Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Момент істини: українофоби і ''хруні'' проти української мови

24 лютого 2010, 15:38

Пропоную Вашій увазі Заяву прес-служби Всеукраїнського об'єднання "Свобода" щодо мовної істерії українофобів та плазування псевдопатріотів

"Можливо, не тепер? Все-таки діти", – сказав Дракон,

дивлячись на меч Ланселота.

- "Ні. Тепер", – відмовив Ланселот.

З фільму "Вбити дракона"


В Україні існує лише один вид ксенофобії – українофобія. Тому істерична реакція проросійських політиків щодо акцій Всеукраїнського об'єднання "Свобода" з нагоди Міжнародного дня рідної мови не викликає подиву. Партія регіонів, яка представляє інтереси Кремля в Україні, та її сателіти чітко визначили свої позиції щодо наступу на все українське. Основний удар своєї діяльності вони спрямували проти української мови, намагаючись будь-яким способом закріпити за російською статус панівної.

Московські подножки намагаються надати мові російської національної меншини привілейованого статусу в діловодстві та судочинстві, зробити російську мову регіональною, згодом – офіційною, щоб, зрештою, обернути її на державну. Речниками цих ідей виступають як відомі українофоби типу нардепа-регіонала Колесніченка, так і "нові патріоти" типу Тігіпка.



Новим етапом у тотальній боротьбі українофобів з українською мовою стало звернення нардепа-регіонала Вадима Колесніченка до Генерального прокурора України з вимогою притягнути мовознавця, депутата Львівської обласної ради від ВО "Свобода", лавреата премій ім. О. Гірника та Б. Грінченка, доцента кафедри української мови Національного університету "Львівська політехніка" Ірину Фаріон до кримінальної відповідальності за статтею 161 Кримінального кодексу України "Порушення рівності громадян залежно від їх расової, національної належності або ставлення до релігії". На думку одіозного співця сепаратистів (нагадаємо, що цей українофоб назвав "справжніми патріотами" учасників сепаратистського з'їзду в Сіверськодонецьку, які 2004 року створювали так званий ПІСУАР), – Ірина Фаріон "дискримінує дітей за мовною і національною ознакою". Неадекватну оцінку Колесніченка викликала акція "Утверджуймо державну мову!", яку провела "Свобода" 19 лютого 2010 року у львівському дитячому садочку N67 (http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013818/) Очевидно, нардеп-регіонал солідарний з тьотею Мотею з "Мини Мазайла", якій "прілічнєє бить ізнасілованной, нєжелі українізірованной".

Ми усвідомлюємо, що потуги українофобів засудити мовознавця є лише першою ластівкою у їхньому наступі на українську мову та права української Нації. Слід очікувати ухвалення лавини антиукраїнських актів, які перебувають поза рамками Конституції та моралі.

Наприклад, так званий законопроект "Про заборону реабілітації й героїзації фашистських колабораціоністів 1933-1945 рр.", зареєстрований 15 січня 2010 року все тим же Вадимом Колесніченком. Цей сумнозвісний нардеп-регіонал назвав поплічниками нацистів увесь український національно-визвольний рух, зокрема Українську Повстанську Армію. І чхати йому на те, що факти свідчать про протилежне, що під час Нюрнберзького процесу, попри на наполягання Кремля, розгляд питання про співпрацю УПА з німецькими окупантами відхилили у зв'язку з відсутністю будь-яких доказів. Вадим Колесніченко також є автором серії законопроектів, якими пропонує запровадити російську мову в різних галузях судочинства, а також зобов'язати службовців органів місцевого самоврядування знати відсутні у Конституції регіональні мови і мови національних меншин.

Приклад антиукраїнської діяльності лише одного члена Партії регіонів – звісно, краплина в морі українофобії, яке розлилося по Україні. Проте, якщо вчора українофоби діяли під личиною захисників прав громадян, використовуючи як димову завісу спотворений текст "Європейської хартії регіональних мов або мов меншин", за якою ховали тотальну окупацію українського інформаційного простору та реальну русифікацію всіх сфер українського життя, то сьогодні маски скинуто і нищення української мови та її носіїв набуває відвертого характеру.

Не дивно, що під прицілом українофобів опинилася саме член Політради ВО "Свобода" Ірина Фаріон. Її безкомпромісну позицію щодо захисту національних інтересів знають і підтримують українці. Адже колективна обструкція Ірини Фаріон розпочалася одразу після оприлюднення її відкритого листа Вікторові Януковичу (http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013771/) та відкритого звернення до Верховної Ради України (http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013833/). Для нас, націоналістів, вибір мішені українофобів є зрозумілим. Їхній намір – знищити сильних, щоб заламати слабодухих. А привід завжди знайдеться. Так, як це було 2004 року з виступом лідера ВО "Свобода" Олега Тягнибока на горі Яворина. І дарма, що Олег Тягнибок в усіх можливих судових інстанціях в Україні довів, що відеозапис його виступу на горі Яворина 2004 року було сфабриковано, українофоби далі лементують про нацизм та ксенофобію "Свободи". Така ж ситуація складається й навколо цькування Ірини Фаріон.

Розгортання регіоналами скандалу на кшталт "Яворина-2" навколо акції "Утверджуймо державну мову!", яку проводила "Свобода" у львівському дитячому садку N67, – це лише пролог до масового наступу кремлівських яничарів на все українське. На жаль, всі мовчать, ніби не помічають масових порушень мовного законодавства, тотальної інформаційної окупації, зрештою, шаленої денаціоналізації наших дітей, коли ровесники Незалежності, як додаток до права голосувати, отримують чужу, накинуту окупантами, мову.

Хіба для когось секрет, що в будь-якому так званому "українському" дитячому садочку Києва і далі практично по всій державі україномовна дитина потрапляє під шалений вал русифікації. Але цього мало, тепер московські яничари намагаються зробити кримінальним злочином право захистити своїх дітей від російської окупації. Не дивно, що приводом для оголошення війни українофоби обрали акцію "Утверджуймо державну мову!" в дитячому садочку, бо саме у малих дітей, навіть у Львові чи Тернополі, вони прагнуть вирвати Україну з Душі. І скиглення про ранимі дитячі душі є облудним і наскрізь фальшивими. "Борцям з тоталітаризмом" радимо ще раз передивитися культовий для них фільм "Вбити Дракона" і звернути особливу увагу на останню сцену, винесену в епіграф. Мораль зрозуміла: вбити Дракона можливо, але полем битви має стати дитяча Душа, бо дорослі невиправно понівечені Драконом. І саме це робить "Свобода" своєю акцією "Утверджуймо державну мову!", яка відбувається у дитячих садках. Тому й озвався так голосно московський шовіністичний Дракон, тому й підспівують йому слабодухі. Але "Свобода", як лицар Ланселот, не піддається маніпуляціям, виходить на бій і твердо тримає меч. Меч Справедливості.

Проте з позицією українофобів усе зрозуміло. Викликає подив те, яким чином до ґвалту московських шовіністів приєднався сонм україномовних псевдопатріотів, "хрунів" та інших "дядьків отєчества чужого" (як їх влучно назвав Тарас Шевченко). Саме вони здійняли найбільший галас, що ВО "Свобода", а особливо Ірина Фаріон "не так", "не в тому місці", "не в той час" і "не тим способом", "дуже не толерантно" захищає український Дух та українську Душу. Бо для них, "хрунів", про любов до України можна лише говорити, плакатись на ситуацію, займати патріотичну позицію винятково на печі (згадайте ще Самійленкове з ХІХ століття: "кожна піч українська – фортеця міцна, там на чатах лежать патріоти") і просити, просити, вічно просити. "Хруні" мовчать, коли в Павлограді українців звільняють з роботи за вживання української мови, "хруні" боязко дивляться в іншу сторону, коли ображають чи б'ють українців в Одесі і Криму, "хруні" спокійнісінько миряться з ґвалтуванням дітей в "Артеку" (очевидно, образ "тьоті Моті" об'єднує московських шовіністів і українських псевдопатріотів), "хруням" звично витирати плювки з обличчя. Але така ж звична справа для них – приєднуватися до українофобів і вкупі з ними, злагодженим хором засуджувати націоналістів, як у Шевченкового "Юродивого", написаного на основі реальних подій:

"Найшовсь-таки якийсь проява,

Якийсь дурний оригінал,

Що в морду затопив капрала,

Та ще й у церкві, і пропало,

Як на собаці.

Так-то так!

Найшовсь-таки один козак

Із міліона свинопасів,

Що царство все оголосив:

Сатрапа в морду затопив.

А ви, юродиві, тим часом,

Поки нездужає капрал,

Ви огласили юродивим

Святого лицаря!


Ми пам'ятаємо реакцію українських псевдопатріотів щодо чину Степана Бандери і націоналістів у 30-х роках ХХ століття. Але сьогодні, на пострах ворогам українська Нація гордо має ім'я Бандери, а його псевдопатріотичних "критиків" давно сточив шашіль небуття. Туди ж відправляться і сучасні орди українофобів та суголосних їм псевдопатріотів.

Те, що "грязь Москви" з Партії регіонів кинула рукавичку саме "свободівцям" і "Свободі" – не дивно, адже лише націоналістів вони панічно бояться. Ще перед другим туром виборів "Свобода" оголосила про перехід в національну опозицію. Ми готові до боротьби. Захищати Україну та українців – не наша забаганка, це наш обов'язок. Зберегти мову, донесену нам крізь віки русифікації та полонізації, – це заповіт дідів. З двох кремлівських кандидатів до влади прийшов агресивніший та відвертіший. Ну що ж. У Нації буде менше ілюзій. Попереду – велика боротьба і ми до неї готові.

А ось неспотворене українофобами сприйняття події:

http://www.youtube.com/watch?v=KCwo1_JV1ac

powered by lun.ua
Коментарі — 292
Viaa _ 24.02.2010 19:34
IP: 82.193.121.---
cdecdc2V:
А мне вот интересно:плиз,хоть одну цитатку,перед выборами, Тягныбока, где он паплюжить ярого украинофоба Януковича.Ось про Тимошенко я наслухався досхочу.
Лист Фаріон до Януковича вас влаштує?
http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/013771/
Komanescu _ 24.02.2010 19:31
IP: 178.92.37.---
Пане Тягнибок, визнаю, на минулих парламентських і на цих президентських виборах голосував за вас. Однак якщо ви разом з І. Фаріон не вибачитеся перед дітьми, їх батьками, та всією спільнотою, гріш вам ціна. І ні я, ні члени моєї сім'ї голосувати за вас не будуть. Крапка.
cdecdc2V _ 24.02.2010 19:30
IP: 95.133.8.---
Viaa:
Different:
Перепрошую, я мав на увазі хоча б визнати вину та принести вибачення за діїї однопартійців.
І я перепрошую – а можна пояснити, яка "вина" в кого з однопартійців?????
А мне вот интересно:плиз,хоть одну цитатку,перед выборами, Тягныбока, где он паплюжить ярого украинофоба Януковича.Ось про Тимошенко я наслухався досхочу.
fotina _ 24.02.2010 19:29
IP: 89.21.91.---
Висновок робим такий:
1. Жінка, яка носить русіфіковане ім'я Ірина, а не українське Ярина, або хоча б польське Ірена, продемонструвала на весь світ власну неосвіченість, тупість і важку сексуальну патологію.
2. Ця мила жіночка повинна вистрибнути у вікно і залишити цидулку: "Дескредитувала українську ідею. Іду з життя, бо жити далі вважаю непристойним". Але вона так не зробить, бо отримала свій шматок і зараз його їсть.
саймон _ 24.02.2010 19:27
IP: 193.41.184.---
Вперед п. Олег -ми вас підтримуємо.
Viaa _ 24.02.2010 19:16
IP: 82.193.121.---
Different:
Перепрошую, я мав на увазі хоча б визнати вину та принести вибачення за діїї однопартійців.
І я перепрошую – а можна пояснити, яка "вина" в кого з однопартійців?????
Имярек _ 24.02.2010 19:12
IP: 193.19.152.---
Несколько вопросов.
1. Где и когда партайгеноссе Тягныбок купил фильм "Убить дракона" в украинском переводе или хотя бы с украинским дубляжем? Или все-таки просмотр проходил на языке оригинала?
2. Почему в предложенной версии известных событий упущены факты издевательства над отдельными детьми? Довольно умело переставлены акценты, перемонтирован видеоряд, вырезаны неугодные эпизоды... Не последствия ли это скрупулезного штудирования примеров пропаганды от доктора Геббельса? Или, может быть, учились по тем же учебникам, что и сотрудники в бозе почившего ТАСС? Не исключен ли вариант неоднократного просмотра "Убить дракона" с тщательной примеркой на себя персонажей Дракона и Бургомистра?
3. Когда партайгеноссе сменит позорящее его прозвище "Олег" на уместное "Ольгь" (если угодно "Хельги"), ибо Олегов не должно быть в Украине. Место им в Кацапии. Я думаю, что и жившие, и живущие в Московии Олеги (Янковский, Ефремов, Борисов, Даль, Табаков, Басилашвили, Меньшиков) были бы только за.
Different _ 24.02.2010 19:06
IP: 212.82.195.---
Viaa:
Different:
Чергова дурня від ВО Свобода: (... замість того щоб публічно покарати та показати що вони публічна європейська партія, вони ще більше заганяють себе в кут даючи можливість звинувачувати всю країну!: (
Починає здаватися що така мета і стоїть перед цима людьми.
А карати публічно потрібно кого саме?????
Перепрошую, я мав на увазі хоча б визнати вину та принести вибачення за діїї однопартійців.
vgolos.com.ua _ 24.02.2010 18:59
IP: 194.44.77.---
Про "неспотворене українофобами сприйняття події"

Шановний пане Олеже!

Думаю, не помилюся, якщо скажу, що це "неспотворене українофобами сприйняття події" було проплачено ВО "Свободою". Адже, якщо чесно, ніхто з львівських журналістів, окрім журналістів Вголосу, на цю акцію "Свободи" за участю Ірини Фаріон не прийшов би з власної волі. Ми там були тому, що політика – це наша тема. І нам справді цікаво слідкувати за тим, що відбувається у ній. Ми не очікували на такий резонанс саме цих наших матеріалів. Адже і раніше писали про ВО "Свободу" і Ірину Фаріон те, що думаємо. Тому для нас її заяви у дитячому садку не стали чимось несподіваним. Раніше, якщо пригадуєте, ми вже писали про "пятихвилинки ненавісті"...

Раніше Ви, пане Олеже, з повагою ставилися до журналістів Вголосу, то чому зараз дозволяєте себе їх ображати, звинувачуючи в уркаїнофобії? Невже Вам не соромно проплачені з партійної кишені матеріали видавати за взірець журналістської роботи і позиції? Ірина
murzikmurzik _ 24.02.2010 18:53
IP: 95.132.66.---
Нельзя допустить принятия закона о преподавании на русском в школах.
Надо защищать украинский язык. Украина – это не регион России.

Но имя имеет право быть любой национальности.
Судя по видио, Фарион и правда какая-то озлобленная невротичка.

Жаль, что Свобода военизированные методы применяет в десадках.
Жаль, что Свобода отталкивает от себя, сейчас очень нужна истинно украинская патриотическая партия.
fotina _ 24.02.2010 18:50
IP: 89.21.91.---
то касается возврата Львов Польше это была бы правильная позиция...проклятые Совиты оккупировали Львов и вывезли поляков, а мы, исторически сознательные националисты должны вернуть братскому народу проклятое наследие советов... Галичане конечно переселить...кроме тех что польского происхождения...но не так...с расстрелами как Совиты поляков, а культурно...в Киев и с компенсациями в виде домов и квартир...за счет УНА-УНСО... Вот это и будет восстановление исторической справедливости...

Только не в Киев, я вас умоляю. Лучше в Германию или в Австрию.
ANNA POLSKA _ 24.02.2010 18:46
IP: 77.121.69.---
то касается возврата Львов Польше это была бы правильная позиция...проклятые Совиты оккупировали Львов и вывезли поляков, а мы, исторически сознательные националисты должны вернуть братскому народу проклятое наследие советов... Галичане конечно переселить...кроме тех что польского происхождения...но не так...с расстрелами как Совиты поляков, а культурно...в Киев и с компенсациями в виде домов и квартир...за счет УНА-УНСО... Вот это и будет восстановление исторической справедливости...
Viaa _ 24.02.2010 18:46
IP: 82.193.121.---
Different:
Чергова дурня від ВО Свобода: (... замість того щоб публічно покарати та показати що вони публічна європейська партія, вони ще більше заганяють себе в кут даючи можливість звинувачувати всю країну!: (
Починає здаватися що така мета і стоїть перед цима людьми.
А карати публічно потрібно кого саме?????
Different _ 24.02.2010 18:41
IP: 212.82.195.---
Чергова дурня від ВО Свобода: (... замість того щоб публічно покарати та показати що вони публічна європейська партія, вони ще більше заганяють себе в кут даючи можливість звинувачувати всю країну!: (
Починає здаватися що така мета і стоїть перед цима людьми.
cdecdc2V _ 24.02.2010 18:40
IP: 95.133.8.---
Viaa:
zedth:
Партія Свобода в черговий раз підняла свій авторитет поміж УКРАЇНОМОВНИХ!
Так, багато людей кажуть – що вкотре переконалися, що будуть голосувати за Свободу. Вереск москалів спрацював все одно на нашу користь:)
Если ты считаешь что здесь вереск москалив то глубоко ошибаешься.
crockOdile _ 24.02.2010 18:39
IP: 82.207.74.---
Браво,Олеже.Розбурхали Ви України, Вся рашисткая шовинюжная шушера 5 -ти колонная запукала, захрюкала,малороссія не помнящая родства зарохкала в унисон, подтянулась к титьке безхребетна хохлотура,оправившись від переляку,бо десь там у дитсадочку в лісі ВЄТКА тріснула, А тягнибок сердить москалів, називаючи її ГІЛКОЮ"як би чого не вийшло,як би чого пан встидним не засудив від нас",бо ж раз "брати" гавкаають, нам не можна це не підтримати. Бо ж у "братів" дурні асоціації виникають: типу"прошу москаляку на ніжную гілляку".Най підтримаємо "братів"Ото ж навіщо нам своє відстоювать,най воно українське саме нам брати піднесуть.якщо ми будемо себе добре вести, та не будимо дратувати,як отой Тягнибок, українською мовою (бо ж треба почекати,поки все захолоне і саме втрясеться),а тоді вже по-доброму спитаємося у "братів", як нам своїх УКРАЇНСЬКИХ діточок ПРАВІЛЬНО НАЗЫВАТЬ, щоб часом бува,НЕ ОБразити, Бо ж РАШИСТИ після "поБЄДИ" стали,ну дуже образливими.НЄльзя с німі ТАК.
Viaa _ 24.02.2010 18:38
IP: 82.193.121.---
Критикан-2:
Для Віаа. Я вже свою справу зробив, 44 роки відмахавши у промисловості. Дітей достойних виховав, зараз з онуками займаюсь. Усе життя займався виключно конкретними справами, тому знаю їм справжню ціну. Хату і не одну збудував, сад виростив. Совість в мене чиста і перед дітьми, і перед громадою. Не крав. Не перся у владу. Добре знаю собі ціну, тобто не переоцінюю себе...
А в Олега нічого не вийде, повірте. В нашого народу, хвала Господу, менталітет більш спокійний і розважливий. Не люблять у нас радикалів. І це правильно.
Дійсно – совість у вас чиста, окупантів у владі перетерпіли – і діточок залишите під окупантами. І порад же понароздаєте – як самому нічого не зробити і інші аби ж не рипалися: (
Гірко і сумно і огидно: (
Андрей-с-Востока _ 24.02.2010 18:36
IP: 178.95.20.---
Viaa:
zedth:
Партія Свобода в черговий раз підняла свій авторитет поміж УКРАЇНОМОВНИХ!
Так, багато людей кажуть – що вкотре переконалися, що будуть голосувати за Свободу.
Это если Янукович её не закроет.
Хотя, говорят, что ПР же во свободу и финансирует... хе-хе
Критикан-2 _ 24.02.2010 18:34
IP: 82.193.97.---
Для Віаа. Я вже свою справу зробив, 44 роки відмахавши у промисловості. Дітей достойних виховав, зараз з онуками займаюсь. Усе життя займався виключно конкретними справами, тому знаю їм справжню ціну. Хату і не одну збудував, сад виростив. Совість в мене чиста і перед дітьми, і перед громадою. Не крав. Не перся у владу. Добре знаю собі ціну, тобто не переоцінюю себе...
А в Олега нічого не вийде, повірте. В нашого народу, хвала Господу, менталітет більш спокійний і розважливий. Не люблять у нас радикалів. І це правильно.
Viaa _ 24.02.2010 18:33
IP: 82.193.121.---
zedth:
Партія Свобода в черговий раз підняла свій авторитет поміж УКРАЇНОМОВНИХ!
Так, багато людей кажуть – що вкотре переконалися, що будуть голосувати за Свободу. Вереск москалів спрацював все одно на нашу користь:)
Harkivec _ 24.02.2010 18:32
IP: 217.12.195.---
12) А хто, власне, дав право визначати, хто бур'ян, а хто культурна рослина, лише на основі смакових чи естетичних відчуттів? Це аморально! Город – це не лише твій город, це частина Всесвітнього Городу, створеного різноманітним. Знищиш різноманітність – знищиш саме Життя!
13) Говорити "Город – для полуниці" можуть лише придурки та провокатори.
Harkivec _ 24.02.2010 18:32
IP: 217.12.195.---
8) Полуницею можна вважати будь-який бур'ян, який прожив на городі декілька років і який вважає город своїм домом. Город великий, місця вистачить всім. І взагалі, всі з насіння народжуються – і бур'яни не винні, що вони не смачні і шкідливі. Їх такими створили.
9) Бур'яни – такі ж городіяни, як і полуниця! Результат схрещування полуниці та бур'янів вбирає в себе найкращі риси обох видів. А які красиві рослини виходять!
10) Всі люди доброї волі підтримують священне право бур'янів на самовизначення на будь-якому городі. Світ зелений, а не полуничний!
11) Полуниця – це не рослина, а стан душі.Тому полуницею повинен вважатися будь-який бур'ян, котрий сам себе вважає полуницею. І взагалі – бур'ян, який розширює великий город, набагато кращий від полуниці, котра мріє про декілька засаджених нею грядок.
Harkivec _ 24.02.2010 18:31
IP: 217.12.195.---
6) Ще є полуничний пирій, полунична осока, полуничний чортополох. Вони всі всотали в себе культурні соки полуничної грядки і тому мають повне право рости в цьому місці, являючи собою найкращі сорти справжньої полуниці. Тому антифашист-городник повинен інтегрувати їх в свій город, зробивши його справжнім домом для всіх рослин, бажаючих рости на його городі.
7) Тупоголові фашисти лише прикриваються тим, що бур'яни ніби-то комусь заважають. Ясно ж, що жодна полуниця не захоче зайняти трудові місця на грядці, які звільнилися після прополки бур'янів.
Тим більше – ніхто не винен, що полуниця не хоче створювати потомство та розмножуватися так швидко і активно, як і пирій. Лише місце на городі займає, котре можна би було засадити бур'янами.
Все, на що здатна ця полуниця – це лише достигати на сонечку, та пити воду з лійки!
Harkivec _ 24.02.2010 18:30
IP: 217.12.195.---
13 причин, згідно яких не можна прополювати полуницю
1) Висмикування бур'янів – це фашизм! Не можна вбивати бур'яни лише за те, що в них листя іншої форми, плоди іншого кольору. Для чого на городі працювали наші діди? Щоб потім рослини ділили за сортами?
2) Рослини – всі різні, всі рівні! Багатство городу – в його різноманітності та гостинності!
3) Ти що, хочеш, щоб твій город зменшився до розмірів кільця навколо пугала? Наш город і став великим лише завдяки бур'янам, оскільки кожному бур'яну знаходилося місце на грядках.
4) Дайте визначення, що можна вважати полуницею! Пошкрябай полуницю – знайдеш бур'ян. Ніякої полуниці не існує, це гібрид монгольських та фінських бур'янів.
5) Немає поганих видів – є погані екземпляри. Не можна судити про всі бур'яни по окремих представниках виду. В мене є декілька знайомих бур'янів – дуже гарні та добрі рослини!
в.в.путин _ 24.02.2010 18:30
IP: 91.215.24.---
zedth _ 24.02.2010 18:24
Действительно, если сам себя не похвалишь, то никто не похвалит.
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter