Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Момент істини: українофоби і ''хруні'' проти української мови

24 лютого 2010, 15:38

Пропоную Вашій увазі Заяву прес-служби Всеукраїнського об'єднання "Свобода" щодо мовної істерії українофобів та плазування псевдопатріотів

"Можливо, не тепер? Все-таки діти", – сказав Дракон,

дивлячись на меч Ланселота.

- "Ні. Тепер", – відмовив Ланселот.

З фільму "Вбити дракона"


В Україні існує лише один вид ксенофобії – українофобія. Тому істерична реакція проросійських політиків щодо акцій Всеукраїнського об'єднання "Свобода" з нагоди Міжнародного дня рідної мови не викликає подиву. Партія регіонів, яка представляє інтереси Кремля в Україні, та її сателіти чітко визначили свої позиції щодо наступу на все українське. Основний удар своєї діяльності вони спрямували проти української мови, намагаючись будь-яким способом закріпити за російською статус панівної.

Московські подножки намагаються надати мові російської національної меншини привілейованого статусу в діловодстві та судочинстві, зробити російську мову регіональною, згодом – офіційною, щоб, зрештою, обернути її на державну. Речниками цих ідей виступають як відомі українофоби типу нардепа-регіонала Колесніченка, так і "нові патріоти" типу Тігіпка.



Новим етапом у тотальній боротьбі українофобів з українською мовою стало звернення нардепа-регіонала Вадима Колесніченка до Генерального прокурора України з вимогою притягнути мовознавця, депутата Львівської обласної ради від ВО "Свобода", лавреата премій ім. О. Гірника та Б. Грінченка, доцента кафедри української мови Національного університету "Львівська політехніка" Ірину Фаріон до кримінальної відповідальності за статтею 161 Кримінального кодексу України "Порушення рівності громадян залежно від їх расової, національної належності або ставлення до релігії". На думку одіозного співця сепаратистів (нагадаємо, що цей українофоб назвав "справжніми патріотами" учасників сепаратистського з'їзду в Сіверськодонецьку, які 2004 року створювали так званий ПІСУАР), – Ірина Фаріон "дискримінує дітей за мовною і національною ознакою". Неадекватну оцінку Колесніченка викликала акція "Утверджуймо державну мову!", яку провела "Свобода" 19 лютого 2010 року у львівському дитячому садочку N67 (http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013818/) Очевидно, нардеп-регіонал солідарний з тьотею Мотею з "Мини Мазайла", якій "прілічнєє бить ізнасілованной, нєжелі українізірованной".

Ми усвідомлюємо, що потуги українофобів засудити мовознавця є лише першою ластівкою у їхньому наступі на українську мову та права української Нації. Слід очікувати ухвалення лавини антиукраїнських актів, які перебувають поза рамками Конституції та моралі.

Наприклад, так званий законопроект "Про заборону реабілітації й героїзації фашистських колабораціоністів 1933-1945 рр.", зареєстрований 15 січня 2010 року все тим же Вадимом Колесніченком. Цей сумнозвісний нардеп-регіонал назвав поплічниками нацистів увесь український національно-визвольний рух, зокрема Українську Повстанську Армію. І чхати йому на те, що факти свідчать про протилежне, що під час Нюрнберзького процесу, попри на наполягання Кремля, розгляд питання про співпрацю УПА з німецькими окупантами відхилили у зв'язку з відсутністю будь-яких доказів. Вадим Колесніченко також є автором серії законопроектів, якими пропонує запровадити російську мову в різних галузях судочинства, а також зобов'язати службовців органів місцевого самоврядування знати відсутні у Конституції регіональні мови і мови національних меншин.

Приклад антиукраїнської діяльності лише одного члена Партії регіонів – звісно, краплина в морі українофобії, яке розлилося по Україні. Проте, якщо вчора українофоби діяли під личиною захисників прав громадян, використовуючи як димову завісу спотворений текст "Європейської хартії регіональних мов або мов меншин", за якою ховали тотальну окупацію українського інформаційного простору та реальну русифікацію всіх сфер українського життя, то сьогодні маски скинуто і нищення української мови та її носіїв набуває відвертого характеру.

Не дивно, що під прицілом українофобів опинилася саме член Політради ВО "Свобода" Ірина Фаріон. Її безкомпромісну позицію щодо захисту національних інтересів знають і підтримують українці. Адже колективна обструкція Ірини Фаріон розпочалася одразу після оприлюднення її відкритого листа Вікторові Януковичу (http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013771/) та відкритого звернення до Верховної Ради України (http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013833/). Для нас, націоналістів, вибір мішені українофобів є зрозумілим. Їхній намір – знищити сильних, щоб заламати слабодухих. А привід завжди знайдеться. Так, як це було 2004 року з виступом лідера ВО "Свобода" Олега Тягнибока на горі Яворина. І дарма, що Олег Тягнибок в усіх можливих судових інстанціях в Україні довів, що відеозапис його виступу на горі Яворина 2004 року було сфабриковано, українофоби далі лементують про нацизм та ксенофобію "Свободи". Така ж ситуація складається й навколо цькування Ірини Фаріон.

Розгортання регіоналами скандалу на кшталт "Яворина-2" навколо акції "Утверджуймо державну мову!", яку проводила "Свобода" у львівському дитячому садку N67, – це лише пролог до масового наступу кремлівських яничарів на все українське. На жаль, всі мовчать, ніби не помічають масових порушень мовного законодавства, тотальної інформаційної окупації, зрештою, шаленої денаціоналізації наших дітей, коли ровесники Незалежності, як додаток до права голосувати, отримують чужу, накинуту окупантами, мову.

Хіба для когось секрет, що в будь-якому так званому "українському" дитячому садочку Києва і далі практично по всій державі україномовна дитина потрапляє під шалений вал русифікації. Але цього мало, тепер московські яничари намагаються зробити кримінальним злочином право захистити своїх дітей від російської окупації. Не дивно, що приводом для оголошення війни українофоби обрали акцію "Утверджуймо державну мову!" в дитячому садочку, бо саме у малих дітей, навіть у Львові чи Тернополі, вони прагнуть вирвати Україну з Душі. І скиглення про ранимі дитячі душі є облудним і наскрізь фальшивими. "Борцям з тоталітаризмом" радимо ще раз передивитися культовий для них фільм "Вбити Дракона" і звернути особливу увагу на останню сцену, винесену в епіграф. Мораль зрозуміла: вбити Дракона можливо, але полем битви має стати дитяча Душа, бо дорослі невиправно понівечені Драконом. І саме це робить "Свобода" своєю акцією "Утверджуймо державну мову!", яка відбувається у дитячих садках. Тому й озвався так голосно московський шовіністичний Дракон, тому й підспівують йому слабодухі. Але "Свобода", як лицар Ланселот, не піддається маніпуляціям, виходить на бій і твердо тримає меч. Меч Справедливості.

Проте з позицією українофобів усе зрозуміло. Викликає подив те, яким чином до ґвалту московських шовіністів приєднався сонм україномовних псевдопатріотів, "хрунів" та інших "дядьків отєчества чужого" (як їх влучно назвав Тарас Шевченко). Саме вони здійняли найбільший галас, що ВО "Свобода", а особливо Ірина Фаріон "не так", "не в тому місці", "не в той час" і "не тим способом", "дуже не толерантно" захищає український Дух та українську Душу. Бо для них, "хрунів", про любов до України можна лише говорити, плакатись на ситуацію, займати патріотичну позицію винятково на печі (згадайте ще Самійленкове з ХІХ століття: "кожна піч українська – фортеця міцна, там на чатах лежать патріоти") і просити, просити, вічно просити. "Хруні" мовчать, коли в Павлограді українців звільняють з роботи за вживання української мови, "хруні" боязко дивляться в іншу сторону, коли ображають чи б'ють українців в Одесі і Криму, "хруні" спокійнісінько миряться з ґвалтуванням дітей в "Артеку" (очевидно, образ "тьоті Моті" об'єднує московських шовіністів і українських псевдопатріотів), "хруням" звично витирати плювки з обличчя. Але така ж звична справа для них – приєднуватися до українофобів і вкупі з ними, злагодженим хором засуджувати націоналістів, як у Шевченкового "Юродивого", написаного на основі реальних подій:

"Найшовсь-таки якийсь проява,

Якийсь дурний оригінал,

Що в морду затопив капрала,

Та ще й у церкві, і пропало,

Як на собаці.

Так-то так!

Найшовсь-таки один козак

Із міліона свинопасів,

Що царство все оголосив:

Сатрапа в морду затопив.

А ви, юродиві, тим часом,

Поки нездужає капрал,

Ви огласили юродивим

Святого лицаря!


Ми пам'ятаємо реакцію українських псевдопатріотів щодо чину Степана Бандери і націоналістів у 30-х роках ХХ століття. Але сьогодні, на пострах ворогам українська Нація гордо має ім'я Бандери, а його псевдопатріотичних "критиків" давно сточив шашіль небуття. Туди ж відправляться і сучасні орди українофобів та суголосних їм псевдопатріотів.

Те, що "грязь Москви" з Партії регіонів кинула рукавичку саме "свободівцям" і "Свободі" – не дивно, адже лише націоналістів вони панічно бояться. Ще перед другим туром виборів "Свобода" оголосила про перехід в національну опозицію. Ми готові до боротьби. Захищати Україну та українців – не наша забаганка, це наш обов'язок. Зберегти мову, донесену нам крізь віки русифікації та полонізації, – це заповіт дідів. З двох кремлівських кандидатів до влади прийшов агресивніший та відвертіший. Ну що ж. У Нації буде менше ілюзій. Попереду – велика боротьба і ми до неї готові.

А ось неспотворене українофобами сприйняття події:

http://www.youtube.com/watch?v=KCwo1_JV1ac

powered by lun.ua
Коментарі — 292
зверобой1 _ 24.02.2010 21:47
IP: 91.193.81.---
Слыш Тягнибок или как там тебя-Тягнирядно,кто боится твоей (свободы).Это вы боитесь что останетесь без денег которые зарабатывают работяге на промышленном востоке и юге.Для тебя и твоих прихвостней фашисты герои,потому что и ты вылупок фашистский.А наши отцы и деды хорошо набили им морду,теперь очередь за вами.Тоже наверное как гитлеровская германия хотите по морде.Ведь предупреждал же еще Великий Князь Русский Александр Невский,что не нужно на русь приходить с недобрыми намерениями,а то можно не толшько по морде получить,а и сжизнью расстаться.Так,что учи холуй иссторию,там много поучительного.
individual _ 24.02.2010 21:43
IP: 80.73.6.---
"В Україні існує лише один вид ксенофобії – українофобія."
Автор, это утверждение является аксиомой?
fotina _ 24.02.2010 21:33
IP: 89.21.91.---
Blair:
Вона такого нікому не бажає.

Ну, и слава Богу.
vova100 _ 24.02.2010 21:28
IP: 77.122.31.---
Про Артура та Ланселота раджу подивисись ще мультипайтона. Справжня класика.
Blair _ 24.02.2010 21:23
IP: 94.231.77.---
fotina:
Так це не вона вам сказала викинутися з вікна, а ви їй. Вона такого нікому не бажає.
Януарий _ 24.02.2010 21:16
IP: 109.86.172.---
"Лидер Партии регионов Виктор Янукович – оптимальный президент для западной Украины". Об этом в комментарии корреспонденту ИА REGNUM Новости сегодня, 23 февраля, заявил львовский политолог Остап Дроздов.
fotina _ 24.02.2010 21:02
IP: 89.21.91.---
Историчке: Здорово. Я не историк, просто немного интересуюсь, и вы историю знаете намного лучше меня. У меня просто разные крамольные мысли в голове мелькают: с чего бы это Сталин насмерть стоял, выполняя задачи украинских националистов? Может, Стёпа Бандера не так прост был, как кажется? Не случайно же он портрет Ленина всюду за собой таскал и утверждал, что действовать нужно именно так, а не слюни пускать? А потом из-под контроля вышел. Ну это фюрер с ним церемонился: на территории концлагеря держал в двухэтажном коттедже. А у Сталина, как известно, разговор был короткий...
fotina _ 24.02.2010 20:57
IP: 89.21.91.---
Blair: А хто ви така, щоб визначати такі речі. Кожна людина живе стільки, скільки їй написано в книзі її життя і не вам про це судити. Якщо ви не християнка, то зроабіть це зі своїм життям, ви і будете за це відповідати, але інших не спонукайте до гріха.

Можно подумать, Фарион христианка.
linnur _ 24.02.2010 20:51
IP: 178.94.245.---
а чого з москальського фільму цитата?
Историчка _ 24.02.2010 20:39
IP: 91.124.217.---
продолжение 3

С каким лицом он, Сталин, вернулся бы тогда в Москву? Нет, пусть уж лучше война с немцами продолжится еще немного дольше, но мы должны оказаться в состоянии компенсировать Польшу за счет Германии на западе.

http://www.hist.msu.ru/ER/Etext/War_Conf/krim05.htm
Историчка _ 24.02.2010 20:38
IP: 91.124.217.---
продолжение 2

Прежде всего о линии Керзона. Он, Сталин, должен заметить, что линия Керзона придумана не русскими. Авторами линии Керзона являются Керзон, Клемансо и американцы, участвовавшие в Парижской конференции 1919 года. Русских не было на этой конференции. Линия Керзона была принята на базе этнографических данных вопреки воле русских. Ленин не был согласен с этой линией. Он не хотел отдавать Польше Белосток и Белостокскую область, которые в соответствии с линией Керзона должны были отойти к Польше.

Советское правительство уже отступило от позиции Ленина. Что же, вы хотите, чтобы мы были менее русскими, чем Керзон и Клемансо? Этак вы доведете нас до позора. Что скажут украинцы, если мы примем ваше предложение? Они, пожалуй, {101} скажут, что Сталин и Молотов оказались менее надежными защитниками русских и украинцев, чем Керзон и Клемансо.
Историчка _ 24.02.2010 20:36
IP: 91.124.217.---
продолжение

Он, Рузвельт, не настаивает на своем предложении, но хочет, чтобы Советское правительство приняло это во внимание.

Черчилль говорит, что он уполномочен заявить о положительном отношении британского правительства к предложению президента. Черчилль постоянно публично заявлял в парламенте и других местах о намерении британского правительства признать линию Керзона в том виде, как она толкуется Советским правительством, то есть с оставлением Львова у Советского Союза. Его, Черчилля, и Идена много критиковали за это как в парламенте, так и в консервативной партии, но он всегда считал, что после той трагедии, которую перенесла Россия, защищая себя от германской агрессии, и после тех усилий, которые Россия приложила для освобождения Польши, претензии русских на Львов и на линию Керзона базируются не на силе, а на праве. Черчилль продолжает и сейчас придерживаться этой точки зрения.
Историчка _ 24.02.2010 20:35
IP: 91.124.217.---
fotina _ 24.02.2010 19:46 --------А еще из протоколов Ялтинской конференции известно, что Рузвельт и Черчилль, сочувствуя полякам, сильно пострадавшим от немецкой агрессии, уговаривали Сталина оставить полякам Львов. Но Иосиф Вссарионович уперся рогом и заявил, что Львов будет украинским, хоть вы там тресните все

Материалы Крымской (Ялтинской) конференции
руководителей трех союзных держав – СССР, США и Великобритании
4-11 февраля 1945 г.

Запись заседания глав правительств
6 февраля 1945 г., 16 час., Ливадийский дворец

Черчилль спрашивает: нельзя ли сейчас обсудить польский вопрос?

Сталин и Рузвельт соглашаются с предложением Черчилля.

Рузвельт отвечает, что все поляки хотят получить кое-что, чтобы спасти "свое лицо". Его положение как президента было бы облегчено, если бы Советское правительство дало полякам возможность сохранить "лицо". Было бы хорошо рассмотреть вопрос об уступках полякам на южном участке линии Керзона.
Вовчик Братик _ 24.02.2010 20:14
IP: 77.52.226.---
Колесниченко смотрит в зеркало и видит Ирину Фарион, она тоже видит только "врагов" и не может увидеть собственной глупости. Ничего, могучий скифский дух где то бродит в глубине. Проснувшись он рассеет и одних и других как Солнце рассеивает утренний туман.
Буду молиться об этом! Там где скиф там и скифия! Земля без границ страна без рабов!
Blair _ 24.02.2010 20:14
IP: 94.231.77.---
Canada56:
Бо цивілізованим країнам не насаджували стільки часу російську мову скільки нам. І дітей там не кличуть Марінами, Альонами, Пєтями і т. д. Кожне ім'я вимовляється на державній мові тієї чи іншої цивілізованої країни.
Blair _ 24.02.2010 20:09
IP: 94.231.77.---
Я вважаю, що нічого страшного І. Фаріон не зробила. Вона кожній дитині сказала про те, як правильно українською вимовляється її ім'я. Якщо батькам байдуже як називати дитину, то нехай дитина сама вирішить як їй більше подобається. Ніякого криміналу в цьому немає. Крім того, багато хто не придає значення вимові, для цього і існують філологи, щоб вчити нас. А ми, громадяни України,повинні не нападати на них з ножами, а дякувати, що є такі люди, які хочуть нас чомусь навчити. Звичайно, гвалт підняли українофоби, їм це на руку, але я чому ті, хто називає себе справжніми українцями підтримують їх? Цього не збагну.
Имярек _ 24.02.2010 20:09
IP: 193.19.152.---
7. А слабо неонацистам цитировать другие слова Григория Израилевича Горина (Офштейна):

"В деревне Анатовка с давних пор жили русские, украинцы и евреи. Жили вместе, работали вместе, только умирать ходили каждый на свое кладбище... Таков обычай!
Здороваясь, русские снимали шапки. Евреи шапок не снимали никогда!... Обычай!...
У русских был поп. У евреев – ребе. Мудрые люди, между прочим... Знали ответы на все вопросы...
... А еще в деревне жили Степан-плотник, Мотеле-портной, Федька-писарь и молочник Тевье-Тевль. Евреи звали его Тевье, русские – Тевлем. И было у него пять дочерей, две коровы и одна лошадь, такая старая, что могла везти телегу только с горы. А когда дорога шла на подъем, Тевье-Тевль впрягался в телегу сам... И тогда он даже снимал шапку, чтоб не липла к волосам, и со стороны уже было трудно понять, кто идет – иудей или православный. Да и, честно сказать, какая разница, если человек беден и из последних сил тащит свой воз..."
Имярек _ 24.02.2010 20:08
IP: 193.19.152.---
Еще вопросы.
4. Что означает неискаженное украинофобами восприятие событий? Следует ли это понимать так, что полная версия похождений Фарион – искажение фактов, а урезанная и перемонтированная – это истина в последней истанции?
5. Во сколько слез ребенка оценивает партайгеноссе Тягныбок победу в грядущей великой борьбе?
6. Почему диалог Ланцелота и Дракона вырван из контекста? Там ведь суть не в словах, а в том, где и как они произнесены, что последовало после них...
Позволю себе напомнить, что и Дракон тогда уже на Дракона не сильно смахивал, а Ланселот, довольно дружно так уходя с Драконом и уводя детей по сути в никуда, больше напоминал Крысолова из другой сказки...
Canada56 _ 24.02.2010 20:07
IP: 216.99.97.---
dihlofos:
НЕХАЙ БИ ХРУНІ ПРИЇХАЛИ ДО РОСІЇ ТА СВОЇХ ДІТЕЙ КЛИКАЛИ ПЕТРИКАМИ ТА НАТАЛКАМИ...ДЕ Б ВОНИ БУЛИ ПІСЛЯ ТОГО?...
...ЦЕ ВСЕ ВІД СОВКОВОГО КОМПЛЕКСА МЕНШОВАРТОСТІ ПОВТОРЮВАТИ ОДИН ЗА ОДНИМ, НАЗИВАЮТЬ ДІТЕЙ ЛЄНА,НАТАША,АЛЬОНА...ГАНЬБА ХРУНЯМ
A що, у ХРУНІВ голова тільки в один бік повертається? Здається, ви всі закомплексовані на Москві. І це все від совкового комплексу меншовартості. Навіщо весь час порівнювати себе з росіянами? У цивілізованих країнах діти не мають проблем ні з якими іменами.
в.в.путин _ 24.02.2010 20:04
IP: 91.215.24.---
Viaa:
zedth:
Партія Свобода в черговий раз підняла свій авторитет поміж УКРАЇНОМОВНИХ!
Так, багато людей кажуть – що вкотре переконалися, що будуть голосувати за Свободу. Вереск москалів спрацював все одно на нашу користь:)
--
дуже схоже на те, що тягнибок сам з собою розмовляє.
Blair _ 24.02.2010 19:59
IP: 94.231.77.---
fotina _ 24.02.2010 19:29
1. Ірина це взагалі-то давньогрецьке ім'я. А Ярина це зовсім інша історія. З чого ви взагалі взяли,що воно русифіковане. Росіяни його взяли з Греції. Бо переважна більшість імен грецького походження. А в цій статті йдеться про вимову. Ірина,наприклад,звучить як українською, так і російською, однаково. А от,припустим Христина, російською буде Крістіна.
2. А хто ви така, щоб визначати такі речі. Кожна людина живе стільки, скільки їй написано в книзі її життя і не вам про це судити. Якщо ви не християнка, то зроабіть це зі своїм життям, ви і будете за це відповідати, але інших не спонукайте до гріха.
Дейнека _ 24.02.2010 19:52
IP: 178.92.22.---
Чому ця армада захисників "великого і могучого" так захвилювалась ЗРОЗУМІЛО. Але чого підняв голос вже тепер Стьопа Хмара – мені незрозуміло. Чи йому кортить піти шляхом пані Ганни Герман.
fotina _ 24.02.2010 19:46
IP: 89.21.91.---
Историчке: Браво! А еще из протоколов Ялтинской конференции известно, что Рузвельт и Черчилль, сочувствуя полякам, сильно пострадавшим от немецкой агрессии, уговаривали Сталина оставить полякам Львов. Но Иосиф Вссарионович уперся рогом и заявил, что Львов будет украинским, хоть вы там тресните все. И ему, как ни странно уступили. С чего бы это?
cdecdc2V _ 24.02.2010 19:39
IP: 95.133.8.---
Viaa:
cdecdc2V:
А мне вот интересно:плиз,хоть одну цитатку,перед выборами, Тягныбока, где он паплюжить ярого украинофоба Януковича.Ось про Тимошенко я наслухався досхочу.
Лист Фаріон до Януковича вас влаштує?
http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013771/
Для малограмотных повторяю:перед выборами.Нахер мне махание кулаками после боя?
Историчка _ 24.02.2010 19:34
IP: 91.124.217.---
fotina _ 24.02.2010 18:50 -------Только не в Киев, я вас умоляю. Лучше в Германию или в Австрию.

Уважаемая fotina, в Англию и Америку, за то что подсунули нам галичан:

Крымская конференция. 4-11 февраля 1945 г.
Коммюнике о Крымской конференции
Конференция руководителей трех союзных держав -
Советского Союза, Соединенных Штатов Америки и Великобритании в Крыму

VI О ПОЛЬШЕ

Главы Трех Правительств считают, что Восточная граница Польши должна идти вдоль линии Керзона с отступлениями от нее в некоторых районах от пяти до восьми километров в пользу Польши.

Уинстон С. Черчилль
Франклин Д. Рузвельт
И. Сталин

http://www.hist.msu.ru/ER/Etext/War_Conf/krim17.htm
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter