Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Про дострокові вибори та відповідальність перед Україною

25 липня 2014, 13:09

Розпад коаліції – шлях до перевиборів парламенту

Фракція "Свободи" ухвалила рішення про вихід із коаліції з єдиною метою -створити правові підстави для проведення дострокових виборів парламенту.

Згідно зі ст. 90 Конституції України, припинення діяльності парламентської коаліції та її неутворення в парламенті впродовж місяця є правовою підставою для дострокового припинення повноважень Верховної Ради та проведення дострокових парламентських виборів.

Ми детально пояснили це рішення в нашій заяві.

Перевибори цього парламенту – це вимога Революції гідності, яку підтримують більшість українців. Політики зобов'язані виконати цю вимогу.

Нинішній парламент, в якому більшість голосів належить колишнім "регіоналам" і поплічникам Януковича, є головною загрозою в Україні, яка може призвести до реваншу минулого корупційно-олігархічного режиму та капітуляції перед вимогами Путіна.

Перевибори дозволять очистити парламент від колишніх поплічників Януковича, ставлеників олігархів і агентів Кремля, комуністів та "регіоналів", які саботують ухвалення законів у царині протидії російській агресії та проведення люстрації влади.

Зокрема, цей парламент провалив ухвалення таких законопроектів:

- Про люстрацію влади та правоохоронних органів – N4570, N4828,

- Про відкриття реєстрів прав власності на нерухоме майно – N4728,

- Про цивільну зброю та боєприпаси,

- Про заборону комуністичної ідеології – N3530,

- Про повернення капіталів з офшорів – N1248,

- Про ліквідацію приватних монополій – N1250.

А також цей парламент не притягнув до кримінальної відповідальності низку народних депутатів, які стали посібниками російського агресора.

Дострокові вибори парламенту – це єдиний спосіб для українців делегувати у Верховну Раду сильну проукраїнську більшість, спроможну захистити національні інтереси та ухвалити реформи, необхідні для розвитку держави.

Про відставку та відповідальність уряду

Конституція і закони України не передбачають відставки уряду у разі припинення діяльності парламентської коаліції.

Ба більше, "Свобода" не ставила в парламенті питання про недовіру нинішньому Кабінету Міністрів, розуміючи, що в умовах війни, економічної кризи та необхідності здійснення реформ Україна, як ніколи, потребує дієвого уряду.

Заява Прем'єр-міністра Арсенія Яценюка про відставку уряду є політичним рішенням. Це право політика, а не обов'язок. Окрім того, до обрання нового Прем'єра він зобов'язаний виконувати свої повноваження до початку роботи новосформованого Кабміну.

Фракція "Свободи" не підтримує рішення Яценюка про відставку уряду і вважає його невчасним.

Про урядові законопроекти, які не підтримав парламент

Незважаючи на суттєві зауваження, "Свобода" підтримала включення в порядок денний урядовий законопроект N4309а щодо залучення додаткових коштів доДержавного бюджету на потреби української армії ("за" – 34 голоси членів фракції ВО "Свобода" плюс голос Кошулинського із 206-х, відданих за законопроект). Проте ця важлива для національної оборони законодавча ініціатива не отримала підтримки більшості депутатів парламенту. А це ще раз доводить необхідність його якнайшвидшого переобрання.

Водночас ми не голосували за урядовий проект N4116а про реформування"Нафтогазу", адже Кабмін повністю проігнорував пропозиції фракції"Свобода" до цього законопроекту, спрямовані на недопущення європейських компаній-сателітів російського "Газпрому" до управління українською газотранспортною системою.

Необхідно зазначити, що уряд не використав усіх можливостей для пошуку спільного рішення та здобуття підтримки своїх законопроектів у коаліції, яка обрала Яценюка Прем'єром.

Як діяти далі

"Свобода" не допустить формування нової коаліції в нинішній Верховній Раді, тим паче створення так званої широкої коаліції з колишніми "регіоналами", оскільки в такому разі дострокові вибори не можна буде провести аж до 2017 року. Вихід "Свободи" з коаліції якраз і унеможливлює створення кремлівсько-"регіоналівської" ширки у цьому парламенті.

Припинення діяльності коаліції та відставка уряду не звільняє нікого з політиків від відповідальності перед Україною.

До часу обрання нового парламенту усі проукраїнські фракції та групи нинішнього парламенту, Президент та чинний склад уряду зобов'язані спільно працювати на користь України і ухвалювати усі необхідні закони та рішення. Це принципова позиція "Свободи".

Згідно зі ст.17 Закону України "Про Кабінет Міністрів України", Прем'єр-міністр А. Яценюк та уряд після заяви голови уряду про відставку мають продовжувати виконувати свої повноваження до початку роботи нового Кабінету Міністрів.

До часу ухвалення Верховною Радою рішення про відставку уряду Прем'єр-міністр не може бути звільнений від своїх повноважень та передавати свої обов'язки будь-кому іншому.

Новий уряд України буде сформує новий парламент, обраний за результатами голосування українців на дострокових парламентських виборів.

В умовах загрози національній безпеці чинний парламент зобов'язаний продовжити свою роботу до часу обрання нового складу Верховної Ради.

Зміна виборчої системи

"Свобода" вимагає провести дострокові вибори парламенту за пропорційною системою з відкритими партійними списками.

Ми внесли на розгляд парламенту відповідний законопроект N4906-2 і звертаємося до всіх депутатів парламенту з проханням його підтримати.

Відкриті виборчі списки дозволять українцям безпосередньо впливати на формування персонального складу народних депутатів і значно зменшити корупційні та адміністративні ризики, які притаманні змішаній системі виборів.

У разі збереження чинної змішаної системи виборів, впровадженої під вигоду режиму Януковича, радикальне якісне оновлення парламенту зреалізувати буде практично неможливо.

Дострокові вибори і воєнний стан

Проведення дострокових виборів парламенту не має бути перешкодою для протидії російській агресії на Донбасі. Ми виступаємо і за дострокові вибори, і за воєнний стан.

"Свобода" і далі наполягає на запровадженні воєнного стану на території Донецької та Луганської областей – там, де відбуваються воєнні дії.

Ми переконані, що в нинішніх умовах воєнний стан – це найбільш короткий шлях до перемоги над ворогом та до відновлення миру в Україні.

"Свобода" пропонує президенту і парламенту реалізувати такий план дій:

1. Запровадити воєнний стан і впродовж місяця звільнити територію країни від окупантів.

2. Після того оголосити дострокові парламентські вибори, які провести в жовтні-листопаді цього року вже в мирній Україні.

powered by lun.ua
Коментарі — 192
САНДРО _ 25.07.2014 21:02
IP: 93.73.248.---
Андрій Андрійченко:
Вот наш уважаемый лидер Свободы Тягнибок, он выдержанный политик, и на Майдане продемонстрировал свои высокие кондиции, оратор непревзойденный.
Так вот он пишет-
"У разі збереження чинної змішаної системи виборів, впровадженої під вигоду режиму Януковича, радикальне якісне оновлення парламенту зреалізувати буде практично неможливо."
Теперь скажите-Кто сможет изменить систему выборов-Порошенко,нет, Свобода, нет, Батькивщина,нет к сожалению, про Удар и говорить не буду.
Может эфемерная Солидарность, которой без стыда и совести некоторые социологи дают по 20-30%, -кишка тонка.
Поэтому получается так, Виктора федорыча на место, на Банковую, вместе с Захарченко и с Пшонкой.
И вот тогда, когда запахнет опять жареным, тогда изменят и систему выборов и ратификацию проведут.
Иначе не понимают.
А народ сейчас не понимает, почему должны дети гибнуть на Востоке, а в Центре разворачиваются интереснейшие Игры, конец которым 26 октября, но какой?
zmey-15 _ 25.07.2014 21:02
IP: 46.118.128.---
Тягнибок считает всех болванами? Сколько можно уже? выборы, очищение парламента!!! Что говорить про Тягнибока и Свободу? Уже и так очень многие даже бывшие почитатели этой партии прозрели и понимают "ху из ху". и аплодировали вчера депутаты российской думы в том числе и Свободе. То что пишет тут в блоге Тягнибок- ерунда под предвыборным соусом. А потом после выборов мы снова будем слушать Тягнибока и его "алигархи все купили" но мы будем бороться.
mihaylenco _ 25.07.2014 20:53
IP: 46.201.60.---
Яценюу у своєму законі пропонує впровадити військовий податок на убогі доходи громадян, та певних фірм. Імперії Ахметова, головного винуватця луган донського заколоту, Яценюк чомусь обкладувати податками не збирається. Як не було ініційовано жодного розслідування джерел фінансування терористів. В Україні й досі не перекрито джерел фінансування терористів. Так, жодного разу ніхто з високопосадовців не поставив запитання, де терористи беруть пальне.

Питання, питання, питання...
САНДРО _ 25.07.2014 20:50
IP: 93.73.248.---
Андрій Андрійченко:
Сандро, ну так голосуйте, щоб у Свободи було більше 35 голосів, Все просто.
Шановний Андрiй!
Вы пишете, что все просто.
Если бы.
Ну проголосую я за Свободу, згоден,и будет в новом парламенте 36голосов.
Но этого мало, а 226 уважаемая свобода не наберет, поймите, это политика, и белый свет делится на 7цветов, так и политика.
В ВР будут и представители Востока, только не шахтеры и металлурги, а новые Ефремовы и АЗАРОВЫ.
Для принятия решений и существуют коалиции
Во 2-ймировой даже была коалиция Англия со США (эти две страны были когда-то в состоянии войны),
США с СССР (эти две страны в будущем будут в состоянии холодной войны)
Поэтому если нас Янукович ЗАСТАВИЛ сделать коалицию демократических сил, то эта коалиция должна- кровь из носу, но делать ДЕЛО, а не заниматься политическими играми
Игры это интересно, но сначала дело
Andy Inna Gritsay _ 25.07.2014 20:05
IP: 74.125.178.---
CAUTION! – тут Російські павуки плетуть свою брехню. Ніхто не заважає нікому від прийняття будь-яких законів. Давайте подивимося, хто буде блокувати важливі закони зараз. Давайте почнемо з люстрації?
Андрій Андрійченко _ 25.07.2014 20:04
IP: 74.125.17.---
Я вже писав нижче. Ще повно є часу проголосувати за потрібні законопроекти. Але що, нинішній склад ради за них голосує? Ті риги що були там і залишились там. Саме тому потрібні перевибори, а іншого механізму аніж вихід з коаліції не існує. Якщо з нинішня рада не проголосує за потрібні закони, то тим більше їх потрібно розпустити по-швидше. Послухайте на Громадському інтерв'ю свободівця Мирного. Він там все по полочкам розложив. Всі аргументи.
Andy Inna Gritsay _ 25.07.2014 20:01
IP: 74.125.178.---
Ніхто не заважає нікому від прийняття будь-яких законів. Давайте подивимося, хто буде блокувати важливі закони зараз. Давайте почнемо з люстрації? Не дуже багато охочих в Батьківщині – так що вистачить нити.
Andy Inna Gritsay _ 25.07.2014 20:00
IP: 74.125.178.---
Свобода проголосувала, і завжди голосує ЗА всі законопроекти, які запропонував Уряд в інтересах суспільства. Про це вже каже навіть більшість політологів, що Свобода йде в правильному напрямку, і за ними майбутнє
Андрій Андрійченко _ 25.07.2014 20:00
IP: 74.125.17.---
Сандро, ну так голосуйте, щоб у Свободи було більше 35 голосів, і можете спати спокійно знаючи, що там не буде тушок, і всі ті закони, які написані в ваших інтересах, будуть проголосовані. Все просто.
Timoty Kean _ 25.07.2014 19:58
IP: 212.90.36.---
Андрій Андрійченко:
Та що ви кажете. Свобода, на відміну від інших партій, проголосувала за всі законопроекти уряди окрім того, що стосується ГТС. І Свобода єдина партія, яка послідовно і одностайно голосує за всі законопроекти в інтересах людей і країни. Проаналізуйте сайт Ради
Тягнібок каже, що то, регіонали з комуняками провалили низьку важливих законопроектів. Але! В т.з. коаліції, що існувала, була як не дивно, більшість. І ця більшість, не змогла провести важливі закони. Ось в чому справа. Тобто, прийміть, будь ласка, закони, а вже потім оголошуйте про розпуск.
Тоді б українське та міжнародне суспільство аплодувало.
Андрій Андрійченко _ 25.07.2014 19:58
IP: 74.125.17.---
Сандро, ну так голосуйте, щоб у Свободи було більше 35 голосів, і можете спати спокійно знаючи, що там не буде тушок, і всі ті закони, які написані в ваших інтересах, будуть проголосовані. Все просто.
Андрій Андрійченко _ 25.07.2014 19:55
IP: 74.125.17.---
Viktor Bely,

Як раз все навпаки. Свобода проголосувала, і завжди голосує ЗА всі законопроекти, які запропонував Уряд в інтересах суспільства. Про це вже каже навіть більшість політологів, що Свобода йде в правильному напрямку, і за ними майбутнє.
Uriy Dniprov _ 25.07.2014 19:52
IP: 93.72.129.---
Андрій Андрійченко:[/
В том то і проблема що Свобода не проголосувала за сам головне що нас відштовхує від совка та дурного соціалізму.Не в розумі справа а в хитрощах...СвОбОду як на моє бачення як і Мороза соціаліста ВИГНАЛИ, потрібно гнати з парламенту.Це ГАЛЬМО розвитку капіталізму в Україні...Свою революційну функцію вони виконали.Це ті самі соціалісти.Прийде час вони з рудьковським об'єднаються))).

Uriy Dniprov _ 25.07.2014 19:51
IP: 93.72.129.---
Андрій Андрійченко:[/
В том то і проблема що Свобода не проголосувала за сам головне що нас відштовхує від совка та дурного соціалізму.Не в розумі справа а в хитрощах...СвОбОду як на моє бачення як і Мороза соціаліста ВИГНАЛИ, потрібно гнати з парламенту.Це ГАЛЬМО розвитку капіталізму в Україні...Свою революційну функцію вони виконали.Це ті самі соціалісти.Прийде час вони з рудьковським об'єднаються))).

Timoty Kean _ 25.07.2014 19:50
IP: 212.90.36.---
Andy Inna Gritsay:
@Timoty Keanтак, так, – скільки Росія платить вам за годину?
150000 за знак.
Timoty Kean _ 25.07.2014 19:49
IP: 212.90.36.---
Andy Inna Gritsay:
В том и дело, что отвественность за страну, должны были взять не только правительство, но и коалиция. Теперь, они будут кричать:
- Жить стало хуже из-за Яценюка, посмотрите до чего он довел страну!

А надо было, действовать единым центром, единой силой. Да, реформы непопулярны, но именно только они могут вытащить страну из пропасти.
Теперь, никто не будет голосовать за эти реформы до выборов, все будут пиарится и поливать оппонентов грязью.
Andy Inna Gritsay _ 25.07.2014 19:45
IP: 74.125.178.---
@Timoty Keanтак, так, – скільки Росія платить вам за годину? Перевірте їхню історію голосування... ви не хочете зробити щось більш корисне для вашого Росії, ніж сидіти тут?
Uriy Dniprov _ 25.07.2014 19:43
IP: 93.72.129.---
Питання просте.Хто підіграв кому.Я буває сварюся зі своїм сусідом в присутності його жінки тільки для того щоб вона мені довіряла свого чоловіка і відпускала на риболовлю.
Андрій Андрійченко _ 25.07.2014 19:42
IP: 74.125.17.---
Та що ви кажете. Свобода, на відміну від інших партій, проголосувала за всі законопроекти уряди окрім того, що стосується ГТС. І Свобода єдина партія, яка послідовно і одностайно голосує за всі законопроекти в інтересах людей і країни. Проаналізуйте сайт Ради
Andy Inna Gritsay _ 25.07.2014 19:41
IP: 74.125.178.---
@Timoty Kean – Ніхто не заважає нікому від прийняття будь-яких законів. Давайте подивимося, хто буде блокувати важливі закони зараз. Давайте почнемо з люстрації? Не дуже багато охочих в Батьківщині – так що вистачить нити.
Timoty Kean _ 25.07.2014 19:38
IP: 212.90.36.---
Andy Inna Gritsay:
Свобода – вперед до повної перемоги!
В Свободе множество мерзавцев и проходимцев, как и в любой другой партии. Вся отвественность за проваленные законопроекты, в полной мере лежит как на Свободе, так и на других партиях.
Andy Inna Gritsay _ 25.07.2014 19:37
IP: 74.125.178.---
Російські павуки плетуть свою брехню знову тут. Не хвилюйтеся – у нас є імунітет проти вашої брехні.
Timoty Kean _ 25.07.2014 19:36
IP: 212.90.36.---
Andy Inna Gritsay:
Перевибори до парламенту завдання #1! Це АТО в парламентi є необхідно щоб розумнo і швидкo завершити АТО! Перевибори не вигіднi псевдо-патріотам як Аваков, Юлі, i т.п. який відразу завив. Всі хто виє проти перевиборiв – це зайди які ненавидять Україну. Свобода – вперед до повної перемоги!
Все понимают необходимость перевыборов. В том числе и Аваков. Но, перед тем как распускать коалицию, необходимо было принять множество законов и реформ, в том числе и непопулярных. Теперь, до выборов, Рада работать фактически не будет.
Andy Inna Gritsay _ 25.07.2014 19:34
IP: 74.125.178.---
Перевибори до парламенту завдання #1! Це АТО в парламентi є необхідно щоб розумнo і швидкo завершити АТО (війнy)! Перевибори не вигіднi псевдо-патріотам як Аваков, Юлі, i т.п. який відразу завив. Всі хто виє проти перевиборiв – це зайди які ненавидять Україну. Свобода – вперед до повної перемоги!
Timoty Kean _ 25.07.2014 19:33
IP: 212.90.36.---
"Коалиция" специально проголосовала за роспуск ДО принятия необходимых радикальных изменений в законодательство, тем самым, умыв руки. За ситуацию в стране, в полной мере несет ответсвенность не только правительство, но и Тягнибок с Ко.
Зеленський2 Aтака Путіна1199 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter