, впрочем, как любая другая, не дает иммунитета от людского презрения ко всем находящимся в этой продажной оранжевой компании. До каких-то пор помогут деньги Заказчика. Что дальше? Вашу несостоятельность насквозь видят даже в младших классах сельских школ...
Я любив українську та тішився культурою своїх співвітчизників, доки мене не почали ЗМУШУВАТИ. А ось цього вільна людина не приймає. Тож лишайтеся з своїм сумлінням. А ми – з мером, що, принаймні, не перекладує на Хрещатику свою лажову плитку кожен рік.
Пишіть, Оксано, пишіть...
Rostyslav _ 30.05.2008 03:12
IP: 75.25.96.---
Ей, Duzer, у Тєбя сємкі єсть?
Rostyslav _ 30.05.2008 03:07
IP: 75.25.96.---
Так тепер, за фабулою нашої неповторної письменниці, ім'я котрій Оксана Забужко, винна у всьому та сама Тимошенко, котра ці позачергові вибори придумала і зорганізувала, бо не змогла особисто проголосувати за 4-ьох мільйонний Київ так, щоб Черновецький більше не повернувся.
Сподіваюсь, я доступно все пояснив, і не дуже різко? Бо мені би страшенно не хотілось бути, також, в чомусь звинуваченим (ги-ги!), наприклад, у тому, що я розкидаюсь плювками.
До речі, це не були плювки, це був свого роду виклик і Оксані Забужко і Київській інтеліґенції, котра вирішила банально, по-міщанськи, відсидітись в своїх салонах, кухнях, курилках з відстороненим виглядом тоді, коли був найвищий час діяти...
Rostyslav _ 30.05.2008 03:02
IP: 75.25.96.---
Потім, ви, мабуть, не станете заперечувати того, що знає кожний собака не тільки у Києві, але і в Україні, що Тимошенко і її політична сила неймовірними зусиллями зробили все можливе і неможливе, – розрулили політичну ситуацію так, щоб всі Кияни, і в тому числі Пані Забужко, мали змогу зупинити цю вакханалію в столиці (власне, про котру ви і згадуєте), мали шанс змінити цього пришелепкуватого Черновецького і його антураж-скотобазу на достойного кандидата, – потрібно було тільки прийти на ці позачергові вибори і через не можу, і через не хочу проголосувати, ну хоча б, за Кличка.
Але, судьба – злодєйка, особливо, коли всі їй у цьому сприяють. ЕРЕКТОРАТ (ги-ги!) Києва на вибори не прийшов, а більшість тих, що прийшли, – злилися в екстазі, тобто за дурбелика проголосували, – на зло собі, на зло Тимошенко і БЮТу, на зло Пані Забужко.
Rostyslav _ 30.05.2008 03:00
IP: 75.25.96.---
Ну, що ж, спробую ще раз, тепер до Прища і йому подібних, хоча, признаюсь, роблю це в лом і без особливого ульоту, тому що апелювати до таких людей – це те саме, що вести діалог з недорозумінням Черновецьким. І можу пояснити чому. Коли Черновецькому незаангажовані журналісти (котрих на нинішній день і не так багато) задавали прозаїчні запитання по законодавству розпродажу Київської землі, то він відповідав щось на кшталт того, що кажете ви – " я так і подозрєвал, шо ви зомбірований юльок..." і т. д. в такому ж стилі.
Але мені не тяжко зробити вам послугу, так би мовити, віртуально одягнути на ваші юлефобні фантазії смиренну сорочину логіки.
Ось погляньте на опус Пані Забужко неозброїним оком ще один раз. Ви, мабуть, погоджуєтесь, що вона була страшенно обурена тим, що в Києві було вдруге обрано мером Черновецького; мало того, вона, навіть, підозрює, що він психічно хворий чоловік (з чим я і мільйони Українців КАТЕГОРИЧНО (ги-ги!) згідні).
Duzer _ 29.05.2008 23:00
IP: 77.52.110.---
Грабили до Лёни и будут после него, вопрос в том, что допустим Омельченко давал жить другим, не уничтожал скверы и парковые зоны, а теперь что мы видим, скоро все вокруг будет утыкано свечами, но пардоньте это же не Манхетен. Турчинов с Юлей правда разграбили бы столицу намного быстрее Лёни, потому что он немного тормознутый, может это хоть немного и сдержит его амбиции.
Прищ _ 29.05.2008 22:13
IP: 24.12.159.---
Напевно, Rostyslav довго накопичував отруйну слину для п. Забужко. Бо вистачило на 3 з лишком неймовірних за розмірами (не кажучи про зміст) плювки. Трумайте свою "любов" для іншого персонажа, бо п. Оксана явно не "героіня" вашого роману. Пригадали усе, що "накоіла" Забужко, мабуть, нічого не забули. Знаєте, від цієі політичноі вакханаліі, що триває в Украіні, навіть найаполітичніша людина не стерпить і якось відреагує. Що, зрештою, для вас, юлеманів змінює до чи після виборів з'явилася стаття Оксани. Адже будь-яка спроба критики, а власне критика "сонцесяйноі" сприймається завжди несамовито вороже юлемасою. Зайве підтвердження тому – кількість постів на цьому блозі. Головне, що п. Оксана висловила свою думку. Я чекав іі реакціі, і автор мене не розчарувала. Низький уклін Вам, пані Оксано. Плідноі праці і довгих років життя. Хай береже Вас Бог!!!
фея _ 29.05.2008 21:56
IP: 217.27.157.---
О, мать украинского матерного романа решила слезу пролить о киевской забудове? С фальшивым укрпафосом, душным как толстые письменницкие панталоны. Это ж Ющенко отменил свой же указ о запрете застройки центра. Вот и строят без "трепету до князівсько-гетьманської слави "східних Афін", унікальному, містичному, тільки з Римом і Єрусалимом порівнянному ландшафту, "містом-садом". Не знала что ли возмутительного факта, матерная мать? Хвакт не болить?
Unique _ 29.05.2008 21:29
IP: 91.124.106.---
28.05.2008 22:34___ Unique
А потім:
http://www.pravda.com.ua/news/2008/5/29/76720.htm

І не варто сперечатися.
Filozof _ 29.05.2008 19:09
IP: 77.88.196.---
Шановна пані Оксана!
Ваша стаття мені нагадала один відомий за часів Радянського Союзу випадок:
"Я Солженицына не читал, но осуждаю..."
Практично всі моральні авторитети набрали "в рот води", а коли вже сталося, розпочинають голосно про це говорити. Де ви були раніше? Де було ваше слово? І де аргументи? Де конкретна підтримка, конткретного кандидата. Де Ваша громадянська позиція "до..."?
БІЛОЦЕРКІВЕЦЬ _ 29.05.2008 17:18
IP: 195.137.232.---
ШАНОВНА Пані Оксано!
Ваш крик душі зрозумілий широкому загалу людей. На кінець хоч хтось з когорти моральних авторитетів підняв свій голос за Київ. Але парадоксальність Вашої позиції полягає в тому, що вона з'явилась після "воцарения головного марсіанина на новий термін". А ЧОМУ ви мовчали до того? Ви знана та авторитетна людина і Ваша думка не залишилась би непоміченою. Але промовчали. Спасибі й на тому. Сергій Поярков був "більш конкретний". Окрім стьобу і політичного хизування він "постав над битвою за Київ" заховавшись у Харкові на богемній тусовочці. І це видається за послідовну політичну позицію!? На відміну від Сергія Ви маєте позицію. Але вона з фрейдистским підтекстом. Спочатку маленьке талановите літературне есе, а потім щось із серії жіночих прокльонів на адресу однієї з політичних лідерів України, яку послідовно лаштують на "роль вічної невістки". Це що невігластво, чи елементарна жіноча заздрість?
nepatriot _ 29.05.2008 14:34
IP: 213.160.140.---
- А що значив для вас літературний фемінізм, один з найпродуктивніших підходів в літературознавстві останнього десятиліття?

- Як каже моя мама, українські письменники не люблять жінок. От вам і вся проблема нашого антифемінізму. (Із інтерв"ю Оксани Забужко "ДТ")
http://www.dt.ua/3000/3680/37460/
Забужко просто є УКРАЇНСЬКИМ ПИСЬМЕННИКОМ. Цей блог – зайве тому підтвердження.
nepatriot _ 29.05.2008 14:17
IP: 213.160.140.---
to 29.05.2008 13:33___ Ярославна
Та ні, при чому тут "світлосяйніша", я, наприклад, по-моєму всі коментатори цього блоку сприймають УСІХ політиків достатньо адекватно у контексті хто що може зробити і хто на що здатен. Це в Оксани проблеми з адекватністю, ще з тих часів, коли вона назвала президента принесеним в жертву і щось там писала про місіонізм. По-моєму, письменник, який вважає когось із політиків месією, – неадекватний взгалі.
Ярославна _ 29.05.2008 13:33
IP: 88.81.232.---
Маргіналам атбой!
Тимошенко в небезпеці! Принаймні, допоки вона в машині Ющенка:)))

Сподіваюсь, пані Забужко вміє тримати на безпечній відстані від свого серця цю рефлексуючу отару, майстерно подражнюючи двома-трьома абсолютно влучними реченнями про "світлосяйнішу")

сучасні реалії майже за Сосюрою:

"Любіть Тимошенко, як сонце любіть,
як вітер, і трави, і води...
.....................
Оксано! Як небо оце голубе,
люби її кожну хвилину.
Вівця полюбить не захоче тебе,
бо так "не любиш" Вкраїну..."
nepatriot _ 29.05.2008 13:15
IP: 213.160.140.---
Ты прикинь, народ, твой Президент после специально созванного именно в Донецк совещания, куда пригребли под тысячу чиновников со всей страны (за средства местных бюджетов) вдруг срывается в сауну к Ахметову, в ту самую "резиденцию" на оттяпанной у Ботанического сада земле, и – хер навыпуск – изучает лучшую релакс-баню, потому как у себя в Безрадычах тоже сауну затеял.

Пора, народ, пора. Посмотри на Киев – мы теряем страну.
Проигранные выборы в Киеве закрыли последнюю страницу уже будто стыдливых воспоминаний о Майдане.
Спасение от боли – в забытье. Мы сегодня будто стесняемся себя тех – чистых, открытых, безоглядных, смелых, верящих... Наивных!
Но самых лучших, самых красивых, самых честных, самых счастливых за всю историю независимой Украины, а, может, и за всю свою жизнь.
И это можно простить? Простить никчеме, смахнувшему наши надежды, как пот со лба в ринаткиной сауне?
Ну-у, не знаю... Тогда мы не нация, а эта... по объявлению: "Очаровательная молодая женщина согласна на всё ради мира на Земле".
http://durdom.in.ua/site/bulletin/id/310.phtml
Оксано, – на курси до Тетяни Коробової. Рекомендую вам цей сайт, там весело і сумно одночасно. Там ставлять 100% правильні діагнози ВСІМ ПОЛІТИКАМ, а не тільки тим, як це зробили ви, яких вам "замовили". БО очевидним є факт, що після вето на закон про двотурові вибори їх можна було в Києві вже не проводити. Вони перетворилися на побиття "неугодних" хоружівському жлобу.
nepatriot _ 29.05.2008 12:43
IP: 213.160.140.---
Ви це робите "бєзвозмєздно, то єсть дадом"...
29.05.2008 07:28___ Rostyslav

Ростиславе, а хто Вам сказав, що Оксана писала ОЦЕ "безвозмєздно"? Вона ж там член якихось так званих громадських рад при президенті. Завжди ржу, коли чую, як наші так звані інтелектуали кричать біля кожного стовпа, які вони прозахідні, бо не можу уявити, як би це якийсь письменник із Нью-Йорка, наприклад, був членом якоїсь там ради при Президентові США, та ще й називав її громадською.
Ви почитайте уважно: Оксані ДАЛИ ВКАЗІВКУ, окреслили, так сказати, в якому "ключі" треба написати і кого згадати скільки разів. Бо дуже дивно, з яких це пір українські письменники так знають ситуацію в СБУ.

Так, вона не згадала Його, Того, кого вона в своїй книзі про революцію назвала ні більше, ні менше Месією, який був відданий у жертву і т.п. Я ще після тієї книжки поставив діагноз, що Оксана отримує віртуальний оргазм від нашого президента. Скорик усе більше від янека отримувала, то вони й зчепилися (я теж бачив те видовисько), як ніби-то дві бабси (не плутати із жінками). А тепер, бачу, ще й від Руді Джуліані, бо ця особистість не така вже й світла, як тут Оксана нам, недолугим, описує, і Асоціація дружин загиблих 9/11 пожежників Нью-Йорка узагалі на нього подавала до суду за створення собі іміджу на кістках їх чоловіків. А те що він був на літконкурсах, то це ж ПіАр. В Америці знаються на цьому, людина готувалася номінуватися в президенти США, от, правда, пролетіла, як фанера над Парижем.
Уряд реформ407 Корупція1350 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter