Руслана Лижичко Руслана, співачка, громадський діяч

По-моєму, чувак, нас кинули

27 лютого 2015, 17:18

ЦЕ – моє звернення, крик душі і заклик одночасно.

Стабілізація країни, впевненість у державі, довіра до влади неможливі без стабілізації гривні.

ЯК ми тепер повернемо довіру до гривні?

Якщо у влади нема відповіді, давайте думати разом.

За останній тиждень серед проблем, які ставлять під загрозу безпеку і саме існування країни, на перший план вийшла проблема нестабільності гривні. Суспільний резонанс від непрогнозованих стрибків курсу гривні відсунув на другий план навіть війну на Сході. Я звернулась до незалежних аналітиків-експертів з проханням дати аналіз ситуації, що склалася. Якщо окреслити названі ними причини зовсім коротко, то їх не так багато – НАЦБАНК! НАФТОГАЗ! БЮДЖЕТ! УРЯД! І, на жаль, йдеться не про об'єктивні обставини, що спричинили падіння курсу, а йдеться про непрофесійність! Саме непрофесійність виявилась нашим найбільшим ворогом, який несе чи не більшу загрозу, ніж російські танки. Саме непрофесійність може знищити нашу країну. І якщо звичайні слова не працюють, напевно, доведеться кричати.


Я хочу і маю право знати: що і хто захистить Україну і наші життя – від терактів, від катування гривні та економіки, від "політично-свояцьких договорняків" і "дерибанів", від корупції і зради...

Я хочу дотягнутись до суті проблеми і побачити справжню причину "нариву", "запалення", "хвороби" – те, що від мене, від нас всіх ретельно приховується!

Я хочу подивитись у "дзеркало" стану речей, не боячись відображення.

Нехай зараз цей погляд не принесе естетичної насолоди, але, можливо, ще не пізно зупинити патологію і зламати негативний ТРЕНД.

ТРЕНД непрофесійності та непорядності тих, кого призначила обрана нами влада.

ТРЕНД невпевненості та небажання вже щось міняти і з кимось боротися тих, хто ще вчора віддавав все що мав, аж до самого життя, щоб змінити хибний шлях, нав'язаний нам ззовні.

Отже...

Наше "Агентство Іміджу України" спільно з експертами розпочало власну експертизу та розслідування щодо економічної ситуації в країні.

Ми (команда іміджмейкерів, що розпочала професійну роботу над іміджем країни) разом із групою експертів вважаємо фінансову ситуацію та інформування населення про неї неприйнятним, вимагаємо пояснень і професійних дій влади в цілому, і конкретно – уряду та НБУ.

Ми вже проводимо, і плануємо проводити ще в ширшому форматі, опитування авторитетних експертів в Україні та світі, аналізуємо динаміку фінансового стану країни протягом року і плануємо висунути чіткі вимоги до влади про необхідність докорінних персональних змін та невідкладних дій.

Ми хочемо розгорнути дискусію "5 порад "що робити Гонтаревій (або що робити з Гонтаревою) "" з варіантами відповідей та провести "I-VICHE"-голосування.

Кубів, Махніцький, Гонтарева, Ярема – це минулі і сьогоднішні обличчя нової влади. Список можна і варто продовжувати. Він назбирає десятки, якщо не сотні персоналій,

Хто має відповідати за їх діяльність, окрім них? Мабуть, ті, хто їх призначав. І ті, хто ними керував.

Ми боїмося собі зізнатися в тому, що наша економічна криза не є економічною по суті, а дуже нагадує кризу політичну. І справа тут не тільки і не стільки у війні та вивезених камазами мільярдах.

Справа у невмінні або небажанні визнавати свої помилки, невмінні або небажанні відмовлятись від корупційних схем, невмінні або небажанні призначати "профі" замість "своїх", невмінні або небажанні говорити всю правду замість напівправди, невмінні або небажанні виконувати обіцяне.

У цьому випадку, зрештою, не має значення – невміння це чи небажання. У даному випадку за втрачені життя, "розпечатані" мільярди, розбазарені можливості, розтрачені шанси мають відповідати не тільки Гелетей з Муженком, Кубів з Гонтаревою та Махніцький з Яремою, мають відповідати ті, хто призначав їх і керував їх "роботою".

І відповідальність зараз має бути втілена у швидких кадрових і системних змінах, у чіткому слідуванні до обіцяних реформ, до правдивого слова та до діла, що цьому слову відповідає.

І на завершення...

Вірити людині, яка є обличчям влади і говорить, що гривня не підніметься вище 13, 17, 21 і т.д. за долар, вже ніхто не збирається. Це означає, що ми не віримо владі.

Вірити людині, яка керує офіційним захистом держави, і від імені якої говорять про 2, 3, 5-х загиблих за день, про відсутність оточення, про повний контроль над об'єктами, про ефективну оборону, вже мало хто може і хоче. І це так само означає, що ми не віримо владі.

Вірити людині, яка розповідала про сотні кримінальних справ, про те, що "винні будуть покарані", про боротьбу з корупцією і злочинністю, не хотілось взагалі, тому що громадянське суспільство (а воно повсюди!) зміни, як і їх відсутність, спостерігає на власні очі. А це, знову ж таки, означає, що ми не віримо владі, хоч і намагаємося їй вірити.

Російська агресія та неоголошена війна вбиває десятки тисяч. Але економічна війна, головних винуватців котрої ми ще не визначили, вбиває і "вичавлює" з Батьківщини мільйони...

То ХТО ж нищить нашу гривню?! Хто розв'язав проти українців економічну війну? Кремль?... Банкова?... Грушевського?... Інститутська?...

Авторитет гривні – авторитет національної валюти, основа держави – і він знаходиться у смертельному піке!

Речі, що доводять країну до банкрутства, швидше за все, називаються тими самими іменами – невміння або небажання, непрофесіоналізм або безвідповідальність!

Хтось включив друкарський "станок". Хтось спекулятивно нажився. Хтось і тут знайшов можливості для корупції та злочину. А хтось просто на все це закрив очі. З якої причини, не зрозуміло!

Але гривня і далі знецінюється. Причин нам або не можуть сказати, або не хочуть. В аварійних ситуаціях людям треба давати якщо не повну картину стихійного лиха, то хоча б інструкцію: які ризики, і як з ними боротися.

В таких екстремальних випадках, якщо влада не може поміняти ситуацію, то ситуація може поміняти владу.

Стабілізація країни, впевненість у державі, довіра до влади неможливі без стабілізації гривні.

ЯК ми тепер повернемо довіру до гривні?

Якщо у влади нема відповіді, давайте думати разом.

powered by lun.ua
Коментарі — 322
Людмила Журбинская _ 28.02.2015 14:42
IP: 192.162.143.---
А то, что три года вся Украина смеялась над трио оппо, выбранных вами во власть вам ничего не говорит? Не говорит и то, что от вашего выбора захотели оградиться области на юву... ибо знали, что с ними будет нищета и разруха...!!
А теперь до вас что-то начинает доходить???
Василь Непоп _ 28.02.2015 14:26
IP: 178.94.172.---
Наша влада мені все частіше нагадує пісочницю в дитячому садку, непрофесіоналізм, некомпетентність прямо розпирає. Призначення на посади по наближенності а не по професіоналізму, військове командування нагадує чи групу дурнів, чи зрадників.
kren _ 28.02.2015 14:23
IP: 188.0.104.---
19Yurkiv21:
...Коли мізки наповнені вщерть бютолайном, неможливо збагнути, що в економіці, яка заповнена іноземною валютою, обвалити національну неможливо.
Коли закон і право не фундамент держави.не основа зв*язків і взаємодій в державі,не безумовний
обв*язок відношення держ.інститутів до правових основ своєї діяльності,а інструмент в руках правлячої групи для особистого збагачення-тоді можливо все.
19Yurkiv21 _ 28.02.2015 14:14
IP: 91.200.224.---
sidor:
Ось тоді, коли вже багато бізнесу було зав'язане на долар і євро, коли Україна вже була вщерть заповнена іноземними якісними товарами (придбаними, звичайно, за валюту), коли послуги банків, орендодавців стали рахуватися в тій же валюті, ось тоді і сталася перша катастрофа в українському бізнесі.
====================================
Коли мізки наповнені вщерть бютолайном, неможливо збагнути, що в економіці, яка заповнена іноземною валютою, обвалити національну неможливо.
kren _ 28.02.2015 13:46
IP: 188.0.104.---
2.Ромал Фед _...Кадровая политика за все годы независимой Украины...
Український молодий соціум не має історичного досвіду= досвіду Зах.соціумів що корінням своїм виходить з часів Магдебурзького права.на основах чого зі змінним успіхом будувалися тамтешні суспільства і стали такими,якими є.У той час як соціальне поле комунобандицькохї влади збережене і навіть останням часомзміцнилося.І всі Ваші,здраві міркування,наштовхуються на скаженний спротив владного соціального поля;організованого,об*єднаного спільним інтересом,відмобілізованого,з досвідом пригічення,упокорення,а коли необхідно-фізичного усуення не згідних,з величезним соціальним і фін ресурсом і бажанням нічого не змінювати.І все це легітимовано і захищене законами і правом,що "вдосконалювалася" системою протягомусього існування суверенної України.Не знаю наскільки зрозуміло я пояснив свою т.з.Але,у всякому разі мені так здається,коли подивитися на наші події-всі обставини обумовлени саме такими факторам
kren _ 28.02.2015 13:43
IP: 188.0.104.---
1.Ромал Фед _...Кадровая политика за все годы независимой Украины...
Соціальне поле,Бурдьйо,;- замкнена та автономна підсистема,сукупність усіх соціальних відносин- наділена певною структурою-мережа відносин між об*єктив ними подіями соціальних суб'єктів, яка існує незалежно від індивідуальної свідомості та волі. Арена змагань індивідів або груп за поліпшення своїх позицій, за досягнення привілейованого місця в соціумі. Віповідно, найбільшою потужністю наділене те поле чи той агент,що володіє ресурсами,котрі при інвестиціях в гру, дадуть найбільший прибуток.Так історично склалося,що соціальне поле у нас за владою.неорганізована більшість не має сфери інвестицій для свого соціального ресурсу.Соціальна конкуренція,власне,характеризується на
маганням зберегти аб змінити соціальне поле.Т.ч. питання,з боку влади стоїть, не дати від
бутися полю більшості-громадянському суспільству-сфери в котрій більшіть може стати
організованою.Жахіття комуно-кримінальної українсько-СНДешної влади.
Надія Захарчук _ 28.02.2015 13:30
IP: 91.206.4.---
Мирон Борщенко:
Як на мене знецінення гривні процкс приридній!Гроші є універсаль ний еквівалент будь=якого товару!Товар є рпдукт праці виготовений для продажу.Праця є джерело багатства!Рз в Україні безробіття.то ніхто не створює багатства.А гривня еквівалент праці "працюючих українців! Гонтарєва тут ні до чого!Треба працювати,а не тріпати язиками.
Така смішна ідея, що звичайні працюючі люди можуть бути суб'єктами впливу на глобальні макроекономічні процеси. Ви вважаєте, що водій тролейбуса, що належним чином виконує свою роботу дуже впливає на курс нашої "падшої" грошової одиниці? Чи не соромно вам, звинувачувати в цій біді вчителів, медиків, водіїїв, хліборобів та мільйони людей, які практично безоплатно, належним чином, щоденно виконують свою роботу та обов'язки, ви взагалі розумієте, що це практично волонтерство громадян всієї Держави, що ще якимсь дивним чином підтримують її функціонування?
sidor _ 28.02.2015 13:15
IP: 5.45.255.---
Brentano:
К сожалению, как выяснилось, Порошенко человек старой формации...к тому же больше человек слова чем дела.
а почему же "выяснилось"??? Наберите "Пэдро (фамилия) обвинен в махровом криминале" и вы сами поймете почему происходят нынешние процессы в нашей экономике и в стране.
Miki2 _ 28.02.2015 13:10
IP: 93.72.11.---
Мирон Борщенко:
Гонтарєва тут ні до чого!Треба працювати,а не тріпати язиками.
Та й ви тут з такою пустою макітрою, шо збоку припьоку)))))))))
Мирон Борщенко _ 28.02.2015 13:08
IP: 178.93.24.---
Як на мене знецінення гривні процкс приридній!Гроші є універсаль ний еквівалент будь=якого товару!Товар є рпдукт праці виготовений для продажу.Праця є джерело багатства!Рз в Україні безробіття.то ніхто не створює багатства.А гривня еквівалент праці "працюючих українців! Гонтарєва тут ні до чого!Треба працювати,а не тріпати язиками.
Miki2 _ 28.02.2015 12:59
IP: 93.72.11.---
sidor:
Андрей Кононенко:
Miki2:
Так вы предлагаете сделать Юлю премьером?
Президентом
Зрозуміло тепер, як ніколи, що всі оці тошнотворні лжепатріоти-придурки, з ватагою усіх і досі тут присутніх ющерів, зробили, хто свідомо, а хто по тупізму, свою справу, коли завалили Тимошенко, як кандидата в президенти.
Впевнений, що в жодної з цих сучих морд, на чолі з Ющенко, не відкиється рот на сцені Майдану зараз сказати, що Тимошенко, як президент, привела би Україну до тої вбивчої для України ситуації, яку має.
Brentano _ 28.02.2015 12:57
IP: 77.121.112.---
К сожалению, как выяснилось, Порошенко человек старой формации...к тому же больше человек слова чем дела.
sidor _ 28.02.2015 12:49
IP: 5.45.255.---
19Yurkiv21:
Інакше сталося, коли гривню обвалив третій президент Ющенко. Прем'єра Тимошенко винною не називаю тому, що вона якраз була категорично проти. І поступок Ющенка разом з його головою нацбанку Стельмахом був несподіваним і в першу чергу викликаним не економічним становищем, а мерзенною користю і політичною ціллю. Ющенко, розумів, що через зло, яке вже накоїв в Україні, президентом не стане ніколи. І вирішив, обрушити таким чином авторитет своєї політичної сили, загалом усіх помаранчевих, щоб зіграти на руку Януковичу. В надії на непереслідування і всепрощення, чого і досяг. Ось тоді, коли вже багато бізнесу було зав'язане на долар і євро, коли Україна вже була вщерть заповнена іноземними якісними товарами (придбаними, звичайно, за валюту), коли послуги банків, орендодавців стали рахуватися в тій же валюті, ось тоді і сталася перша катастрофа в українському бізнесі.
olexadovbusch _ 28.02.2015 12:47
IP: 74.125.18.---
Пані Руслана, нас кинули і кинули вже давно...
У Вас тут за неповну добу понад 260 коментарів!
Подивіться, скільки буде на самих резонансних на "головній"... Чому?
Та тому, що блокують, українська ПРАВДА!!! не хоче правди, наша нова влада не хоче чути правди...
Думати і говорити тут можна до безконечності, тільки від того ні курс гривні не стабілізується, ні пани-чиновники не стануть більше перейматись проблемами простих людей... Прийшла пора діяти, і не треба слухати їхні казки про 5-ту колону, 5-та колона – це і є вони всі, ті, що на самопожертві героїв прийшли до влади і швидко забули, хто їх і чому привів до влади...
Надія Захарчук _ 28.02.2015 12:39
IP: 91.206.4.---
Котилася торба з великого горба, чому тільки зараз спохватились. Хіба не було зрозуміло куди та торба котиться, і повний абзац – "що робити Гонтаревій", Їй є що робити, з її статками, в теплих сповитих теплом та стабільністю країнах Заходу, як і всім нашим можновладцям. Нагальне питання – що робити народу України, де ці мудреці? Відгукніться!!
sidor _ 28.02.2015 12:29
IP: 5.45.255.---
Андрей Кононенко:
Miki2:
Так вы предлагаете сделать Юлю премьером?
Президентом
Andrew Repchenko _ 28.02.2015 12:18
IP: 95.158.26.---
Давно об этом все говорят... Пора переходить к активным действиям по формированию профессионального народного правительства/народного контроля!
Ромал Фед _ 28.02.2015 12:16
IP: 74.125.18.---
Кадровая политика за все годы независимой Украины всегда была слабым местом как ее граждан (только вспомнить кого выбирали) так и в дальнейшем власти которой вручили бразды правления.Главным критерием остается свой-чужой.Главная причина этой ситуации азиатчина и глобальная безответственность.Реально конкретный чиновник абсолютно не несет ответственности перед гражданином и налогоплательщиком за свои действия или бездействие приведшие к ущербу:материальному,моральному или физическому.Кто слышал что бы судью покарали за противоправный приговор сломавший судьбу человеку или убыток стране из-за начислений тысяч евро европейским судом по правам человека?Или чиновника разрешившего срубить парк или снести историческое сооружение?За каждым таким случаем стоит конкретный человек,но чиновничья мафия своих не сдает.Все прячется за коллективной безответственностью.Ломать это нужно начиная с законодательства прописывая конкретные и жесткие правила работы властных институтов и с себя конечно.
SARA21 _ 28.02.2015 12:09
IP: 91.226.4.---
Владимир Чекулай:
Не знаю хто ви такий запримудрий.Так, людина може себе забезпечити,якщо їй в житті пофортунило,батько капітал залишив,хоч би стартовий,талантом необділена людина,а якщо ви говорите посадив зібрав сам має і ще комусь дасть,то я вас запрошую в село,посадіть і з цього будьте щасливі.Хотіла б бачити наскільки вам цього щастя вистачить.Добре споживати тяжку працю другого,та не за долари куплену,а за безцінь.Бо сьогодні щоб зорати городпотрібно половину врожаю за бензин чи соляру віддати.Попробуйте бути щасливим.
borodinn _ 28.02.2015 11:14
IP: 74.125.18.---
Андрей Точиков:
borodinn:
Ну Немцова ещё за Норд-Ост надо было приструнить. Только за то, что он – " ДЖЕНТЛЬМЕН" на переговоры сам не пошёл а Ирину Хакамаду пропустил. Как же – ДАМУ ВПЕРЁД
та сєводня мне Баріс Єфімич както пох.
у меня счастьє – ворюга Чечетов подох.

youtu.be/d2srY1dzvTM

аставіл незабиваємуюю память.
і головєшкі...
kren _ 28.02.2015 11:06
IP: 188.0.104.---
Владимир Чекулай:
...Простий рецепт...Людина вільна, коли сама себе може забезпечити на своїй землі...
Десь так тільки...постулат не має початку...він як п*єса,котру глядач бачить з другої дії і початок
змушений додумавати сам.З часів перестройки і в 90 ті.була модною сентенція про; рибу,гроші
і вудку; щоб людина могла їсти рибу їй треба не гроші а вудку-за марксизмом-лєнінізмом,засіб
виробництва.Одначе не так то воно все просто,до засобу виробництва,ща треба і сировину,або
з у даному разі сам природній ресурс і найголовнише-невід*ємне право розпоряджатися продук
цією свого труда.Розумієте,п. Володимир?Ні?...Свобода,шановний-це можливість вибору і більш
нічого.Коли би люди хоч трохи уважніше ставилися до подібних питань-вони б побачили,що причини
всіх негараздів у світі -обмеження-як це звучить юр.мовою-прав і свобод.Коли людина не має пра
ва вибору-це і є рабство.
iskra_zp _ 28.02.2015 10:58
IP: 46.211.140.---
Владимир Чекулай:
...Простий рецепт...Людина вільна, коли сама себе може забезпечити на своїй землі... (..."умовно "від лопати і граблів"...творча праця...обробили землю, посадили, виростили, спожили...надлишком поділились з сусідами...далі розвиток слідуючих "пріоритетів"...в країні Україна..."Духовність","Віра","Культура","Просвіта"...)...поділились з сусідами...Це є наш спосіб захисту...Істинне СВітло (ПРАВДА), істинна ЛЮБОВ (без лукавства), істинна ГАРМОНІЯ (побудована на "віддачі", а не на "споживацтві"), істинний СПОКІЙ...бо потреба "війни" в таких умовах "відпадає"...Якщо людина "чекає", що її хтось "забезпечить", те вона й "отримує"..."Уподоблення" гіршим якостям" наших ближніх" (образа, звинувачення, заздрість...)... робить нас людей, такими ж, як і ті кому "уподоблюємось"...
.
Ну, і як це впливає на аморальних?
Владимир Чекулай _ 28.02.2015 10:45
IP: 37.53.171.---
...Простий рецепт...Людина вільна, коли сама себе може забезпечити на своїй землі... (..."умовно "від лопати і граблів"...творча праця...обробили землю, посадили, виростили, спожили...надлишком поділились з сусідами...далі розвиток слідуючих "пріоритетів"...в країні Україна..."Духовність","Віра","Культура","Просвіта"...)...поділились з сусідами...Це є наш спосіб захисту...Істинне СВітло (ПРАВДА), істинна ЛЮБОВ (без лукавства), істинна ГАРМОНІЯ (побудована на "віддачі", а не на "споживацтві"), істинний СПОКІЙ...бо потреба "війни" в таких умовах "відпадає"...Якщо людина "чекає", що її хтось "забезпечить", те вона й "отримує"..."Уподоблення" гіршим якостям" наших ближніх" (образа, звинувачення, заздрість...)... робить нас людей, такими ж, як і ті кому "уподоблюємось"...
.
iskra_zp _ 28.02.2015 10:41
IP: 46.211.140.---
Mike_Kharkov:
Згоден. Але потрібні передумови. Передумови – це коли вони зрозуміють те що декларують. А саме, що в цій державі можна тільки "ЖИТИ ПО НОВОМУ", або ніяк.
19Yurkiv21 _ 28.02.2015 10:17
IP: 91.200.224.---
Yuliy Zorya:
ЗАКОН ПРО ІМПІЧМЕНТ
це запорука того, що не буде третого чи енного Майдану, це ніби протиотрута.
При чому треба, щоб процедуру імпічменту мали право ініціювати 150 депутатів, так само як і розпуск Ради. І тоді будед нам щастя.
Щастя наступить тоді, коли Рада складатиметься зі 150-ти депутатів, обраних за партійним або мажоритарним принципом, а Україна буде або Президентською, або Парламентською Республікою.
Відповідальність Влади має бути ОДНОЗНАЧНОЮ та ПЕРСОНІФІКОВАНОЮ, а не розмазаною, як масло по хлібі.
Aтака Путіна1200 Зеленський2 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter