Ірина Фаріон Депутат Верховної Ради України VII скликання, член Політради ВО "Свобода"

МОВНА ШИЗОФРЕНІЯ ВІД ПСЕВДОУКРАЇНСЬКОЇ ВЛАДИ

20 лютого 2015, 23:55

21 лютого – Міжнародний День рідної мови. Його встановлено рішенням ЮНЕСКО на знак пам'яти розстріляної демонстрації студентів у Пакистані (1952 р.), що вийшли на захист бенгальської мови всупереч насаджуваній мові урду. У Пакистані тепер це День Мучеників. Відтоді минуло понад 50 років.

На окупованих московським ворогом територіях України за українську мову також розстрілюють. Спершу там мову ігнорували, зневажали, висміювали, вилучали, підміняли, спотворювали. Тепер просто розстрілюють її носіїв. Тепер за потурання неукраїнської влади мова окупанта брудними плямами розповзається по всій країні. Інфікує. Загиджує. Принижує. Окацаплює. Мова окупанта в Україні – це наслідок перемоги москалів над українцями. Російськомовні українці – це найкращі трофеї Московської імперії. Така плата хохлам за їхнє толерування мови окупанта від часів перших московських військових гарнізонів від 1658 року до сьогодні включно. Сприйняття мови як найпотужнішого кордону добре усвідомлював тодішній гетьман Іван Виговський. У першій статті знаменитого Гадяцького трактату він просто і вичерпно сформулював: межі української (себто руської) мови – це межі Руської (української) землі. Його теж розстріляли, як і автора Гадяцької угоди Немирича. Натомість чинна антиукраїнська, антинаціональна олігархічна влада накидує через власні ЗМІ шизофренічну мантру "єдина країна – єдіная страна", легітимізуючи у свідомості українців колоніяльну двомовність. Бо російська мова в Україні завжди була мовою ОКУПАЦІЇ. Якщо ти, один з другим, ще досі не вивчив мови землі, хліб якої їси, – ти або гість, або хам, або окупант (Шарль Бернар).

Мова потужніша за буки, гради, урагани і т.д. Нагадаю у цьому контексті слова невтомного Пантелеймона Куліша: "Пам'ятне-бо нам слово московського оракула (йдеться про російського шовіністичного журналіста Михайла Каткова. – І. Ф.): що польське повстання єсть ніщо, як порівняти його з повстанням літературної України. Там, рече, відпала б, може, під лихий час, невеличка провінція від імперії; а тут мужицька мова, ставши літературною, розколе імперію на самій серцевині. Так промовила, віщуючи про нас, московська піфія (віщунка. – І.Ф.), і се нам немалий прогностик". Себто шовініст розуміє значення питомої мови для самостійности нації. Населення (не народ) НЕ розуміє і шукає способів виправдатися за власне мовне відступництво, замість того, аби вивчити мову дідів і прадідів – і саме тим відвернути навалу московського ворога.

Путін сплановано прийшов туди, де українська мова була системно знищувана. Саме з мотивацією "захисту" німецькомовних громадян Гітлер окупував Австрію, Чехію, Польщу. А перед тим зазначив: "Наша основна війна... повинна закінчитися ще ДО початку воєнних дій". Так "м'яка" сила німецькомовної діяспори підкріпила тверду силу танкових дивізій Вермахту "за повної розгублености та прямого сприяння демократичних урядів Заходу" (Юрій Щербак). Саме з цієї мовної мотивації розпочалася Друга світова війна ще 1938 року, обізвана "вєлікой атєчєствєнной" в імперії зла СРСР. З огляду на мовну безхребетність певної частини українського суспільства і дію мовного закону Путіна-Ківалова-Колесніченка, саме тепер, у час Майдану і розхитаного післямайдання, "прийшов час "замочіть в сортірє" найбільшого ворога російськомовної імперії -УКРАЇНСЬКУ МОВУ; бо імперія знає, що вона все ще існує як імперія, доки існує її мовний монолітний рускоязичний простір, хоча й розвалився політичний інформаційний моноліт СРСР" (Юрій Іллєнко).

Найкраще це робити руками псевдоукраїнської влади, зокрема Президента та його ставлеників по всій вертикалі і у всіх фракціях ВР. Їхні злочинні мовні дії трактую як прояв внутрішньої окупації:

1. Вперше за всю історію Української незалежної Держави цей президент у час війни дозволив собі під час президентської інавгурації при святому українськомовному Пересопницькому Євангелії говорити мовою окупанта. Закономірно і символічно, що в цей день випала зброя з рук знепритомнілого вояка з президентської варти.

2. Вперше ця людина під час Новорічного привітання говорила мовою окупанта (до речі, від цього за столом постраждало травлення чи не більшости громадян країни).

3. Вперше ця людина у дуже лукавий спосіб посягнула на державний статус української мови через проєкт змін до Конституції, зокрема Статті 143. Йдеться про право місцевим органам влади – від села до области – надавати "російській мові статусу спеціальної"... Все це підступне вбивство української мови загорнуто у словесний фантик: "Єдиною державною мовою залишатиметься українська мова". За таких умов нашій мові залишиться статус безправної весільної нареченої, що так і не стане жоною. Інакше – це фасадний статус державної мови, за лаштунками якого триватиме її щоденний ґвалт язиком. Нема сумніву, що такі ідеї маркувальника товарів відомої кондитерської фабрики мовою окупанта знайдуть підтримку всіх ліберально-космополітично-антиукраїнських фракцій у ВР. Особливо готовою до цього буде олігархічна група з садомазохістичною назвою "Самопоміч", бо саме "натхненник" цього політ-бізнес-проєкту Садовий разом із начальницею управління культури (розумій антикультури) у Львові Подоляк закликали львів'ян напередодні анексії Криму говорити російською мовою на знак солідарности зі зрусифікованими областями України. Таке можуть робити лиш ті, що живуть за принципом відомої тьоті Моті з п'єси М. Куліша: "Лучше бить ізнасілованной нєжелі сукраінізірованной". Правда, тоді ця теза звучала зі збірного художнього образу тьоті Моті-харків'янки. Тепер з уст деградованих львів'ян при владі.

4. 23 лютого 2014 року у час застиглих між небом і землею Душ Героїв Небесної Сотні 232 депутати Верховної Ради VII скликання проголосували за скасування мовного закону Путіна -Колесніченка. Тодішній в. о. Президента Турчинов як "щирий українець", що на цих виборах до парламенту йшов під гаслом ВО "Свобода" "Ми на своїй, Богом даній землі" (!!!), не підписав цієї постанови до виконання. Себто в Україні і далі діє мовний закон Путіна, запроваджений у життя через московського агента Колесніченка і малоросійських холуїв, які через параліч мозків вомпили, що через мовне питання почалася війна. Вони, убогі, не тямлять, що війна з москалями у різних формах триває від часу Переяславської ради – і відколи вони пустили у свою свідомість московський язик.

Влада, що не здатна захистити державної мови, – ніколи не захистить державних територій. Звідси тисячі смертей і стоп-кран у головах маси, яка далі просторікує "какая разніца", ми "ваюєм і валантьорім". Якщо нема різниці, – то возговоріть мовою Шевченка на зло кацапам. І ми квити. Перестаньте бути подібні на москалів у визначальному – МОВІ. Намалюйте мовний рубікон, який виписав своєю творчістю великий Шевченко, і гірко покаявся у своєму поодинокому мовному переступі: "Переписав "Слепую" та й плачу над нею. Який мене чорт спіткав і за який гріх, що я оце сповідаюся кацапам черствим кацапським словом!...Се правда, що, опріч Бога і чорта, в душі нашій є щось таке страшне, що аж холод іде по серцю, як хоч трошки його розкриєш" (з листа до Якова Кухаренка від 30.09.1842 року).

"Зараз, на початку ХХI століття, намагаються тією мовою колонізації й міжнаціональної "дрючьби народов" остаточно знищити Україну" (Юрій Іллєнко). Обернімо їхню енергію проти них: стріляймо у них укрокулями-словами всюди...Це наш духовний фронт. Жодного шансу язику серед моря МОВИ.

powered by lun.ua
Коментарі — 550
Natalia Berdadyn _ 23.02.2015 23:43
IP: 37.53.92.---
Надія Захарчук:
Ви зневажаєте себе, своєю обмеженістю. Вам не потрібне достойне життя в Україні. Якщо ті, україномовні та російськомовні патріоти, що боронять Державу від агресора не втримають навалу, буде вам підпілля...бо вони вас боронять.
Ото на маєш... Наводячи зразки поведінки успішних сусідів, мене винуватять, що я не хочу "достойного життя в Україні". За законом логіки, два протилежних за змістом міркування не можуть бути одночасно правильними. Відтак або сусіди помиляються або ми.
А що від того, що вони патріоти, вони перестають бути жертвами політики асиміляції ворожих урядів, перестають виконувати валуєвську програму, згідно з якою української мови не існує (в даному випадку – в їхньому житті і серці), що вони своїх дітей не приводять до зросійщення, хоча останні мабуть хотіли б сповідувати цінності предків, а що не прирікають на бідність згідно зі статтею "Від русифікації до бідності"? Врешті порушують "свого не цурайтесь".
Тур _ 23.02.2015 23:34
IP: 195.114.121.---
Цікава стаття на уаінфо.

Якою мовою ми воюємо?
Галина ПАГУТЯК
Тур _ 23.02.2015 23:33
IP: 195.114.121.---
Якою мовою ми воюємо?
Цікава стаття на уаінфо.
"Я не бачу у ЗМІ жодного поступу в бік свідомої українізації. Вони й далі воюють російською проти Росії, заграючи з тими, хто ще вагається,на чий бік пристати. І ігноруючи право тих, хто хоче читати повідомлення і коментарі державною мовою. А їх повинно ставати дедалі більше. Їхнє право спілкуватись у побуті як їм зручно, але чому свідомі українці повинні страждати від мовної шизофренії, отримуючи повідомлення мовою окупанта? І під солодкий спів захисників свободи слова слухати і читати аналітику, блоги мовою ворога під час війни? Якби провідні журналісти подали приклад, менш провідні швидше б перейшли на державну мову.

Вибір мови має кармічні наслідки як для окремої людини, так і для всього народу. Третя світова почалась не через нафту, не через території, а через мову, якою намагаються колонізувати інші країни. Якщо ми будемо воювати з ворогом його ж мовою, тоні коли не виграємо цієї війни."
19Yurkiv21 _ 23.02.2015 23:31
IP: 91.200.224.---
Микола Злочевський:
19Yurkiv21:
Пане Юрків, Ви що настільки старенькі, що з комп'ютером не подружились? Це, як крабат. Зареєструйтесь хоча б у ФБ.
Настільки, що памятаю що таке СБ, МГБ, КГБ, ФСБ.
А що таке ФБ?
Федеральна Безпека замість СБУ?:)
19Yurkiv21 _ 23.02.2015 23:06
IP: 91.200.224.---
Надія Захарчук:
19Yurkiv21:
Надія Захарчук:
"виправдатися за власне мовне відступництво",певно п. Ірино, це щось по Фрейду. А вам п. "cтаpий", нагадаю, а може ви, добра душа, навіть не підозрюєте: п. Ірина за радянського часу була активним комуністом та вела гурток Російської мови для іноземців, ще та пристосуванка
++++++++++++++++++++++
Хто не був в кпсс, той не справжній НАЦІОНАЛІСТ!
Думаю, що і Вас щось подібне (кпсс, камсамол, піонерія, жовтеня) не минуло, але українською націоналісткою не стали, що характеризує Вас з не кращої сторони:))
була жовтеням та піонеркою, каюсь, з комсомолом якось не склалось, дуже хотіла жити в Києві, та була фобія, боялась метро та російської мови. А у п. Ірини, фобій на 100% не було:-)
З тієї пори з вами сталися дивні метаморфози: одна перестала боятися "язика", а друга постійно б'є на сполох:)
Надія Захарчук _ 23.02.2015 21:38
IP: 91.206.4.---
Микола Злочевський:

Якщо зовсім ч-сно, то те, що вона говорить, знаходить відгук в душі українця, але це як осл-пл-ння в коханні, чари розві-ються і наст-є пр-зріння, і ж-ти десь потрібно і ї-ти щось п-трібно і розумієш, що з такою людиною р-зом н-чого не вд-сться.
(Єдине добре слово хотіла сказати, так не дають, прийшлось всі слова розбивати)
Микола Злочевський _ 23.02.2015 21:19
IP: 94.153.84.---
Надія Захарчук:

з комсомолом якось не склалось, дуже хотіла жити в Києві, та була фобія, боялась метро та російської мови. А у п. Ірини, фобій на 100% не було:-)
====================================
В десятку! У Фаріон таких сумнівів у її кар'єрнім поступу не було.
Микола Злочевський _ 23.02.2015 21:14
IP: 94.153.84.---
19Yurkiv21:
Пане Юрків, Ви що настільки старенькі, що з комп'ютером не подружились? Це, як крабат. Зареєструйтесь хоча б у ФБ.
Микола Злочевський _ 23.02.2015 21:07
IP: 94.153.84.---
19Yurkiv21:
Надія Захарчук:
"виправдатися за власне мовне відступництво",певно п. Ірино, це щось по Фрейду. А вам п. "cтаpий", нагадаю, а може ви, добра душа, навіть не підозрюєте: п. Ірина за радянського часу була активним комуністом та вела гурток Російської мови для іноземців, ще та пристосуванка
++++++++++++++++++++++
Хто не був в кпсс, той не справжній НАЦІОНАЛІСТ!
Думаю, що і Вас щось подібне (кпсс, камсамол, піонерія, жовтеня) не минуло, але українською націоналісткою не стали, що характеризує Вас з не кращої сторони:))
Ви не праві. Права пані Надія. Напевно, я був першим, хто висловив думку, що Фаріон була не тільки комуністкою, але і КГБ-шницею. Але вона стільки пламєнних виступів зробила тут, що я чомусь не став розвивати цієї теми.Але не тому,що повірив пані Фаріон, а тому, що їй вірили багато достойних людей...
Надія Захарчук _ 23.02.2015 21:04
IP: 91.206.4.---
19Yurkiv21:
Надія Захарчук:
"виправдатися за власне мовне відступництво",певно п. Ірино, це щось по Фрейду. А вам п. "cтаpий", нагадаю, а може ви, добра душа, навіть не підозрюєте: п. Ірина за радянського часу була активним комуністом та вела гурток Російської мови для іноземців, ще та пристосуванка
++++++++++++++++++++++
Хто не був в кпсс, той не справжній НАЦІОНАЛІСТ!
Думаю, що і Вас щось подібне (кпсс, камсамол, піонерія, жовтеня) не минуло, але українською націоналісткою не стали, що характеризує Вас з не кращої сторони:))
була жовтеням та піонеркою, каюсь, з комсомолом якось не склалось, дуже хотіла жити в Києві, та була фобія, боялась метро та російської мови. А у п. Ірини, фобій на 100% не було:-)
19Yurkiv21 _ 23.02.2015 20:55
IP: 91.200.224.---
Надія Захарчук:
"виправдатися за власне мовне відступництво",певно п. Ірино, це щось по Фрейду. А вам п. "cтаpий", нагадаю, а може ви, добра душа, навіть не підозрюєте: п. Ірина за радянського часу була активним комуністом та вела гурток Російської мови для іноземців, ще та пристосуванка
++++++++++++++++++++++
Хто не був в кпсс, той не справжній НАЦІОНАЛІСТ!
Думаю, що і Вас щось подібне (кпсс, камсамол, піонерія, жовтеня) не минуло, але українською націоналісткою не стали, що характеризує Вас з не кращої сторони:))
19Yurkiv21 _ 23.02.2015 20:23
IP: 91.200.224.---
Микола Злочевський:
19Yurkiv21:
Микола Злочевський:
19Yurkiv21:
Пане Юрків, (звертаюсь як до бувшого кума) чи зареєстровані Ви у фейсбуці, якщо ні, то дайте вашу тимчасову ел.скриньку щоб я міг вам усе по душам висказати за один сеанс... А якщо ви у ФБ, то напишіть у мій ФБ повідомлення.
Мені Вас і тут не бракує, але такі грубощі на адресу жінки – неприпустимі, тим більше, в нашому ніжному віці!
Я вже її пробачив. А Вас вона послала в дуже грубій формі...
Та нехай з цим і живе, якщо зможе:)))
Надія Захарчук _ 23.02.2015 20:14
IP: 91.206.4.---
Natalia Berdadyn:
Надія Захарчук:
Natalia Berdadyn: що ж це виходить –
-
саме так, та ще недопустити л-кв-дації яд-рного статусу Держави, і отримати членство в Н-А-Т-О, як країни Балтії, треба трохи прагматичніше, ато все тільки поети пл-чуть над Долею, на те вони поети, а не політики
Лише неповносправні можуть протиставляти безпеку, економіку й ідентичність. Так нема ніде у світі. Можливо ще у білорусів. Але результати не забарилися. А Ліну Костенко ви зневажаєте насправді.
Я помилилась, ви таки Фаріон-Хрестоносець. Ви зневажаєте себе, своєю обмеженістю. Вам не потрібне достойне життя в Україні, ви прагнете революційного підпілля та самоствердження. Якщо ті, україномовні та російськомовні патріоти, що боронять Державу від агресора не втримають навалу, буде вам підпілля. Плекайте їх єдність, бо вони вас боронять.
Микола Злочевський _ 23.02.2015 20:07
IP: 94.153.84.---
19Yurkiv21:
Микола Злочевський:
19Yurkiv21:
Пане Юрків, (звертаюсь як до бувшого кума) чи зареєстровані Ви у фейсбуці, якщо ні, то дайте вашу тимчасову ел.скриньку щоб я міг вам усе по душам висказати за один сеанс... А якщо ви у ФБ, то напишіть у мій ФБ повідомлення.
Мені Вас і тут не бракує, але такі грубощі на адресу жінки – неприпустимі, тим більше, в нашому ніжному віці!
Я вже її пробачив. А Вас вона послала в дуже грубій формі...
Микола Злочевський _ 23.02.2015 20:05
IP: 94.153.84.---
Natalia Berdadyn:
wladren:
будь ти проклята фригідна путінська підстилка...комуністка...орліця...и просто- розпротрикурвище чорнорота...
від ненависті до любові – один крок...
Пан wladren таки справді не застрахований від цього...
19Yurkiv21 _ 23.02.2015 20:01
IP: 91.200.224.---
Микола Злочевський:
19Yurkiv21:
Пане Юрків, (звертаюсь як до бувшого кума) чи зареєстровані Ви у фейсбуці, якщо ні, то дайте вашу тимчасову ел.скриньку щоб я міг вам усе по душам висказати за один сеанс... А якщо ви у ФБ, то напишіть у мій ФБ повідомлення.
Мені Вас і тут не бракує, але такі грубощі на адресу жінки – неприпустимі, тим більше, в нашому ніжному віці!
Микола Злочевський _ 23.02.2015 19:59
IP: 94.153.84.---
h t t p: / / vmirechudes.com/putina-net-ego-ne-sushhestvuet-prezidenta-rf-vysmeyali/
То для пана Юрківа, бо ті, хто в ФБ, можуть у моїй хроніці у ФБ обійтись без посилання.
Надія Захарчук _ 23.02.2015 19:58
IP: 91.206.4.---
cтаpий_:
Дмитро Іванович:
По суті в принципі згоден, але форма дещо жорсткувата. Та й нешановна так дискредитувала себе, що тепер все що вона напише сприймається як маячня...
Ну і як вона себе "дискредитувала"? Чим? Тим, що звертається до вас усіх як до людей, до братів, сестер?
Тим, що незважаючи на тони маячні, образ, бруду, яку ви на неї ллєте і просто психопатичного підсвідомого опору, терпляче, як мама і медсестра знову і знову повертається до вас, хворих, лицем і душею, а не задом і не плює на вас і не махає рукою на вас?
...
P.S. Багато інших, так званих, "коментів" тут не варті навіть читання, не те, що відповіді.
...
Дякую Вам, Пані Фаріон, що Ви є.
"виправдатися за власне мовне відступництво",певно п. Ірино, це щось по Фрейду. А вам п. "cтаpий", нагадаю, а може ви, добра душа, навіть не підозрюєте: п. Ірина за радянського часу була активним комуністом та вела гурток Російської мови для іноземців, ще та пристосуванка
Natalia Berdadyn _ 23.02.2015 19:53
IP: 37.53.92.---
Надія Захарчук:
Natalia Berdadyn: що ж це виходить – усі роки незалежності аби утвердити національну ідентичність треба було займатися "посиленням економічної незалежності держави"!?
-
саме так, та ще недопустити л-кв-дації яд-рного статусу Держави, і отримати членство в Н-А-Т-О, як країни Балтії, треба трохи прагматичніше, ато все тільки поети пл-чуть над Долею, на те вони поети, а не політики
А що прибалтійські країни і решта колишнього соціалістичного табору лише завдяки членству в НАТО утвердили національні цінності? Прийняли їх аж у 2004, а захистили національні цінності і провели л (юстрацію десять років до того. Попередній мій допис, де подається визначення асиміляції читали? Лише неповносправні можуть протиставляти безпеку, економіку й ідентичність. Так нема ніде у світі. Можливо ще у білорусів. Але результати не забарилися. А Ліну Костенко ви зневажаєте насправді.
19Yurkiv21 _ 23.02.2015 19:53
IP: 91.200.224.---
Микола Злочевський:
19Yurkiv21:
Ольга Панченко:
19Yurkiv21:
Микола Злочевський:
Ольга Панченко:
ПНХ, дура! Что ты голову людЯм морочишь?
Більше ти мені не кум!
Жінку туди посилають лише імпотенти.
Джентельмени – кличуть.
Вы со своим кумом не только не джентльмены, а действительно нравственные импотенты и базарные бабы,использующие в качестве аргументов брань. ПНХ!
Куме Миколо, беру свої слова назад:)))
Все, поїзд уйшов безвозвратно... Обчайтесь з Панченко...
Тоді – "ой!":)))
Natalia Berdadyn _ 23.02.2015 19:51
IP: 37.53.92.---
А що прибалтійські країни і решта колишнього соціалістичного табору лише завдяки членству в НАТО утвердили національні цінності? Прийняли їх аж у 2004, а захистили національні цінності і провели л (юстрацію десять років до того. Попередній мій допис, де подається визначення асиміляції читали? Лише неповносправні можуть протиставляти безпеку, економіку й ідентичність. Так нема ніде у світі. Можливо ще у білорусів. Але результати не забарилися. А Ліну Костенко ви зневажаєте насправді.
19Yurkiv21 _ 23.02.2015 19:45
IP: 91.200.224.---
Юрій Дзядик:
Булгаков:
"Я б вашего гетмана, – кричал старший Турбин, -
за устройство этой ми лень кой Украины по ве сил бы первым!
Хай живе вильна Украина вид Киева до Берлина!
Полгода он из девал ся над русскими офицерами,
из девал ся над всеми нами.
Кто запретил формирование русской армии? Гетман.
Кто тер ро ризировал русское население этим гну с ным языком,
которого и на свете то не существует? Гетман.
Кто развел эту м ра зь с хвос тами на головах? Гетман..."

Так де саме ши зоф ре нія? Не там шукаєте.
==========================
Зате Ви знайшли!
Natalia Berdadyn _ 23.02.2015 19:40
IP: 37.53.92.---
wladren:
будь ти проклята фригідна путінська підстилка...комуністка...орліця...и просто- розпротрикурвище чорнорота...
від ненависті до любові – один крок...
Микола Злочевський _ 23.02.2015 19:21
IP: 94.153.84.---
19Yurkiv21:
Ольга Панченко:
19Yurkiv21:
Микола Злочевський:
Ольга Панченко:
ПНХ, дура! Что ты голову людЯм морочишь?
Більше ти мені не кум!
Жінку туди посилають лише імпотенти.
Джентельмени – кличуть.
Вы со своим кумом не только не джентльмены, а действительно нравственные импотенты и базарные бабы,использующие в качестве аргументов брань. ПНХ!
Куме Миколо, беру свої слова назад:)))
Все, поїзд уйшов безвозвратно... Обчайтесь з Панченко...
Микола Злочевський _ 23.02.2015 19:19
IP: 94.153.84.---
19Yurkiv21:
Пане Юрків, (звертаюсь як до бувшого кума) чи зареєстровані Ви у фейсбуці, якщо ні, то дайте вашу тимчасову ел.скриньку щоб я міг вам усе по душам висказати за один сеанс... А якщо ви у ФБ, то напишіть у мій ФБ повідомлення.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter